Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 I'm sexy and I know it -open-

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1ma feb 03, 2014 12:36 am

Hati

Words: 521
Tagged: Stephano
Notes: Kort >_>
Mood: Ontspannen


Hij had wel verwacht dat Stephano het een gestoord idee vond een kamer te delen. Maar als hij alleen in het bos moest overnachten, haalde hij het waarschijnlijk niet eens. En dat bleek Stephano ook te beseffen. Maar goed ook. Stephano zuchtte diep en bromde vervolgens.  'Ik ga wel met jou mee voor deze nacht...' Een scheve grijns verscheen op Hati’s gezicht. ”Goed dan..” Hij draaide zich al richting de kroeg. ”Probeer in mijn buurt te blijven, het is vast druk en ik wil je niet gaan zoeken.” Hij begon naar de kroeg te wandelen. ”Maar maak je geen zorgen, als iemand je lastig valt help ik je wel…” Mompelde hij bijna onverstaanbaar. Ondertussen versnelde hij zijn pas wat en hoopte dat Stephano het niet gehoord had. Misschien had hij het beter niet gezegd, dadelijk gaat de engel nog denken dat deze demon een hart heeft en aardig kan zijn.

Met een forse duw opende hij de deur zodat deze bijna letterlijk open vloog. Hij wilde gewoon een ‘don’t mess with me’-uitdrukking creëren. Eigenlijk zou hij op Stephano moeten letten, maar dat zou zijn uitstraling helemaal verpesten en als er iets mis was, zou hij het vast wel merken. Zelfverzekerd stapte hij naar de toog toe waar een iets kleinere, mollige vrouw achter stond. De vrouw zag er gestrest uit, maar wat wilde je in zo’n drukke kroeg. ”Kamer, twee personen.” Hoe minder woorden hoe beter. Want een hele zin was te beleefd en het was duidelijk genoeg. De vrouw keek hem vragend aan. ”Kamer voor twee personen.” Herhaalde hij deze keer met een luidere stem. De vrouw zei wat, maar hij verstond haar niet. Hij had geen zin om 10x te vragen wat ze zei dus hij knikte eenmalig. Daar kon je niets mis mee doen. Niet wachtend wat hen te wachten stond, nam hij de sleutel van de kamer aan. Hij schoof een bedrag terug. De vrouw telde het snel en handig na en knikte vervolgens goedkeurend.

Toen hij wat tegen Stephano wilde zeggen, zag hij de jongen niet meteen. Het kon natuurlijk ook aan hem liggen aangezien hij niet volledig om zich heen kon kijken door de mensen die tegen hem aangedrukt stonden, maar hij kon hem evengoed kwijtgeraakt zijn. Geïrriteerd bromde hij. Misschien had hij toch iets beter op die engel moeten letten. Wie weet waar die nu zat. Hij stak de sleutel in zijn zak. Eerst ging hij wat drinken kopen want hij had dorst. Stephano kon hij dadelijk nog wel zoeken. Hij bestelde een borrel en sloeg die in één keer achterover. Het deed hem goed, hoewel hij liever meer had, maar hij moest Stephano zoeken. Met zijn ogen een klein beetje vernauwd keek hij rond om de jongen te kunnen vinden. Waarom deed hij eigenlijk nog de moeite om Stephano te zoeken? Hij kon toch even goed afwachten tot de jongen hem vond of tot Stephano lastig gevallen zou worden, misschien dat hij hem dan wel vond. Hati ging op een barkruk zitten en bestelde nog een glaasje waar hij een slok van nam terwijl hij ontspannen rondkeek, wachtend tot hij Stephano eindelijk zag.

Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1vr feb 28, 2014 9:16 pm

”Goed dan..” Wat liep Hati nu te grijnzen? Probeerde hij verkeerde gedachtes bij hem op te roepen of zo iets? Stephano zuchtte diep. ”Probeer in mijn buurt te blijven, het is vast druk en ik wil je niet gaan zoeken.” Stephano slikte en liep achter Hati aan. Toen hij Hati iets hoorden mompelen over 'helpen' fronste hij verward. Nee, dat had hij vast verkeerd verstaan. Dat kon niet anders. Hij liep sneller toen Hati zijn pas ook versnelde, maar stopte abrupt toen ze gearriveerd waren, lichtjes botsend tegen Hati door de abrupte remming.

Toen ze naar binnen liepen voelde Stephano zich al helemaal niet op zijn gemak. Ten eerste, hij dronk niet, en ten tweede, hij was erg verlegen en wilde niet in de buurt komen van die zatlappen. Wow, wow wow, wacht eens. Hati liep veel te snel. Stephano probeerde hem achteraan te rennen, maar knalde tegen een tafeltje op waardoor hij opzij viel "Woah!" Riep hij verschrikt en zag hoe gevulde en legen glazen omvielen. Hij verwijdde zijn ogen toen hij een plas alcohol op zichzelf zag vallen en stond meteen op, wat woorden in het Italiaans uit zijn strot komend. Fijn, nu stonk hij naar drank, én was hij Hati kwijt. Helemaal geweldig, deze dag. Kon niet beter, kuch kuch.

Lichtjes aangebrand duwde hij wat mensen aan de kant die hij eerst nog netjes had gevraagd aan de kant te gaan, maar toen alleen een vaag gemompel als antwoord had gekregen. Voor hem zag hij een bar. Daar moest Hati vast ergens zitten. Hij wurmde zich nog tussen een meute mensen tot hij Hati zag zitten. Een diepe zucht verliet zijn mond waarna hij naar de demon toe ging "Ik kon je niet meer vinden." Murmelde hij, door zijn mond ademend om niet die vieze drankgeur te hoeven ruiken. "Is het trouwens gelukt met die kamer?" Vroeg hij fronzend, opeens half omver geduwd worden door iemand die waarschijnlijk ook een duw had gekregen. Hij viel meteen om en lande ergens tussen de krukken. Hij zuchtte diep. "Dit zal de komende tijd de laatste kroeg zijn die ik binnen ben gelopen." Klaagde hij, en stond op. "Denk je trouwens dat die engelen ons nog gaan vinden?" Vroeg hij daarna, een lichte frons op zijn gezicht
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1wo maa 19, 2014 1:11 pm

Hati

Words: 590
Tagged: Stephano
Notes: Sorry voor het wachten~ en je ziet maar wat voor kamer het is, their fate is in your hands XD
Mood: Trying to hide his protective-ness-stuff


Aangezien hij niets veel beter te doen had, keek hij maar wat rond met een borrel in zijn hand. Met een diepe zucht keek hij eens op de toog naast hem. Eén, twee, drie… Vier. Dit was zijn vierde ondertussen. Gelukkig had hij niet snel last van alcohol, in tegenstelling tot anderen. Zijn blik bleef even hangen op een man die zo dronken was, dat hij niet meer recht kon staan en op de grond lag. Zuchtend schudde hij kort zijn hoofd van afkeuring en deed dan gewoon weer verder met rondkijken. Ondertussen dacht hij na, over die engelen. Zijn blik viel op een man net iets kleiner dan hijzelf, gespierd en een woeste baard. Een grijns verscheen om Hati’s lippen. Dat was het, Frerin. De leider van een kleine bende. Een aantal leden zaten bij hem in het hoekje te lachen en bier te drinken. Hij had niet verwacht dat hij Frerin hier zou tegenkomen. Een vriend was hij niet echt, eerder een bondgenoot, want Hati bestempelde niemand als een vriend. Nee, hij had geen vrienden. Maar hij Frerin hadden zo’n ‘relatie’ dat je de ander altijd uit de nood helpt. Een soort hulplijn dus. Deze dag begon wat te beteren.

"Ik kon je niet meer vinden." Hoorde hij. Hati keek lichtjes naar onder en zag Stephano. Een vreemd geluid verliet zijn mond toen hij nog net optijd zijn lach kon inhouden. De arme engel zat helemaal onder de alcohol. ”Oh, kon je me niet vinden? Was me nog niet opgevallen hoor…” Zei hij sarcastisch. ”Je ruikt zo goed, Goudlokje. Nieuwe parfum?” Hij grijnsde lichtjes. "Is het trouwens gelukt met die kamer?" Hati zuchtte diep en schudde zijn hoofd dramatisch. ”Nee, ik vrees er voor dat we hier beneden op de tafels zullen moeten slapen.” Stephano werd op de grond geduwd. Hati wierp een waarschuwende blik naar de man die Stephano op de grond geduwd had terwijl er bijna onhoorbaar een grom uit zijn keel opsteeg. De man snoof eens en ging dan weer weg. Hati bleef de man met een dreigende blik aanstaren, tot Stephano weer terug recht stond.

Hij grijnsde weer lichtjes en nam de sleutel, er hing ook een metalen platen aan met de kamernummer op. ”Ik heb een kamer, wel geen idee wat voor kamer. Verstond dat wezen geval ding niet goed door de drukte.” Ondertussen speelde hij wat met de sleutel. "Denk je trouwens dat die engelen ons nog gaan vinden?" Hati was lang stil en tijdens die stilte werd zijn grijns steeds breder en breder. ”Ik denk het niet, of dat hoop ik toch voor hen want anders zullen ze niet lang te leven hebben.” Hij ruffelde eens ruw door Stephano zijn haar. ”Maak je maar geen zorgen over hen, ik regel het wel dat we geen last van hen hebben.” Heel even glimlachte hij geruststellend. Normaal glimlachte hij zelden. Grijnzen, dat deed hij vaak, maar glimlachen niet echt. Het gebeurde onbewust. Maar net zo snel als de glimlach gekomen was, verdween die ook weer.

”Ga je al maar douchen ofzo. Ik kom straks wel.” Hij gaf de sleutel aan Stephano. ”Doe de deur op slot, ik klop wel aan. Je zal me wel herkennen. Als je twijfelt of ik het ben of niet, dan laat je de deur maar gesloten. Zodat niemand je komt lastigvallen ofzo. Maar je zal me wel herkennen.” Hij sloeg zijn borrel in één keer achterover. ”Binnen een uur ofzo ben ik er wel, misschien iets langer, ik weet het niet. Maar ik moet eerst nog wat regelen.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1vr maa 28, 2014 9:31 pm

”Oh, kon je me niet vinden? Was me nog niet opgevallen hoor…” geïrriteerd bromde de engel. ”Je ruikt zo goed, Goudlokje. Nieuwe parfum?” Stephano rolde zijn ogen "Jouw adem kan er anders ook wat van." Klaagde hij terwijl zijn blik naar de lege glazen gleed. Hij werd weer uit z'n gedachtegang geholpen bij het horen van Hati. ”Nee, ik vrees er voor dat we hier beneden op de tafels zullen moeten slapen.” Even schrok hij, deels door wat Hati zei maar vooral door het feit dat hij zojuist overhoop was geduwd, ”Ik heb een kamer, wel geen idee wat voor kamer. Verstond dat wezen geval ding niet goed door de drukte." Hij knikte langzaam. Nu moest hij uiterst hopen dat er twee bedden waren. Het liefst ver van elkaar vandaan.

Toen Stephano Hati een vraag had gesteld was het lang stil. Uiteindelijk kwam er toch een antwoord ”Ik denk het niet, of dat hoop ik toch voor hen want anders zullen ze niet lang te leven hebben.” Stephano keek schuin op en schrok toen Hati door zn haren woelde. "ey..." Hij deed snel zn haar weer... Nouja, goed kon je het niet noemen, eerder beter. "Nu zit mijn haar... Slechter..." Wow, wacht, had hij nu een glimlach bij Hati gezien? Nee, vast niet... ”Ga je al maar douchen ofzo. Ik kom straks wel.” Sloom knikte de engel en pakte de sleutel aan. ”Doe de deur op slot, ik klop wel aan. Je zal me wel herkennen. Als je twijfelt of ik het ben of niet, dan laat je de deur maar gesloten. Zodat niemand je komt lastigvallen ofzo. Maar je zal me wel herkennen.” Weer knikte hij en keek toe hoe Hati de alcohol opdronk "Als je zo door blijft gaan zal ik de deur helemaal niet open doen. Op één kamer overnachten is al te veel, maar dan ook nog met een dronken." Hij rilde bij de gedachten. ”Binnen een uur ofzo ben ik er wel, misschien iets langer, ik weet het niet. Maar ik moet eerst nog wat regelen.” Stephano antwoordde met een snelle 'oke' en snelwandelde toen weg.

Hij ging een trap op waar hij, als het goed was, naar toe moest en keek naar de metalen plaat met het kamernummer. Oke dan... Hij keek elke deur af en stopte uiteindelijk. Hij duwde de sleutel in het sleutelgat en kreeg de deur zonder moeite open. Hij sloot de deur achter zich, en keek even rond. Toen hij bij de slaapkamer kwam verstarde hij "Nee!" Riep hij met een lichtjes jammerende stem. Een bed... Een maar! Konden ze er geen twee van maken? Het bed doormidden hakken?! Of hij sliep gewoon op de grond... Maar dat was koud... Uiteindelijk liep hij met een nogal pesthumeur naar de badkamer en trok zijn kleren uit. Hij deed de kraan aan en stapte de douche in. Hij nam een snelle douche en droogde zich af voor hij zijn broek weer aan trok. Aangezien hij nog steeds shirtless was hoefde hij zich geen zorgen te maken over een shirt. Hij liep de badkamer uit. Nu wachten op Hati... Ugh...


(*voelt zich gemeen* muwhahah x'D ik heb ze gepestt~ x'D)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1za maa 29, 2014 10:27 pm

Hati

Words: 684
Tagged: Stephano
Notes:slechte post, seurrie >.>
Mood: happy


”Ga je al maar douchen ofzo. Ik kom straks wel.” Stephano pakte de sleutel aan. ”Doe de deur op slot, ik klop wel aan. Je zal me wel herkennen. Als je twijfelt of ik het ben of niet, dan laat je de deur maar gesloten. Zodat niemand je komt lastigvallen ofzo. Maar je zal me wel herkennen.” Ja, hij ging er zeker van zijn dat Stephano hem zou herkennen, daar ging hij zijn uiterste best voor doen. En als Stephano hem niet herkende… Tjah… Dan moest hij maar bij iemand anders zien te kunnen slapen. Weer dronk hij wat alcohol. "Als je zo door blijft gaan zal ik de deur helemaal niet open doen. Op één kamer overnachten is al te veel, maar dan ook nog met een dronken." Hij rolde eens met zijn ogen. Zo snel werd hij nu ook weer niet dronken… ”Binnen een uur ofzo ben ik er wel, misschien iets langer, ik weet het niet. Maar ik moet eerst nog wat regelen.” Hij volgde Stephano met zijn ogen. Toen de jongen uit zijn zicht verdwenen was, zuchtte hij eens diep en stond op.

Een kleine grijns sierde zijn lippen toen hij naar Frerin met zijn bende toe liep. Toen Frerin hem ook zag, stond hij op en ging lachend naar Hati toe. ”Hati! Lang niet gezien man” Frerin sprijdde zijn armen en ze gaven elkaar een bro-hug. ”We moeten binnenkort weer eens wat vaker wat gaan drinken, maat” Antwoordde Hati toen hij Frerin los liet. Frerin knikte. ”Kom er gezellig bij zitten.” Zei hij toen hij Hati naar de tafel leidde. Toen ze gingen zitten, keek Frerin plots serieus. ”Waar heb je mijn hulp voor nodig?” Hati zuchtte eens. ”Een vriend en ik zitten wat in de problemen.” Frerin keek hem vaag aan. ”Sinds wanneer zeg jij tegen iemand ‘een vriend’? Heb je koorts ofzo?” Hati was even stil, een beetje in de war. Ergens had Frerin gelijk, sinds wanneer zei hij vriend? ”Whatever, ik bedoelde zielige engel.” Frerin trok een wenkbrauw op. ”Engel?” Lichtjes geïrriteerd zuchtte Hati. ”Ga je me steeds onderbreken of ga je me de situatie laten uitleggen?” Frerin zuchtte diep. ”Sorry, sorry, ga verder.”

Hati knikte. ”Goed, dus ik heb soort van een engel gered van andere engelen. Het probleem is dat een groep engelen nu achter ons aan zit. De kans dat ze ons nog steeds zoeken is erg klein-“
”Maar je wil zeker zijn.” Maakte Frerin zijn zin af. ”Ik snap het, alleen snap ik nog steeds niet waarom je een engel helpt. Achja, niet mijn zaken. Maar maak je geen zorgen, er zullen geen engelen jullie lastig vallen.” Hati knikte. ”Bedankt.” Frerin schotelde Hati een houten beker met bier voor. ”Drink met ons mee” Hati zuchtte. ”Goed, eentje kan vast geen kwaad.” Antwoordde hij grinnikend.

Uiteindelijk na twintig minuten had hij vier biertjes op en zat hij met een vrouw –die hij net ontmoet had- op zijn schoot. Gelukkig kon hij goed tegen drank, zelfs na al de alcohol die hij op had, was hij niet eens dronken. ”Het was fijn, maar ik moet nu echt gaan.” Hij sloeg het laatste beetje achterover. Iedereen maakte een teleurgesteld geluidje. De vrouw gaf hem een kus op zijn wang waardoor een lipstick afdruk op zijn wang stond. ”Kan ik mee komen?” Fluisterde ze in zijn oor. ”Nee.” Antwoordde Hati kortaf en duwde de vrouw van zijn schoot af. Hij stond op en gaf Frerin nog eens een bro-hug. ”Bedankt” Frerin glimlachte. ”Het is maar een kleine moeite. Hati knikte.

Terwijl hij de trap op ging, ging hij eens door zijn haar om het goed te leggen. Gelukkig kon hij zich nog herinneren welk kamernummer ze hadden. Hij ging meteen naar de kamer en bonkte eens hard op de deur. ”Goudlokje! Opendoen! Ik ben het, de meest sexy demon ever. You know who~” Hij leunde tegen de muur naast de deur. Een klein glimlachje sierde zijn lippen. Het was fijn daar beneden bij Frerin, maar hij was liever bij Stephano. De engel boeide hem, het was om de een of andere leuk om hem te irriteren. Opeens viel zijn blik op het tafeltje naast hem waar een vaas in stond met een bloem. Hij grijnsde breed, nam de bloem en hield die vast met zijn tanden. Met zijn ene arm leunde hij tegen de deurpost en dan keek hij lichtjes naar beneden, afwachtend tot de deur open zou gaan. Oh man… Hij vroeg zich af hoe Stephano zou reageren, hij kon niet wachten op zijn reactie. Wat voelde het toch zalig om die engel te plagen.
[/u][/u]
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1za maa 29, 2014 11:00 pm

Levenloos had Stephano door de kamer geslenterd voor hij zich op het bed liet ploffen. Urgh... Waar had hij dit alles aan verdient... Mehh... Diep zuchtte hij en blies wat plukken haar uit zijn gezicht. Misschien moest hij maar alvast gaan nadenken over een tweede slaapplek. Eerder had hij gedacht aan de badkuip, maar toen hij ging douchen had Stephano gezien dat er enkel een douche was. Hij rolde eens om en plantte zijn gezicht in de lakens. Sowieso, als een van hen ergens anders ging slapen, wat sowieso ging gebeuren aangezien hij voor geen miljoen met Hati in een bed zou slapen, zou Hati ergens anders gaan slapen.

Oke, Hati had dit misschien mogelijk gemaakt door te betalen, maar toch. Het bed was gereserveerd door Stephano, punt uit. Einde discussie. Opeens hoorde Stephano een harde bonk op de deur. Wauw, de deur moest vast kapot ofzo? ”Goudlokje! Opendoen! Ik ben het, de meest sexy demon ever. You know who~” kort dacht hij erover Hati gewoon buiten te laten staan "ik heb een naam!" Riep hij vanuit de slaapkamer voor hij op stond en met een diepe zucht naar de deur liep. Wat hij nadat hij de deur had geopend zag, was iets wat hij niet had verwacht. Hij had Hati al raar en onvoorspelbaar gevonden, maar dit. Echt?

Even staarde Stephano verdoofd naar het sexy beeld van Hati. Toen grijnsde hij, plaatste zijn hand op Hati's wang en boog voorover. Hij beet in de steel van de bloem die voor een bepaald stuk niet uit Hati's mond hing en trok de bloem uit Hati's mond, langzaam. Zijn grijns verdween weer en maakte plaats voor een droge blik. Hij kruiste zijn armen en spuugde de bloem uit "Het was blijkbaar wel gezellig daar?" Vroeg hij rustig, gewoon uiterst kalm. Er was niks gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1za maa 29, 2014 11:30 pm

Hati

Words: 359
Tagged: Stephano
Notes: phahahaha XD
Mood: awkward


"ik heb een naam!" hoorde hij vanuit de kamer. Hati rolde met zijn ogen, maar nam zijn houding weer aan toen de deur open ging. Zijn grijns verbreedde lichtjes toen Stephano hem aanstaarde. Goed, niet bepaald de reactie die hij verwacht had, maar dit was ook goed. Toen Stephano een hand op zijn wang plaatste, keek hij wat verbaasd. Toen hij vooroverboog en in de steel van de bloem beet, voelde hij zijn hart sneller kloppen en voelde hij dat hij begon te blozen. Terwijl Stephano langzaam de bloem tussen zijn tanden trok, klopte zijn hart steeds sneller en werd zijn blos steeds feller. Automatisch stelde hij zich voor hoe het zou zijn om Stephano te kussen, wat de blos alleen maar erger maakte.

Toen Stephano hem droog aan keek, de bloem op de grond spuwde en zijn armen over elkaar sloeg, bleef hij hem aanstaren met zijn mond een beetje open. Het feit dat Stephano geen shirt aan had, maakte het er niet beter op. "Het was blijkbaar wel gezellig daar?" De vraag drong eerst niet echt tot hem door, hij was nog te druk bezig met te staren en bekomen van wat er net gebeurd was. Toen het tot hem doordrong dat hij hem zat aan te staren en verschrikkelijk hard bloosde, keek hij meteen naar de grond om zich achter zijn haren te verbergen. Hij schraapte zijn keel eens en duwde Stephano zachtjes aan de kant terwijl hij de kamer binnen ging. Hmm.. Best wel. We gaan trouwens geen last hebben van die engelen.” Damn.. Dit was verschrikkelijk awkward.

Opeens stond hij stil. ”Dit meen je niet” Hij keek naar het bed alsof hij in shock was. Het was daarnet al zo awkward geweest en dan nog een tweepersoonsbed… Dit kon je gewoon niet menen. Hij keek naar een krakkemikkige stoel in de hoek van de kamer. ”Ik slaap wel op die stoel… Neem jij het bed maar.” Nee, hij ging niet met Stephano in één bed slapen. Echt niet. Het moment van daarnet schoot nog eens door zijn gedachten waardoor de blos weer een beetje terug kwam. Verdomme, normaal kon hij daar zo goed tegen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1za maa 29, 2014 11:57 pm

Even staarde Stephano naar de bloem op de grond voor hij terug naar Hati keek. Zijn ogen werden een beetje groot toen hij Hati zag blozen. H-Huh? Zelf voelde hij ook dat hij een lichte kleur kreeg. Dafuq had hij zojuist gedaan? Waarom? Even voelde ook hij zijn hart sneller kloppen en tikte hij wat nerveus met zn vingers tegen de muur. Awkward... Zo awkward...

De vraag was zo te zien met vertraging binnen gekomen bij Hati. Wauw, had het dan zo veel impact op hem gemaakt? Stephano had eigenlijk een beetje verwacht dat Hati er juist prima tegen kon... Maar ach... Nu had Stephano ook eens meegespeeld in een flauw geintje van Hati. Hij had hem mooi wat laten zien. De engel liet zich opzij duwen toen Hati naar binnen liep en achtervolgde hem na een tijdje na de deur te hebben gesloten. Hmm.. Best wel. We gaan trouwens geen last hebben van die engelen.” Stephano glimlachte "Geen idee hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, maar fijn!" Hij was al meteen wat opgeluchter. Een zorg minder. Hij wilde Hati bijna een zoen op z'n wang geven, uit blijdschap dan.

Stephano botste tegen Hati op toen die stopte ”Dit meen je niet” Stephano zuchtte en haalde zijn schouders op "Toch wel." Antwoordde hij simpel "Ik vindt het ook geen stijl..." Hij staarde omlaag. Oke, zo erg zou het niet zijn om met Hati in een bed te slapen. Als hij nou minstens twee meter afstand zou houden ofzo... Hm... "We kunnen best een bed delen... Denk ik... Als we nou allebei aan de uiterste randen gaan liggen dan blijven we uit elkaars buurt." Stelde Stephano awkwardly voor. Kijk, wat kon er nu gebeuren? Ze zouden echt niks 'spannends' gaan doen. Stephano bewaarde zijn maagdelijkheid nog liever voor zo lang mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1zo maa 30, 2014 12:23 am

Hati

Words: 510
Tagged: Stephano
Notes: -
Mood: confused


Stephano sloot de deur en ondertussen ging hij de kamer binnen. “Hmm.. Best wel. We gaan trouwens geen last hebben van die engelen.” Hij bleef nog steeds naar de grond kijken. "Geen idee hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, maar fijn!" Hijzelf glimlachte licht en keek op. Zag het bed…  Hij voelde Stephano tegen zich opbotsen maar schonk er geen aandacht aan. ”Dit meen je niet” Stephano zuchtte. "Toch wel." Langzaam draaide hij zijn hoofd naar hem om hem aan te kijken. "Ik vindt het ook geen stijl..." Hati keek naar de stoel in een hoek van de kamer. ”Ik slaap wel op die stoel… Neem jij het bed maar.” Het ding zag eruit alsof het elk moment de grond op kon gaan, maar het was beter dan een bed delen. We kunnen best een bed delen... Denk ik... Als we nou allebei aan de uiterste randen gaan liggen dan blijven we uit elkaars buurt." Hij keek Stephano lang en zwijgend aan. Een bed met hem delen. Samen met hem in één bed slapen? Nee, dat ging hij niet doen.

Hati schudde zijn hoofd. ”Ik heb ervaring met op stoelen te slapen en ik heb niet veel slaap nodig.” Hij ging naar de stoel en ging erop zitten met ingehouden adem. Toen hij zat en uitademde, zakte de stoel door elkaar en kwam hij op de grond terecht. Geïrriteerd bromde hij even. ”Goed, dan geen stoel… Ik vrees er voor dat we het bed moeten delen.” Hij stond op en klopte het stof wat van zich af, keek eens naar de stoel maar dan weer naar Stephano. ”Eh.. Welke kant wil jij? Mij maakt het niet echt uit..” Hij wandelde richting de badkamer. ”Claim alvast maar een kant, ik ga me douchen.” Voor Stephano iets kon antwoorden, zat hij al in de badkamer met de deur op slot. Hati zuchtte diep en leunde met zijn rug tegen de deur terwijl hij zijn ogen gesloten hield. Wat had hij verdomme opeens? Misschien was het de alcohol? Misschien was de drank iets sterker dan hij ingeschat had? Ja, dat moest het zijn. Ookal wist hij diep vanbinnen dat dat niet waar was, toch hield hij zichzelf dat maar voor. Dan kon hij zich geen vragen meer stellen.

Hij was al snel klaar met douchen, en droogde zichzelf af. Hij hing de handdoek om zijn nek en deed zijn broek aan. Vervolgens veegde hij met de handdoek wat condens van de spiegel en hing de handdoek weer om zijn nek. Hij leunde met zijn handen op de wasbak en keek naar zijn eigen spiegelbeeld. Hij was in de war, verschrikkelijk in de war. En hij hoopte, hij hoopte zo verschrikkelijk hard dat het kwam door de alcohol en dat hij er morgen verlost van zou zijn. Hij zuchtte diep en leunde weer tegen de deur en liet zich tot op de grond zakken. Doelloos staarde hij voor zich uit, hij dacht na over vanalles en nog wat. Hij was zo diep in gedachten verzonken dat hij geen tijdsbesef meer had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1di apr 08, 2014 6:41 pm

”Ik slaap wel op die stoel… Neem jij het bed maar.” Hij keek naar de stoel "Um... Succes dan..."  Zei hij fronzend. Hij zou echt respect hebben als Hati op dat ding kon slapen. Toen Stephano had voorgesteld samen een bed te delen had Hati hem aangestaard. Ongemakkelijk haalde Stephano zijn schouders op. Ik heb ervaring met op stoelen te slapen en ik heb niet veel slaap nodig.” Dan niet... Hij keek toe hoe Hati op de stoel ging zitten, en begon te lachen toen hij even later al op de grond lach. Mission failed. ”Goed, dan geen stoel… Ik vrees er voor dat we het bed moeten delen.” Snel keek hij weer neutraal en knikte. Dat had hij al zien aankomen, aangezien die stoel gewoon niks was. Vast al te vaak gebruikt door twee mannen die niet samen in een bed wilde slapen. Kort grinnikte Stephano.

”Eh.. Welke kant wil jij? Mij maakt het niet echt uit..” Stephano keek naar het bed en haalde zijn schouders op "Ik weet niet..." Antwoordde hij stilletjes en keek nog even naar de dode stoel. ”Claim alvast maar een kant, ik ga me douchen.” Stephano knikte weer "Oke. Doe i-" voordat hij zijn zin kon afmaken was de deur al dicht. Stephano zuchtte, liep naar de stukjes van de stoel en pakte die op. Zijn blik onderzocht de ruimte en al snel zag hij een prullenbak waar hij heen liep en de stukken stoel in denderde. Hij hield immers van een opgeruimde kamer. Toen liep hij naar het bed. Nouja, hij nam wel gewoon de rechterkant ofzo... Wat maakte het uit, het was allemaal even awkward. Te awkward...

Stephano trok het dekbedovertrek van de dekens en vouwde dat netjes op. Hij legde het op het nachtkastje en streek de kreukels in de deken recht. Nu pas had hij door wat er ging gebeuren. Hij zou met iemand in een bed slapen... Met een man... Met Hati... Hij zou het sowieso al erg vinden met iemand te moeten slapen, maar met Hati leek het extra awkward... Geen idee waarom... Oke, misschien wel... Sowieso, als het bleek dat Hati te dichtbij zou liggen zou hij gewoon op de grond gaan liggen. Waarom was hij eigenlijk ook zo bang? Hati zou niet opeens rare dingen gaan doen... Toch? Dat zou Hati toch niet doen...? Snel schudde Stephano de gedachtes van zich af. Hij liep naar de badkamer en klopte op de deur "Hati? Leef je nog? Of ben je verzopen onder de douche?" Hij wachtte stilletjes op antwoord, nog even zuchtend omkijkend naar het bed.

-niet lang, maar had ff geen puf meer omdat ik het twee keer moest schrijven x_x-
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1di apr 08, 2014 7:45 pm

Hati

Words: 474
Tagged: Stephano
Notes: -
Mood: Awkward


Hij schrok op uit zijn gedachten door het geklop op de deur. "Hati? Leef je nog? Of ben je verzopen onder de douche?" Was hij zo lang weggeweest? Hati deed zijn mond open om te antwoorden, maar sloot die dan weer en grijnsde breed. Stephano verdiende nog een payback voor daarnet en hij wist al perfect wat hij zou doen. Hij stond recht en keek in de spiegel. Zijn broek hing laag op zijn heupen, natuurlijk nu ook weer niet overdreven laag. Zijn haar was nog steeds vochtig en in de war. Om zijn nek had hij een handdoek hangen. Hij opende de deur en grijnsde lichtjes naar Stephano. Uit de badkamer ontsnapte nog een klein beetje stoom van het hete water. Hij plaatste zijn handen op Stephano’s heupen en trok de jongen tegen hem aan. Hij boog naar zijn oor toe. ”Nice ass, High class. Hot lips, dirty hips. Sexy smile, Hati style.” Toen hij zich terug trok, grijnsde hij smexy en knipoogde eens.

Hij liep langs Stephano door de kamer in, naar het raam en lachte kort. ”Payback” Zei hij vrolijk. Vanbinnen was hij verbaasd. Het was lang geleden dat hij nog echt plezier had gehad, zoals nu. Het was lang geleden dat hij zich nog eens zo gevoeld had. Van toen hij nog klein was en zijn leven nog zorgeloos geweest was. Hij keek naar buiten en steunde met zijn handen op het vensterbank. Een korte zucht ontsnapte zijn mond. Hmm… Misschien was zijn payback net iets té erg. Dadelijk kreeg Stephano nog verkeerde gedachten. Oh shit… Stel je voor. Dadelijk dacht ie dat hij gay was. Dit was verschrikkelijk. Hij had dat niet moeten doen. Hij was vergeten dat hij met die jongen in hetzelfde bed moest slapen. Dadelijk moest hij nog op de grond gaan slapen ofzo. Normaal vond hij dat niet erg, maar de grond was vuil en hij had zich net gewassen.

Kort schraapte hij zijn keel terwijl zijn blik op de maan gevestigd bleef. ” Dus…. Hoe gaat het met jou?” Hij kon vanbinnen wel facepalmen. Waar sloeg dat op. Oh gawd, waarschijnlijk was Stephano nu helemaal uitgecreept en dacht ie dat hij één of andere pervert was. Wie weet had die jongen nu wel een trauma aan hem opgelopen. Hij durfde de jongen niet aan te kijken, dus staarde hij maar naar de maan en slikte eens. Dit was gewoon verschrikkelijk. Hij zuchtte. ”Als je wil zorg ik wel dat ik in een andere kamer heb als je echt niet in hetzelfde bed met me wil slapen.” Mompelde hij. Toen hij in zijn broekzak voelde, besefte hij dat er geen geld meer in zat. ”Of ik zal wel op de grond slapen, als liever geen bed met me deelt.” Hij zuchtte. ”Ik kan wel in mijn demonvorm op de grond… Alhoewel, ik denk dat die net te groot is.” Mompelde hij zachtjes tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1di apr 08, 2014 8:19 pm

Kort wapperde Stephano met zijn hand door wat stoom dat uit de badkamer vloog. Zijn ogen werden een beetje groot. Trek je broek op, trek je broek op! Riep hij in gedachte naar Hati. Opeens verstijfde Stephano. Volg ongeloof voelde hij twee handen op zijn heupen en geen seconde later de lichaamswarmte van Hati. What the...! ”Nice ass, High class. Hot lips, dirty hips. Sexy smile, Hati style.” Stephano's wangen werden tomaatrood. Hij voelde hoe Hati zijn adem in zn nek kietelen wat hem deed rillen. Vanzelf, helemaal automatisch giechelde Stephano. Puur uit zenuwen. Hij kon zichzelf weer slaan.

Helemaal rood bleef hij Hati aanstaren. Hmn... Hij moest toegeven dat Hati er best sexy uitzag, en die grijns en de knipoog hielpen daar bij. In shock leunde hij wat tegen de muur aan. Zijn benen voelden als pudding..  Opeens voelde Stephano iets uit zijn neus druipen. Hij voelde even en zag wat roods. Serieus, een nosebleed?! Wauw.. Hij plaatste zijn hand voor zijn neus en keek stressend rond. Hij rende maar de badkamer in, pakte een handdoek aangezien dat het eerste was dat hij zag en hield het voor zijn neus. Toen hij weer in de deuropening ging staan hoorde hij Hati. ” Dus…. Hoe gaat het met jou?” Stephano fronste. Wauw, die vraag had zoveel logica... "um... Nou, gaat wel denk ik...." Antwoordde hij stilletjes. ”Als je wil zorg ik wel dat ik in een andere kamer heb als je echt niet in hetzelfde bed met me wil slapen.” Alleen op een kamer? Een vreemde kamer in een cafe met dronken mensen? No way. Dat was eng... "maar dat is eng. Straks komt er een dronken binnen.." Antwoordde hij.

Stephano staarde omlaag. Zijn nosebleed was ondertussen gestopt, maar op de witte handdoek waren de rode vlekken maar al te goed zichtbaar. Damn... Waarom moest hij dit hebben? Straks kwam Hati er achter dat hij gay was, als hij dat nog niet had gemerkt... Nope nope nope... Stephano haalde de handdoek van zijn neus en wreef wat opgedroogd bloed vanonder zijn neus weg "Err..." Hij zuchtte even, gooide de handdoek ergens neer. "Dat... Was ik later wel een keer ofzo.." Mompelde hij en plofte stilletjes neer op het bed, zijn blik richtend naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1di apr 08, 2014 9:28 pm

Hati

Words: 495
Tagged: Stephano
Notes: -
Mood: -


” Dus…. Hoe gaat het met jou?” Die vraag, die sloeg gewoon nergens op. "um... Nou, gaat wel denk ik...." Hati knikte. ”Als je wil zorg ik wel dat ik in een andere kamer heb als je echt niet in hetzelfde bed met me wil slapen.” Het probleem was alleen dat hij geen geld meer had… "maar dat is eng. Straks komt er een dronken binnen” Onbewust glimlachte hij lichtjes. In zijn demonvorm zou ook wel gaan, als die niet zo groot was. Hij dacht even na.

"Dat... Was ik later wel een keer ofzo.." Hij keek even om toen hij Stephano zijn gemompel hoorde. Zijn blik gleed automatisch naar de handdoek met het bloed, aangezien je daar niet naast kon kijken. Daarna keek hij weer naar Stephano en fronste licht. ”Ze hebben hier personeel om dat uit te wassen…” Hij ging op de vensterbank zitten. Zijn ogen werden lichtjes groter en zijn mond ging lichtjes open toen er hem iets binnen viel. Stephano had een nosebleed gekregen, en het was hier niet bepaald heet. Was het… Door hem? Hati staarde naar de handdoek. Maar Stephano was een man en hijzelf was ook een man. Dus.. Kon het zijn dat? Wel, het zou wel een hele hoop verklaren.

Hati sloot kort zijn mond en ogen. Als zijn vermoeden juist was, en Stephano is daadwerkelijk gay. Oh gawd… Opeens voelde hij zich schuldig over wat hij net gedaan had. Door hem had die jongen nu een nosebleed gekregen. Goed, dit alles was voor hem ook awkward, maar hoe moest het dan wel niet zijn voor Stephano? Hij sprong van de vensterbank af en liep naar Stephano toe. Hij legde een hand op zijn schouder ”Sorry, Stephano… Ik wist niet.. Wel ja, als ik het geweten had, had ik je wel met rust gelaten.” Hij ging naar een lage kast en ging dan daar op zitten. Opeens vroeg hij zich af sinds wanneer hij zo aardig was tegen iemand anders. Achja, wat maakte het ook uit. ”Je hoeft je er niet voor te schamen ofzo. Ik ga je er niet vreemd voor bekijken.” Hij glimlachte lichtjes. Waarom, tjah, dat zou hij Stephano niet vertellen. Maar Hati had niet enkel relaties met vrouwen, mannen moesten er soms ook aan geloven. Niet dat hij zich ooit echt aangetrokken voelde door mannen. Maar hij hield er gewoon van om het hart van iemand anders te breken.

Hij keek nog eens naar Stephano. Eigenlijk viel die engel wel mee. Al de demonen hadden een afkeur tegen engelen en hijzelf normaal ook, maar deze viel best nog wel mee. Stephano was anders dan de andere engelen. Hij glimlachte een klein beetje. Hati wist nu al dat zelfs al zouden hun paden morgen van elkaar afwijken, hij zou nog vaak naar deze engel opzoek gaan. Hij was toch makkelijk te herkennen met zijn gouden ogen die schitterden in het zonlicht en zijn blonde haar dat wel gesponnen goud leek in het zonlicht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1do apr 17, 2014 5:47 pm

”Ze hebben hier personeel om dat uit te wassen…” Stephano haalde zijn schouders op "Ook goed." Stephano geeuwde licht, en wreef even in zijn ogen. Hij schrok op toen hij een hand op zijn schouder voelde. ”Sorry, Stephano… Ik wist niet.. Wel ja, als ik het geweten had, had ik je wel met rust gelaten.” Stephano staarde Hati aan. Hij kon wel gillen, of janken, nouja. Ja. Janken. Ugh... "Oh, nou um. Oke..." Stotterde hij zacht. ”Je hoeft je er niet voor te schamen ofzo. Ik ga je er niet vreemd voor bekijken.” Even glimlachte Stephano.

"Dankje..." Antwoordde hij, een beetje verlegen maar toch verrast door Hati's reactie. Hij was opgelucht. Erg opgelucht dat Hati niet, nouja, zoals de meeste andere was. Hij had al door dat hij vertrouwen voelde voor Hati. Meestal zou dat veel meer tijd kosten. Misschien was het omdat Hati nu zo aardig was...? Maar wel meer mensen waren aardig tegen hem die hij nog niet vertrouwden. In de war schudde de engel zijn goudblonde lokken. Misschien moest hij maar gewoon gaan slapen... Alles zou morgen vast veel helderder zijn... Dat hoopte hij, tenminste. "het gaf trouwens niet hoor... Het was alleen nogal, tja, awkward... Maar je kon het zelf ook niet weten. Denk ik." Stephano grinnikte vrolijk naar Hati, en geeuwde daarna weer kort. Hij dacht na over hoe laat het zou zijn. Hmn...

"ik denk dat ik zo ga slapen..." Stephano wreef kort in zn ogen en keek naar het bed. Hij zuchtte diep, stond recht en ging naar de zijkant van het bed. Hij sloeg de deken over, stapte in bed en zorgde dat de deken recht en met zo weinig mogelijk kreukels over hem heen lag. Stephano was eigenlijk nogal een perfectionist. Hij zou zich eraan ergeren als er nu een kreukel in de dekens zou komen. Als Hati dat maar niet deed, want Stephano had geen zin om het dekbed recht te blijven strijken. Langzaam legde Stephano zijn hoofd op het kussen wat hij eerst even had opgeklopt. Hij zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1vr apr 18, 2014 5:20 pm

Hati

Words: 656
Tagged: Stephano
Notes: -
Mood: vaag


"Dankje..." Het voelde vreemd bedankt te worden en ergens ook best wel goed. Hij was gewend van altijd verwijten naar zijn hoofd geslingerd te krijgen, hij had er niet bij stil gestaan hoe het zou voelen als je aardig zou zijn en iemand je bedankte. Hij wist niet hoe hij het gevoel moest beschrijven, maar het voelde goed en toverde spontaan een glimlach op zijn gezicht. ”Graag gedaan.” Hij leunde met zijn rug tegen de muur en deed zijn schoenen uit die verbazingwekkend genoeg netjes naast de kast op de grond vielen. Alsof hij ze daar mooi had neergelegd. "het gaf trouwens niet hoor... Het was alleen nogal, tja, awkward... Maar je kon het zelf ook niet weten. Denk ik." Hati haalde zijn schouders op. ”Ergens had ik het wel kunnen weten, ik denk dat ik het in mijn onderbewustzijn al door had…” Hij wist niet zeker of dat zo was, maar het zou misschien wel deels zijn eigen gedrag kunnen verklaren. "ik denk dat ik zo ga slapen..." Hij knikte en keek nadenkend toe hoe Stephano onder de lakens kroop. Hij was diep in gedachten verzonken. Er was iets wat hem al de hele dag dwars zat en het maakte hem gek. Hij moest het weten. Wat laat mompelde hij een reactie op wat Stephano eerder zei. ”Slaapwe-..”

Goed, nu had hij er gewoon genoeg van. Gefrustreerd sprong hij van de kast af en sloot zijn ogen, snuffelde eens in de lucht. Hij stormde naar de badkamer, sloot ook daar zijn ogen en snuffelde eens wat rond. ”Hmn..” Bromde hij. Hij ging weer naar de kamer en liep regelrecht naar het raam, hij deed het open, sloot zijn ogen en snoof de lucht op. ”Nope” Hij sloot het raam meteen weer. Hij rook eens aan zijn eigen arm. ”Nee, dat is het ook niet..” Zei hij gefrustreerd. Wat was het verdomme? Hij fronste en draaide in een ruk zijn hoofd om naar Stephano. Hati ging naar Stephano toe en nam een lok haar van de jongen tussen zijn vingers, hij rook er eens aan. "Hmmm.." Bromde hij bedenkelijk. Hij ging met zijn neus naar Stephano's hals en rook daar eens aan, niet echt beseffend wat hij bezig was. ”Aha… Dat rook ik dus al de hele dag…” Hij trok zijn hoofd terug. ”Sorry maar ik dacht dat we gevolgd warden, maar blijkbaar ben jij het maar.” Hati ging weer naar de kast en ging daarop zitten. Droogjes staarde hij de jongen aan. ”Je ruikt lekker.” Flapte hij eruit. Toen hij door kreeg dat hij dat luidop gezegd had, kon hij zichzelf wel in het gezicht slaan. ”Wel ja, voor een engel bedoel ik. De meeste engelen stinken, maar jij niet, je ruikt lekker.” Kort staarde hij Stephano weer aan. ”Erg lekker.” Mompelde hij afwezig. Ohw god, dat kon je niet menen. Hij leek wel een creep. Hati schraapte zijn keel. ”Ehm, voor een engel eah, niet dat engelen stinken, denk ik. Ik weet het niet, ik ben een demon, engelen stinken.” Wauw, want dit maakte de situatie zo veel beter. ”Niet dat jij stinkt, jij ruikt net goed maar..” Hij zuchtte gefrustreerd om zichzelf en facepalmde. ”Nevermind, guud night..”

Hati stond op en ging de badkamer weer in en sloot de deur. Misschien moest hijzelf dadelijk ook maar eens gaan slapen, de moeheid begon duidelijk effect op hem te hebben, hij geraakte niet eens meer uit zijn woorden. Wel, hij veronderstelde toch dat dat door de moeheid was, vandaag was een vermoeiende dag geweest. Hij keek in de spiegel en wilde net zijn tanden poetsen tot hij tot de ontdekking kwam dat hij helemaal geen tandenborstel had. Hij zuchtte diep en opende de deur en ging de kamer binnen. Doodserieus keek hij Stephano aan. ”Heb je toevallig een tandenborstel bij?” Wat ongemakkelijk krabte hij aan zijn achterhoofd, het was nogal een vreemde vraag, dat wist hij, maar hij wilde gewoon echt graag zijn tanden poetsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1do apr 24, 2014 7:41 pm

”Graag gedaan.” Stephano bleef even glimlachen. Hati haalde zijn schouders op. ”Ergens had ik het wel kunnen weten, ik denk dat ik het in mijn onderbewustzijn al door had…“ Stephano fronste. Gedroeg hij zich dan zo gay dat het gewoon te merken was? Oh god... ”Slaapwe-..” Fronzend keek Stephano op ton Hati als een soort hond rond begon te snuffelen. "Um. Alles oke?" Vroeg hij. Zwijgend keek Stephano toe hoe Hati ongeveer overal begon te ruiken. Uh oh, hij kwam nu zijn kant op. Fronzend keek hij op toen Hati aan zn haar rook. Zijn ogen verwijdden zich toen Hati naar zijn hals ging. "H-Hey! Zo k-kan ie wel weer e-eh!" Riep de engel in een nogal hees stemmetje.

”Aha… Dat rook ik dus al de hele dag…“ Stephano keek verward. Wat? Stonk hij? ”Sorry maar ik dacht dat we gevolgd warden, maar blijkbaar ben jij het maar.” "Ja. Blijkbaar ben ik het maar." Hij kalmeerde al wat en zuchtte. Door wat Hati had gedaan keek hij wel  Dit was zo vreemd... ”Wel ja, voor een engel bedoel ik. De meeste engelen stinken, maar jij niet, je ruikt lekker.“ Um... Wauw. Tja. Wat moest hij er van denken? sen beetje verlegen. ”Je ruikt lekker.” Stephano werd knalrood en keek opzij. Hij hoorde Hati nog iets na mompelen en slikte.

”Ehm, voor een engel eah, niet dat engelen stinken, denk ik. Ik weet het niet, ik ben een demon, engelen stinken.“ even moest Stephano lachen. Puur om wat Hati zei. ”Niet dat jij stinkt, jij ruikt net goed maar..” "jajaja, ik snap het al~" hij hoorde hoe Hati naar de badkamer ging en sloot zijn ogen. Toen hij bijna ingedommeld was hoorde hij Hati's stem. Langzaam opende hij een oog en keek op. ”Heb je toevallig een tandenborstel bij?” Een frons viel op stephano's gezicht "Nee. Tuurlijk niet. Waarom zou ik die hebben?" Hij wachtte niet meer op antwoord en verstopte zich helemaal onder de dekens.  Hij wilde gewoon slapen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1zo mei 04, 2014 7:57 pm

Hati

Words: 539
Tagged: Stephano
Notes: flut~
Mood:


"jajaja, ik snap het al~" Verdomme, wat een blunder. Wat moest Stephano nu wel niet van hem denken? Hij ging naar de badkamer. Misschien was het eens tijd om te gaan slapen. Hij wilde net zijn tanden poetsen en concludeerde dan dat hij geen tandenborstel had. Hij ging weer naar de kamer. ”Heb je toevallig een tandenborstel bij?” vroeg hij wat ongemakkelijk.  "Nee. Tuurlijk niet. Waarom zou ik die hebben?" Voor hij iets kon antwoorden, had Stephano zich al onder de dekens verstopt. ”Hmm.. kwenie..” Mompelde hij een beetje teleurgesteld, deels omdat Steph geen tandenborstel had, maar ook omdat de jongen duidelijk wilde slapen en hij dus geen gezelschap meer had.

Hati ging weer op de lage kast zitten en keek de hele tijd naar Stephano. Morgen zouden hun paden waarschijnlijk scheiden, dan was hij weer alleen. Als hij eerlijk moest zijn, vond hij hem wel tof gezelschap. Hij zuchtte zachtjes, trok zijn knieën op en steunde erop met zijn kin terwijl hij naar Stephano bleef kijken. Misschien zou hij die jongen wel nooit meer zien. Best jammer. Hij hoopte dat hij wat langer bij hem zou kunnen blijven. Al die jaren had hij zich doodverveeld, er was niet echt iemand meer geweest die hem kon entertainen. Maar als hij terugdacht aan vandaag, had hij best wel veel plezier gehad. Een kleine, vage glimlach verscheen op zijn gezicht. Het liefst zou hij vaker met Stephano willen rondhangen, misschien kon hij die jongen wel leren hoe hij zich moest verdedigen want daar bakte hij echt niets van, maar dat mocht niet. Ze hoorden natuurlijke vijanden te zijn. Nu hij er over nadacht, hoe kwam het eigenlijk dat hij geen afkeer had tegenover Stephano? Normaal had hij een hekel aan engelen. Maar bij Stephano niet. Er was iets vreemds aan hem, iets wat zijn aandacht trok.

Hoe lang hij daar op die kast gezeten had, wist hij niet, misschien een aantal uur. Maar uiteindelijk besloot hij dat het misschien eens tijd werd om te gaan slapen. Hij slofte naar het bed toe en kroop er voorzichtig in, hij wilde Stephano niet wakker maken. Nu pas, drong het echt tot hem door wat er gebeurde. Hij deelde een bed met een engel… Een mannelijke engel die hij amper kende. Hij kroop voorzichtig onder de dekens en rolde op zijn zij, met zijn gezicht naar Stephano toe. Ookal lag hij bijna op het randje, toch lag hij dichtbij. Het voelde vreemd, een bed delen met iemand waar je geen relatie had. Niet dat de relaties die hij had veel voorstelden, maar dan nog. Zonder dat hij het door had, begonnen zijn ogen te gloeien. Niet hard, eerder zoals van die glow in the dark sterretjes die kleine kindjes vaak op het plafond boven hun bed plakten. Maar hij deed te moeite niet om fatsoenlijk in het donker te kijken waardoor Stephano een silhouet voor hem was. In tegenstelling tot al de andere nachten, viel hij deze keer snel in een diepe, rustige slaap. Onbewust bewoog hij in zijn slaap wat dichter naar Stephano toe, tot ergens net voor het midden. Met zijn hand tastte hij stephano’s plek af en sloeg dan lichtjes een arm om zijn middel en trok hem tegen zich aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1zo mei 11, 2014 2:37 pm

''Hmm.. kwenie..” hij reageerde er niet meer op en liet een zachte geeuw horen. Na een tijdje duwde hij de dekens van zijn hoofd. Het was nogal benauwd onder de dekens. Hij hield zijn ogen gesloten, maar voelde een blik branden. Zat Hati naar hem te kijken? hij hoorde Hati wat bewegen en spiekte kort door zijn oogleden heen die hij wat opende. Al snel vielen die weer neer zodat zijn ogen weer gesloten waren. Even dacht hij terug aan de dag. Er was zoveel gebeurd. Eerst had hij Hati ontmoet, wat toen de grootste fout van zijn leven leek. Toen had hij moeten vluchten voor zijn eigen soortgenoten en nu zou hij een bed moeten delen met iemand die hij nog maar een dag kende. Zou hij nog terug naar huis kunnen? De engelen kenden hem, dus ze zouden hem meteen pakken als ze hem zagen. Even voelde hij een stroom van verdriet door zich heen gaan. Wat nou als hij niet meer terug naar zijn huis kon?

Uiteindelijk, na misschien een halfuur diep in gedachten dommelde de engel in slaap. Al snel lag hij in een diepe slaap. Een vredige uitdrukking lag op zijn gezicht. Het was duidelijk dat Stephano niet snel zou wakker worden. Niet uit zichzelf, dan. Toen hij iets warms voelde, kroop hij in zijn slaap dichter tegen het warme aan, niet doorhebbend dat dat Hati's lichaam was. Na een tijdje begon hij wat wakker te worden. Dat was vreemd... Was het hier nou zo warm geworden? Nog half slapend tastte Stephano wat rond met zijn hand. Na ongeveer een minuut voelde hij de arm om zich heen, wat zijn ogen een paar keer liet knipperen om het te realiseren. Hij schrok en keek om, recht in Hati's gezicht. Hij nam een diepe hap lucht, en gilde. Zo hard hij kon. Zijn wangen waren knalrood geworden en zijn spieren waren aangespannen.

-kort enzo Dx-
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1zo mei 11, 2014 3:48 pm

Het was lang geleden dat hij nog zo goed en vredig geslapen had, al een aantal weken. Het deed hem goed om nog eens rustig te kunnen slapen. Maar zijn diepe slaap werd verstoord door een gil. Hij fronste en bromde zachtjes, trok heel even Stephano dichter tegen zich aan en opende zijn ogen. Blond haar.. Goudblond haar… Dat kon maar één iemand zijn… Het kostte hem 3 seconden voor hij doorhad dat hij Stephano vasthield. Geschrokken liet hij de jongen los en deinsde achteruit. Hij viel uit het bed en kwam met een luide bons op de grond terecht. Hij vloekte zachtjes en wreef over zijn hoofd. Had hij net gewoon een nachtmerrie gehad of had hij echt met Stephano in zijn armen geslapen? Hij ging rechtzitten en keek over de rand van het bed. Het was dus echt. Hij had dus -waarschijnlijk- de hele nacht met Stephano in zijn armen geslapen… Hij schaamde zich dood. Hati facepalmde. ”Ohw god… gênant..” En awkward. Wat was dat de laatste tijd toch met die awkward situations. Hij schraapte kort zijn keel. ”Sorry, ik ben er niet gewend om met iemand in hetzelfde bed te slapen waar ik geen relatie mee heb of wel ja… waar ik niet mee gebangt heb.. Het spijt me maar dat is gewoon een automatisme van me..” Wat awkward stond hij op en ging weer op de kast zitten. Tjah… Wat nu? De nacht zat erop en wat moesten ze nu doen? ”Ehmm… Wat is je plan?” hij ging in kleermakerszit zitten en prulde wat aan de kast.

~te lui voor fancy postsheet~
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1ma mei 19, 2014 10:55 am

Stephano's ademhaling ging als een gek. Meteen schoot hij opzij toen Hati hem losliet. Snel hield hij de dekens voor zich en keek lichtjes over het bed om te kijken naar Hati. Toen Hati rechtop was gaan zitten maakte Stephano even oogcontact, bloosde nog heviger en keek snel weg. Hij had nooit met Hati in een bed moesten slapen. Dit had hij gewoon kunnen verwachten. Stom stom stom! ”Ohw god… gênant..” Stephano fronste "Is dat het enige?! Het is beschamend, ongelofelijk, getikt, weet ik veel wat nog meer!" stephano sloeg een paar keer op de deken. Nee nee nee, dit wilde hij niet! Waarom was het nou precies bij hem gebeurd?! Hij keek op toen Hati zijn keel schraapte. ”Sorry, ik ben er niet gewend om met iemand in hetzelfde bed te slapen waar ik geen relatie mee heb of wel ja… waar ik niet mee gebangt heb.. Het spijt me maar dat is gewoon een automatisme van me..” Stephano werd nog roder, als dat nog mogelijk was. "Waarom zeg je dat nu?! Had je dat niet ervoor kunnen zeggen?!" Stephano pakte zijn kussen en hield het stevig tegen zich aan. Dit was gewoon té ongemakkelijk. deze dag begon al goed. Niet dus. ”Ehmm… Wat is je plan?” Stephano was ongeloofelijk blij dat Hati een nieuw onderwerp begon. "Weet ik nog niet. Naar huis gaan zal ik niet kunnen. Misschien.. Laat maar. Um... Ik kan wel.. Geen idee." Stephano staarde naar de deken, nadenkend over wat ze het beste konden doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1di mei 20, 2014 5:44 pm

Hati

Words: 785
Tagged: Stephano
Notes: Hati, you talk way too much .-.
Mood: Amused


Hij lette niet echt op wat Stephano allemaal uitkraamde. Het maakte hem niet echt uit. Awkward situaties was hij nu al eenmaal gewend. Hoewel het deze keer wel ietsje anders was. Misschien omdat hij geen interesse had in een relatie met die engel en dit alles het erg vreemd maakte? Kon zijn. Wie zou het weten. Toen hij opkeek om hem aan te kijken, grinnikte hij lichtjes. Hij was zo rood als een kreeft. Tjah, moest vast awkward zijn voor die jongen. Vooral als je wakker word naast een demon die je nog maar één dag kent en die je dan blijkt vast te houden. Hij grijnsde breed en grinnikte kort bij de gedachte. "Waarom zeg je dat nu?! Had je dat niet ervoor kunnen zeggen?!" Hij haalde zijn schouders op en stond op. ”Ik had niet verwacht dat ik met iemand zoals jij zou knuffelen in mijn slaap.” Zei hij geamuseerd. Maar misschien was het beter dit onderwerp te laten voor wat het was. Hati ging weer op de lage kast zitten. ”Ehmm… Wat is je plan?” Met een vragende blik keek hij Stephano aan. "Weet ik nog niet. Naar huis gaan zal ik niet kunnen. Misschien.. Laat maar. Um... Ik kan wel.. Geen idee."

Hij keek nadenkend naar de grond. Tjah, in zijn huis was plek genoeg. Niet dat hij daar naar uit keek. Nee, het zou een verschrikkelijk idee zijn. Een engel bij hem in huis… Als iemand er achter zou komen, zou hij diep in de problemen zitten, dit zou hem zelfs al een hele hoop problemen kunnen bezorgen. Nadenkend wreef hij over zijn kin. Er was wel een manier waarop hij Stephano wat meer veiligheid kon toebrengen zonder echt verdacht te zijn. Een zachte zucht ontsnapte zijn mond. Waarom deed hij hier eigenlijk moeite voor? Zijn natuurlijke vijand helpen… Ach, misschien kon het wel eens wat actie in zijn saaie leven brengen. Hij keek naar beneden en balde een hand tot een vuist, kort keek hij eens naar Stephano. Zelfs al deed hij zijn best om zijn hand zo gesloten mogelijk te houden, het kon de rode gloed die van binnen kwam niet verbergen. Nog voor Stephano iets kon vragen, was hij al opgestaan, naar hem toe gegaan, had hij hem op het bed klem gezet en zijn hand geopend. Een vreemd rood bolletje verscheen, zo snel als hij kon drukte hij het ding tegen Stephano’s huid in de buurt van zijn sleutelbeen. Het siste pijnlijk. Hati kon er niets aan doen, maar hij moest er lichtjes om grijnzen. Toen het geluid ophield wist hij dat het voorbij was en ging hij van Stephano af terwijl hij zijn broek eens afklopte.

Kalmpjes ging hij weer op de kast zitten en keek grijnzend naar het teken dat nog nagloeide op Stephano’s huid. Straks zou er niets meer van zichtbaar zijn, enkel nu nog omdat het vers was. Hoe moest hij dit gaan uitleggen? ”Sorry daar voor… Je bent vanaf van mij.” Zorgvuldig dacht hij na over zijn volgende woorden. ”Niet dat je nu mijn slaaf of bezit bent of dergelijke, maar aangezien ik geen andere manier weet om je te helpen, heb ik dit maar gedaan.” Hij leunde achterover, met zijn rug tegen de muur. ”Straks zie je er niets meer van, tenzij iemand je zou proberen te vermoorden, wat ik eigenlijk gedaan heb is je ‘gemarkeerd’ tot mijn eigendom en prooi. Jij weet hier zogezegd niets van omdat je normaal dit zelf nooit zou kunnen zien. Maar als er een demon is die jou als een lekker hapje ziet en je wil opeten, zal het lichtjes beginnen te gloeien en weet die demon dat jij mijn prooi al bent.” Hij zuchtte diep. ”Ook andere wezens die je willen aanvallen zullen het zien en hoogstwaarschijnlijk instinctief je met rust laten… Niet dat dat bij de meeste gevallen zo is.” Hati stond op en begon lichtjes heen en weer te lopen. ”Maar jou markering verschilt wat van de anderen die ik kan zetten.” Hij grijnsde lichtjes. ”Je bent niet enkel van mij, je kan me ook ‘oproepen’ zeg maar als je mijn hulp nodig zou hebben. Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten uitleggen, het is de eerste keer dat ik zo’n markering zet… Maar het is me beloofd dat het werkt dus hoe het moet zal je zelf moeten uitzoeken. Het komt er dus op neer dat als je mijn hulp nodig hebt, aarzel dan niet en roep me op. Ik ben je nog wat verschuldigd van gisteren toen we elkaar voor het eerst zagen. ” Grinnikend draaide hij zich weer om naar Stephano en keek naar het nog lichtjes rode teken. ”Ik moet zeggen, het staat je wel.”

~het deel van de maan en de oranje wolf is hoe het eruit ziet http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2012/149/2/3/hati_ok_skoll_by_solstafirtpr-d51jytw.jpg ~


Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1wo jul 02, 2014 12:49 pm

”Ik had niet verwacht dat ik met iemand zoals jij zou knuffelen in mijn slaap.” Stephano keek ruw omlaag. "Nou. Bedankt." Murmelde hij. De bloos begon al wat te vervagen van zijn wangen. Zijn blik gleed langzaam omhoog toen hij vanuit zijn ooghoek wat vreemds uit Hati's handpalm zag komen. Hij wilde net vragen waar hij mee bezig was toen Hati al naar hem toe kwam lopen en hem klem deed zetten op het bed. Stephano's goudgekleurde ogen werden groot. "W-Wat d-" hij werd onderbroken toen hij iets op zijn sleutelbeen voelde drukken, en meteen daarna het pijnlijk begon te sissen. Hij jammerde luid en stribbelde tegen. Toen Hati van hem af ging voelde hij meteen in zijn nek, en keek naar Hati.

Sorry daar voor… Je bent vanaf van mij.” Zijn ogen werden opnieuw groot "wàt?!" Riep hij verontwaardigd. ”Straks zie je er niets meer van, tenzij iemand je zou proberen te vermoorden, wat ik eigenlijk gedaan heb is je ‘gemarkeerd’ tot mijn eigendom en prooi. Jij weet hier zogezegd niets van omdat je normaal dit zelf nooit zou kunnen zien. Maar als er een demon is die jou als een lekker hapje ziet en je wil opeten, zal het lichtjes beginnen te gloeien en weet die demon dat jij mijn prooi al bent.” Stephano bleef stil en keek weer omlaag. Hij wist niet precies wat hij moest denken. Moest hij Hati dankbaar zijn of juist kwaad op hem worden?

”Ook andere wezens die je willen aanvallen zullen het zien en hoogstwaarschijnlijk instinctief je met rust laten… Niet dat dat bij de meeste gevallen zo is.” Stephano trok lichtjes een wenkbrauw op. Veel snapte hij er niet van, ookal legde Hati het uit.. ”Maar jou markering verschilt wat van de anderen die ik kan zetten.” Hij fronste meer. ”Je bent niet enkel van mij, je kan me ook ‘oproepen’ zeg maar als je mijn hulp nodig zou hebben. Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten uitleggen, het is de eerste keer dat ik zo’n markering zet… Maar het is me beloofd dat het werkt dus hoe het moet zal je zelf moeten uitzoeken. Het komt er dus op neer dat als je mijn hulp nodig hebt, aarzel dan niet en roep me op. Ik ben je nog wat verschuldigd van gisteren toen we elkaar voor het eerst zagen. ” het eerste wat Stephano dacht nadat Hati dat had gezegd was 'Waarom zou ik hem in godsnaam willen oproepen?' Hij zuchtte zacht en wreef zachtjes over de plek op zijn sleutelbeen.

”Ik moet zeggen, het staat je wel.” Stephano ging staan "Dat zeg je alleen maar omdat jij het hebt gedaan." Zei hij, lichtjes geirriteerd. "En voortaan ga je me waarschuwen als je zoiets doet, het deed pijn." Hij keek Hati recht aan, met een sassy blik in zijn ogen. Even wreef hij door zijn haar. Hij voelde zich eigenlijk veel beter dan gisteren. Hoogstwaarschijnlijk door de nachtrust, gisteren was hij moe en aan het piekeren. Nu was hij uitgerust.. En kon hij weer opnieuw gaan piekeren "honger.." Bromde hij, meer tegen zichzelf bedoelt. Langzaam slofte hij naar de deur van hun kamer "Is er hier ergens eten?" Vroeg hij aan Hati voordat hij de deur open duwde en rond keek.

-nuuuuuuhhh super laat Dx!! Sorryy..-
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1wo jul 02, 2014 6:04 pm


Hati

Words: 542
Tagged: Stephano
Notes: He can’t handle the guilt issues >:3
Mood: Annoyed


”Ik moet zeggen, het staat je wel.” Hij keek naar de rode lijnen bij Stephano zijn sleutelbeen. Stephano ging staan. "Dat zeg je alleen maar omdat jij het hebt gedaan." De manier waarop hij het zei, de irritatie die van hem afstraalde, maakte hem ook lichtelijk geïrriteerd. Niet tegenover Stephano, maar eerder zichzelf. "En voortaan ga je me waarschuwen als je zoiets doet, het deed pijn." Terwijl Stephano hem recht aankeek, keek hijzelf naar de grond. De opeens zo interessante grond. ”Dramaqueen.” Mompelde hij zachtjes en geïrriteerd. Hij slofte naar zijn schoenen toe en deed die aan. Vanuit zijn ooghoeken hield hij Stephano in de gaten. Waarom wist hij niet echt. Het voelde gewoon alsof zijn blik naar hem werd gezogen. Zijn blik viel op de jongen zijn sleutelbeen. Deed het dan echt zo veel pijn? Misschien had hij het toch even gewoon moeten zeggen. Hij voelde een irritant, bedrukkend gevoel in zijn borstkas. Was dat wat men altijd schuldgevoel noemden? Het was irritant. Verschrikkelijk irritant. Hopelijk zou het niet te hard opvallen.

"honger.." Hoorde hij Stephano brommen. Hij knipperde een paar keer met zijn ogen zodat hij de wereld weer scherp zag, blijkbaar was hij daarnet zo hard in gedachten verzonken dat hij niet eens door had dat alles rondom hem er vaag uit zag. "Is er hier ergens eten?" Met zijn blik volgde hij de blonde jongen die de deur opende en eens rond keek. Hati volgde hem en ging achter hem staan. ”Nee, dit is een herberg waar je enkel wat kan drinken en overnachten. Eten gaat hier niet. Heb je ooit al geweten dat je in een herberg kan eten? Wat raar joh.” Bromde hij sarcastisch. Hij liep door de deur naar buiten en duwde met zijn schouder Stephano lichtjes aan de kant. Zwijgend liep hij de trappen af, veronderstellend dat Stephano wel zou volgen en als die het niet deed, wel dan was dat niet zijn probleem. Beneden was nog niet veel volk. Er waren er een paar die aan het ontbijten waren. Frerin zat onder andere ook aan tafel te ontbijten met een paar andere mannen. Nog steeds geïrriteerd ging hij ergens aan een tafeltje voor twee personen zitten in het hoekje van de ruimte bij een raam. Hij staarde naar buiten. Hier werden ze niet lastig gevallen, of dat hoopte hij toch. Maar die hoop verdween al snel als hij merkte dat Frerin hem gezien had. De gespierde man die bijna even groot als Hati was kwam naar hun tafeltje toe gelopen. Een brede, geheimzinnige grijns stond op zijn gezicht. Maar die baard werkte té afleidend. Het was zo lelijk, die baard. Een baard kon mooi zijn, maar Frerin leek op een verwilderde viking. Hmmm… Misschien was hij dat eigenlijk ook wel. Hati zuchtte diep en wachtte af tot Frerin bij hen was. Hati vroeg zich af wat hij te zeggen had. Zou het te maken hebben met die engelen van gisteren? Of kwam hij hem gewoon lastig vallen? Eigenlijk wist hij niet of Stephano er was of niet, maar echt zin om te kijken had hij ook niet. Ookal moest hij dan maar enkel zijn hoofd draaien om naar de plaats voor hem aan tafel te kijken. Het was teveel moeite, vond hij.

Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1za aug 02, 2014 8:05 pm


Zacht zuchtte Stephano. Zacht hoorde hij Hati "Dramaqueen" mompelen. Hij besloot het te negeren en haalde snel een hand door zijn haar. Hij volgde Hati met zijn blik toen die begon te lopen en keek toe hoe hij zijn schoenen deed. Hij zuchtte en voelde even aan het verband om zijn schouder, maar trok al snel zijn hand weg. Hij murmelde een 'auw' en zuchtte, Nee, dit is een herberg waar je enkel wat kan drinken en overnachten. Eten gaat hier niet. Heb je ooit al geweten dat je in een herberg kan eten? Wat raar joh.” Kort fronste hij bij het antwoord. Hij voelde een geïrriteerde prikkel in zich "ik vroeg het alleen." Antwoordde hij een beetje beledigd, een pissige grom laten horend toen hij voelde hoe Hati hem wat aan de kant duwde. Hij trok langzaam zijn schoenen aan en liep snel achter Hati aan. Hij voelde zich niet fijn, alleen. Hij voelde zich veilig bij Hati. Veiliger dan bij zijn eigen soortgenoten. Was dat raar..? Hij zuchtte zacht en keek rond. Kort geeuwde hij voor hij naar Hati keek en naar hem toe liep. Voor hij nog bij hem was zag hij een andere man, of eerder een soort gorilla, bij Hati gaan zitten. Hij bromde en bleef kort vanaf een kijken voordat hij naar een lege stoel liep, die met moeite optilde en neerzette bij het tafeltje van Hati en de gorilla. Hij ging zitten, niet wetend wat te zeggen. Hij voelde zich klein, tussen al die grote en gespierde mannen, en hij kon met moeite een stoel optillen. Hij haalde wat verlegen een hand door zijn haar en bromde een haast onhoorbare "Goedemorgen." Kort keek hij naar Hati, met een blik van; ' Wie is dat nu weer..?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 3 Icon_minitime1wo aug 06, 2014 9:35 pm

Frerin keek geïnteresseerd naar Stephano die bij hen kwam zitten. Hati kon niet verklaren waarom, maar de manier waarop Frerin naar Stephano leek beviel hem niet. "Goedemorgen." Kort keek Hati naar Stephano, maar al snel vestigde hij zijn blik weer op Frerin, zijn ogen lichtjes vernauwend. ”O hallo-” Al meteen onderbrak hij Frerin die te veel geïnteresseerd was in de engel. Dadelijk ging Frerin hem nog proberen op te eten. ”Waarom kom je hier zitten?” Snauwde hij, Frerin recht aankijkend met een staalkoude blik. Frerin keek met een verwarde, verbaasde uitdrukking terug. Hati zag in zijn ooghoeken dat Stephano met zijn blik vroeg wie Frerin was, maar Hati besloot die vraag te negeren. Frerin grinnikte. ”Wauw, jij bent ook weer goed gezind. Ik kwam alleen maar zeggen dat je geen last meer gaat hebben van die engelen.” Hati probeerde wat te kalmeren en knikte. ”Beda-..”
”En omdat ik de ‘relatie’ tussen jullie twee wel interessant vind.” Hati gromde kwaad, voor hij zelf door had wat hij deed, greep hij de potplant op de tafel en gooide die naar Frerin’s hoofd. Frerin ontweek het met een simpele beweging. Zowel Frerin als hijzelf keken verbaasd. Waarom had hij dat nu gedaan? Normaal was hij altijd doodkalm, zou hij Frerin terugplagen. ”Wat heb jij opeens?” Vroeg Frerin verbaasd. Hati keek naar beneden. ”Tsk.” Hij stond op. ”Slecht geslapen, excuseer me.” Hij haalde een buideltje met munten uit zijn zak en gooide het voor Stephano. ”Hier, kun je wat te eten kopen.” Zonder hem maar een seconde aan te kijken, wandelde hij naar buiten. Misschien zou wat frisse lucht hem goed doen.
Onrustig begon hij te ijsberen. Wat was dat opeens met hem? Na een paar keer voorbij het raam te wandelen, stopte hij en keek hij naar binnen, naar de tafel waar hij daarnet zat. Gefrustreerd bromde hij wat en ging met zijn rug tegen de muur staan terwijl hij zijn handen door zijn haar haalde. ”What. The…” Bromde hij tegen zichzelf. Een diepe grom rolde uit zijn keel omhoog terwijl hij zich omdraaide en met zijn vuist hard tegen de muur sloeg. ”Verdomme!”

Frerin
Met een vage blik keek hij naar Hati die naar buiten liep. Zo had hij zich nog nooit gedragen. ”Wat zou hem dwarszitten?” Mompelde hij tegen zichzelf zonder het door te hebben. Een zachte zucht ontsnapte zijn mond toen hij zijn hoofd weer naar de engel draaide. Hij fronste lichtjes. Wat moest Hati zelfs met die engel? Wat maakte het ook uit, het waren zijn zaken niet. Frerin grijnsde lichtjes. ”Mijn naam is Frerin, zeg maar één van Hati’s zeldzame vrienden.” Hij zuchtte weer. ”Soms denk ik zelfs dat ik de enige ben die het met hem uithoud, er zit totaal geen logica in hem… Maar dat had je misschien ook wel door. Jullie zullen elkaar waarschijnlijk al wel een hele tijd kennen. Je bent de eerste waar ik hem zo… Dunno, ‘aardig’ heb tegen zien doen, voor zover hij dat is.” Hij glimlachte. ”Maar ik ben aan heet doorratelen. Vertel eens wat meer over jezelf.” Geamuseerd keek hij de engel aan.
”Verdomme!” Frerin keek richting het raam, zelfs al was er niets te zien. Maar dat was waar het geluid van een luide bons en Hati’s stem vandaag kwam. Frerin fronste. ”Wat bezielt hem? Zo geïrriteerd wordt hij nooit over zo’n kleine dingen.” Mompelde hij.

~sheet deed kut~
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm sexy and I know it -open-
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» How far we've come {OPEN}
» The awakening [OPEN]
» Freedom || Open
» Beginning of the end || Open
» Just great, fog... [Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Tyrion :: The Clear Mountain :: Niróm Falls-
Ga naar: