Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 I'm sexy and I know it -open-

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1vr okt 04, 2013 4:59 pm

”Hmm, misschien toch wel nog een beetje, gewoon om zeker te zijn.” Stephano volgde Hati met zijn blik, en keek weer voor zich uit toen hij voelde dat Hati zijn wond begon te verbinden. Hij kneep kort zijn ogen dicht toen Hati de stof goed aantrok. ”Sorry als ik je pijn doe.” Zei hij zacht. Stephano was even stil 'Ach, ik ben het ondertussen al gewend' Hij keek toe hoe Hati een knoop maakte, en grinnikte zachtjes toen hij eens door zijn haren ruffelde, en weer voor hem ging staan. ”Probeer je schouder niet te belasten en rust een beetje zodat het sneller geneest. Misschien als je een heks tegen komt dat je ook een middeltje kan vragen.”

Stephano glimlachte lichtjes, en knikte dankbaar. 'Bedankt...' mompelde hij zacht. Stephano ademde eens diep in, en keek naar zijn eigen buik en borst. Er zaten veel littekens, meer dan hij had gedacht. Van elk litteken, groot of klein, wist hij waarvan, en door wie het was. Maar de meeste littekens kon je niet zien... Die zaten van binnen. Nu pas merkte hij dat Hati hem aanstaarde, waardoor hij lichtjes vragend terugkeek. Hati sloeg zijn armen over elkaar, en kuchte even. ”Binnen een aantal daagjes zal je er vast geen last meer van hebben.” Stephano zuchtte even. 'Pff... Binnen een aantal daagjes leef ik niet meer, je hebt zelf gezegd dat enkel de sterkste overleven hier... Er zijn meerdere zoals jij, die nog een aantal stappen verder gaan...'

Er waren maar een paar die Stephano echt goed hadden geraakt, van binnen. Hati was daar één van. ”Het spijt me, ik ben te ver gegaan… Ik snap niet eens waarom ik het allemaal deed... Ik… Het spijt me zo, Stephano.” Stephano keek hem zwaar verbaast aan. Meende hij dat? Hij was lang stil. Ik verwacht niet van je dat je het me vergeeft, maar ik wil wel dat je weet dat het me spijt.” Stephano zette een stap naar Hati 'Weetje.. Het is oke... Ik had niet echt iets anders verwacht... Dat is niks persoonlijks trouwens' hij zuchtte licht. 'Het heeft toch geen zin om je niet te vergeven... Ik snap het ook wel, Als ik iemand anders was zou ik het ook niet kunnen weerstaan zo'n sukkel als ik in de grond te stampen' Kort stond er weer een droevige blik in zijn ogen, maar Stephano verborg die al gauw. Hij zuchtte zachtjes, en wist niks te zeggen. Hij bleef Hati rustig aankijken, maar als je goed keek, kon je nog steeds de verdrietige, droevige, gebroken blik van hem zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1vr okt 04, 2013 11:03 pm

'Pff... Binnen een aantal daagjes leef ik niet meer, je hebt zelf gezegd dat enkel de sterkste overleven hier... Er zijn meerdere zoals jij, die nog een aantal stappen verder gaan...' Die nog een aantal stappen verder gaan. Hij had echt geen idee wat hij van plan was en maar goed ook. ”Het spijt me, ik ben te ver gegaan… Ik snap niet eens waarom ik het allemaal deed... Ik… Het spijt me zo, Stephano.” Hij ging met zijn handen door zijn haar. Hij kon nog net de verbaasde blik van hem opvangen. Inwendig juichte hij, maar daar liet hij niets van blijken. “Ik verwacht niet van je dat je het me vergeeft, maar ik wil wel dat je weet dat het me spijt.” Natuurlijk waren het leugens. Alsof hij echt om deze jongen gaf, pfft! 'Weetje.. Het is oke... Ik had niet echt iets anders verwacht... Dat is niks persoonlijks trouwens' hij zuchtte licht. 'Het heeft toch geen zin om je niet te vergeven... Ik snap het ook wel, Als ik iemand anders was zou ik het ook niet kunnen weerstaan zo'n sukkel als ik in de grond te stampen'

Nu keek Hati verbaasd. Vergaf hij het hem? Nu al? Na alles wat hij gedaan had? Deze jongen was te goed voor deze planeet. Op een vriendschappelijke, troostende manier sloeg hij zijn armen om Stephano heen. ”Je bent geen sukkel, je bent uniek.” Sprak hij zacht. Hij was niet goed in dit soort dingen en had geen idee wat hij nu het beste kon zeggen. Met dit soort dingen had hij gewoon geen ervaring. Hij liet hem weer los en glimlachte licht, Hat was blij dat er nu geen spiegel voor hem stond, dan was vast al zijn maaginhoud eruit gekomen. Hij hoorde niet normaal te zijn, maar hij moest het vaak doen om te kunnen verkrijgen wat je wilde. Vriendelijkheid was een sterk wapen, je kon er veel mee verdienen. ”Dit is de eerste keer dat ik iemand ontmoet die zo vriendelijk is zoals jij, wat er ook aan de hand is, het lijkt wel alsof je je best doet om aardig te blijven. Dat is een mooie eigenschap.” Hij sloeg zijn armen over elkaar en bleef hem lichtjes glimlachend aankijken, maar plots verstijfde hij helemaal. Hij hoorde het geluid van twee paar vleugels die flapperden en dichtbij waren, érg dichtbij. Het konden niets anders zijn dan engelen, want een demon zou veel luidruchtiger vliegen. Het was nog waar ook, ze vlogen niet hoog, maximum één meter boven de grond, maar op de één of andere manier wisten ze dat hij hier was. Ookal had hijzelf geen idee dat hij zich op vijandelijk gebied bevond. Ze hadden water bij. Wijwater om precies te zijn. Ze keken hem verafschuwend aan, alsof hij een stuk vuil was, ogen vol haat, omdat hij een demon was. Maar hij trok er zich niets van aan, hij staarde hen alleen maar emotieloos aan. Zijn blik gleed weer naar de flesjes wijwater. Die dingen… Hij haatte het. Ze leken geen rekening te houden met Stephano, natuurlijk niet, ze wilden de demon straffen, het monster pijnigen. Hati deed niet eens de moeite om weg te rennen, ze konden vliegen, hij niet, ze waren dus sneller en vluchten was geen optie. Vechten misschien wel, alhoewel, ze hadden beide een zwaard en vleugels. Oh ja, en dat rotwater. Fantastisch. Normaal zou hij zich toch proberen er tegen te verzetten, maar nu was hij gewoon te lui. ”Jij! Dienaar van Satan! Je zal branden in de hel!” Riep één van de engelen terwijl ze dreigend naar hem toe gingen. Hati rolde met zijn ogen. ”Jaja, tuurlijk, alsof me dat zo veel kan schelen.” Het duurde niet lang voor de engelen hem bereikt hadden. Maar Hati bleef met zijn armen over elkaar geslagen staan. Niet echt onder de indruk. ”Je bent hier op ons gebied, maak dat je weg komt! We zullen je een waarschuwing geven en hopelijk voor jou kom je er goed van af!” Ze goten het water over hem heen en hij probeerde zo veel mogelijk te ontwijken, wat niet veel hielp omdat hij nog steeds meer dan de helft op zich kreeg. Maar gelukkig had hij het voor elkaar gekregen dat enkel alles onder zijn borst nat was.”Oh, natuurlijk, nu ga ik zéker weggeraken…” De engelen negeerden zijn opmerking en vlogen weg. Hati vloekte zachtjes wat en het gevoel trok langzaamaan uit zijn onderlichaam en onderste deel van zijn romp. Zijn benen trilden even en hij viel op zijn knieën, maar kon zich nog net rechthouden. Dadelijk pleurde hij vast op zijn gezicht. Oh wat leuk. Hij voelde zich zwak, o zo zwak. Voor Stephano zou het nu vast erg makkelijk zijn om op hem neer te kijken. Hij zou hem kunnen uitschelden voor vanalles en nog wat terwijl hij niets te vrezen had, want Hati kon geen kant op. ”Rot water” Mompelde hij terwijl hij grommend naar de grond keek. Hij wilde Stephano nu niet aankijken omdat hij zich schaamde. Hij had zich al de hele tijd zo machtig en sterk voorgedaan, maar toen kwamen er twee engelen met wat wijwater en was hij opeens de zwakkeling. Misschien had hij beter wel moeite gedaan. Nu was zijn imago helemaal verpest. Gewoon omdat hij te lui geweest was. Fantastisch. Kuch, kuch. Dus niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1za okt 05, 2013 7:44 am

Hij schrok even toen Hati zijn armen om hem heen sloeg. "Je bent geen sukkel, je bent uniek.” Sprak Hati zacht. Stephano gaf geen antwoord, puur omdat hij niks wist te zeggen. Hati liet hem weer los, en glimlachte licht. ”Dit is de eerste keer dat ik iemand ontmoet die zo vriendelijk is zoals jij, wat er ook aan de hand is, het lijkt wel alsof je je best doet om aardig te blijven. Dat is een mooie eigenschap.”  Stephano glimlachte kort 'Bedankt, maar het is niets bijzonders. Het is iets wat engelen horen te hebben.' Opeens keek hij bezorgd toen Hati verstijfde. Hij keek om zich heen, en zag twee engelen. Hij zuchtte gefrustreerd. ”Jij! Dienaar van Satan! Je zal branden in de hel!” Stephano trok een wenkbrauw op.”Jaja, tuurlijk, alsof me dat zo veel kan schelen.” Stephano ging naast Hati staan. 'Als we dit nu eens volwassen uitprat-' hij was meteen stil. Misschien kon hij beter niks zeggen, puur om Hati niet nog meer in de problemen te brengen. ”Je bent hier op ons gebied, maak dat je weg komt! We zullen je een waarschuwing geven en hopelijk voor jou kom je er goed van af!” Voor Stephano ook maar iets kon zeggen werd het water over Hati gegoten.

Hij stapte eens naar voren 'Zoals ik al de hele tijd probeer te zeggen... Deze demon heeft mij zojuist geholpen en heeft geen slechte bedoelingen op dit gebied' oke, dat was misschien wel een heeel klein beetje gelogen. ”Oh, natuurlijk, nu ga ik zéker weggeraken…” Stephano keek hen lichtjes aangebrand na toen ze vertrokken. Hij mompelde even wat in het Italiaans, wat ook niet bepaald vriendelijk was. Hij spande zijn spieren geschrokken toen Hati op zijn knieën belandde. ”Rot water“ Stephano keek bezorgd 'Uhm... Aah shit! Stomme engelen' hij dacht diep na. 'Wacht!' Hij haalde een flesje tevoorschijn 'Met dit....' Zijn handen trilden, waardoor het kleine glazen flesje haast gelijk uit zijn handen viel. 'PAPPAMOLLE' riep hij tegen zichzelf. Hij keek toe hoe het flesje in stukjes op de grond lag, en het kleine beetje vloeibaarheid er uit liep 'Ja... Dat was het dus' hij zakte door èèn been, pakte Hati's arm vast en sloeg die om zijn eigen schouder.

Hij stond op, met al zijn kracht gebruikend. 'Okeyy, en nu nog iets vinden...' Mompelde hij meer tegen zichzelf. Hij voelde zijn verbonden schouder steken, maar negeerde het. 'Kut kut kut! Waarom moeten die fucking engelen ook alles veroorzaken' schold hij. Uiteindelijk zag hij een dikke grote boom. Hij liep er naartoe, nog steeds Hati zo veel mogelijk proberend op zich te laten leunen. Toen hij er eindelijk was dacht hij even na 'Oke, nu moet je nog gaan zitten...' Hij zakte weer door een been, en liet Hati voorzichtig los 'Ik kan niet voor je gaan zitten, dus dat is even iets wat je zelf moet doen...' Hij keek hem zonder emotie aan, en stond op zodat hij zelf even kon gaan kloten om in de zitpositie te komen. Stephano keek om zich heen. 'Vreemd. Hoe weten ze in godsnaam dat jij hier bent?' Hij keek naar Hati, en toen naar de lucht. Stephano wist niet wat hij moest doen. 'Misschien komen ze terug...' Mompelde hij zachtjes. Stephano zuchtte licht, hij had geen idee wat er verder ging gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1za okt 05, 2013 8:55 am

'Zoals ik al de hele tijd probeer te zeggen... Deze demon heeft mij zojuist geholpen en heeft geen slechte bedoelingen op dit gebied' Verdedigde Stephano hem nu? Nee, hij zou het vast verkeerd gehoord hebben. ”Oh, natuurlijk, nu ga ik zéker weggeraken…” Zei hij rollend met zijn ogen. Zijn benen begon hevig te trillen. Man, dat spul werkte snel. ”Rot water“ Gromde hij. 'Uhm... Aah shit! Stomme engelen' Hati trok zijn wenkbrauwen op. Wow, hij wist niet dat engelen vloekten. Maar ja, hij wist eerlijk gezegd ook zo goed als niets van engelen. 'Wacht!' Stephano haalde een flesje tevoorschijn. 'Met dit....' En daar ging het flesje, het brak in scherven en de vloeistof liep eruit. Fantastisch. Hati zuchtte diep. 'PAPPAMOLLE' Hij fronste heel even. Vreemd scheldwoord. Ach ja. 'Ja... Dat was het dus' Stephano zakte door een been en Hati keek hem even vragend aan. Hij was verbaasd dat Stephano zijn arm nam en die om zijn schouder sloeg. ”Je hoeft me niet te helpen, het lukt wel..” Maar Stephano stond al op. Met het beetje kracht en gevoel in zijn benen dat hij nog had, probeerde hij recht te staan. Ookal protesteerden zijn benen helemaal. 'Okeyy, en nu nog iets vinden...' Hij zuchtte weer. ”Je hoeft me niet te helpen als je dat niet wil.”
'Kut kut kut! Waarom moeten die fucking engelen ook alles veroorzaken' Hati keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. ”Ik wist niet dat engelen scholden…” Vervolgens grinnikte hij. Stephano begeleidde hem naar de boom toe. Het was moeizaam want hij had de hele tijd het gevoel dat hij door zijn benen zou zakken en de grond op zou gaan. 'Oke, nu moet je nog gaan zitten...' Stephano liet hem voorzichtig los en hij greep de boom vast om te voorkomen dat hij de grond op zou gaan. Zijn ademhaling was iets zwaarder geworden door de inspanning. 'Ik kan niet voor je gaan zitten, dus dat is even iets wat je zelf moet doen...' Hij knikte en deed een poging tot zitten, wat natuurlijk niet lukte. Omdat hij zijn benen amper uit zichzelf kon bewegen, verplaatste hij zijn benen met zijn handen. Hij haatte dit spul.
Waarom hiel Stephano hem eigenlijk? Na alles wat hij gedaan had? Hij begreep het niet. 'Vreemd. Hoe weten ze in godsnaam dat jij hier bent?' Hati dacht na, dat was best een goede vraag. Hoe wisten- Oh. Nee. Hij wist al hoe. Hati gromde lichtjes. ”De trut.” Hoe kinderachtig. Hem gaan verklikken omdat hij haar bedrogen had? Als hij haar weer eens tegen zou komen, zou hij het haar betaald zetten. 'Misschien komen ze terug...' Hati snoof gehumeurd. ”Ik hoop voor hen van niet.” Hij streek met zijn hand door zijn zwarte lokken en keek naar het gras. ”Waarom help je me eigenlijk? Niet dat ik het erg vind, maar ik ben nu op mijn zwakst, je zou me kunnen uitmaken voor vanalles en nog wat zonder dat ik je wat zou kunnen doen.” Hij zuchtte en bleef naar de grond kijken. ”Je zou me nu met gemak kunnen terugpakken, wraak nemen.” Hij hief zijn hoofd op en keek Stephano vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1za okt 05, 2013 3:00 pm

Stephano negeerde de woorden van Hati toen hij hem hielp. Pas toen hij iets zei over engelen en schelden keek hij hem aan. 'Als je iets doet wat ze niet op prijs stellen schelden ze soms wel...' Rustig keek hij toe hoe Hati probeerde te gaan zitten.  ”Waarom help je me eigenlijk? Niet dat ik het erg vind, maar ik ben nu op mijn zwakst, je zou me kunnen uitmaken voor vanalles en nog wat zonder dat ik je wat zou kunnen doen” Stephano trok een wenkbrauw op 'Waarom zou ik dat doen? Als ik wraak nam, werd jij weer kwaad, en dan zou je mij weer iets aan doen, en dan gaat het zo de hele tijd door. Enkel demonen zijn dom genoeg om zulke dingen te bedenken' Hij keek met een rustige, ontspannen blik naar Hati.
Je zou me nu met gemak kunnen terugpakken, wraak nemen.” Stephano zuchtte lichtjes en keek lang in zijn ogen 'Dat zou ik kunnen doen, ja' hij wendde zijn blik even af naar de lucht. Uiteindelijk plofte hij voor Hati neer en keek hem kort aan. Hij beet zachtjes en pijnzend op een van zijn nagels. Wat als die engelen terugkwamen, met extra hulp? Het zou zomaar kunnen gebeuren. Hij keek Hati weer aan. 'wat wil je gaan doen als ze terugkomen? Ik weet zeker dat ze dan extra..-' hij werd onderbroken door het geflap van vleugels.

Het waren er meer dit keer, wat hem niet verbaasde. Hij gromde even geïrriteerd, en stond op 'Dat is wel heel snel dat jullie terug komen' sprak hij hen rustig toe toen de engelen landden. Het waren een stuk of, vijf, zes. Allemaal hadden ze wel een fatsoenlijk wapen. 'Vuile verrader! Was je zo laf om zelfs over te gaan lopen? We hadden ook niets anders van jou verwacht' riep er een, die een stap naar voren zette. Stephano toonde geen enkel spoor van angst 'Nee hoor, helemaal niet. Deze demon, zoals ik al tegen de andere twee heb proberen te vertellen, heeft mij geholpen, en heeft absoluut niks kwaad gedaan sinds hij op dit gebied is' de engelen leken lichtjes opgefokt te zijn. De engel die al wat naar voren was gestapt, liep nu nog dichter naar Stephano toe. 'Je weet niet wat je zegt. Dat vuil heeft die kleine hersentjes van je gewist. Eigenlijk zou ik je moeten laten opsluiten, je komt op voor een demon'

hij pakte Steph bij zijn kraag, en duwde hem zonder veel moeite te doen naar de andere engelen, waarvan er twee hem vastgrepen bij zijn armen. 'Verdomme! Luister nu toch eens!' Ruw trok hij zich los, en keek even dreigend naar de twee engelen die hem vast hadden gepakt. Hij liep weer terug, en ging weer op zijn oude plek staan. 'Engelen, dat zijn toch vreselijk pure, vrijgevige wezens? Hier, dit meer, het is helder en afkoelend. Wij laten dieren van dit water genieten, dus waarom ook niet andere wezens?' De engelen waren nu niet blijer geworden. 'Hij is verraden, hij is verklikt door iemand, en zijn daden klonken niet onschuldig. Dus stap uit de weg, jij irritant kleintje!' De voorste duwde hem aan de kant, trok zijn zwaard en liep richting Hati. Stephano keek wild om zich heen, en pakte het eerste wat hij zag. Een dikke stevige tak die afgebroken was van een boom. Toen de engel zijn zwaard hief, rende hij op hem af, en sloeg met een zwiep de tak hard tegen zijn hoofd. De engel wankelde even, en viel toen achterover. Stephano sprong meteen aan de kant, en liet de tak vallen 'Oeps...' De engelen renden meteen naar de bewustelose engel toe, en twee van hen tilden hem op 'Hij moet terug, misschien is er wel iets in zijn hoofd gebroken ofzo' riep er een. De engelen keken nog eens naar Hati en Stephano 'Probeer niet weg te komen, we krijgen wel wraak' Stephano trok een wenkbrauw op 'Met geweld los je niks op..' Hij wierp een blik op de bewusteloze 'Alhoewel, er zijn uitzonderingen....' Toen de engelen weg liepen, ging hij meteen naar Hati. 'Denk je dat je kan lopen?' Vroeg hij lichtelijk gehaast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1za okt 05, 2013 8:56 pm

Stephano trok een wenkbrauw op. 'Waarom zou ik dat doen? Als ik wraak nam, werd jij weer kwaad, en dan zou je mij weer iets aan doen, en dan gaat het zo de hele tijd door. Enkel demonen zijn dom genoeg om zulke dingen te bedenken' Lichtelijk beledigd trok hij zijn wenkbrauwen op bij de laatste zin, maar daarna keek hij weer neutraal. Hij begreep het nog steeds niet. Goed, engelen mochten dan vergevingsgezind zijn. Maar hij had zo veel verschrikkelijke dingen gedaan… ”Je zou me nu met gemak kunnen terugpakken, wraak nemen.” Hij keek recht terug in zijn gouden kijkers, met een niet begrijpende blik. 'Dat zou ik kunnen doen, ja' Zijn blik gleed vanzelf weer naar de grond. Het was hatelijk niet meer vrij te kunnen bewegen. Toen Stephano voor hem neerplofte, keek hij weer op. Het was een lange tijd stil, tot Stephano deze onderbrak. 'wat wil je gaan doen als ze terugkomen? Ik weet zeker dat ze dan extra..-' Maar zoals Stephano de stilte onderbrak, werd hijzelf onderbroken door het geflapper van vleugels. Ze waren al terug, hij had verwacht dat het langer zou duren. Niet enkel waren ze teruggekeerd, ze waren ook met meer. Vijf? Zes? Hij had geen zin om het te gaan tellen. ‘Dat is wel heel snel dat jullie terug komen' De engelen landde zacht op de grond, ieder van hen had een goed bruikbaar wapen. Maar wat hem ook op viel was dat het gedrag van Stephano veranderd was. Hij leek zekerder van zichzelf tegenover daarnet. 'Vuile verrader! Was je zo laf om zelfs over te gaan lopen? We hadden ook niets anders van jou verwacht' Riep de engel die een stap naar voren zette. Hati probeerde zijn benen te bewegen, maar het lukte niet. Hij vloekte zachtjes en keek weer naar Stephano, die geen enkel greintje angst vertoonde. Verbaast staarde hij hem aan. 'Nee hoor, helemaal niet. Deze demon, zoals ik al tegen de andere twee heb proberen te vertellen, heeft mij geholpen, en heeft absoluut niks kwaad gedaan sinds hij op dit gebied is' Meteen zette hij zijn neutrale pokerface weer op. Hij mengde zich niet met het gesprek en volgde gewoon maar. Dat was vast het beste. 'Hij is verraden, hij is verklikt door iemand, en zijn daden klonken niet onschuldig. Dus stap uit de weg, jij irritant kleintje!' Hij gromde zachtjes toen hij zag dat Stephano weggeduwd werd. De engel trok zijn zwaard en ging dreigend op Hati af. Maar hij was niet bang, grijnzend sloot hij zijn ogen en wachtte af op de klap. Maar de slag kwam niet. Hij had wel een luide bonk gehoord. Nieuwsgierig opende hij zijn ogen de zag dat de engel op de grond lag, Stephano stond recht met een dikke tak in zijn handen. Had Stephano nu net een soortgenoot bewusteloos geslagen? Verward en vragend keek hij naar Stephano. De jongen liet de tak vallen. 'Oeps...' Hati grinnikte zachtjes om zijn actie. Terwijl de andere engelen zich bekommerden om de toestand van hun soortgenoot, probeerde Hati weer zijn benen in beweging te krijgen. Vaagjes volgde hij het gesprek nog, maar het drong niet helemaal tot hem door wat ze zeiden. Pas toen Stephano weer naar hem toe kwam, was hij uit zijn gedachten gehaald. 'Denk je dat je kan lopen?' Hij klonk lichtjes gehaast. ”Ik denk het wel…” Hij gebruikt de boom als steunpaal en hees zichzelf op. Toen hij recht stond, trilden zijn benen nog wat en koste het hem erg veel moeite recht te blijven staan. ”Het zal wel lukken, maar erg snel gaan we vast niet zijn.” Hij liet de boom los en zuchtte opgelucht als hij merkte dat hij geen steun nodig had. Maar hij had te vroeg gejuicht want net toen hij een stap wilde zetten, wankelde hij en verloor hij zijn evenwicht. Hij greep zich vast Aan Stephano om recht te blijven staan. Hij bromde geïrriteerd. ”Ik geraak amper vooruit… Ik leun wat op je als je het niet erg vind, anders geraken we hier nooit weg.” Hij sloeg zijn arm om Stephano’s schouder om steun te krijgen en zuchtte diep. ”Okay, waar naartoe? Ik ken de weg hier niet..”
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1zo okt 06, 2013 9:47 am

Hij keek de engelen rustig na. Hopelijk had hij niet tè hard geslagen. Maar die klap verdiende hij gewoon. ”Ik denk het wel…” Stephano glimlachte licht en keek afwachtend toe hoe Hati omhoog kwam.  ”Het zal wel lukken, maar erg snel gaan we vast niet zijn.” Stephano knikte 'Als we hier maar wegkomen voor we meer gezelschap gaan krijgen' hij schrok toen Hati haast weer omviel toen hij een stap wilde zetten. Zelf viel hij ook haast om toen Hati hem vastgreep om niet om te vallen. Snel plantte hij zijn voeten goed in de grond en bleef nog rechtop staan.

Ik geraak amper vooruit… Ik leun wat op je als je het niet erg vind, anders geraken we hier nooit weg.” Hij knikte eenmalig en schold zachtjes wat op het weiwater.  'Ja.. Dat is misschien wel handig' hij zuchtte lichtjes. ”Okay, waar naartoe? Ik ken de weg hier niet..” Stephano keek eens rond 'Ik ben niet goed in inschatten. We moeten ergens heen wat ze niet verwachten, en daarvoor moet je toch wel een aardig stukje lopen' hij begon langzaam te lopen. 'Nergens in dit gebied kunnen we ons goed verstoppen. En als we naar het gebied van jouw soort gaan, dan gaat het precies zoals hier..'

Hij dacht lang na. 'Nope. Ik weet niks. We hebben niks aan mij' er lag een lichtelijk geïrriteerde ondertoon in zijn stem. Hij vond zichzelf soms een ongelovelijke lijpo, wat hij dan soms ook was. Hij liep langzaam door en keek even omhoog naar Hati 'Ga ik te snel? Anders loop ik wel wat langzamer' hij keek weer voor zich uit, en voelde weer een frisse bries langs zich heen gaan. Voor een aantal tellen zag hij niks door zijn goude haren die in zijn gezicht werden geblazen. Er liep weer een rilling over zijn lijf. Waarom was het nu niet gewoon zomer? Of zo warm als in Italië? Oja... Italië... Hij mistte zijn geboorteland. De warme zuidelijke wind in je haren, de heldere blauwe zee. De heerlijke geuren uit de keukens. Snel schudde hij de gedachte van zich af. Straks kreeg hij nog heimwee, dat kon namelijk snel gebeuren met zo'n slap sukkeltje als Stephano. Zijn tempo begon onbewust wat hoger te worden. Hij was diep in gedachte met Italië en zichzelf uitschelden, dat hij Hati even was vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1zo okt 06, 2013 4:03 pm

Net zoals Stephano, keek hij ook eens rond. 'Ik ben niet goed in inschatten. We moeten ergens heen wat ze niet verwachten, en daarvoor moet je toch wel een aardig stukje lopen' Hati zuchtte diep. "Fantastisch.." Bromde hij sarcastisch. 'Nergens in dit gebied kunnen we ons goed verstoppen. En als we naar het gebied van jouw soort gaan, dan gaat het precies zoals hier..' Hij schudde zijn hoofd. "Nee, het zou helemaal niet zoals hier gaan. Ze zouden je gewoon zonder toestemming proberen op te vreten." Daarna dacht hij na. In een kroeg zouden ze te fel opvallen, wat wilde je ook? Twee shirtless mannen en de één die leunde op de ander. Dat zou er nogal uit zien. 'Nope. Ik weet niks. We hebben niks aan mij' Hij zuchtte diep. "Iets enthousiaster. Je moet nou niet de pessimist gaan uithangen. Trouwens, jij bent hier niet degene die als een slak vooruit gaat." Hij haatte het dat ze zo langzaam vooruit gingen, maar hij kon niet sneller. 'Ga ik te snel? Anders loop ik wel wat langzamer' Hati schudde zijn hoofd. "Nee hoor, dit tempo is prima." Er waaide een fris briesje. Aaaah, verkoeling. Hij grinnikte even als hij merkte dat Stephano rilde. Om de één of andere reden versnelde Stephano. Hati fronste, maar deed zijn best om zich aan te passen aan het nieuwe, snellere tempo. Maar dat lukte niet erg goed. Zijn benen protesteerden waardoor hij struikelde en op de grond viel. Hij kon zich nog net opvangen door zijn handen op de grond te plaatsen. Door de schok die hij in zijn polsen kreeg, kreunde hij even. "Versnellen moest nou ook weer niet." Hij keek voor zich en fronste even. In de verte zag hij iets. Hij concentreerde zich erop. Een grot? Ja! Een grot! Fantastisch! Ze zouden vast niet verwachten dat ze zich in een grot zouden verstoppen. En het handige was ook nog eens dat de ingang gecamoufleerd werd door planten. Om de grot te kunnen zien moest je oog er net toevallig op vallen. Met nieuwe moed stond hij weer op, een geheimzinnige grijns stond op zijn gezicht. "Ik weet wel waar we ons kunnen verstoppen." Hij wees naar de planten voor de ingang. "Achter die planten, ligt een grot, ik zag het daarnet toen ik bijna op mijn bek lag. Het viel me op een de grond bij die planten, het is gesteente. Toen ik beter keek, zag ik een paar randen van de ingang. Daar zullen ze ons hopelijk niet vinden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1ma okt 07, 2013 6:37 pm

"Nee, het zou helemaal niet zoals hier gaan. Ze zouden je gewoon zonder toestemming proberen op te vreten."  Stephano knikte zachtjes. "Iets enthousiaster. Je moet nou niet de pessimist gaan uithangen. Trouwens, jij bent hier niet degene die als een slak vooruit gaat." Een korte grijns kon hij niet onderdrukken. 'Ga ik te snel? Anders loop ik wel wat langzamer' Hati schudde zijn hoofd. "Nee hoor, dit tempo is prima." Stephano had zijn tempo versneld, en stopte pas met lopen toen hij Hati zag vallen. Hij schrok even. "Versnellen moest nou ook weer niet." Stephano boog lichtjes naar voren 'Sorry...' mompelde hij zacht.

Kort volgde hij Hati's blik. Keek hij naar planten...? Hij keek hem vragend aan toen hij weer op stond, en hijzelf weer de kleine was. Hij werd enkel nog nieuwsgieriger toen hij de grijns op Hati's gezicht zag.  "Ik weet wel waar we ons kunnen verstoppen." meteen keek hij wild om zich heen, en volgde daarna de kant waar Hati heen wees. . "Achter die planten, ligt een grot, ik zag het daarnet toen ik bijna op mijn bek lag. Het viel me op een de grond bij die planten, het is gesteente. Toen ik beter keek, zag ik een paar randen van de ingang. Daar zullen ze ons hopelijk niet vinden." Meteen keek Stephano lichtjes angstig 'Oh... Een donkere diepe grot. Perfect...' mompelde hij, waarna hij meteen naar de grot liep, dwars door de planten heen probeerde te wroeten, en daardoor half bleef hangen. 'Aah. natuurlijk' hij schopte en trok zich los, waardoor hij naar binnen viel.

Even lag hij stil, waarna hij moeizaam op stond. Het was donker, en nog kouder dan buiten de grond. 'Hallooo?' riep hij, wat door de hele grot galmde. Kort luisterde hij. Er was geen antwoord, dus hij verwachtte ook niet dat er iemand was. Langzaam begon hij te lopen. Zijn voetstappen galmden net als zijn stem daarnet door de grot heen. Opeens stootte hij zijn voet tegen een steen. 'Auw! Ik zie geen ene flikker...' Hij liep weer terug naar het licht, duwde zichzelf weer door de planten en zocht ergens rond naar een tak. 'Aah, die is prima' Hij pakte een niet al te grote tak op, bukte wat en scheurde de onderkant van een van zijn broekpijpen los. Hij bond het stuk stof om de bovenkant van de stok en zocht eens rond. 'Euhmm...' hij liep weer de grot in, en pakte de eerste en beste kleine steen die hij bij de ingang zag liggen. Hij schraapte het tegen een iets grotere steen, zodat er kleine vonkjes kwamen, en hield de stok met het stof erom erbij. Uiteindelijk kwamen er genoeg vonken vanaf zodat het oversprong, en de stof begon te branden.

Hij hief het ding lichtjes 'Dat is beterrrr' mompelde hij tegen zichzelf. Hij bewoog de stok rustig heen en weer, zodat hij de muren kon zien. Opeens hoorde hij allemaal kleine vleugels. Een korte gil galmde rond toen er een hele storm vleermuizen langs hem heen vlogen, en naar buiten vluchten door de schrik van het vuur. Hij voelde een aantal vleugels in zijn gezicht en hield de stok met de brandende stof goed vast. Toen alle vleermuizen weg waren ademde hij even diep in, en waren zijn ogen nog groot van schrik. 'Oke... Dat was... Onverwacht...' hij zuchtte lichtjes om bij te komen van de schrik. Nu pas voelde hij hoe koud het was. Het kleine vuurtje was het enige warme, en bracht ook niet erg veel nut, enkel om niet op je bek te gaan. Hij trilde nu enkel heviger door de kou. Over zijn lichaam was kippenvel te zien, wat deze keer eens niet door de angst kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1ma okt 07, 2013 7:51 pm

Hij kon het niet laten om te grinniken als hij Stephano’s blik zag. 'Oh... Een donkere diepe grot. Perfect...' Stephano liep al meteen naar de grot. Hati probeerde hem te volgen, maar erg snel kwam hij niet vooruit. Hij vloekte nog eens een paar keer en deed iets wat op lopen hoorde te lijken, maar er niet echt bij in de buurt kwam. Daar ging zijn imago… Stephano was al bij de grot en probeerde binnen te geraken, maar hij bleef vast hangen. 'Aah. natuurlijk' Hati lachte even, maar doordat hij afgeleid was, pleurde hij zelf op de grond. ”Fuck you, karma… I hate you.” Bromde hij terwijl hij weer overeind probeerde te komen. Hij voelde zich net een stokoude man met reuma. Stokoud klopte ergens wel, ookal was dat helemaal niet aan hem te merken. Vaagjes hoorde hij een ‘Hallo’. Hati zuchtte diep en keek naar de grot. Waarom? Waarom leek dat ding opeens verdomme zo ver weg? Het leek wel alsof het bij iedere stap (voor zover het stappen te noemen waren) verder weg ging. Hij deed weer een aantal spastische bewegingen, want daar leek het eerder op. Stephano kwam weer even uit de grot tevoorschijn en nam een tak, daarna verdween hij weer in de grot. Hati zuchtte diep. ”Are you serious? Ik zit hier te klooien en je helpt me niet eens?” Mompelde hij zacht genoeg zodat hij zeker was dat Stephano het niet hoorde. Weer probeerde hij vooruit te geraken.

Eindelijk was hij bij de grot aangekomen. Eindelijk… Hij begon wat planten aan de kant te duwen, maar fronste als hij een gil hoorde. Even later knalde er verschillende vleermuizen in zijn gezicht. Toen de zwerm weg was, voelde hij nog iets spastisch bewegen in zijn zwarte lokken. Geïrriteerd bevrijdde hij de vleermuis uit zijn haren en liet het beest weer gaan. Hij zuchtte diep en geïrriteerd. Karma had iets tegen hem op dit moment, wat wist hij niet. Hij duwde weer de planten aan de kant en nam de moeite gewoon niet meer om de poging te doen tot het zetten van een stap, hij zou sowieso toch vallen dus waarom zou hij zich niet gewoon meteen naar binnen laten vallen? Met een luide bonk kwam hij op de grond terecht. ”Finally! I made it!” Zei hij sarcastisch. Hij rolde zich op zijn buik en stond weer recht. Hij keek naar Stephano die aan het vuurtje zat. Hij stond helemaal vol met kippenvel. Had hij het nu serieus koud? Ach ja, typisch zuiderse wezens, die hadden het meteen koud. Zijn ogen gloeiden rood, zoals iets wat van glow of the dark materiaal gemaakt was. Hij had er controle over en de reden dat hij nu zijn ogen liet gloeien was gewoon zodat Stephano hem makkelijk terug zou kunnen vinden als hij zich eens niet bij het vuur zou bevinden. Hij ‘wandelde’ naar Stephano toe en zuchtte gefrustreerd. ”Wat voel ik me toch een verschrikkelijk spast…” Bromde hij. Naast Stephano ploft hij weer neer. Arme jongen, dadelijk was het nog een ijsklomp. Met lichte tegenzin sloeg hij zijn armen om Stephano heen. ”Dadelijk bevries je nog ofzo en ik heb geen zin om een ijsklomp als gezelschap te hebben…” Gaf als verklaring. Hij staarde in het vuur. This is kinda awkward… Dacht hij. ”Oh, alvast veel succes met straks te proberen van mijn geur af te geraken want dadelijk ruik je vast helemaal naar mij.” Hij grinnikt lichtjes en bleef in het vuur staren. Hijzelf zou niet veel moeten doen om van Stephano’s geur af te geraken. Hij was klein en zijn geur was niet zo overheersend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1do okt 10, 2013 6:26 pm

Het duurde een tijdje voordat Hati er was. Hij wilde net gaan kijken toen hij Hati binnen hoorde vallen. Hij draaide zich half om en keek lichtjes bezorgd. ”Finally! I made it!” Zei Hati sarcastisch. Stephano lachte even zacht en draaide zich weer naar het vuur. ”Wat voel ik me toch een verschrikkelijk spast…” Hoorde hij naast zich, en glimlachte even naar Hati die bij hem neerplofte. 'Het is gelukkig niet blijvend' antwoordde hij zacht, lichtjes angstig dat zijn stem overal rond galmde, en daarom op een zachte toon sprak.

Even staarde Stephano in Hati's gloeiende ogen. Door die gloed leek het net alsof ze een aantrekkingskracht hadden gekregen. Je attentie werd er vanzelf naar toe getrokken. Na een niet al te lange tijd wende hij zijn blik weer naar het vuur. Opeens voelde hij Hati's armen om hem heen sluiten. Hij keek hem vragend, en lichtjes geschrokken aan. ”Dadelijk bevries je nog ofzo en ik heb geen zin om een ijsklomp als gezelschap te hebben…” Zijn blik verzachtte half, en hij knikte dankbaar 'Oh, Oke... Bedankt' Mompelde, bijna fluisterde hij.

”Oh, alvast veel succes met straks te proberen van mijn geur af te geraken want dadelijk ruik je vast helemaal naar mij.” Nu moest Stephano even zacht lachen. 'Je geur is echt niet zo erg, niks om me voor aan te stellen. Ik denk eerder dat de andere engelen er over gaan zeuren..' Hij staarde net als Hati in het vuur en volgde de dansende vlammen. Een korte zucht ontsnapte zijn mond. Hij voelde hoe hij het minder koud kreeg, en ook zijn kippenvel werd al wat minder. Kort glimlachte hij dankbaar naar Hati en keek hij voor zich uit. Even veegde hij voor de zoveelste keer zijn haren voor zijn ogen weg, die nu lichtig vochtig waren. Hij wist niet waarom, maar deze dag kwamen er een aantal tranen op, die hij niet kon bedwingen.

--Beetje kort D;--
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1za okt 12, 2013 9:13 pm

Stephano leek geschrokken te zijn. Maar dat verbaasde hem niets, helemaal niet. Automatisch kwam er een kleine glimlach op zijn gezicht toen Stephano’s blik verzachte en dankbaar knikte. 'Oh, Oke... Bedankt' Hij grinnikte even. ”Oh, alvast veel succes met straks te proberen van mijn geur af te geraken want dadelijk ruik je vast helemaal naar mij.” Ergens zou het ook wel in zijn voordeel liggen want als een demon hem nu zou willen proberen op te eten, zou die dat niet doen. Want Stephano rook helemaal naar hem wat betekende dat Hati hem al geclaimd had als zijn ‘voedsel’. Maar Hati zou hem niet opeten, nee, hij was iets anders van plan. Iets wat veel langer en pijnlijker zou zijn. 'Je geur is echt niet zo erg, niks om me voor aan te stellen. Ik denk eerder dat de andere engelen er over gaan zeuren..' Hij staarde glimlachend naar de vlammen. Het viel hem op dat Stephano het minder koud kreeg, hij had geen last meer van kippenvel. Een tevreden glimlach sierde zijn lippen. Hij kek hem aan en zag dat zijn ogen vochtig waren. Hij fronste bezorgd en wilde net vragen wat er aan de hand was, maar toen verstijfde hij en spitste zijn oren. Was dat? Waarschuwend legde hij zijn wijsvinger op Stephano’s mond als teken dat hij stil moest zijn en concentreerde zich. Ja, hij had het goed gehoord. Gefladder. Ze waren snel, oh zo snel. Maar nog niet hier. Hati probeerde zijn been te bewegen. Hij had er ondertussen al terug wat meer gevoel in gekregen. Goed dan. Hij keek rond, op zoek naar iets… Een gang! Perfect! Hij bracht zijn lippen tot bij Stephano’s oor en fluisterde stil. ”Ze komen dichterbij, we moeten dieper de grot in. Ik doof dadelijk het vuur en blijf bij me, ik kan perfect zien in het donker. Als je me kwijt geraakt, zoek dan naar mijn ogen. Maar blijf zo stil als je kan.” Voor dat Stephano kon protesteren, doofde hij het vuur. Het gefladder kwam dichter bij, hij kon hen ook al dreigementen horen schreeuwen. Maar ze waren nog steeds niet bij de grot, plus de grot was goed gecamoufleerd. Zijn ogen gloeiden in het donker en keken naar waar hij dacht dat Stephano was. Hij ging naar hem toen en nam hem bij zijn pols vast. ”Kom, we moeten snel zijn.” Fluisterde hij zachtjes terwijl hij Stephano met zich mee trok. Lopen ging nog steeds niet zoals het hoorde, maar het lukte gelukkig wel. In het donker leidde hij Stephano door de grot zonder echt op hem te letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1wo okt 16, 2013 5:37 am

Stephano keek vragend om zich heen toen hij voelde dat Hati verstijfde. Was er iets? Waren ze terug? Meteen zat Stephano dood stil. Hij keek hem weer aan, en keek verbaasd toen hij zag en voelde dat Hati z'n vinger op zijn lippen legden. Hij bleef doodstil zitten toen hij Hati iets in zijn oor hoorde fluisteren. ”Ze komen dichterbij, we moeten dieper de grot in. Ik doof dadelijk het vuur en blijf bij me, ik kan perfect zien in het donker. Als je me kwijt geraakt, zoek dan naar mijn ogen. Maar blijf zo stil als je kan.”  Een glans van paniek ging over zijn ogen. Hij trilde weer van angst toen alles donker werd. Niks kon hij meer zien. Hij ging rechtop staan en keek wild om zich heen, op zoek naar Hati's ogen. Hij kon nog net een gil onderdrukken toen hij voelde dat zijn pols werd vastgepakt. ”Kom, we moeten snel zijn.” Stephano slikte angstig, en viel haast om toen hij voelde dat hij were meegetrokken. Snel bewoog Stephano zijn benen weer en liep haastig achter Hati aan. Hij had angsttranen in zijn ogen staan, want tja, hij bleef niet een van de dapperste. Stephano ademde even diep in, en nam zichzelf in de hand. Hij veegde zijn tranen weg, en keek kort achterom. Hij liet even een piep van paniek horen toen hij hoorde dat de engelen naast de grot stonden, of de grot al gevonden hadden. Hij wilde wat zeggen, maar misschien hoorden ze dat. Hij pleurde haast over een steen, maar behield nog net zijn evenwicht. Hij liet zich maar hulpeloos begeleiden, en vroeg zich af waat het einde van de tunnel zich zou begeven. Misschien moesten ze nog een heel eind lopen, of misschien liep het wel dood. Snel schudde hij de angstige gedachtes van zich af en bleef hij achter Hati aanlopen.

-flut Dx-
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1zo okt 27, 2013 7:32 pm

Ze moesten snel zijn. Snel, voordat de engelen deze grot vonden, áls ze hem al vonden. Maar waarschijnlijk wel, want demonengeur was sterk. Rotgeur. Hij ondervond dat Stephano wat moeite had met hem te volgen, maar wat wilde je? Dat arme joch was ook veel kleiner als hem. Hij wilde sneller rennen, maar dan zou Stephano hem vast niet meer bij kunnen houden. Hij zou hem kunnen optillen en dragen… Nee, dat ging hij niet doen. Nooit. Wat was hij? Een pakezel? Geen denken aan. Hoewel ze dan wel sneller zouden zijn… Ze waren dichtbij, de engelen, ze waren bij de grot. Zo snel… Waarom waren ze zo snel? Hij keek eens achterom, wat niet veel uitmaakte, en rende verder met Stephano met zich mee sleurend. Het werd steeds moeilijker en moeilijker, want de wanden kwamen steeds dichterbij, de ‘gang’ versmalde. Hij wilde vloeken, maar bedacht zich nog net omdat de engelen hen dan misschien zouden kunnen horen. Rotdag.
Uiteindelijk vloekte hij zachtjes, de engelen zouden hen toch sowieso vinden, want ze konden niet meer verder. Hati bleef stil staan. De grot was op dit punt nogal smal en gebarricadeerd met een boomstam. Maar achter de kieren kwamen wel kleine luchtstroompjes en lichtstralen naar binnen. Hij vroeg zich af wat er achter lag. Zenuwachtig keek hij eens naar Stephano en liet hem los, daarna keek hij weer naar de boom en begon er tegen te duwen. De boom zat goed vast, maar misschien zou hij de boom wel weg krijgen.
Zijn oren vingen iets op, het geluid van planten die aan de kant geduwd werden. Kon het dat ze? Verdomme! Zenuwachtig keek hij weer naar Stephano ”Help je even mee deze boom weg te krijgen?” Terwijl hij dat vroeg duwde hij zelf ook tegen de boom aan die een protesterend geluid maken. Een beetje hulp en ze zouden deze boom weg kunnen krijgen. Maar ze moesten snel zijn, voor die engelen er zijn.

kort en flut, sowrry x_x je ziet maar waar ze uit komen XD ben te lui zelf iets te verzinnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1wo okt 30, 2013 8:29 pm

Hij zag niks, helemaal niks. Blindelings liet hij zich leiden door Hati. Hij wilde wat zeggen, maar bedacht zich nog net. Als hij nu zou praten zouden de engelen, die al heel dichtbij waren, het hoogstwaarschijnlijk horen. Hij botste vollop tegen Hati aan toen die stilstond. Hij kon nu best wat zien, door de lichtstralen die er licht schenen. Hij kon na even goed kijken zien wat de weg versperde, een boomstam. Ook dat nog! Waarom gebeurde al die dingen toch net nu?!

En waar was hij eigenlijk mee bezig, een demon helpen ontsnappen, die hem een korte tijd geleden nog het leven zuur maakte. Hij schudde het van zich af, ze waren te ver gekomen, en hij kon Hati toch niet hier alleen gaan laten. Hij keek met vernauwde ogen toe, om het beter te kunnen zien, hoe Hati tegen de boom begon te duwen. Hij liet een paniekerige piep horen toen hij het geluid van planten die opzij werden geduwt hoorde. ”Help je even mee deze boom weg te krijgen?” Hij knikte snel, en ging dichter naar Hati en de boom toe. Hij begon met al zijn kracht tegen de boom te duwen, die meer geluiden begon te maken, maar dat kwam het meest door Hati's kracht. Na een tijdje geduw voelde hij de boom wat bewegen, en was er genoeg ruimte ontstaan om er net langs te kunnen piepen. Hij keek even naar Hati, en toen weer naar de boom. Hij bleef tegen de boom duwen terwijl hij er langs ging, en wachtte tot Hati er ook langs kwam.

Hij keek niet of de engelen al dichterbij waren, en hij wílde ook niet eens kijken. De spanning was vreselijk, waardoor hij helemaal gespannen stond. Nu pas keek hij waar ze terecht waren gekomen. Het waren hoge bomen, met bijzonder groene bladeren, en er was een klein beekje, niet breder dan een meter, en niet dieper dan 10 centimeter. Hier was hij nog nooit geweest. Hij zuchtte gefrustreerd, en zocht naar een weg waar ze heen konden gaan, om de engelen verder te ontlopen. 'Ze geven echt niet op, we moeten iets vinden waar we echt veilig zijn. Hier ken ik de weg ook niet' mompelde hij zo zacht mogelijk tegen Hati.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1do okt 31, 2013 2:55 pm

Wel, veel hielp het niet, maar het was toch iets. De boom protesteerde hard, maar hij duwde zo hard hij kan tegen de stam. Door de krachtinspanning begon hij lichtjes te zweten waardoor zijn huid een beetje begon te glimmen. Fijn,nu dat ook nog. Alsof proberen te ontsnappen al niet erg genoeg was? Nee, nu ging hij ook nog eens zweten. Wat haatte hij dit aan een menselijk lichaam. In zijn oorspronkelijke wolvenvorm had hij dit probleem niet. De boom begon uiteindelijk toch een beetje te bewegen. Mooi, dan was al die moeite niet voor niets. Hij sloot zijn ogen en heeg lichtjes terwijl hij probeerde om nog harder te duwen. Hij merkte dat Stephano weg was. Snel opende hij zijn ogen en merkte dat er genoeg ruimte was om door te gaan. Met moeite wurmde hij zich uit de grot. Waarom moest hij ookal weer zo groot zijn? Het had soms echt zijn nadelen. Toen hij eruit was, duwde hij nog eens tegen de boom, maar dan richting de grot. Aangezien het niets hielp, liet hij de boom maar voor wat hij was. Lichtjes hijgend keek hij rond. De bomen waren erg hoog en er was een beekje, een erg klein beekje, maar het was water. Hij ging er meteen naartoe en hurkte er neer. Gelukkig, iets om zich even mee te verfrissen. Met zijn handen vormde hij een kommetje en liet er wat water in stromen waar hij van dronk. 'Ze geven echt niet op, we moeten iets vinden waar we echt veilig zijn. Hier ken ik de weg ook niet' Hoorde hij Stephano mompelen. Al maar goed dat hij een goed gehoor had, anders had hij het vast niet gehoord. Hati dacht na terwijl hij wat van het water in zijn gezicht plensde. Waar was hij eigenlijk mee bezig? Ja, het was zijn bedoeling het vertrouwen van Stephano te winnen om dan een mes in zijn rug te steken, maar op deze manier bracht hij de jongen ook in de problemen. Hij maakte zijn armen nat met het water en daarna maakte hij weer een kommetje met zijn handen, vulde het en liet het water over zijn borstkas en rug stromen. Hij fronste lichtjes terwijl hij na dacht. Er was maar één ding wat hij nu kon doen en hij zou er ook sneller Stephano’s vertrouwen mee kunnen winnen… Hopelijk. Hij moest de jongen in veiligheid zien te brengen. Ten slotte maakte hij zijn haren nat waardoor ze tegen zijn hoofd plakten. Hij schudde eens met zijn hoofd om het volume er weer in te krijgen. Langzaam stond hij op en keek naar Stephano en zuchtte diep. ”Kijk, je hebt het de hele tijd over ‘we’ maar het is mijn probleem. Jij kan er nog aan ontsnappen maar vluchten haalt voor mij toch niets uit. Probeer jezelf in veiligheid te brengen. Ik ‘praat’ wel even met die engelen.” Hij sloeg ontspannen zijn armen over elkaar. ”Het kan zijn dat ik weg geraak, misschien wordt ik gevangen genomen… Maar waarschijnlijk gaan ze me proberen te vermoorden. Biet dat het wat uit maakt want ik was in fout. Kortom, je hoeft je hier niet in te betrekken want het kan nogal gevaarlijk worden.” Hij wierp een blik naar de boom die voor de grot stond en dan weer naar Stephano. ”Oh, en mijn advies voor je, je moet leren voor jezelf op te komen en je niet de hele tijd laten doen.” Hij zuchtte diep en draaide zich dan weg van Stephano. Gefocust keek hij naar de grot. Hij hoopte dat het niet te lang ging duren, hij had geen zin in al te veel drama. En als ze hem wilden vermoorden, kon hij zich er nog wel uitpraten met een gevangenisstraf of iets dergelijks. Zo moeilijk was het niet om te ontsnappen in een gevangenis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1vr nov 08, 2013 4:14 pm

Hati stond op, en zuchte diep. ”Kijk, je hebt het de hele tijd over ‘we’ maar het is mijn probleem. Jij kan er nog aan ontsnappen maar vluchten haalt voor mij toch niets uit. Probeer jezelf in veiligheid te brengen. Ik ‘praat’ wel even met die engelen.” Stephano wendde zijn blik af. ”Het kan zijn dat ik weg geraak, misschien wordt ik gevangen genomen… Maar waarschijnlijk gaan ze me proberen te vermoorden. Biet dat het wat uit maakt want ik was in fout. Kortom, je hoeft je hier niet in te betrekken want het kan nogal gevaarlijk worden.”

Hij dacht lang na. Hati had misschien wel gelijk, maar als hij hem nu zomaar in de steek ging laten... Dat kon hij gewoon niet... 'Maar... Dan laat ik je in de steek... Dat kan ik toch niet zomaar doen?' Antwoordde hij zacht. ”Oh, en mijn advies voor je, je moet leren voor jezelf op te komen en je niet de hele tijd laten doen.” Hati zuchtte diep en draaide zich dan weg van Stephano. Hij keek weer richting Hati 'Dat is mijn probleem... Maar als ik je nu alleen ga laten, zal ik er hele erge spijt van krijgen... Dat ik je niet hielp... Dan weet ik niet hoe je er vanaf bent gekomen, en of je er wel vanaf ben gekomen... En trouwens. Ze hebben mij nu met jou gezien. Ik sta al in hen geheugen als een nietsnut, en als ik nu ook nog als een bedrieger overkom gaat het niet goedkomen, dus of je het nu wilt of niet, ik ga met je mee' zei hij vastbesloten. Ja, hij wist het zeker, hij ging met Hati mee. Als hij nu terug zou gaan, zou hij meteen opgepakt worden, en een ondervraging moeten begaan. Verder wilde hij niet eens bedenken over wat er dan ging gebeuren. Hij keek even richting de kant van waar ze net vandaan kwamen, en keek toen weer met zijn vastbesloten blik naar Hati.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1zo nov 10, 2013 9:40 pm

Hati

Words: 600
Tagged: Stephano
Notes: Hopelijk ben je er wat mee :3
Mood: Verbaasd & bit excited

Stephano dacht een lange tijd na. Waarom twijfelde hij nog? Moest hij daar nu nog echt over nadenken? Hij had hem geprobeerd het leven zuur te maken, hem de grond in te stampen. En dan nog twijfelde hij? Hati begreep het niet. Het zal waarschijnlijk gewoon wel iets voor engelen zijn. De oh zo ‘pure’ wezens, yeah right, als ze echt zo puur waren, waarom zaten ze hem dan achterna? Want deze keer was het niet door zijn schoonheid, daar was hij van overtuigd aangezien ze hem wilden vermoorden. 'Maar... Dan laat ik je in de steek... Dat kan ik toch niet zomaar doen?' Hij fronste even verward. Wat zei hij net? Nee, dat had hij vast verkeerd verstaan. Misschien had hij maar beter moet opletten en niet zitten denken. ”Oh, en mijn advies voor je, je moet leren voor jezelf op te komen en je niet de hele tijd laten doen.” Daarna draaide hij zijn rug naar Stephano toe. 'Dat is mijn probleem... Maar als ik je nu alleen ga laten, zal ik er hele erge spijt van krijgen... Dat ik je niet hielp... Dan weet ik niet hoe je er vanaf bent gekomen, en of je er wel vanaf bent gekomen... En trouwens. Ze hebben mij nu met jou gezien. Ik sta al in hen geheugen als een nietsnut, en als ik nu ook nog als een bedrieger overkom gaat het niet goedkomen, dus of je het nu wilt of niet, ik ga met je mee'

Hij staarde lang voor zich uit met grote ogen. Wilde hij echt met hem mee? Na alles wat hij gedaan en gezegd had? Hij herpakte zich weer, zette zijn neutrale masker weer op en draaide zich om. Hij was er zo zeker van. Wat hij ook zou zeggen, Stephano zou niet weg gaan. De jongen was te vastbesloten. Dit kon nog vervelend worden. Hij had zich uit de situatie willen vechten, maar daar kon hij Stephano niet in gaan betrekken.  Want hij betwijfelde dat die jongen zich wel kan verdedigen. Hij zuchtte diep, sloot zijn ogen en ging met zijn hand door zijn zwarte lokken die nog vochtig waren van het water. Hij moest hier dus weg geraken en Stephano in leven houden. Hoe ging hij dat doen? Stephano was kleiner dan hem en kon hem onmogelijk bijhouden. Hij opende zijn ogen weer. ”Goed dan, ik denk wel dat ik een plan heb…”

Eerst wierp hij nog een snelle blik op de grot. Ze waren nog een tijdje onderweg. Gelukkig, ze hadden een voorsprong. Hij begreep nog steeds niet dat hij hier akkoord mee ging. Hati veranderde in een grote zwarte wolf ongeveer zo groot als een paard. Zijn ogen waren nog steeds rood, maar rond zijn ogen waren nu ook krullende lijnen die lichtjes gloeiden. Maar hij was nog niet in zijn ultieme vorm met het masker, de vorm van zijn ziel. Hij schudde eens met zijn vacht, een trekje wat hij altijd deed als hij pas in een wolf veranderde. Hij zakte door zijn poten. ”Klim op mijn rug en hou je goed vast aan mijn vacht, wat er ook gebeurd, laat niet los. Als we gewoon moeten lopen gaan we waarschijnlijk te traag. Dit is de enige oplossing om weg te geraken.” Ookal wist hij de weg hier niet. ”Als je een punt ziet dat je herkent en de weg weet, zeg dat dan, of als je iets ziet waar we ons kunnen verbergen voor de engelen. Ik zorg er wel voor dat ze ons niet kunnen inhalen.” Hij knipoogde grijnzend. Hmm, dit kon misschien ook wel leuk worden.


demonvorm staat in onderschrift c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1do nov 14, 2013 8:23 pm

Hati draaide zich weer om, met een neutraal gezicht. Stephano hoopte dat hij het goed zou opvatten, want hij wilde niet vervelend overkomen. Hati zuchtte diep, sloot zijn ogen en haalde zijn hand door zijn zwarte haar. Afwachtend wachtte Step op zijn antwoord. ‘‘Goed dan, ik denk wel dat ik een plan heb...’’ Stephano glimlachte even opgelucht. Hij volgde Hati's blik naar de grot. Zo te zien waren de engelen er niet. Nòg niet.

Toen hij weer naar Hati keek werden zijn ogen groot van verbazing. Er stond geen mens meer, in tegendeel zelfs. Er stond een wolf, ongeveer zo groot als een paard. Hij had dezelfde rode ogen als Hati, maar nu waren er krullen rond de twee bloedrode kijkers. De wolf... Of Hati, schudde zijn vacht eens. ‘‘Klim op mijn rug en hou je goed vast aan mijn vacht, wat er ook gebeurd, laat niet los. Als we gewoon moeten lopen gaan we waarschijnlijk te traag. Dit is de enige oplossing om weg te geraken.’’ Stephano's mond viel haast open. Hati wilde dat hij op zijn rug ging zitten? Moest hij dat wel gaan doen? Maar als hij het niet deed gingen ze zeker weten te langzaam.

Hati was door zijn poten gezakt zodat hij op hem kon klimmen. ‘‘Als je een punt ziet dat je herkent en de weg weet, zeg dat dan, of als je iets ziet waar we ons kunnen verbergen voor de engelen. Ik zorg er wel voor dat ze ons niet in kunnen halen' Hati knipoogte grijnzend. Stephano staarde hem een tijdje aan. 'wacht wacht wacht... Dus jij wilt dat...' Hij keek pijnzend 'Hmn.. Oke, het is de enige oplossing...' Hij liep naar Hati toe, en klom langzaam op zijn rug. 'Als je maar niet tè snel gaat..' Hij klemde zijn handen vast om Hati's vacht, en klemde lichtjes zijn benen vast zodat hij niet zou vallen. 'Ik weet niet of dit wel zo'n goed idee is...' Mompelde hij zacht, puur om de angst voor de snelheid en stuff. Hij zuchtte kort en klemde zijn benen iets dichter om Hati heen, angstig om er af te flikkeren zodra ze gingen lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1ma nov 18, 2013 8:25 pm

Hati

Words: 674
Tagged:Stephanooo O3o
Notes: DERP, verwacht er niet veel van XD
Mood: xxx


Toen hij zijn voorstel deed, hield hij met moeite zijn lach in als hij Stephano’s reactie zag. Grijnzend zakte hij door zijn poten zodat Stephano op zijn rug kon klimmen. ‘Als je een punt ziet dat je herkent en de weg weet, zeg dat dan, of als je iets ziet waar we ons kunnen verbergen voor de engelen. Ik zorg er wel voor dat ze ons niet in kunnen halen' Hij knipoogde grijnzend. Ja, eigenlijk had hij er best wel zin in. 'wacht wacht wacht... Dus jij wilt dat...' Hati zuchtte diep. Kon hij nu niet gewoon op zijn rug klimmen? Net toen hij wat wilde zeggen, sprak Stephano al weer. 'Hmn.. Oke, het is de enige oplossing...' Langzaam klom de jongen op zijn rug. Wat goed van hem dat hij in zag dat het de enige oplossing was. Bravo. 'Als je maar niet tè snel gaat..' Hij gromde/zuchtte lichtjes terwijl hij met zijn ogen rolde. ”Neenee…” Voor het eerst liet hij toe dat iemand op zijn rug ging zitten, normaal liet hij aaien niet eens toe. Ooit was zelfs iemand een hand verloren in een poging tot hem te aaien. Hij moest toegeven dat het zalig voelde, maar het schaadde zijn trots. Zelfs als er niemand keek. 'Ik weet niet of dit wel zo'n goed idee is...' Hij grinnikte zachtjes en vals. ”Te laat~” Zei hij op een lief, zangerig toontje. Meteen daarna stond hij recht voor Stephano iets kon doen. ”Okay, hier gaan we dan. Hou jezelf goed vast of je flikkert eraf.” Voor Stephano iets kon zeggen, begon hij al te rennen, niet weten waar heen. Eerst op een normaal, rustig tempo, maar het duurde niet lang of hij rende al bijna op topsnelheid. Het zou niet slim zijn om al meteen op zijn snelst te rennen, dan zou hij te snel uitgeput zijn. Terwijl hij rende lette hij goed op zijn omgeving. Zorgde er voor dat hij niet kon struikelen, vermeed takken, hij zorgde er zelfs voor dat Stephano geen takken in zijn gezicht zou krijgen. Geconcentreerd bleef hij lopen.

Terwijl hij liep zweeg hij, zijn oren bewogen als radars in het rond, net zoals zijn ogen alles analyseerden. Hij sprong over een groepje struiken, en remde daarna meteen af. Hij kwam slippend tot stilstand, vlak voor een afgrond. Hij lachte schaapachtig. ”Oeps…” Voorzichtig deed hij een paar stappen achteruit en bekeek de situatie. Het was niet gewoon een afgrond, maar een kloof. Beneden stroomde een klein riviertje en dan had je de andere kant. Het was ver, maar misschien kon hij tot daar springen. Het moest toch lukken? Of wel net niet. Hij staarde naar de overkant, niet lang, maar voor even. Een diepe zucht ontsnapte zijn bek. ”Okay, zorg er voor dat je je goed vast hebt en daarmee bedoel ik…” Hij dacht even na terwijl hij een goede beschrijving zocht. ”Erg stevig, zoals een zeepok ofzo…” Hij ging op een afstandje staan van de afgrond, kijk er een seconde naar en nam dan een aanloopje. Hij strekte zijn voorpoten uit zo ver als hij kon en met al zijn kracht duwde hij zich af met zijn achterpoten. Heel even zweefden ze door de lucht. Hij twijfelde of ze het wel zouden halen, het was verder dan hij gedacht had. Maar het lukte hem toch, nipt. Hij greep met zijn voorpoten de rand van de overkant en trok zich samen met Stephano op het oppervlak. Hij maakte een soort koprol en rolde over het zand. Ergens tussen de koprol en het rollen was hij Stephano kwijt geraakt. Moeizaam stond hij op, hij wankelde nog even door de klap van het landen. Maar meteen daarna ging hij naar Stephano toe, porde hem met zijn snuit. ”Gaat het een beetje?” Vroeg hij lichtjes bezorgd. Hij was blij dat ze het aan de overkant gehaald hadden, nu zouden die engelen hopelijk minder moeite gaan doen. ”Klim weer op mijn rug, we moeten maken dat we hier weg zijn.” Hij zakte weer door zijn poten zodat Stephano op zijn rug zou kunnen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1wo dec 04, 2013 5:12 pm

”Neenee…” Opgelucht knikte Stephano. Toen hij had gezegd dat het misschien geen goed idee was, had Hati zachtjes en vals gegrinnikt. ”Te laat~”  Stephano klemde zich nog wat strakker om Hati toen die recht ging staan. ”Okay, hier gaan we dan. Hou jezelf goed vast of je flikkert eraf.” Hati begon te rennen. Stephano voelde zijn haren heen en weer wapperen. Hij vernauwde lichtjes zijn ogen door de wind. Dit begin tempo vond hij prima, maar toen Hati steeds harder begon te rennen kneep hij angstig zijn ogen dicht. Maar wacht… hij moest op de omgeving letten… snel opende hij zijn ogen weer.

Hij liet een piep horen toen Hati over een paar struiken sprong, Zijn ogen werden groot toen hij zag wat er voor hen lag ‘IEEKS!’ hij kneep zijn ogen dicht, wachtend tot ze de afgrond in zouden storten. Verbaasd opende hij zijn ogen weer toen hij Hati schaapachtig hoorde lachen. ”Oeps…” Voorzichtig deed hij een paar stappen achteruit. ‘Wat nou oeps? We waren bijna naar beneden gestort!’ riep Stephano verontwaardigd. ”Okay, zorg er voor dat je je goed vast hebt en daarmee bedoel ik…” Stephano fronste lichtjes. ”Erg stevig, zoals een zeepok ofzo…” Stephano zuchtte ‘Wauw. Ik zal het proberen’ hij klemde zich nog steviger aan Hati vast, zodat hij nu echt aan hem vastgeplakt zat. Hij klemde zijn ogen stijfdicht. Nerveus kreunde hij even toen Hati begon met zijn aanloop. Hij voelde na een korte tijd dat ze niet meer aan de grond zaten. Heel lichtjes opende hij weer zijn ogen, en zag dat ze de overkant net hadden bereikt.

Hati klom de kant op. Stephano wilde net wat zeggen toen hij verpletterd werd onder Hati. Hij kreunde even, en bleef op zijn rug liggen. ‘Auw…’ mompelde hij. Stephano bleef slap op zijn rug liggen, tot hij Hati hem voelde porren. ”Gaat het een beetje?” Stephano kwam lichtjes overeind ‘Ja… Het gaat’ hij ging langzaam staan, en voelde meteen iets wat er mis was. Zijn bagage was lichter… Hij keek naar de plek waar zijn zwaard had horen te zitten. De koker was leeg. Paniekerig keek hij rond. Waar, waar, waar? Hij rende naar de kloof, en zag zijn zwaard ergens hangen. hij hing aan een soort plantje, een droog klein plantje. Wat wind zou het zwaard al eraf kunnen blazen. ‘Sorry, dit moet even’ hij boog een stuk naar voren, zijn arm uitgestrekt naar he t zwaard. Hij greep een paar keer, maar kon er niet niet bij.  Stephano zuchtte gefrustreerd. Zonder zijn zwaard ging hij niet weg, zeker weten niet. Hij schoof nog wat dichter naar de afgrond toe, en boog wat verder naar voren. Hij greep het zwaard met moeite vast, en glimlachte opgelucht. Moeizaam probeerde hij overeind te komen, maar schoof iets naar voren waardoor hij haast omlaag viel. Een kreet verliet zijn keel, waarna hij snel overeind schoot, en een stuk van de kloof afschoof. Hij stopte het zwaard weg en keek om naar Hati, die alweer door zijn poten was gezakt. ‘Ik kom.’ Hij ging naar Hati toe en klom weer moeizaam op zijn rug ‘Denk je dat ze ons nog lang gaan volgen?’ vroeg hij na een korte tijd aan Hati.

-laat T^T-
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1zo dec 08, 2013 9:04 pm

Hati

Words: 596
Tagged: Stephanoooo
Notes: xxx
Mood: feelin’ normallllll


Met moeite stond hij op, wankelend. Hij hoorde Stephano wat mompelen, maar verstond hem niet. Lichtjes bezorgd ging hij naar de jongen toe. Waar die bezorgdheid vandaan kwam, wist hij niet. Voorzichtig porde hij hem met zijn snuit. ”Gaat het een beetje?” Ze waren al aan de overkant geraakt, sof ar, so good, hopelijk konden ze zich ook nog verlossen van die engelen. Stephano stond recht. ”Klim weer op mijn rug, we moeten maken dat we hier weg zijn.” Hij zakte door zijn poten. Er was iets mis, hij merkte het meteen aan zijn lichaamshouding en gezicht. Hij volgde zijn blik. Stephano rende terug naar de kloof. Hati wilde hem tegenhouden, maar bedacht zich. Hoe haalde hij het in zijn hoofd om zich zorgen te maken om die engel? Hij plantte even zijn nagels in de aarde en ontblootte zijn tanden, op zichzelf bedoelt.

‘Sorry, dit moet even’ Hati herstelde zich weer meteen en deed alsof er niets aan de hand was. Waarschijnlijk was hij gewoon zo bezorgd omdat hij bang was zijn maaltijd te verliezen. Ja, dat was het. Iets anders kon het niet zijn. Hij kon aan geen andere reden denken. Trouwens, hij hechtte altijd veel belang aan zijn voedsel, als iemand zijn maaltijd durfde te stelen, dan zou die eraan gaan. Dat hebben al velen mogen meemaken. Maar Stephano zou hij niet meteen opeten, nee, hij wilde hem eerst zien lijden. Hij wilde die jongen horen schreeuwen om hulp, smeken om genade.

De jongen liet even een kreet horen en schoot overeind. Het bracht Hati uit zijn gedachten. Verdomme! Hij mocht niet zo afdwalen met zijn gedachten. Gelukkig was Stephano te druk bezig geweest. Stephano borg zijn zwaard weer op en keek naar hem om. Hij zat nog steeds door zijn poten gezakt te wachten besefte hij opeens. ‘Ik kom.’ Hij klom op zijn rug en toen hij zat stond Hati weer recht. Op een ontspannen, maar snel tempo ging hij verder. Het was niet erg snel, eerder normaal. ‘Denk je dat ze ons nog lang gaan volgen?’ Vroeg de jongen.

Hati was even stil, maar beantwoorde toch zijn vraag. ”Ik denk het niet, of dat hoop ik toch. Ik hoop dat ze denken dat we de kloof ingestort zijn en de rivier ons meegesleurd heeft. Want dankzij jou lijkt dat nu zo.” Zei hij terwijl hij zijn tempo verlaagde tot een drafje. ”Er zijn duidelijke sporen dat we geprobeerd hebben aan de overkant te geraken, maar toe jij je zwaard wilde nemen is er een stuk afgebrokkeld wat er naar kan verwijzen dat we de kloof in gestort zijn.” Ze waren nu wel ver genoeg, dus begon hij rustig te wandelen. Het waarschijnlijk toch geen noodzaak meer om te rennen. Hij zuchtte diep. ”Wat ga jij nu eigenlijk doen? Want terug gaan is voor jou niet bepaald een goed idee…” Hem naar huis nemen kon hij niet doen, nog niet. Eerst vertrouwen opbouwen, dan ontvoeren… Momenteel zat hij nog in fase 1, en daar zou hij vast een tijdje in blijven vastzitten. Daarom kon hij Stephano niet meenemen, stel je voor dat de engel zijn woonplaats zou gaan verraden? Nee, hij moest iets anders verzinnen.

”Anders betaal ik je wel een kamer in een herberg voor een tijdje.. Of ik kan je een nieuw huis kopen… tenzij je terug wil natuurlijk.. Je zegt het maar, ik heb toch geld genoeg.” Hij keek ondertussen onderzoekend rond, naar iets wat hij herkende, maar vond het niet. ”Je kan ook een ander plan bedenken.. Weet ik veel…” mompelde hij nog achter zijn vorige zin.


Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1di dec 17, 2013 1:20 pm

Ik denk het niet, of dat hoop ik toch. Ik hoop dat ze denken dat we de kloof ingestort zijn en de rivier ons meegesleurd heeft. Want dankzij jou lijkt dat nu zo.” Stephano voelde hoe Hati zijn pas verlangzaamde. Hij wilde net wat zeggen, tot Hati weer wat zei. ”Er zijn duidelijke sporen dat we geprobeerd hebben aan de overkant te geraken, maar toe jij je zwaard wilde nemen is er een stuk afgebrokkeld wat er naar kan verwijzen dat we de kloof in gestort zijn.” Hij knikte lichtjes 'bijna was dat ook waarheid geworden... Ik hoop dat ze slim genoeg zijn om dat te bedenken.' Onderhand was Hati al gewoon gaan lopen. Stephano's greep verslapte, ze gingen nu toch niet meer zo snel

. ”Wat ga jij nu eigenlijk doen? Want terug gaan is voor jou niet bepaald een goed idee…” even was Stephano stil. Inderdaad... Wat ging hij nu doen? Familie of vrienden waren beide totaal geen optie. Maar wat bleef er over? ”Anders betaal ik je wel een kamer in een herberg voor een tijdje.. Of ik kan je een nieuw huis kopen… tenzij je terug wil natuurlijk.. Je zegt het maar, ik heb toch geld genoeg.” Lichtjes verbaasd fronste Stephano. Waarom zou Hati dat voor hem doen? ”Je kan ook een ander plan bedenken.. Weet ik veel…” even was hij stil. 'Hmnn.. Ik weet niet hoor, ik denk dat ik het dan eerlijk zelf zou moeten betalen..' Nee, hij hield er zeker niet van als iemand voor hem moest betalen.

'Misschien dat ik me onherkenbaar kan maken voor de engelen' hij zuchtte. Dat ging nooit lukken, hij wist het nu al zeker. Hij zou toch wel herkend worden 'Ik weet het niet' hij wreef wat plukken haar uit zijn gezicht. 'Of ik blijf gewoon een tijd in het bos. Niemand die me daar zal zoeken, en ik kan me vast wel redden daar' hij keek eens om zich heen 'Volgens mij.. Herken ik deze plek' meteen kreeg hij meer hoop 'We zijn dicht bij een grens, als ik het goed heb. Het is heel lang geleden dat ik hierover heb gehoord. Ik weet niet waarvan de grens is, maar we zijn sowieso bijna uit het engelengebied. Misschien dat jij het andere gebied wel herkend' hij glimlachtje lichtjes.

-niet heel lang en laat. Sorry x.x-
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1vr dec 27, 2013 9:01 pm

Hati

Words: 836
Tagged: Stephanoooooo O3o
Notes: Sorry als het teveel stuff in een keer is >_>
Mood: Confused (denk ik xd)


'Hmnn.. Ik weet niet hoor, ik denk dat ik het dan eerlijk zelf zou moeten betalen..' Tjah, dan niet, zijn probleem dan. Hijzelf had toch geld genoeg. 'Misschien dat ik me onherkenbaar kan maken voor de engelen' Hati fronste terwijl hij door bleef gaan. 'Ik weet het niet' Hoe ging hij dat voor elkaar spelen? 'Of ik blijf gewoon een tijd in het bos. Niemand die me daar zal zoeken, en ik kan me vast wel redden daar' Hij kuchtte eens. ”Juist ja, je verzette je niet eens tegen mij, wat als er een roofdier komt, of een moordenaar of weet ik veel wat. Ik denk niet dat jij het lang vol houdt in het bos…” Goed, dat kwam er misschien niet zo aardig uit, maar het was wel goed bedoelt. 'Volgens mij.. Herken ik deze plek' Hati begon heel even te kwispelen, maar toe hij het door kreeg, stopte hij meteen weer. Hij haatte het als hij begon te kwispelen, het zag er zwak uit, vond hij. 'We zijn dicht bij een grens, als ik het goed heb. Het is heel lang geleden dat ik hierover heb gehoord. Ik weet niet waarvan de grens is, maar we zijn sowieso bijna uit het engelengebied. Misschien dat jij het andere gebied wel herkend' Oh hij was blij, zo blij dat ze bijna uit het engelengebied waren, maar hij liet het niet merken.

”Hhhmm.. Misschien..” Was zijn antwoord. Maar hij wist maar al te goed dat het hem vast niet bekend zou voorkomen. Hij was nog maar pas in dit gebied. Gelukkig waren ze vlak bij de grens. Rustig liep hij verder, zwijgend. Want waarom zou hij praten? Hij had niets te vertellen, wilde niets vertellen en al zeker niet tegen de jongen die nu op zijn rug zat. Dat joch mocht zich vereerd voelen, normaal droeg hij niemand op zijn rug, normaal hielp hij zelfs niemand. Waarom deed hij eigenlijk toch zo veel moeite? Hij zou hem ook meteen nu de grond op kunnen gooien en in stukken scheuren… Maar dan was er geen lol aan, dan was er geen spanning. Trouwens, hij was tot nu toe al aardig genoeg geweest tegenover hem. Hij kon toch moeilijk zo aardig blijven door doen? Dan deed hij zich anders voor dan hij was… Ja… Goed excuus.

Opeens bleef hij staan en tilde zijn kop lichtjes op. Hij sloot zijn ogen en snoof de lucht eens in. Die geur… Het kwam hem bekend voor, hij kende dat soort geur. Er was een kroeg in de buurt, misschien met een beetje geluk was het een soort herberg. Zonder enige aandacht te schenken aan Stephano, opende hij zijn ogen weer en versnelde zijn pas tot een drafje. Doelgericht volgde hij zijn neus. Een wolven reukzin hebben kon handig zijn… Erg handig. Tussen de takken door kon hij het gebouw in de verte al zien. Het was niet erg groot, had twee verdiepingen en uit de schoorsteen kwam rook. Hij stond weer stil. ”Ga van mijn rug af…” Bromde hij. ”En wacht hier op mij tot ik terug ben.” Voorzichtig liet hij Stephano van zijn rug af gaan. Bij nader in zien had hij eigenlijk liever rodeo-gewijs Stephano van zijn rug gekatapulteerd. Maar hij mocht nu ook niet té gemeen gaan doen. Hij zuchtte diep. Wat een gedoe. Vervolgens veranderde hij weer naar zijn mensenvorm en gaf Stephano een waarschuwende blik. Zo’n blik als een ouder zijn kind bedreigt. ”Blijf.” Herhaalde hij opnieuw.

Hij verdween even de bossen in en na tien minuten kwam hij terug met twee mantels. Die had hij gestolen van mensen die hij ‘toevallig’ tegengekomen was en die heel ‘toevallig’ een ongeval gekregen hadden en ‘toevallig’ niet meer te redden waren. Hoe zou het komen… Bij die gedachten verscheen er een lichte grijns op zijn gezicht. Hij liep naar Stephano toe, gooide een mantel naar hem toe. ”Hier, anders ga je te hard opvallen met je…” Hij bekeek hem nog eens goed en zocht naar de juiste woorden. Lief? Kwetsbaar? Aardig? Schattig? Nee, dat zou te vreemd over komen, veel te vreemd. Hoe kwam hij toch ook op die bechrijvingen? ”Onschuldige uiterlijk…” Hij zuchtte diep en sloeg de andere mantel om zijn eigen schouders. Ondertussen keek hij nog eens naar de lucht. Wauw, de tijd ging snel, het zou niet lang meer duren voordat de zon onder was. ”Ik ga die kroeg in en een kamer huren… Je ziet maar wat je doet, desnoods deel ik wel eens een kamer met je voor alleen deze nacht. Maar ik ga je niet voor altijd kunnen beschermen.” Hij sloeg zijn armen over elkaar. ”Dus… Wat ga je doen? In je eentje het bos in of overnacht je nog bij me? Jij ziet maar.” Zijn ene mondhoek trok hij lichtjes omhoog tot een scheve grijns. Hopelijk was er nog een kamer over met twee bedden en anders als het een tweepersoonsbed was, dan sliep hij wel op een stoel. Dat had hij al vaker gedaan dus veel maakte het hem niet uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Stephano

Stephano


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   I'm sexy and I know it -open- - Pagina 2 Icon_minitime1ma jan 27, 2014 4:49 pm

”Juist ja, je verzette je niet eens tegen mij, wat als er een roofdier komt, of een moordenaar of weet ik veel wat. Ik denk niet dat jij het lang vol houdt in het bos…” kort kromp hij in elkaar. ”Hhhmm.. Misschien..” Had Hati geantwoord. Even zuchtte Stephano. Hij begon maar even na te denken, aangezien hij nu niks meer wist te zeggen. Zijn eerste vraag aan zichzelf. Waarom was je zo stom genoeg om niet meteen weg te gaan toen je die demon zag? Nou... Ik wist toch niet meteen zijn karakter... Antwoordde hij zichzelf hierop. Net toen hij zichzelf de tweede vraag wilde stellen, voelde hij hoe Hati stopte.

Vragend keek hij om zich heen. Was er iets aan de hand? Na een niet al te lang moment begon Hati weer te draven ”Ga van mijn rug af…” hoorde hij Hati zeggen. Meteen knikte hij. ”En wacht hier op mij tot ik terug ben.” Onhandig klom Stephano van hem af. Hij zette een kleine stap achteruit toen Hati terugveranderde en hem een waarschuwende blik gaf. "Blijf." Braaf knikte hij weer, en bleef hij op precies diezelfde plek staan, bang dat Hati weer boos, of geïrriteerd zou raken. Tien minuten bleef hij op dezelfde plek geduldig staan wachten. Toen hij Hati weer aan zag komen keek hij nieuwsgierig naar wat hij in zn handen had. Opeens kreeg hij wat naar zich toegesmeten, waar hij niet op gerekend had, zodat het recht in zn gezicht kwam. Kort kreunde hij en worstelde hij het stuk stof van zich af. Nu pas dat hij het goed kon zien, was het een mantel. ”Hier, anders ga je te hard opvallen met je…” hij fronste lichtjes en wachtte af tot Hati zijn zin af zou maken.

Onschuldige uiterlijk…” hij knipperde zn ogen even, niet wetend wat hij daarover moest denken, en sloeg de mantel over zijn schouders. ”Ik ga die kroeg in en een kamer huren… Je ziet maar wat je doet, desnoods deel ik wel eens een kamer met je voor alleen deze nacht. Maar ik ga je niet voor altijd kunnen beschermen.” Hij verwijdde zijn ogen voor een moment. Hij ging echt geen kamer delen met Hati! Kort keek hij naar het bos. Maar om alleen te overnachten in het koude, gevaarlijke bos... Dat zag hij al helemaal niet zitten. ”Dus… Wat ga je doen? In je eentje het bos in of overnacht je nog bij me? Jij ziet maar.” Kort bromde hij. Oke, zo vreselijk kon het niet zijn... Diep zuchtte hij 'Ik ga wel met jou mee voor deze nacht...' Mompelde hij , puur omdat hij niet in het bos wilde slapen... Hij hield zichzelf maar voor dat het vast niet erger zou worden dan dat het al was.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm sexy and I know it -open-
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» How far we've come {OPEN}
» The awakening [OPEN]
» Freedom || Open
» Beginning of the end || Open
» Just great, fog... [Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Tyrion :: The Clear Mountain :: Niróm Falls-
Ga naar: