Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Not Alone... [Luna]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ragya

Ragya


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 27-06-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere in a place

Character sheet
Naam: » Ragya 'Katarinadóttir Baltasardóttir' Airon
Wezen: Demon
Crush: » I would sing for deaf mans ears. { Gray † }

Not Alone... [Luna] Empty
BerichtOnderwerp: Not Alone... [Luna]   Not Alone... [Luna] Icon_minitime1vr jun 28, 2013 12:56 pm

Er zijn vele kanten verbonden aan deze plek. Overdag is uitnodigend door de hoge bomen en de prachtige lichtspelingen die overal plaatsvinden. Overal prachtig gekleurde bloemen die bijna gloeien in die zelfde zon. Maar dat zelfde bos, die zelfde plek waar vele hun geluk zouden vinden verandert wanneer de zon verdwijnt. Die plaats vol geluk en licht verandert in een plek vol schaduwen en de angst zou overheersen. De demonen zullen naar buiten komen en al het licht laten verdwijnen. Ook het licht dat afstraalt van de wezens die ''goed'' zijn. Ik ben nu een van die demonen. Midden in dat bos kan je een meer vinden. Een meer dat overdag verkoeling zou kunnen brengen. En in de duistere nachten schitterde als een kristal. Een toevluchtsoord van de wolven die het duister ontvluchten. Maar dat meer is even duivels als de demonen die het licht verjagen. Alleen blijft dat duister ook wanneer de zon opkomt. Ik zoek nu dat duister op. Want hetzelfde duister regeert in mijn hart. Met mijn jacht op de gene met een licht hart en met de lust van doden betreet ik nu datzelfde bos. Een demon die terug keert naar zijn thuis, het eeuwige duister. De gedachten van mijzelf, de duisterste plek die er bestaat.

Met een geirriteerde blik liep ik over de zachte bosgrond. Ik had niks tegen lopen als het een goede rede heeft maar de rede voor vandaag was echt belachelijk. Ik kwam hier vooral om eens te verkennen, iets wat ik graag deed. Maar mijn paard en vervoersmiddel, zet geen stap in dit bos. Waarschijnlijk rook het te veel naar wolf, daar had hij wel gelijk in. Op sommige plaatsen rook ik zelfs de muskus geur van wolf. Ik vond het wel fijn, het lag niet te sterk in mijn neus en het vermengde zich goed met de geur van planten. Maar Torn, het grootste watje dat er bestaat, was met geen enkele peptalk hier naar toe gekomen. Heel leuk en aardig maar nu moest ik te voet. Als je me zou zien zou je lachen, een demon die niet kan vliegen. Er was niks mis met mijn vleugels, ik heb het gewoon nooit geleerd. Ik kan van alles met vuur, ik kan zoiets al praten met dieren. Ze verstaan mij wel maar ik hen niet. En ik hoop dat ik nog iets kan , een welgezegd verborgen talent. Vermoeid van mijn eigen gedachten zuchtte ik uit. Ik had hele gesprekken met mezelf, en zat op het randje van een filosoof te worden. Ik keek eens om me heen en zag een mooie witte lelie groeien. Ik knielde even neer om hem te bekijken maar plukte hem niet. Weer omhoog had ik het gevoel dat ik niet alleen was. Ik keek nieuwschierig om me heen maar vond niemand. Nu niet meer op mijn gemak gleed mijn hand naar mijn zwaard maar ik trok hem niet. Met een kleine twijfel liep ik verder. Hopend dat diegene zich snel zou laten zien.

{dat eerste stukje is wat tweestrijd tegen mijzelf}
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Leidster
Luna


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Luna Gengral
Wezen: Werewolf
Crush: People keep telling me that my prins charming will find me one day. I think mine got eaten by a lion...

Not Alone... [Luna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Alone... [Luna]   Not Alone... [Luna] Icon_minitime1di jul 02, 2013 7:04 pm

Met gesloten ogen lag ze in het hoge gras van de zon te genieten. Vandaag had ze eens een dagje afstand genomen van het leider zijn. Moest er toch iets gebeuren, dan moeten ze gewoon maar een huil laten horen of naar haar toe komen. Gelukkig was er vandaag nog niets gebeurd en ze hoopte dat het ook zo zou blijven, maar toen ze een wolf die niet ver weg was hoorde huilen met de boodschap dat er een indringer was, sprong ze meteen recht. Daar ging haar dagje vakantie. De huil herhaalde zich opnieuw, noord-oosten. Goed. Luna veranderde meteen in haar woeste, dierlijke vorm en beantwoorde de huil met haar eigen unieke huil. Vervolgens stoof ze door de bossen op zoek naar de indringer. Na een hele poos pikte ze de geur op. Het was een vreemde, nogal onbekende geur. Het rook als iets wat ooit zuiver en puur geweest was, maar nu niet meer. Zoals helder bronwater dat iemand vergiftigd heeft. Terwijl ze zich in de bosjes schuil hield, volgde ze de geur en niet veel later kwam ze een vrouw tegen met gigantische vleugels, niet echt zwart, maar ook niet echt bruin. Het was iets ertussenin. Met haar borst over de grond volgde ze de vreemdeling, de demon. Ze leek haar niet op te merken. Haar gouden poelen hielden haar in de gaten en namen iedere handeling van haar op. Uiteindelijk knielde ze neer bij een witte lelie. Wat was ze van plan? De vrouw plukte de bloem niet, ze bekeek hem enkel. Maar Luna vertrouwde het niet helemaal. Wel, natuurlijk was niet iedere demon zo slecht als ze zich voor deden, dat had ze met haar eigen ogen gezien, maar je weet maar nooit. Toen ze weer recht stond, rook Luna haar nieuwsgierigheid. Wat normaal was bij wolven want dieren konden de gevoelens van anderen makkelijk herkennen door lichaamsgedrag, geur en soms ook de sfeer die in de lucht hing. De vrouw keek rond, maar vond haar niet. Maar wat wilde je? Ze had zich helemaal in de bosjes verborgen. Haar gouden kijkers glommen in de schaduwen die de blaadjes over haar heen wierpen. De spanning steeg een beetje. De vrouw haar hand gleed naar haar zwaard, maar toch trok ze het niet. Ze was nerveus. Hmmm, misschien moest ze ophouden met bespieden nu zij wist dat ze een toeschouwer had. Anders konden er nog gewonden vallen en dat wilde ze niet, want ze gaf voorkeur aan onderhandelen. Ookal stond ze een potje knokken niet altijd uit de weg want ze was nog steeds een krijger. Bijna geruisloos kwam ze uit de bosjes tevoorschijn en stond ze achter de vrouw. Meteen veranderde ze in een mens en keek ze de persoon voor haar emotieloos en koel aan. ”Je zit op wolventerritorium, je hebt nu nog de kans om weg te gaan. Doe je dat niet? Dan zal ik er hardhandig voor moeten zorgen dat je weg gaat. Hartelijk dank.” Haar gelaat en ogen verraadde geen enkele emotie. Ondertussen hield ze de vrouw goed in de gaten, klaar om zichzelf te verdedigen als het moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya

Ragya


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 27-06-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere in a place

Character sheet
Naam: » Ragya 'Katarinadóttir Baltasardóttir' Airon
Wezen: Demon
Crush: » I would sing for deaf mans ears. { Gray † }

Not Alone... [Luna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Alone... [Luna]   Not Alone... [Luna] Icon_minitime1zo jul 07, 2013 3:11 pm

Ik stond met mijn benen wat uit elkaar de omgeving te bekijken. Mijn hand lag te ruste op mijn zwaard Exa. Ja mijn zwaard had een naam. In mijn vingers tintelde het vuur en ik was klaar om ermee te vechten mocht dat nodig zijn. Ik zag een twinkel in de struiken maar deerde me er niet aan en zocht verder. Ineens hoorde ik iets achter me en draaide me met een slag van mijn vleugels om. Mijn bruine ogen keken recht in een gouden exemplaar. De vrouw zei toen emotieloos ”Je zit op wolventerritorium, je hebt nu nog de kans om weg te gaan. Doe je dat niet? Dan zal ik er hardhandig voor moeten zorgen dat je weg gaat. Hartelijk dank.’’ Ik keek haar geamuseerd aan en gunde haar een kil lachje ''Is dit mijn welkom? Rustig maar ik doe niks, ik wandel hier alleen maar.'' Rustig liep ik verder maar met mijn zintuigen op de vrouw gericht. ''Als je het zo erg vind loop dan mee'' En ik keerde even om, met het vuur nog steeds mijn vingers strelend.

-sorry kort, ik moet er nog even in komen-
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Leidster
Luna


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Luna Gengral
Wezen: Werewolf
Crush: People keep telling me that my prins charming will find me one day. I think mine got eaten by a lion...

Not Alone... [Luna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Alone... [Luna]   Not Alone... [Luna] Icon_minitime1ma jul 08, 2013 10:34 am

Het leek alsof ze maar gewoon wat rondwandelde, maar dat maakte haar niets uit. Ze was op hun territorium, ze was vijand en niet eens uitgenodigd. Kortom, ze was een indringer, en indringers moesten of weggejaagd worden of in het oog gehouden worden. Maar zolang er geen oorlog was, niet vermoordToen ze achter de vrouw ging staan in mensengedaante, draaide ze zich met een slag van haar vleugels naar haar om. ”Je zit op wolventerritorium, je hebt nu nog de kans om weg te gaan. Doe je dat niet? Dan zal ik er hardhandig voor moeten zorgen dat je weg gaat. Hartelijk dank.’’ Zei Luna emotieloos. Want ja, bij een vijand mag je nooit je emoties laten zien. Ze keek geamuseerd en lachte kil. ''Is dit mijn welkom? Rustig maar ik doe niks, ik wandel hier alleen maar.'' Ze had zin om te grommen, te veranderen en haar vingers eraf te rukken. Niet dat ze een kort lontje had, maar ze had het niet op indringers, zeker niet als ze een vrije dag had. Maar ze hield zich in, bleef emotieloos. ”Waarom zou ik een indringer hartelijk moeten verwelkomen?” De demon wandelde verder. ''Als je het zo erg vind loop dan mee'' Ze draaide zich om en vlammen streelde haar vingers. Luna scherpte haar hoektanden en nagels aan. Ze had er hard op getraind om enkel lichaamsdelen in haar wolvengedaante te veranderen. ”Je zei dat je niets zou doen, maar waarom dan de vlammen? Als je het waagt om het bos in de fik te steken, dan zorg ik er persoonlijk voor dat je nooit meer het daglicht zal zien. Zei ze dreigend. Maar ze had zelf geen zin in vechten, niet nu. Rustig wandelde ze naar de vrouw toe en ging naast haar staan. ”Wel, waar wacht je nog op? Ik dacht dat je ging wandelen?” Deze keer zat er iets plagends en aardigs in haar toon, maar enkel als je goed oplette zou je het kunnen merken. ”Wat moet een demon trouwens hier in wolvengebied?” Vervolgde ze nog neutraal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya

Ragya


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 27-06-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere in a place

Character sheet
Naam: » Ragya 'Katarinadóttir Baltasardóttir' Airon
Wezen: Demon
Crush: » I would sing for deaf mans ears. { Gray † }

Not Alone... [Luna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Alone... [Luna]   Not Alone... [Luna] Icon_minitime1ma jul 08, 2013 7:29 pm

''Als je het zo erg vind loop dan mee' had ik gezegd. ''Waarom zou ik een indringer hartelijk moeten verwelkomen?” Ik liep verder. ''Omdat dat vriendelijk is'' Vandaag had ik gewoon zo'n bui, dat ik zulke logische antwoorden zou geven. ''Als je het zo erg vind loop dan mee'' Ik liep weer verder zonder acht te slaan op de persoon achter me. ”Je zei dat je niets zou doen, maar waarom dan de vlammen? Als je het waagt om het bos in de fik te steken, dan zorg ik er persoonlijk voor dat je nooit meer het daglicht zal zien.'' Kort keek ik om en liet de vlammen verdwijnen. ''Ik zei dat ík niks zou doen maar of jij het zelfde denkt daar liggen mijn twijfels. En trouwens als ik mijn ogen sluit zie ik het daglicht ook niet meer en persoonlijk geef ik toch de voorkeur aan de nacht.'' Ze sloot zich bij me aan en ik keek wat verbaast. Niet de verwachtte reactie maar wel gezellig. ”Wel, waar wacht je nog op? Ik dacht dat je ging wandelen?” Met een speelse lach liep ik verder. ''Wat moet een demon trouwens hier in wolvengebied?” vervolgde ze snel. ''Wandelen'' antwoorde simpel. ''In demon gebied is er weinig te zien, dus wandel ik nu hier'' Weer zag ik zo'n lelie en ik staarde er even naar. Mijn gedachte een jaar terug in een engeltuin. ''Groeien die bloemen hier in het wild?'' zei ik toen ik weer verder liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Leidster
Luna


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Luna Gengral
Wezen: Werewolf
Crush: People keep telling me that my prins charming will find me one day. I think mine got eaten by a lion...

Not Alone... [Luna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Alone... [Luna]   Not Alone... [Luna] Icon_minitime1di jul 09, 2013 1:50 pm

Mooi zo, ze deed de vlammen weg. Dat ze zich maar een beetje bedaard hield. ''Ik zei dat ík niks zou doen maar of jij het zelfde denkt daar liggen mijn twijfels. En trouwens als ik mijn ogen sluit zie ik het daglicht ook niet meer en persoonlijk geef ik toch de voorkeur aan de nacht.'' Uhg, ze haatte dit soort personen, denken dat ze stoer zijn door lekker een grote mond op te zetten. Wel, ze was alles behalve dat, ze was alleen maar vervelend. Dagverpestster. Maar Luna hield zich in en ging naast de demon staan. ”Wel, waar wacht je nog op? Ik dacht dat je ging wandelen?” Met een speelse lach liep de vrouw verder. ''Wat moet een demon trouwens hier in wolvengebied?” vervolgde ze snel. Want Luna was wel nieuwsgierig, was ze misschien een spion? ''Wandelen'' Luna rolde met haar ogen. Wat voor antwoord had ze anders van haar moeten verwachten? ''In demon gebied is er weinig te zien, dus wandel ik nu hier'' Luna zuchtte. ”Ahzo..” Ze volgde haar blik naar de lelie. ''Groeien die bloemen hier in het wild?'' Ze moest moeite doen om niet met haar hand tegen haar eigen voorhoofd te slaan. De hoeveelste lelie was dit al wel niet die ze tegengekomen was? ”Uh… Ja… Je vind ze bijna overal. Waarom?” Had ze een obsessie met lelies ofzo? Ze zuchtte inwendig. Hopelijk ging ze snel weer weg zodat ze van haar vrije dag kon genieten. ”Is er in het demongebied echt werkelijk geen beplanting? Wel, ik bedoel, levende, groene gezonde beplanting…” Vroeg ze nieuwsgierig. Als dat zo was vroeg ze zich af hoe ze het daar allemaal vol hielden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya

Ragya


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 27-06-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere in a place

Character sheet
Naam: » Ragya 'Katarinadóttir Baltasardóttir' Airon
Wezen: Demon
Crush: » I would sing for deaf mans ears. { Gray † }

Not Alone... [Luna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Alone... [Luna]   Not Alone... [Luna] Icon_minitime1di jul 09, 2013 2:51 pm

Ik draaide met mijn ogen. Wat had dit mens. Waarom kan ze me niet met rust laten, laat mij gewoon lopen! Doe ik als demon weer iets normaal is het nog niet goed. Ik zuchtte even diep. ”Uh… Ja… Je vind ze bijna overal. Waarom?” Ik keek haar even kort aan en liep weer verder. ''De laatste keer dat ik die dingen zag toen was ik nog een engel. Ze halen herinneringen en wraakgevoelens op. Laat mij ook eens wat hebben.'' Ik liep wat pissig verder. ''Wat is je naam?'' Zei ik toen wat grimmig. Ik liep met een snelle pas verder waardoor mijn vleugels wat openklapte. ”Is er in het demongebied echt werkelijk geen beplanting? Wel, ik bedoel, levende, groene gezonde beplanting…” vroeg ze uiteindelijk. ''Nee, als er planten zijn, zijn die giftig door de ongezonde bodem. Overal waar je loopt zie het zelfde, steen en as.'' Weer op mezelf gericht liep ik verder. Wat nieuwsgierig keek ik om me heen en zag wat kleine paadjes. Ze waren gemaakt door kleinere wezens dan mensen. Wolven, natuurlijk. Niet op mijn gemak door het gevoel dat ik bekeken werd. Het liefste was ik naar mijn demon-vorm verandert en verder gaan lopen maar waarschijnlijk zou mijn begeleider dat niet goedkeuren. Met een keurende blik bekeek ik alles om me heen, je weet nooit wanneer ik hier weer heen moest. Ik keek de vrouw kort aan terwijl ik stilstond. ''Mag ik in demon vorm veranderen of staat dat je niet aan? Ik zou mijn vuur weglaten.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Leidster
Luna


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Luna Gengral
Wezen: Werewolf
Crush: People keep telling me that my prins charming will find me one day. I think mine got eaten by a lion...

Not Alone... [Luna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Alone... [Luna]   Not Alone... [Luna] Icon_minitime1wo jul 10, 2013 10:26 am

Heel even keek ze haar aan maar daarna liep ze al weer verder. ''De laatste keer dat ik die dingen zag toen was ik nog een engel. Ze halen herinneringen en wraakgevoelens op. Laat mij ook eens wat hebben.'' Zei ze pissig. Wel, die bleek ook goed gezind te zijn. ''Wat is je naam?'' Ze zuchtte. ”Luna Gengral, ‘aangenaam’, wat is jou naam?” Aangenaam zei ze met wat sarcasme er door, maar niet fel. ”Is er in het demongebied echt werkelijk geen beplanting? Wel, ik bedoel, levende, groene gezonde beplanting…” Vroeg ze nieuwsgierig. ''Nee, als er planten zijn, zijn die giftig door de ongezonde bodem. Overal waar je loopt zie het zelfde, steen en as.'' Luna trok heel even haar wenkbrauwen op en keek voor haar uit. ”Gezellig…” Mompelde ze eerder naar zichzelf gericht. Ze ging even stil staan. ''Mag ik in demon vorm veranderen of staat dat je niet aan? Ik zou mijn vuur weglaten.'' Luna dacht even na. Tja, lastige vraag. ”Ligt eraan wat je demonenvorm is, als je er nogal natuurlijk uit ziet en niet té verdacht mag je van mij, anders liever niet omdat als de rest van de roedel je dan ziet ze je meteen zullen aanvallen.” Droogjes staarde ze de vrouw aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya

Ragya


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 27-06-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere in a place

Character sheet
Naam: » Ragya 'Katarinadóttir Baltasardóttir' Airon
Wezen: Demon
Crush: » I would sing for deaf mans ears. { Gray † }

Not Alone... [Luna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Alone... [Luna]   Not Alone... [Luna] Icon_minitime1wo jul 10, 2013 11:49 am

”Luna Gengral, ‘aangenaam’, wat is jou naam?” Ik keek haar even aan, die naam had ik eerder horen vallen. ''Ragya.'' Antwoorde ik kort. Weer zag ik een pad gemaakt door wolven, maar nu zag ik hier en daar iets glimmen. Ik wist nu wel beter, over die dingen zou ik niet meer heen kijken. Ze vroeg naar de beplanting van demonen gebied ik had simpel geantwoord. ''Nee, als er planten zijn, zijn die giftig door de ongezonde bodem. Overal waar je loopt zie het zelfde, steen en as.' Luna mompelde wat waarschijnlijk niks belangrijk. Door al die kijkende ogen voelde ik me ongemakkelijk. Mijn mens-vorm was al niet al te prettig voor me maar met die kleine dreiging al helemaal niet. Ik stopte even. ''Mag ik in demon vorm veranderen of staat dat je niet aan? Ik zou mijn vuur weglaten.'' Ik liep verder, wat haatte ik deze vorm. Het kwam vooral door die gevederde dingen op mijn rug. Ze bleven mij herinneren aan dingen die ik wou vergeten, en het feit dat ik waarschijnlijk het enige beest ben dat niet kan vliegen met vleugels is ook niet zo fijn. Als ik in mijn demon-vorm was kon ik teleporteren via de schaduwen, sneller en beter dan vliegen. Al zou ik het toch eens willen doen. ”Ligt eraan wat je demonenvorm is, als je er nogal natuurlijk uit ziet en niet té verdacht mag je van mij, anders liever niet omdat als de rest van de roedel je dan ziet ze je meteen zullen aanvallen.” Ze keek me droog aan terwijl ze dat zei. Ik grinnikte wat en antwoorde simpel ''Zonder mijn vuur zie ik eruit als een grote wolf. En over dat aanvallen hoef je je niet druk te maken, ik kan dan weg gaan zonder mijzelf of jou roedel te verwonden.'' Ik keek even naar het pad ''Ik moet even een sprintje maken, stilstaand gaat het moeilijk'' Zonder antwoord of toestemming rende ik over het pad. Met een duik veranderde ik in mijn demon-vorm, ik schudde me af en doofde mijn vlammen snel. Zonder dat vuur bleef ik achter als een grote glimmend zwarte teef. Met die gedaante liep ik terug naar Luna ''Ik heb wel eens bedreigendere vormen gezien'' Met een lach die mijn tanden ontbloten liep ik verder, op mijn gemak dankzij een betere reukzin. En wetend waar de andere wolven zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Leidster
Luna


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Luna Gengral
Wezen: Werewolf
Crush: People keep telling me that my prins charming will find me one day. I think mine got eaten by a lion...

Not Alone... [Luna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Alone... [Luna]   Not Alone... [Luna] Icon_minitime1wo jul 24, 2013 9:35 am

De vrouw grinnikte. ''Zonder mijn vuur zie ik eruit als een grote wolf. En over dat aanvallen hoef je je niet druk te maken, ik kan dan weg gaan zonder mijzelf of jou roedel te verwonden.'’ Luna knikte. ”Goed dan, doe wat je niet laten kan. Maar als je ook maar één ding fout doet, dan zal ik je dat betaald zetten op de één of andere manier.” De vrouw keek naar het pad. ''Ik moet even een sprintje maken, stilstaand gaat het moeilijk'' Luna haalde haar schouders op terwijl ze naar haar keek. Gelukkig voor haar, doofde ze de vlammen al snel uit. De grote, glimmende zwarte teef liep weer naar haar toe. ''Ik heb wel eens bedreigendere vormen gezien'' Met een lach liep de vrouw verder en Luna kon het niet laten om met haar ogen te rollen. Ze besloot om zelf niet te veranderen omdat ze dan niet kon praten. Enkel dierengeluiden produceren. Verveeld liep ze naast de teef. ”Jij weet mijn naam, maar ik weet die van jou niet. Wie ben je?” Vroeg ze met een strenge ondertoon terwijl ze naar het pad voor haar keek. Ze zuchtte. ”Hoe lang ben je eigenlijk nog van plan hier rond te wandelen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Not Alone... [Luna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Alone... [Luna]   Not Alone... [Luna] Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Not Alone... [Luna]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Luna Gengral
» Hello dear (Luna)
» So close, yet so far away.. [Luna]
» Lost it all! But finding somthing new. (Luna)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Tyrion :: Dangerous Forest Piece :: The Forest of Howling-
Ga naar: