Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Fallen angel in the wrong place [O P E N]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1zo jun 08, 2014 1:18 pm


Een zachte kreun ontsnapte uit zijn mond, terwijl de engel zijn pijnlijke armen onder zijn bovenlichaam zette en zich langzaam maar vooral moeizaam overeind drukte. Botten kraakten, spieren lieten op een onaangename manier merken dat ze niet blij waren met deze actie. In de donkere grond onder hem waren barsten te zien. Stukken aarde was van diens plek geslagen, een duidelijke afdruk dat iemand daar was neergekomen was zichtbaar. De engel's halflange bruine lokken hingen deels voor zijn ogen waardoor hij niet best kon zien waar hij zich bevond. Maar de sfeer... De sfeer was onaangenaam. Onprettig. Heel anders dan dat hem voorgelegt was. De andere engelen hadden met enthousiasme over de Cathedraal gesproken, dat zich op aarde bevond. Elias bromde inwendig. Hij had helemaal niet willen gaan. Hij had niet hier rond willen zwerven, iemand onder zijn vleugels nemen en gevaar lopen. Op aarde stikte het was van de demonen, onderdanen van de duivel. Wezens die enkel dood en verderf in de zin hadden. Je kon ze van ver af al ruiken. Zwavelachtige geur, dat droegen ze bij zich. Ineens werden zijn grijsachtige ogen groot. Zwavel. De lucht hier zat vol met zwavel. 'Een grapje is dit toch,' mompelde Elias tegen zichzelf. Was hij, een engel de vijand van de demonen, nou echt op hùn gebied geland? Nou ja, geland.. Eerder gedropt. Hoe was dat überhaupt mogelijk?! Hoe had dit kunnen gebeuren?! Hij had willen opstaan, maar te snel. Zijn gepijnigde lichaam werkte niet mee. Hij viel voorover, haast in slow motion. Hierdoor had hij de tijd om te voorkomen dat zijn mond vol gedroogde aarde kwam te zitten. Met een plof landde hij op z'n zij. 'Ongelooflijk! Ik heb geen tijd, ik moet gaan!' Voor de tweede keer deed Elias een poging om op te staan. Rustig dit keer. Gehaast klopte zijn hart. Het was te gevaarlijk hier. Zo ontzettend gevaarlijk. Elke minuut dat hij er was kon fataal zijn. Demonen mochten dan wel vreselijke wezens zijn, maar dom waren ze zeker niet. Eindelijk stond hij op zijn voeten. Dit ging wel redelijk, nu moest hij weg! Elias blies een lange lok uit zijn gezicht, waarna hij voelde hoe zijn vleugels naar buiten treedde. Spierwit waren zijn vleugels niet, zoals de meeste engelen hadden. Nee. Hij had gemengde vleugels. Wit met bruin. Een fout in de genen had een engel ooit eens gezegd. Alleen had hij zich daar nooit wat van aangetrokken. Anders dan alle anderen was goed. Hij was er trots op. Elias spreidde zijn vleugels en liet ze eens wat heen en weer wapperen. Ze funcioneerden nog prima, ondanks de val. Nu was het tijd om te gaan. Hij zette wankelend enkele passen naar voren,maar bij elke stap werd zijn evenwicht beter. Vervolgens kwamen zijn vleugels weer in beweging. De grond onder hem verdween. Hoger en hoger kwam hij. Even leek hij het te halen, tot er een steek door zijn schouders heen ging. Vrijwel meteen ging de engel tegen de vlakte. Voor een tweede keer.


- O P E N
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 06-08-13

Character sheet
Naam: Lucien La Mere
Wezen: Vampire
Crush: Fres blood

Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1zo jun 08, 2014 10:58 pm

Langzame passen stapte hij vanuit het kasteel richting het vlake landschap dat onder aan de bergen lag. Zijn oog kleur veranderde al snel in ijzig blauw. Zijn haar vergroeide en verkleurde naar drie kleuren. Wit, geel/oranje en zwart. Met snelle sprongen stoof hij het bergpad af. Het duurde dat ook niet lang voor de rotsachtige ondergrond met losse grint stenen en steentjes plaatst maakte voor zachte welkomen aarde. Het dorre gras waaide mee met de snelheid die hij crieëerde, maar hij ging nog niet op zijn top snelheid. Razor genoot van deze manier van zich uit keuren. Hij was geen standaart demon die graag vochten onder elkaar of met andere. Hij werd bijna gek van die luitjes! Razor galopeerde over het demonen gebied. Hij kenden nog maar bar weinig van deze plek hier en wat hij te weten was gekomen was dat er twee goden waren die elkaar wel in de haren vliegen konden. Tenminste eentje zeker ervan en die volgde de demonen. Razor snapte er weinig van, maar ja hij was nog jong. Zijn neus pikte ineens een vreemde geur op die niet thuis hoorde in deze met zwavel bedorven gebied? Razor vertraagde zijn pas en verandere van koers. Zijn pootstappen waren nog wel hoorbaar, maar dan moest je goed gaan luisteren. Zijn blik gleed over zijn omgeving. Zijn 1 meter aan schofhoogte was kwa grote niet inposant, maar zijn uiterlijk was verre van vriendelijk. Zijn heldere ijsblauwe ogen. De zwarte strepen die als bliksemschichten over zijn geel/oranje vacht liepen en zijn witte manen en buikvacht, samen met zijn onder zijn bovenlip uitstekende slaglanden en lange messcherpe klauwen was hij best angstaanjagend. Zijn neus wiebbelde even op en neer tijdens het ruiken van deze vreemde geur. Dit persoon was gevallen dat was duidelijk. Razor veranderde van vorm en stapte niets vermoedend op de gevallen jongen af. 'Gaat het?' vroeg hij zonder enige spot in zijn stem. Razor was door een mensen gezin op gevoed niet onder deze barbaren die zich demonen noemde. Hij wilde deze jongen helpen zoals hem geleerd was tijdens zijn opvoeding. Maar of dat in goede aarde viel???

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1ma jun 09, 2014 9:36 pm

Voor de zoveelste keer lag Elias plat op z’n snufferd. Enkel was deze keer de pijn nog een tikkeltje erger dan ervoor. Zijn rug was pijnlijk, en zijn vleugels. Waarom toch die pijn? Wat was er tijdens zijn val uit de hemel verkeerd gegaan? Was dit de schuld van zijn schepper? Was dit omdat Elias niet naar aarde wou komen? Was dit een les? Zijn vingers klauwden zich in de grond. Hij voelde woede. Woede voor wat hem hier was aangedaan. Hij voelde angst. Angst omdat hij op verkeerd terrein was. Hij voelde verafschuwing, omdat hij woede had jegens zijn schepper. Het zou hem zijn waardigheid kunnen kosten. Zijn plaatsje in de hemel zou afgepakt kunnen worden. Ruw duwde Elias zich weer recht, al ging dat ten koste van zijn rug. Tot overmaat van ramp zag hij een stel benen voor zich staan. Dat had hij helemaal niet gemerkt! Sinds wanneer..?! 'Gaat het?' Was de vraag van de tegenpartij. Gehaast krabbelde hij overeind, spreidde hij zijn vleugels zo ver mogelijk om groter te lijken dan hij was. Maar ook om beter recht te blijven staan. ’Gaat jou dat wat aan?’ Snauwde Elias. ’Scheer je weg, voordat ik je op eigen grondgebied moet vermoorden!’ Wat belachelijk. Natuurlijk zou hem dat nooit gaan lukken! Als er eenmaal één demon was, kwamen er geheid meer! Met een ernstige blik keek hij de demon voor zich aan. ’Nee, vergeet dat. Ik vraag je nu gewoon vriendelijk of je aan de kant wilt gaan en me door wilt laten. Zodat we er beide zonder kleerscheuren er vanaf komen. Mijn val vanuit de hemel is niet goed gegaan. Perongeluk ben ik hier geland..’
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 06-08-13

Character sheet
Naam: Lucien La Mere
Wezen: Vampire
Crush: Fres blood

Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1di jun 10, 2014 1:26 am

Het was vreemd, maar ook weer zo... zo vertrouwd?! Hij kon het niet goed plaatsten. Zijn ogen vielen op de vleugels van de jongen die zich ineens overeind duwde en tegen hem uitviel. ‘Oh he, rustig. Ik kan ook niet weten at je een rot humeur hebt!‘ riep hij lichtjes boos terug. Hij vroeg het vriendelijk, wat was daar mis mee? Razor keek de andere kant op. Nou zeg wil je helpen wordt je nog met de dood bedreigt ook nog! Maar toch was er iets wat Razor niet thuis brengen kon. Razor wilde in tegenstelling tot de andere demonen juist helpen of geen ruzie onder elkaar o met de andere rassen. De jongen leek verdomt veel op een engel. Hij rook als een engel net als die engelen en andere aardse heilige die jacht op hem buiten dit gebied, die van de magiers en de vampieren. Hier had hij zich in maanden weer veilig gevoelt... Nou ja met die ruziende troep demonen was je nooit veilig, maar hier wilde ze hem niet perse dood! Hij schudden zijn hoofd toen de jongen verder sprak. ‘Ik had je al vanaf het begin alleen maar willen helpen, maar jij vliegt glijk in de stres. Niet dat het me ook maar boeit waar je vandaan komt.‘ zei hij nog een beetje verdedigend. Hij verwonderde zich steeds weer over dat sommige zich zo gemakkelijk in de stress lieten komen terwijl dat niet nodig was en totaal overbodig ws... Nou ja i zijn beleving dan. ‘Hm, waarom zou je op de vverkeerde plek geland zijn? Voor iemand die zulke vleugels heeft zou dat toch geen moeite moeten zijn?‘ vroeg Razor zachter, maar er zat geen ondertoon in die een ander verraden kon dat hij met deze woorden iets heel anders meende. Razor dacht na, maar liep ook een paar passen richting de grens. Deze knul had die vast nog niet gezien? Annders was die wel daar heen gelopen, toch... Razor was gewoon ultra nieuwschierig naar van alles en nog wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1vr jun 13, 2014 9:55 pm

-Personage hetzelfde,  enkel een andere naam (:


Hij was alles behalve rustig.  Natuurlijk. Als een engel in zijn positie had hij er alle recht op om ongerust te zijn. Maar deze demon leek geen kwaad in de zin te hebben. Wantrouwend staarde Gareki naar zijn tegenpool. Was de demon een spelletje aan het spelen?  Een spelletje om vertrouwen te winnen en hem daarna te vermoorden?  Of was dit onnatuurlijke gedrag puur?  Gareki wist het niet. Zijn brein en zijn gevoel spraken anders. Ze spraken elkaar tegen. Dus deed de engel waar hij het beste in was: zich koel opstellen en geen hond vertrouwen. Wellicht had hij nooit engel moeten worden. Zijn karakter was anders dan die van de andere engelen. 'Aller eerste, ik heb gèèn rot humeur,' sprak Gareki tegen. Of had hij dat toch wel? Dit was niet èèn van z'n beste dagen. Eigenlijk zat alles hem tegen, alsof Karma bezig was hem terug te pakken voor alle zonden die hij had begaan. De kans was groot en hij kon niets anders doen dan het te doorstaan en te zien overleven. 'Tweede: Jij zou ook niet bepaald vrolijk zijn als je in mijn positie zat.' De demon leek het niet te begrijpen. Gareki leek de demon niet te begrijpen. Niet wìllen te begrijpen. Het was een ongewone situatie en hij wou niets meer dan deze knaap achter zich te laten en heel bij de cathedraal aan te komen. 'Hoezo zou je mij willen helpen? Me van het leven beroven zeker zodat je weer een trofee aan de muur hebt.' In zijn stem had een kwade ondertoon gelegen. Alle demonen waren hetzelfde. Stuk voor stuk grofvuil. Jammer genoeg zat dd wereld er vol mee en waren de engelen de vuilnismannen. Gareki keek van de ene vleugel naar de ander, die nog altijd wijd stonden. 'Ik wou niet naar de aarde gaan maar de Schepper dwong me. Tijdens de val raakte ik bewusteloos en kwam ik hier terecht. Op demonengebied. Als enigste engel..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya

Ragya


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 27-06-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Somewhere in a place

Character sheet
Naam: » Ragya 'Katarinadóttir Baltasardóttir' Airon
Wezen: Demon
Crush: » I would sing for deaf mans ears. { Gray † }

Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1za jun 14, 2014 10:29 am

De roodharige jonge vrouw greep wat verwoed naar haar arm. Ze was zichzelf al tijden geleden verloren, alles. Echter kwamen er nu van tijd tot tijd weer heldere momenten, of deze beter waren, wie kon het zeggen. Zo kon ze weer denken, weten wat ze deed en wat ze allemaal wel niet had verknalt. Het enige wat ze nu nog wou was een tweede kans. Met een ruwe beweging stond ze op en pakte haar leren jack, zo bedekte ze haar teken. Als je het niet ziet, is het er niet. Nou, of die gedachte klopte. Met een kort gebaar keek ze haar kleine en als gesloopte kamer rond. Misschien zou ze eens op zichzelf moeten gaan, ze was dit hol van zwavelstinkers wel beu, ookal hoorde ze er zelf bij. Ragya duwde haar asbruine vleugels tegen haar rug en liep zuchtend de gang op. Eenmaal daar volgde ze de stroom van kletsende wezens, hun gesprekken negerend. De meeste waagde zichzelf er niet meer op om de vrouw aan te spreken. En zelf moest ze die gedachte gelijk geven. Haar kracht tintelde in haar handen nu ze hem zolang had genegeerd, toch zou ze dit gevoel negeren. Ze vertikte het om toe te geven. Al lopende wijzen ontdeed ze haar rode haren van hun keten en liet ze los hangen. Eenmaal buiten begroette een benauwde wind haar. Met lenige bewegingen sprong ze naar beneden, weg van het kasteel. Ondanks dat ze over vleugels beschikte kon ze niet vliegen, en hoewel het irritant was was het nu niet meer dan een lachertje en een gewoonte. Uiteindelijk liet ze zich op de grond zakken en keek het kale landschap rond, niks. Waar was dat beest nu weer? Met een schelle fluit en wat seconde wachten kwam er al snel een gestalten op haar af lopen. De vlammen van zijn manen leken minder fel te branden als ze van het hellpaard was gewent. Ook hij had onder haar ziekte geleden. Ze liet haar handen over de harde, bijna versteende zwarte huid glijden en voelde de warmte van de gleuven die zich erin bevonden. Daaruit scheen ook een zwak licht, al brandde het wat feller bij haar aanrakingen. Even ontmoette haar rood bruine ogen die van Torn. Hij leek bijna opgelucht, zover je dat kon zien bij een paard. Ze hief zich op zijn rug en drukte haar benen aan tot ze samen in een galop over de vlakte racete. Plots verminderde haar dier vaart. Wat verast keek ze op, om twee mannen te zien praten. Niet dat het theekransje haar veraste, maar de engel. Ze stuurde Torn erheen en ving wat woorden van de engel op. 'Ik wou niet naar de aarde gaan maar de Schepper dwong me. Tijdens de val raakte ik bewusteloos en kwam ik hier terecht. Op demonengebied. Als enigste engel..' Nou, als er engelen waren bleven die meestal niet lang rondhangen. ‘Je zal nog verast zijn hoeveel engelen we hier tegenkomen’ grijnsde Ragya, als haar normale zelf. Ze was veel verandert na de dood van haar vriend, maar er was nog hoop. Ze bekeek de andere Demon even, toch liet deze geen belletje rinkelen. Vanaf haar rijdier keek ze op de twee neer, al zouden ze vast groter zijn dan haar als ze af zou stappen. Tot nu toe was haar houding neutraal, deze engel kon van haar part wel levend wegkomen. Echter zou ze hem hier niet laten rondhangen.

-If I may ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 06-08-13

Character sheet
Naam: Lucien La Mere
Wezen: Vampire
Crush: Fres blood

Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1za jun 14, 2014 12:28 pm

Razor haalde zijn schouders op bij de eerste twee zinnen van de jonge man. ‘Dat heb ik ook niet gezegd hoe jij je moet voelen moet jezelf weten. Al zat ik in jouw positie. Niet dat het hier zo gezellig is met die schreeuwlelijkers.‘ zei hij en begon als een nukkige tiener te klinken. Niet dat hij geen tiener was, maar Razor was niet zoals de meeste demonen opgevoed. Toen de jongen vroeg waarom Raor hem zou willen helpen keek hij even verbaasd dat die konstateerde dat hij deze vreemdeling hem zou willen vermoorden? ‘Wat? Waarom zou ik jouw moeten vermoorden? Je bent zeker verkeert op je hersens gevallen‘[/] zei Razor en schudden zijn hoofd en snapte niet waarom die gast zo deed. De stappen van hoeven deed hem om kijken. [B]‘Kom je de boel hier ook slopen? Of klopt het nie wat de andere zeggen?‘ merkte hij een beetje pist op. Die knul was dus een engel . Die beledigingen van die engel hadden hem best op zijn ziel getrapt als hij die al had tenminste. Goed nu moest je niet alle roddels geloven, maar ze ws in de gangen toen hij er liep nooit. Razor zuchten en schudden zijn boosheid van zich af. ‘Je mag dan denken dat ik ouw wat aan zou willen doen dat zit je er echt naast. Al ben je een engel.‘ zei hij nu wat rustiger dan eerder. Hij wist zijn woede beter in te dammen dan de meeste demonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1za jun 14, 2014 2:00 pm

Dit was waanzin. Alsof Gareki in de verkeerde wereld was beland. Was dit wel demonen gebied? Ja, ja dit was het demonen gebied. Ongetwijfeld, want de stank die hier rond zweefde was uniek. Enkel een grote hoeveelheid demonen bij elkaar konden zoiets produceren. Tenslotte was de natuur hier te doods om niet bij de demonen te horen. Gareki balde zijn handen tot zwakke vuisten. Bij elke minuut voelde hij zijn energie weer terugkomen. Zijn benen werden sterker en de kracht in zijn vleugels groeide. ‘Wat? Waarom zou ik jouw moeten vermoorden? Je bent zeker verkeert op je hersens gevallen‘ Een aparte glans kwam in zijn heldere ogen. Irritatie, haast gevaarlijk. Wantrouwen groeide, in plaats van vertrouwen. Deze demon kon zich wel van de domme blijven houden, maar daar zou hij niet intrappen! Wezens waren onbetrouwbaar. Stuk bij stuk. ’Mijn hersens zitten op de juiste plek. Niets ontbreekt.’ Gareki rechtts zijn rug waarna hij z’n vleugels in vouwde. ’Bij jou kan ik dat niet zeggen.’ Wat belemmerde er hem eigenlijk van deze demon te doden? Hij had er de kracht voor, de techniek beheerste hij. In de buurt was verder geen demon te bekennen… Of toch wel? Kleine trillingen trokken door de grond heen. In een soort ritme. Het geluid van hoefgekletter kwam dichterbij. Voordat Gareki er erg in had, was er een tweede demon gearriveerd. Deze keer te paard. Daar ging zijn plan. Geen moord acties vandaag, tenzij ze een gevecht uitlokten. Wat een warm welkom was dit. ‘Je zal nog verast zijn hoeveel engelen we hier tegenkomen’ grijnsde de demon. Een jonge meid, deze keer, met lange rode haren. ’Vast genoeg,’ was zijn luchtige reactie. ’Hopelijk zijn ze allemaal de pijp uit.’ Ongebruikelijke woorden die vanuit zijn mond kwamen. Ongebruikelijk maar toch zo waar. Hoe minder wezens, hoe beter. Zijn handen ontspanden zich weer, terwijl zijn ogen zich richtten op de demonen jongen. ‘Je mag dan denken dat ik ouw wat aan zou willen doen dat zit je er echt naast. Al ben je een engel.‘ Wauw. Een demon met een hart. ’Wat vriendelijk.’ Kwam eentonig uit zijn mond. Haast had het sarcastisch geklonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya

Ragya


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 27-06-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Somewhere in a place

Character sheet
Naam: » Ragya 'Katarinadóttir Baltasardóttir' Airon
Wezen: Demon
Crush: » I would sing for deaf mans ears. { Gray † }

Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1za jun 14, 2014 2:44 pm

Ragya had hier geen zin in. Een of andere demon zat hier een theekransje te houden met engel. Het was net een waakhond die de dieven begroette. Ook een goed imago maakte hij zo, alsof je als indringer een heel welkoms comité kreeg. ‘Kom je de boel hier ook slopen? Of klopt het nie wat de andere zeggen?‘ De blik van de vrouwelijke demon stond kil, alsof ze alleen daarmee de ander het zwijgen wou opleggen. Onder haar stond Torn onbewogen, al voelde ze door haar kleren dat het dier het gezelschap alles behalve mocht. Dat was wederzijds, gaf ze grimmig toe. ‘Ik wist niet dat jij je zorgen maakte over een hoopje zand’ merkte ze spottend op. Ze maakte duidelijk dat ze niet zomaar over zich heen liet lopen, zeker niet door een knul van haar eigen soort. Er kwam ook een opmerking van de engel, Ragya keek enkel geamuseerd toe. Hij had wel lef, in vijandig gebied nog een karakter te laten zien. Ze deed enkel haar burger plicht hier. Iets waar fikkie zich niet aan leek te deren. Weer gingen wat woorden op en neer bij het tweetal. Ragya hielt zich stil en liet ze even doen. ’Wat vriendelijk.’ Ze zuchtte, het was wel genoeg geweest vond ze zelf. Straks begon het hier nog lekker te ruiken ook. ‘Nou, is het theekransje van de heren klaar?’ vroeg ze nonchalant. ‘Dan zou ik onze gevleugelde bezoeker graag de uitgang wijzen’ Bijna uitdagend keek ze naar haar soortgenoot. Gelukkig voor de ander gleed die al snel weer door naar de engel op een neutrale wijzen. Ze was niet uit op ruzie, al leek ze die eerder gevonden te hebben dan haar lief was. Met die gedachten stuurde ze Torn wat bij door lichtjes druk op zijn flank te zetten. Hij stapte wat opzij zodat ze de richting van de grenzen vrij hielt, als een soort aanwijzing dat de engel die kant op moest. Tevens was Torn’s achterwerk nu op de andere demon gericht, Ragya had zeker door dat ze geen vriendjes maakte met de ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 06-08-13

Character sheet
Naam: Lucien La Mere
Wezen: Vampire
Crush: Fres blood

Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1za jun 14, 2014 3:28 pm

Ja hoor! Net als de rest van de demonen vonden ze hem te soft in omgang met het andere rassensysteem. Razor kon hun hatelijke gedrag niet uit staan! Hij vond het al jammer genoeg een geboren demon te wezen die op de een of andere manier als baby naar de aarde was gestuurt. Razor keek naar de engel toen hij weer begon te spreken, maar hulde zich in stilzwijgen. Het gg net zo goed tot die griet aan was komen sloffen op die inktzwarte knol van der! ‘Als je wat wil drinken moet je in het kasteel zijn. In tegenstelling tot jouw en de rest bespring ik niemand die maar een beetjanders ruikt of in aanwezigheid aanvoelt! Man al die agressie, krijg je alleen maar rimpels van!‘ zijn tem was rustig, maar hij onder drukte zijn woede die ze bij hem opwekte. Dan waren de belegigingen van de engel nog fijner te noemen. Toen de engel de weg gewezen werd draaide die knol zijn achterwerk naar hem toe. Lekker dan en zin in hoefafdrukken had hij echt niet! Razor veranderde van vorm en sprong in twee snelle sprongen weg. Zijn ijsblauwe ogen stonden rustig en kalm in zijn kop in zijn strenge uiterlijk. Hij was in deze vorm nog sneller dan in zijn menselijke. ‘Voor jij kwam was ik d dat ook van plan, hoor..‘ zijn stem was dieper en slissender nu, maar goed verstaanbaar. Zijn staart hing in een ontspane houding, maar zijn kauwen die Razor normaal ingetrokken hield boorde zich aardig in de grond wat aangaf dat hij zich snel uit de voeten maken kon als dat nodig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1za jun 14, 2014 8:23 pm

Nadat de tweede demon was gearriveerd, leek er een soort rivaliteit tussen de twee soortgenoten te ontstaan. Alleen maar beter. Als ze hun concentratie op elkaar zouden richten, zou hij ongeschonden weg kunnen komen. Waarschijnlijk kon dat sowieso wel. Hij, als enigste engel, stond tussen twee demonen. De één had al gezegd geen kwaad te willen doen, de andere maakte ook nog geen aanstalten. Wellicht was het toch waar. Wellicht dat ze echt geen neiging hadden hem wat aan te doen. Hoewel dat zijn zelfverzekerdheid liet groeien, hield Gareki zich afzijdig van het gekibbel. Dat waren dus zijn vijanden. Ze leken al haast tegen elkaar te vechten, hoe wouden ze dat later doen? Als de oorlog tussen de Demonen en de Engelen los zou barsten? Zouden ze dan ook elkaar in de haren vliegen, en hun eigen soort afmaken voor de ogen van de Engelen. De uitdrukking op zijn gezicht veranderde in spot. ‘Nou, is het theekransje van de heren klaar?’ vroeg de vrouwelijke demon nonchalant. ‘Dan zou ik onze gevleugelde bezoeker graag de uitgang wijzen’ Theekransje van de heren? Er kwam een spottende ’Hmpf’ over zijn lippen. Het was nooit een theekransje geweest. Hij zag het gebaar dat hij op moest rotten. De ruiter stuurde haar paard aan de kant, met diens kont naar de andere demon. Het deed hem grijnzen, grijzen om het feit dat die twee elkaar niet leken te mogen en dat hij, Gareki, daar min of meer van kon profiteren. Zonder kleerscheuren of bekvechten kon hij weggaan. Dat liet hij aan hen over. Met de duistere grijns op zijn lippen bewoog de Engel zich voort, in de richting dat hem aangewezen werd. ’Well, het was weer erg gezellig. Fijn.. Met jullie gesproken te hebben. Ik zeg “tot ziens” en niet “vaarwel”, want ik verwacht een volgende ontmoeting. Wellicht in een slechtere situatie.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya

Ragya


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 27-06-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Somewhere in a place

Character sheet
Naam: » Ragya 'Katarinadóttir Baltasardóttir' Airon
Wezen: Demon
Crush: » I would sing for deaf mans ears. { Gray † }

Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1zo jun 15, 2014 9:02 am

De mannelijke demon leek in haar ogen zijn plek te kennen, hij veranderde in zijn demon-vorm en sprong weg van Torn´s achterwerk. Een onredelijk gebaar vond Ragya zelf, Torn deed niks als zij er geen opdracht tot gaf. Of eerder, zolang er vreemde bij waren en Torn zich niet al te ver op zijn gemak voelde. ‘Voor jij kwam was ik d dat ook van plan, hoor..‘ De vrouw van het gezelschap gunde hem enkel een zwiep met haar rode haren. Voor haar idee was hij staan kletsen tot de volgende dag. Blijkbaar was onze engel het niet eens met haar woordkeuze en dat werkte ertoe dat er een geamuseerde grijns in Ragya´s ogen kwam. ’Well, het was weer erg gezellig. Fijn.. Met jullie gesproken te hebben. Ik zeg “tot ziens” en niet “vaarwel”, want ik verwacht een volgende ontmoeting. Wellicht in een slechtere situatie.’ Een minachtende grijns kwam op haar gelaat terwijl ze Torn aanbeende de ander te volgen. Daarbij legde ze haar hand op het handvat van haar vertrouwde zwaard. Bij de aanraking wist ze blindelings te zeggen dat de geslepen, witte, kristal rood kleurde. Het was een vreemd wapen. Hij leek een pure energie te bevatten, een van de engelen, Ragya twijfelende er niet over dat dat nog van de vorige eigenaar was. Dit werkte soms tegen als ze te veel van het ding verwachtte. Gelukkig was het meest nu vervangen door demonische, zo kon ze wat van haar kracht afgeven zodat het zwaard het kon gebruiken. Om die rede speelde er wat kleine vlammetjes om het lemmet toen ze het uit de schede trok. ‘Nou toyboy, ik hoop niet dat je verwachtte dat je gezelschap nu al eindigde’ Torn ging over tot een drafje tot hij iets achter de engel reed. Het zwaard lag tegen Torn zijn schoft, al was het nu op een afstand waardoor het met een beweging in het gezelschap zijn rug lag. ‘Je moet je natuurlijk niet te veel thuis voelen hier’ Een sarcastische blik, die al snel volgde door een spottende grijns. ‘Dan kunnen we nog altijd terug komen op het ‘tot ziens’ van je’
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 06-08-13

Character sheet
Naam: Lucien La Mere
Wezen: Vampire
Crush: Fres blood

Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1zo jun 15, 2014 12:07 pm

Razor keek de engel even na toen ie wat zei. Waarom een volgende ontmoeting maar dan misschien slechter? Dat snapte hij nu niet. Maar toen de vrouwelijke demon de engel tot de grens wilde begeleiden voelde hij toch een lichte steek van jaloezie. Hij zou haar niet het laten af maken waar hij mee begonnen was! Met een paar snelle sprongen had hij ze al weer ingehaalt. Zijn lichte blauwe ogen gingen even naar het gebaar van de vrouw. Waarom gedroeg ze zich zo? Dit was niet meer nog minder in zijn ogen een uitdaging naar de engel. Ineens schoten zijn oren naar voren. Het luide gezoem trok zijn aandacht. Een grote kever zoemde aardig rond een rottende boomstam. Het was een mooie bek vol! Azor zakte in sluiphouding en spoot weg. Hij was niet beter te zien dan een flits. Het gezoem stopte abrupt en werd vervangen voor luid gekraak. Het spoor dat Razor achter liet was lange lijn van kleine groene vlammentjes. Razor daaide zich om terwijl hij de kever nog aan het eten was. Groene smurrie droop tussen zijn tanden over zijn muil. Daarna slikte hi zijn maaltje door. Om je honger te stillen hoefte je geen andere personen of dieren te doden. Tenminstedat wa zijn beleving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1di jul 01, 2014 9:28 pm

Het was te simpel gegaan. Gareki had het kunnen weten. Bij de poging om ongeschonden weg te komen hoorde hij de hoeven van het demonenpaard. Vermoeid liet het hem zuchten. Die demonen wisten ook nooit wat ze nou precies wouden. Was het nou de bedoeling dat ze hem in de rug gingen aanvallen? Wouden ze nou nog het laatste woord hebben? Een onbekend lot. Echter wist Gareki wel dat de houding van de demonen sterk achteruit waren gegaan. De verhalen van zijn docenten waren anders. Ze hadden hem op het ergst voorbereid. ‘Nou toyboy, ik hoop niet dat je verwachtte dat je gezelschap nu al eindigde’ Toyboy? Wat was haar probleem. Speeljongen. Zag het eruit alsof hij aan het spelen was? Zijn passen hielden halt. ’God nee, ik zou het reuze jammer vinden als het nu al voorbij was.’ Dit begon te lijken op een strijd. Een gevecht. Geen fysiek gevecht, maar mentaal. Wie zou de ander zodanig kwetsen dat diegene zijn koelte zou verliezen. Dáár begon het op lijken. Een strijd die hij niet ging verliezen. Het feit dat hij op vijandelijk gebied stond, kon hij in dat opzicht als een voordeel beschouwen. Hier helemaal los gaan zou ten nadele van hem kunnen gaan. ‘Je moet je natuurlijk niet te veel thuis voelen hier’ Uiterst gefocust draaide Gareki naar haar toe. Enkele passen kwam hij dichterbij, waarna hij zijn hand omhoog haalde en die liet rusten vlak naast het zwaard. ’Natuurlijk niet. Maak je maar geen zorgen. Er moet hier heel wat gebeuren voordat ik me thuis ga voelen op dit verwaarloosde land, en het volk.’ Hij schonk haar een charmante glimlach, waarachter een glimp van spot lach. Vervolgens gleed zijn blik naar de andere demon, die schijnbaar bezig was met het vullen van diens maag. ’En het menu dat geserveerd word schijnt me ook niet erg lekker te zijn.’ Gareki trok zijn hand terug. ‘Dan kunnen we nog altijd terug komen op het ‘tot ziens’ van je’ Zijn grijze ogen keken recht in die van de vrouwelijke demon. ’Hmn.. Er valt niks om terug op te komen.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya

Ragya


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 27-06-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Somewhere in a place

Character sheet
Naam: » Ragya 'Katarinadóttir Baltasardóttir' Airon
Wezen: Demon
Crush: » I would sing for deaf mans ears. { Gray † }

Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1wo jul 02, 2014 4:06 pm

God nee, ik zou het reuze jammer vinden als het nu al voorbij was.’ Ragya reageerde er niet op. Ze zaten hier als twee kleine kinderen op en neer te praten. Een ja nee gevecht voor oudere. Maar ja, geen van beiden zou ermee stoppen. Misschien omdat ze dat verliezen zouden vinden, maar Ragya gokte dat het Toyboy weinig deerde als hij iets won of niet. Haar zelf ook niet, al moest ze toegeven dat ze deze engel niet met een nog groter ego weg wou laten komen. ’Natuurlijk niet. Maak je maar geen zorgen. Er moet hier heel wat gebeuren voordat ik me thuis ga voelen op dit verwaarloosde land, en het volk.’ Zoals ze al vaker had gedaan beantwoorde ze zijn lach, al bleef haar houding recht zonder een krimp te laten. De hand stond haar niet aan, niet dat ze liet merken dat ze zich er aan irriteerde. Ook verplaatste ze haar zwaard niet, niet van hem af en niet naar hem toe. ‘Ik moet toegeven dat het allemaal wat eentonig is, ik zal de memo doorgeven aan Cervius, misschien zet hij her en der wat bloembakken op het op te fleuren. Aan het volk moet je maar wennen.’ Ze lachte liefjes. Ook haar blik gleed al snel naar haar soortgenoot, die blijkbaar meer dan alleen kleurrijk was. Met haar ogen kon ze hem niet bijhouden maar al snel vond ze hem, etend van een of ander insect. Hij hielt zich zichtbaar aan een ander dieet als zijzelf. Ze leefde van vlees en koffie, niet veelzijdig maar goed te doen. ’En het menu dat geserveerd word schijnt me ook niet erg lekker te zijn.’ Met haar blik wenkte ze de andere demon. Hij kon later wel eten. ‘Dan zal ik me maar inhouden, ik had je al bijna uit eten gevraagd’ Ze beende Torn bij toen de hand weg was. Hoe gezellig dit allemaal was, meneer was hier wel lang genoeg. Praten en lopen tegelijk, was toch niet teveel gevraagd? Echter kreeg ze de grijze blik van Toyboy op haar gericht, en haar donker rode keken even recht terug. ’Hmn.. Er valt niks om terug op te komen.’ Ze wendde haar blik niet af. ‘Er is altijd wel wat om op terug te komen’ Bij de woorden was haar rijdier zachter gaan rijden, al merkte Torn al snel dat hij het tempo aan moest houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 06-08-13

Character sheet
Naam: Lucien La Mere
Wezen: Vampire
Crush: Fres blood

Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1wo jul 02, 2014 8:51 pm

Wat er gezegt werd tussen de engel en zijn soort genoot kon hem weinig boeien ze waren beide niet echt vriendelijk geweest, maar toen hij zag dat de blik van de demonen vrouw hem wenkte stond hij op en likte het slijm van het insekt van zijn lippen. Een pootje zat tussen zijn tanden, maar die werkte hij snel met zijn ruwe tong weg. De opvatting die ze als laatste zei liet hem zijn koppie scheef houden. 'Waarom dan? Deze plek in niet echt levendig te noemen. Kun je beter naar de magiers gaan daar heb je tenminste nog wat te doen.' zijn reactie was vast geheel misplaatst, maar het ontschoot hem gewoon. Razor stapte rustig naast hen mee, maar reageerde vrij weinig op het geblubber van de zwavelputten die her en der verspreid stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezia

Ezia


Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 05-08-13

Character sheet
Naam: Ezia Laminore
Wezen: Angel
Crush: You think you? Aww, that's adorable

Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1zo aug 10, 2014 10:41 pm


Er was er nog een naar beneden gestuurd. Waarom, waren ze niet al met genoeg hier. Even zuchtte ze terwijl ze volgde waar hij terecht zou komen, maar zijn koers veranderde, en niet in een positieve zin. Hij ging in de richting van die onderkruipsels. Great. Even gleed haar blik rond, eigenlijk boeide het haar niet of iemand het zag. Snel sloeg ze haar wit/groene vleugels uit en zette zich af. Als hij daar wel terecht zou komen zou hij best wat hulp kunnen gebruiken. Waarom werdt er nog een naar beneden gesmeten, zo goed en lief was het hier niet maar ze konden het best aan de engelen die hier nu al waren. Al werden die onderkruipsels er ook steeds meer en meer. Ze sloeg krachtig met haar vleugels terwijl ze haar weg vervolgde. Ze hoorde een schreeuw van een havik achter zich. Even keek ze om waarna ze het groene beest zag verschijnen. Gilio, haar havik. Rustig keek ze voor zich. Die engel was vast al geland, misschien was hij er al uit maar het checken was de moeite waard. En dat bleek ook zo te zijn want het duurde niet lang voor ze het gebied bereek en de engel zag, met twee demonen. "Quod deerat flagitabat..." siste ze zacht waarna ze zich liet zakken in hun richting. Ze haatte dit gebied, evenals de wezens die hier rond liepen. Ze klapte haar vleugels in toen ze de grond raakte en voelde haar Havik op haar schouder komende. "I can take him from him, demon" sprak ze met een rustige toon. Ze was niet bang voor die beesten. Even keek ze naar de twee demonen. Waarschijnlijk zou ze de meeste last van het meisje krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fallen angel in the wrong place [O P E N] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fallen angel in the wrong place [O P E N]   Fallen angel in the wrong place [O P E N] Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fallen angel in the wrong place [O P E N]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You think to know me, but you‘er wrong buddy.
» Fallen to Earth... Euh...Water!
» A new place, a new problem
» Maybe any place outside of Wonderland is not for me ~open~
» Finding a place to call home.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Shanaris :: The Dark Mountains :: Marshland-
Ga naar: