Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 You think to know me, but you‘er wrong buddy.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 06-08-13

Character sheet
Naam: Lucien La Mere
Wezen: Vampire
Crush: Fres blood

You think to know me, but you‘er wrong buddy. Empty
BerichtOnderwerp: You think to know me, but you‘er wrong buddy.   You think to know me, but you‘er wrong buddy. Icon_minitime1zo jan 11, 2015 6:20 am

Vanuit de besneeuwde bergpassen ploeterde een eenzame gedaante door de sneeuw. Al deed de kou hem weinig wist de vampier toch echt wel aan zijn grote zwarte raaf hoe koud het geweest moest zijn. Het dier kroop zeldenn diep weg in zijn mantel, alleen als de raaf met de naam Raven het echt niet meer uithield in zijn vederkleed. Dook het dier bij hem onder de mantel. Lucien wist dat men hem niet altijd kon volgen met hun ogen, want hij droeg een speciale mantel die hijzelf inelkaar gezet had. De wit/grijze/zwart gevlekte kant van de mantel liet Lucien zo nu en dan verschijnen en meteen weer verdrijnen. De binnenkant was goed voor een groen bos, hoog gras of donkere en minder donkere schaduw plaatsten. Raven stak zijn kop op en kneep zachtjes in Lucien zijn schouder. Lucien begreep dat ze aan de voet van de bergen moesten zijn gekomen en knikte zachtjes. Het landschap veranderde rustig aan en ging over in een heuvelachtig . Raven stak zijn kop weer terug onder zijn vleugel. Tussen de heuvels door slingerde. Lucien stapte rustig door tot dat Raven zijn kop opnieuw tussen zijn veren uit trok en opnieuw zachtje kraste. Lucien had het ook gevoelt. Iets kwam hun kant op, maar wie?
(Open)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You think to know me, but you‘er wrong buddy.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fallen angel in the wrong place [O P E N]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Shanaris :: Waterfalls :: Herbal field-
Ga naar: