Character sheet Naam: Takashi Myron Kirito Wezen: Magican Crush: Now you’ve wasted ten seconds of my life. I don’t know how you’re gonna do it, but I want them back.
Onderwerp: Re: Kletshoekje vr jun 07, 2013 8:39 pm
Lol geniaal, ach yua, ik moet zeggen, mensen [mijn goeie vriendinnen] vinden mij agressief en al, but hea als ze stop zeggen stop ik wel [omg dat klinkt zo fout ._.] but ach yua, some people...are just bitches x'D
Selena Admin/Leidster
Aantal berichten : 335 Registratiedatum : 04-05-13 Leeftijd : 26 Woonplaats : In jou dromen
Character sheet Naam: Selena Lotus Wezen: Witch Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for
Onderwerp: Re: Kletshoekje vr jun 07, 2013 8:54 pm
Bij ons in groep 2 was er een jongen en die daagde de ander uit om in zijn tong te knippen...hij stak zijn tong zo verleidelijk uit dus knipte de jongen zijn tong een beetje door midden xD Ja toen had ie joch een slangen tong....Maar ach...
Nais Setje trouwens ^^
Myron
Aantal berichten : 18 Registratiedatum : 07-06-13
Character sheet Naam: Takashi Myron Kirito Wezen: Magican Crush: Now you’ve wasted ten seconds of my life. I don’t know how you’re gonna do it, but I want them back.
Onderwerp: Re: Kletshoekje vr jun 07, 2013 8:56 pm
@Selena Omg geniaal x'D Die gassies bij ons op school zijn echt scheiters joh, pfff.,.. ach ja. und thanks ^^ Ik ben nu ff bezig met karakter en all voor Myron :3
Luna Leidster
Aantal berichten : 182 Registratiedatum : 10-05-13 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Luna Gengral Wezen: Werewolf Crush: People keep telling me that my prins charming will find me one day. I think mine got eaten by a lion...
Onderwerp: Re: Kletshoekje vr jun 07, 2013 9:31 pm
en ik dacht dat ik geflipte gedachtes had O.o oh wacht, juist ja, ik ben super goed in moordplannetjes bedenken, laat maar ^^
Myron
Onderwerp: Re: Kletshoekje vr jun 07, 2013 10:36 pm
@Luna I know how yu feel, gna gna gna >D - but ik ga slapen peeps, morgen maak ik Myron af en ga ik ermee posten, bye bye 2 y'all
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jun 08, 2013 7:36 am
Dat topic van Jace en Sascha wordt interessant >:3
@Wie maakt eigenlijk x3?
Myron
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jun 08, 2013 8:21 am
Goeie morgen iedereen ^^ Ik ga ff kijken hoever ik met Myron kan komen, ik moet naar zo'n suffe verjaardag van mijn Oma >.> So.,. ik ben niet veel online vandaag, buh ;w;
Luna Leidster
Character sheet Naam: Luna Gengral Wezen: Werewolf Crush: People keep telling me that my prins charming will find me one day. I think mine got eaten by a lion...
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jun 08, 2013 10:13 am
een gelukkige verjaardag voor je oma ^^
Myron
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jun 08, 2013 11:01 am
@Luna Thanks -- Ik weet nog zeker niet of ik Myron blauwe of rode ogen geef >.>
Julliette
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 04-05-13 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Julliette Ferras Wezen: Angel Crush: I felt once that's more than enough for me.
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jun 08, 2013 11:04 am
Blaze : wil jij doen? Ik heb het lichtelijk druk en mijn beginposten zijn zo terrible T^T
Nes : Mijn dinopull is er
Myron : good luck, and a happy birthday for your granny C; en over de ogen doe beide oftewel een rood en een groen oog of je kan ook doen dat zijn ogen rood worden als hij zijn magie gebruikt
Myron
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jun 08, 2013 11:34 am
@Juliette Oee goed idee, Miss maak ik ze gifgroen en worden ze rood als ze magie gebruiken, or something like that und thanks, --- dan ga ik nu weg op naar mijn granny, cya soon. ^^
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kletshoekje ma jun 10, 2013 9:51 am
Looking good ^^
Luna Leidster
Onderwerp: Re: Kletshoekje ma jun 10, 2013 4:15 pm
Natsu zijn osje ziet er goed uit c:
Madelin
Aantal berichten : 30 Registratiedatum : 10-06-13
Character sheet Naam: Madelin Varlow Wezen: Witch Crush: Als ik vlinders in mijn buik wilde at ik wel rupsen..
Onderwerp: Re: Kletshoekje wo jun 12, 2013 10:43 pm
Grom. Een halfuur bezig geweest om die grootte aan te passen in het karakter kaart, maar hij pakt hem maar niet op de onderste alinea. >_< Ben helaas niet aan posten toe gekomen, en aangezien ik thuis zonder internet zit weet ik niet wanneer ik genoeg tijd heb om langs mijn moeder te gaan. Thuis zit ik op de telefoon waar ik niet op kan posten :/
Adrian
Aantal berichten : 53 Registratiedatum : 26-05-13 Leeftijd : 24
Onderwerp: Re: Kletshoekje do jun 13, 2013 8:50 pm
Dankuu Luna :B
Luna Leidster
Onderwerp: Re: Kletshoekje wo jun 19, 2013 7:20 pm
geen dank ^.^ ik vind mijn nieuwe post gewoon geniaal, Luna die high is XD
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kletshoekje vr jun 21, 2013 7:13 am
XD
Vandaag eindelijk boeken inleveren
Luna Leidster
Onderwerp: Re: Kletshoekje vr jun 21, 2013 1:37 pm
ik moest dat ook vandaag doen O.o aaaah... wat voelt het toch goed om geen examens meer te hebben...
Selena Admin/Leidster
Aantal berichten : 335 Registratiedatum : 04-05-13 Leeftijd : 26 Woonplaats : In jou dromen
Character sheet Naam: Selena Lotus Wezen: Witch Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for
Onderwerp: Re: Kletshoekje vr jun 21, 2013 2:05 pm
Maak mij niet Jaloers! Ik moet nog 2 weken naar school...grom...
Stephano
Aantal berichten : 87 Registratiedatum : 09-06-13 Leeftijd : 24
Character sheet Naam: Stephano Wezen: Angel Crush: Eh... None
Onderwerp: Re: Kletshoekje vr jun 21, 2013 6:58 pm
IK 4 X.X
Luna Leidster
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jun 22, 2013 10:02 pm
ik heb lekker vakantie nanananananaaa:Whoo:
Cervius Admin/Leider
Aantal berichten : 165 Registratiedatum : 04-05-13 Woonplaats : The underworld!
Character sheet Naam: Cervius Salix Wezen: Demon Crush: How can i find a woman of my dreams while i'm a nightmare?
Onderwerp: Re: Kletshoekje za jun 22, 2013 10:56 pm