Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Why hello ||Jace||

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Adrian

Adrian


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 26-05-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Yata Misaki
Wezen: Magican
Crush: No.

Why hello ||Jace|| Empty
BerichtOnderwerp: Why hello ||Jace||   Why hello ||Jace|| Icon_minitime1do jun 13, 2013 4:25 pm

Rustig liep ze langs de waterkant waar ze af en toe en slok van nam. Het meisje wat daar liep, was bekend als Sascha, en trotse weerwolf. Ze veranderde terug in haar normale mensengedaante, en ging in de kleermakerszit zitten. Sascha sloot haar ogen even, en zuchtte. Na zo tien minuten te blijven zitten, stond ze op, en ging ze in een boom zitten. Ze keek om zich heen. Er was hier bijna nooit iemand, en dat was fijn, want Sascha was niet érg sociaal. De meeste vonden haar raar, omdat ze vaak met jongens flirtte. Na een tijdje viel ze in slaap. Ze had niet zoals meestal een droom. Dan kon ze praten en bewegen als de raarste. Dat was ook een reden waarom sommige haar vreemd vonden. Opeens hoorde ze een geluid wat haar wakker maakte. Ze keek op. 'Hallo?' Riep ze neutraal. Jippie.... En bezoeker.

::Voor Jace =3::
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace

Jace


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 21-05-13

Character sheet
Naam: Jonathan Christopher (JC/ Jace) Wayland
Wezen: Angel
Crush: If you can shoot me with your love arrow, I will strike down and kiss you dear

Why hello ||Jace|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why hello ||Jace||   Why hello ||Jace|| Icon_minitime1ma jun 17, 2013 6:03 pm

Jace besloot dat het nog eens tijd werd om zijn vleugels uit te strekken en zichzelf een beetje in form te houden. Uit zijn raam in het engelengebied sprong hij, een shirt had hij achterwegen gelaten dat zou toch alleen maar in de weg zitten bij het vliegen. het enige wat Jace er eigenlijk van bellemerde naakt te zijn was ondergoed en een laaghangende zwarte broek. Zijn sterke vleugels kliefden door de lucht. jace maakte verschillende draaibewegingen, maakte vrije vallen en steeg dan weer kaarsrecht op, iets dat echt wel serieuze spierkracht vergde. Soms lande hij ook op rotsen of bergen en liep hij een stukje om zijn beenspieren ook in vorm te houden. Als er iets was waar jace niet van hield dan was het wel een buikje of niet onderhouden spieren. het idee alleen al verafschuwde hij. een gezonde geest in een gezond lichaam, dat was waar mensen het altijd over hadden en aangezien zijn geest niet echt gezond kon genoemd worden nam hij maar genoegen met een extra gezond lichaam. Na een uurtje vliegen streek hij langzaam neer in het bos. Een klein beetje transparantie had zich op zijn huid gevormd, wat best normaal was na lichamelijke inspanning. Rustig wandelde hij door het bos, wat rondturend tot hij opeens een stem hoorde, een vrouwelijke stem. "Hallo" Riep de zoete klank. Zijn hoofd ging omhoog en met een charmante glimlach keek hij de boombewoonster aan. "Heb ik u gewekt?" Vroeg hij op een vriendelijke misschien lichtelijk bezorgde toon.

-Mijn excuses dat het zo lang duurde Halleluja-
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 26-05-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Yata Misaki
Wezen: Magican
Crush: No.

Why hello ||Jace|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why hello ||Jace||   Why hello ||Jace|| Icon_minitime1do jun 20, 2013 5:31 am

Sascha keek even omhoog, opzij, en uiteindelijk naar beneden. Er stond een jongen met glanzend kastanjebruin haar. Een zwak glimlachje krulde haar lippen. De jongen keek op met een charmante glimlach. "Heb ik u gewekt?" Vroeg hij. Sascha stond op, en sprong met een salto naar beneden 'Nee, ik moest toch al wakker worden' zei Sascha terwijl ze even flirterig met haar wimpers knipperde. Ze liep wat dichterbij totdat ze vlak voor hem stond 'En wat is je naam lieverd?' Zei ze met een lichtelijk speelse toon in haar stem. Sascha veegde een pluk haar uit haar gezicht, en bleef de jongen charmant aankijken

|| Ik zit op de Ipad dus hij is niet heel lang xD ||
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace

Jace


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 21-05-13

Character sheet
Naam: Jonathan Christopher (JC/ Jace) Wayland
Wezen: Angel
Crush: If you can shoot me with your love arrow, I will strike down and kiss you dear

Why hello ||Jace|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why hello ||Jace||   Why hello ||Jace|| Icon_minitime1do jun 20, 2013 6:10 pm

Jace keek naar het meisje, liet zijn blik even over haar heen glijden, hmmm dat zag er helemaal niet verkeerd uit. Met een sierlijke draai van haar welgevormde lichaam belandde ze op de grond. 'Nee, ik moest toch al wakker worden' Sprak het meisje. Bespeurde hij daar nu flirt gedrag? wel, wel interessant. Ze liep wat dichterbij totdat ze vlak voor hem stond 'En wat is je naam lieverd?' Zei ze met een lichtelijk speelse toon in haar stem. een sierlijke maar mannelijke wenkbrauw schoot in de lucht. "Lieverd?" herhaalde hij haar met een licht gegrinnik voor hij om ahar heen cirkelde haar van alle kanten bekeek voor hij weer voor haar ging staan. "Ik ben alles behalve een leiverd schat, en de name is Jonathan Christopher Wayland, maar een schoonheid zoals jij mag Jace zeggen." Hij stopte even, schonk haar een knipoog. Langzaam pakte hij haar hand, drukte er een zachte kus op. "En met wie heb ik het genoegen?" Vroeg hij op een charmante toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 26-05-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Yata Misaki
Wezen: Magican
Crush: No.

Why hello ||Jace|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why hello ||Jace||   Why hello ||Jace|| Icon_minitime1wo jul 03, 2013 11:11 am

"Lieverd?" de jongen grinnikte. Hij begon om haar heen te cirkelen, wat Sascha natuurlijk gewoon liet gebeuren. "Ik ben alles behalve een lieverd schat, en de name is Jonathan Christopher Wayland, maar een schoonheid zoals jij mag Jace zeggen." Hij knipoogde waardoor er een ondeugende grijns op haar gezicht kwam te liggen. Jace stopte even en drukte een zachte kus op haar hand. Sascha keek hem flirterig aan en grinnikte zacht. "En met wie heb ik het genoegen?" Sascha blies een pluk zwart haar uit haar gezicht 'Sascha.. Ehm, zonder achternaam..' Ze lachte zacht 'Weet eigenlijk niet.. Best vaagjes allemaal' Ze knoopte haar lange jas dicht en bleef hem lang aankijken met nog steeds diezelfde ondeugende blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Why hello ||Jace|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why hello ||Jace||   Why hello ||Jace|| Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Why hello ||Jace||
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jace, you think you know me but you don't
» So we see each other again Jace
» Jace Wayland

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Tyrion :: Dangerous Forest Piece :: The Forest of Howling-
Ga naar: