Onderwerp: Re: Kletshoekje zo jun 23, 2013 12:57 pm
Uhm...School? Andere RPG-sites? xD
Luna Leidster
Aantal berichten : 182 Registratiedatum : 10-05-13 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Luna Gengral Wezen: Werewolf Crush: People keep telling me that my prins charming will find me one day. I think mine got eaten by a lion...
Onderwerp: Re: Kletshoekje zo jun 23, 2013 6:36 pm
excuses excuses!! dit vergeven we je nooit ... tis je vergeven ^^
Onderwerp: Re: Kletshoekje zo jun 23, 2013 6:58 pm
Ik heb nu vakantie dus ik kan nu lekker posten : ) Iemand topicje?
Selena Admin/Leidster
Aantal berichten : 335 Registratiedatum : 04-05-13 Leeftijd : 26 Woonplaats : In jou dromen
Character sheet Naam: Selena Lotus Wezen: Witch Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for
Onderwerp: Re: Kletshoekje zo jun 23, 2013 7:01 pm
Ik wil wel met Cassie? Maar mijn week wordt heel druk omdat ik toetsweek heb, maar als nog wil ik een topicje :3
Onderwerp: Re: Kletshoekje zo jun 23, 2013 7:06 pm
Ik ben nu druk aan het antwoorden op andere topics dus kan jij maken?
<3
Luna Leidster
Character sheet Naam: Luna Gengral Wezen: Werewolf Crush: People keep telling me that my prins charming will find me one day. I think mine got eaten by a lion...
Onderwerp: Re: Kletshoekje zo jun 23, 2013 7:15 pm
en anders wil ik misschien ook nog wel een topicje, hoewel ik betwijfel of dat goed zou aflopen but anyways, als je zin hebt in een topicje zeg je het maar c:
Onderwerp: Re: Kletshoekje zo jun 23, 2013 7:45 pm
Ik vind alle topicjes goed.
Selena Admin/Leidster
Aantal berichten : 335 Registratiedatum : 04-05-13 Leeftijd : 26 Woonplaats : In jou dromen
Character sheet Naam: Selena Lotus Wezen: Witch Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for
Onderwerp: Re: Kletshoekje zo jun 23, 2013 7:47 pm
Met cassie zou je dan even moeten wachten, misschien dat ik morge inspiratie met haar heb
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kletshoekje ma jun 24, 2013 3:11 am
Dag mensjes,,
Vanaf vandaag ben ik 4 dagen pleite. Tot Donderdag dus. Ik zal af en toe online komen, maar zal niet in staat zijn te posten -.-
See ya later, alligators!
Luna Leidster
Onderwerp: Re: Kletshoekje ma jun 24, 2013 8:24 am
yaaaaaaaay haha, joke ;D we zullen je missen en nog veel plezier c:
Onderwerp: Re: Kletshoekje ma jun 24, 2013 3:41 pm
Ik heb zin om nu een topic aan te maken met een van de mensen die topic wilde vanwege inspi, maar ik heb ook WoW open staan DX
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kletshoekje zo jun 30, 2013 5:54 am
Gisteravond was ik in slaap gevallen met de laptop op mijn schoot XD
Luna Leidster
Onderwerp: Re: Kletshoekje zo jun 30, 2013 12:49 pm
wuhuuuuuuuuw graspop was friggin' awesome \(°o°)/
Jace
Aantal berichten : 65 Registratiedatum : 21-05-13
Character sheet Naam: Jonathan Christopher (JC/ Jace) Wayland Wezen: Angel Crush: If you can shoot me with your love arrow, I will strike down and kiss you dear
Onderwerp: Re: Kletshoekje zo jun 30, 2013 12:50 pm
idd maar nu ben ik wel een zombie ^^"
Luna Leidster
Onderwerp: Re: Kletshoekje zo jun 30, 2013 12:51 pm
omg, ik heb een aftermovie gevonde van gistere https://www.youtube.com/watch?v=XcYyRCi98mA wanna go back now :c
Morla
Aantal berichten : 191 Registratiedatum : 05-05-13
Character sheet Naam: Morla Silver Wezen: Witch Crush: I like a good fight, so i can crush my foe!
Onderwerp: Re: Kletshoekje di jul 02, 2013 10:02 pm
Ik weet dat ik een paar dagen geleden beloofd had de foto's te laten zien, maar hier zijn ze toch!
1: Black panter
2: Miwok
Dit zijn de kittens van Jara Nu komen de kittens van Lola
1: Chakana
2: Coco mama
3: Machu picchu
4: Pacari Tampu
Luna Leidster
Onderwerp: Re: Kletshoekje di jul 02, 2013 10:19 pm
dhaaaaw, ze zijn zo cute :3
Madelin
Aantal berichten : 30 Registratiedatum : 10-06-13
Character sheet Naam: Madelin Varlow Wezen: Witch Crush: Als ik vlinders in mijn buik wilde at ik wel rupsen..
Onderwerp: Re: Kletshoekje wo jul 03, 2013 2:41 am
Maine Coons ^^ Aparte namen, maar ontzettend leuke kittens! Zelf denk ik er ook over één te nemen van een Maine Coon fokker bij mij in de buurt, al weet ik niet of ze nu nestjes heeft.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Kletshoekje wo jul 03, 2013 3:48 pm