Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Are you still mad? //Selena\\

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Are you still mad? //Selena\\ Empty
BerichtOnderwerp: Are you still mad? //Selena\   Are you still mad? //Selena\\ Icon_minitime1vr mei 10, 2013 4:37 pm

De paarse haren van het meisje Blaze waaide woest mee in de harde wind. De bruggen via de boomtoppen met huizen wiegde gevaarlijk heen en weer. Blaze rende over een paar bruggen, het boekje richting de wind gericht zodat hij niet in haar gezicht zou waaien. Ze keek even twijfelend naar een huis. Was dit het huis van Selena? Of was het die twee bruggen verder? Ze zuchtte, en klopte toch maar op de deur. En wildvreemde Witch deed open. 'Ehm.. Sorry verkeerd verbonden.. Ik bedoel..' Ze keek de vrouw even aan, en rende snel twee bruggen verder. Wat een afgang! Waarschijnlijk was dit dan het huis. Ze klopte op de deur, en wachtte af of Selena open zou doen, of weer een vreemde. Ze wilde vragen of ze nog boos was op haar, vanwege het incident met Aylan.


-kort :c-
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

Are you still mad? //Selena\\ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you still mad? //Selena\\   Are you still mad? //Selena\\ Icon_minitime1vr mei 10, 2013 5:03 pm

Selena stond voor haar keteltje met water dat borrelde en roerde rustig rond terwijl ze naar het gezeur van Roze luisterde 'je moet echt er over nadenken hoor! Als er een oorlog komt zal je geen nakomelingen hebben die je plek overnemen!' Zeurde haar kat en Selena keek haar kalmpjes aan "Rustig nou maar, ik ben niet van plan om jong te sterven.' Zei ze kalmpjes terwijl ze wat kruiden pakte en het in kokend water gooide en al gauw werd er kruidig geur door haar huisje verspreid. Overal hingen kruiden te drogen en er lagen een paar boeken verspreid met verschillende planten er in beschreven en wat ze voor alles mee kan doen. "Ja ja, dat zeggen ze allemaal!" Zei Roze kalmpjes voor er op de deur werd geklopt. Selena zuchten en keek nar haar kat. 'neem jij het over?' vroeg ze en zag hoe de kat naar haar toe liep en haar staart om de lepel krulde en rond draaide. Selena liep naar de deur en opende die, daar zag ze een klein blauw harig meisje die ze herkende als Blaze. 'Wat moet je?' Vroeg ze vriendelijk en keek naar Blaze, natuurlijk was ze nog boos op haar maar wist ook wel dat deze jonge heks nog jong was en veel te leren had!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Gast
Gast




Are you still mad? //Selena\\ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you still mad? //Selena\\   Are you still mad? //Selena\\ Icon_minitime1za mei 11, 2013 3:51 pm

'Wat moet je?' Vroeg Selena vriendelijk. 'Ehm, nou ik wilde vragen of je nog boos was..' Vroeg Blaze een beetje ongemakkelijk. Ze rook een kruidachtige lucht uit Selena's huis komen. Misschien kon Blaze later vragen wat voor kruid het was, dan kon ze dat in haar boek schrijven. 'Wat voor kruid ruik ik?' vroeg ze toch maar, omdat ze haar interesse niet in de hand kon houden. 'Het ruikt een beetje scherp, wat maak je?' Vroeg ze door. Nu ze was begonnen met vragen ging het nog wel even door. 'Is het eten? Of een medicijn? Kan je het me leren?' Brabbelde ze maar door. Dit meisje was overduidelijk erg geïnteresseerd in dat soort dingen, en goed ook.

-even snel-
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

Are you still mad? //Selena\\ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you still mad? //Selena\\   Are you still mad? //Selena\\ Icon_minitime1za mei 11, 2013 4:20 pm

'Ehm, nou ik wilde vragen of je nog boos was..' Vroeg Blaze een beetje ongemakkelijk. Selena keek naar het blauwharig meisje en schudde haar hoofd 'je bent jong en onervaren, ik kan je niet kwalijk nemen.' Zei ze kalmpjes en zag in de ogen van het meisje dat ze iets wou vragen. 'Wat voor kruid ruik ik?' vroeg ze en Selena glimlachte, ze herkende in Blaze een echte heks. 'Het ruikt een beetje scherp, wat maak je?' Vroeg ze door. 'Is het eten? Of een medicijn? Kan je het me leren?' Brabbelde ze maar door. Selena grinnikte 'Je overdonderd mij met vragen jonge dame, kom naar binnen en ik zal je laten zien.' Zei ze kalm en liet Blaze naar binnen, toen ze binnen was sloot Selena de deur en liep naar haar keteltje en nam de lepel over 'Wolverlei is wat je ruikt.' Zei Selena kalm en zag hoe Roze op de tafel ging zitten en Blaze bekeek. 'Ik wil een zalfje maken tegen pijnlijke plekken.' Legde Selena uit en bleef roeren. 'hoe staat het met je lessen?' vroeg ze daarna en keek even de jonge heks aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Gast
Gast




Are you still mad? //Selena\\ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you still mad? //Selena\\   Are you still mad? //Selena\\ Icon_minitime1zo mei 12, 2013 2:16 pm

'je bent jong en onervaren, ik kan je niet kwalijk nemen.' Blaze zuchtte opgelucht. 'Fijn om te horen' Zei ze. 'Je overdonderd mij met vragen jonge dame, kom naar binnen en ik zal je laten zien.' Dat was echt een mazzel! Ze hield er van als iemand haar iets ging leren over kruiden. Ze liep opgewonden naar binnen, en keek gelijk in de ogen van een kat. 'Hallo' Zei ze glimlachend tegen de kat. . 'Ik wil een zalfje maken tegen pijnlijke plekken.' Blaze liet haar blik afgleiden naar het brouwsel. 'Handig!' Zei ze bewonderend. 'hoe staat het met je lessen?' Vroeg Selena opeens aan haar. 'Ehm.. Nou ik heb wel een paar lessen gehad van een heks over kruiden... Maar verder ben ik niet echt gekomen' Stotterde ze een beetje ongemakkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

Are you still mad? //Selena\\ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you still mad? //Selena\\   Are you still mad? //Selena\\ Icon_minitime1zo mei 12, 2013 3:05 pm

Blaze zuchtte opgelucht. 'Fijn om te horen' Zei ze. Selena knikte alleen maar en liet de jonge heks haar huis binnen. 'Hallo' Zei Blaze tegen Roze en Roze knikte begroetend 'Jij ook Hallo.' Zei de kattin en keek naar Selena, nu konden ze niet meer verder met hun gesprek! 'Handig!' Zei ze bewonderend. Selena glimlachte en liet Blaze dichter bij komen 'het is altijd goed om een voorraadje te hebben in je huis.' Zei ze kalmpjes. 'Ehm.. Nou ik heb wel een paar lessen gehad van een heks over kruiden... Maar verder ben ik niet echt gekomen' Stotterde ze een beetje ongemakkelijk. Selena zuchten 'Ik zal zorgen dat iemand jou in les neemt, want je moet goed in practijk blijven!' Zei ze kalmpjes en keek naar de wolverlei 'kun je mij vertellen wat de werking is van Wolverlei?' Vroeg ze aan Blaze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Gast
Gast




Are you still mad? //Selena\\ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you still mad? //Selena\\   Are you still mad? //Selena\\ Icon_minitime1ma mei 20, 2013 5:07 pm

n 'Ik zal zorgen dat iemand jou in les neemt, want je moet goed in practijk blijven!' Zei Selena kalmpjes. Blaze knikte instemmend. kun je mij vertellen wat de werking is van Wolverlei?' Vroeg ze aan haar. 'Dat is toch.. voor infecties?' Mompelde Blaze twijfelend. Ze keek naar het brouwende spul. 'Waar heb je dat gevonden?' Vroeg ze aan Selena terwijl ze naar een bosje Wolverlei wees. Ze keek even naar de kattin en toen weer naar Selena. Ze wachtte nieuwsgierig op haar antwoord toen opeens een heel ander onderwerp in haar hoofd opkwam. 'En.. Hoe zit het met Aylan' Mompelde ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

Are you still mad? //Selena\\ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you still mad? //Selena\\   Are you still mad? //Selena\\ Icon_minitime1ma mei 20, 2013 5:21 pm

'Dat is toch.. voor infecties?' Mompelde Blaze twijfelend. Selena knikte bemoedigend, dit meisje wist meer dan ze dacht dat ze wist alleen ze moest wat meer vertrouwen in zich zelf krijgen. 'Waar heb je dat gevonden?' Vroeg ze aan Selena terwijl ze naar een bosje Wolverlei wees. Selena grinnikte 'Tja das mijn klein geheimpje waar ik het vandaan heb gehaald.' Zei Selena geheimzinnig en roerde nog wat in het pannetje. 'En.. Hoe zit het met Aylan' Mompelde ze zacht. Die vraag overdonderde haar helemaal en Selena keek boos naar Blaze 'Wat is er met die magiër dat je het waagt zijn naam in mijn huis uit te spreken!?" vroeg ze zo rustig mogelijk maar toch ergens met een boos toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Gast
Gast




Are you still mad? //Selena\\ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you still mad? //Selena\\   Are you still mad? //Selena\\ Icon_minitime1za jun 15, 2013 7:07 am

'Tja das mijn klein geheimpje waar ik het vandaan heb gehaald.' Blaze grinnikte kort, en keek toe hoe Selena in het pannetje roerde. Toen Blaze haar vraag had gesteld, keek Selena haar kwaad aan. Ze had gelijk spijt van wat ze zei. 'Wat is er met die magiër dat je het waagt zijn naam in mijn huis uit te spreken!?" Blaze haalde kort haar schouders op 'Hoe moet ik hem dan noemen? Nemo? Roodje? Bloppie? Tovenaartje? Ayliepaylie?' Brabbelde ze door. 'En ik wil het ook buiten vragen hoor' Mompelde ze na de reeks bijnamen.

-Ipad-
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

Are you still mad? //Selena\\ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you still mad? //Selena\\   Are you still mad? //Selena\\ Icon_minitime1za jun 15, 2013 8:19 am

Blaze haalde kort haar schouders op 'Hoe moet ik hem dan noemen? Nemo? Roodje? Bloppie? Tovenaartje? Ayliepaylie?' Brabbelde ze door. 'En ik wil het ook buiten vragen hoor' Mompelde ze na de reeks bijnamen. Selena haalde diep adem en bedacht dat het meisje toch zou doorzetten 'ged snel vragen wat je wou maar herinner mij er niet meer na dit.' Zei ze met een zuch en keek naar haar pannetje waar ze in roerde, Roze spinde toen ze hun gesprek hoorde en likt even haar lippen 'Selena en een magiër....hmm nee.' Zei ze nadenkend voor zich zelf en bleef zachtjes grinnikend spinnen. 
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Gast
Gast




Are you still mad? //Selena\\ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you still mad? //Selena\\   Are you still mad? //Selena\\ Icon_minitime1zo sep 01, 2013 2:56 pm

Haar nieuwsgierigheid werd steeds uitgebreider, en eigenlijk wilde ze allemaal vragen aan Selena stellen, maar misschien was dat minder handig. 'ged snel vragen wat je wou maar herinner mij er niet meer na dit.' Ze knikte verrast 'Ben...' Kort dacht Blaze na. 'Ben jij verliefd?' ze keek met grote nieuwsgierige ogen naar haar. 'Lijkt me grappig, en ik vindt jullie wel bij elkaar passen! Maakt niet uit dat jullie niet bij elkaar horen, want liefde kun je niet sturen. Ik ben ook verliefd op een demon en da-' ze stopte abrupt. In haar hoofd klapte ze voor zichzelf. Geweldig gedaan! Stomme flapuit! Nu had ze het meteen toegegeven aan haar leidster, en aan zichzelf. Blaze wist al heel goed dat ze verliefd was op Hunter, maar ergens had ze het nog niet helemaal tegen zichzelf toegegeven. Ze wendde haar blik af naar de grond en beet lichtjes op haar onderlip. Waarom kon ze nu niet gewoon van de aardbodem verdwijnen? Misschien zou Selena nu vreselijk kwaad worden... Maar, ze mocht haar toch eigenlijk niks kwalijk nemen? Áls Selena verliefd was op Aylan, dan hadden ze hetzelfde probleem. Waarom moest er nou zoiets bestaan als een Tyrion, en als een Shanaris? Waarom waren die twee er nou? Als ze weg waren, dan waren er een stuk minder problemen. Blaze zuchtte licht, en keek Selena voorzichtig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Are you still mad? //Selena\\ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you still mad? //Selena\\   Are you still mad? //Selena\\ Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you still mad? //Selena\\
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Selena Lotus
» Good day to you..[&Selena]
» One moment of silence... Or not || Selena
» seeking company (Selena)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Tyrion :: Forest :: Tree Village-
Ga naar: