Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Returning home

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

Returning home  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Returning home    Returning home  - Pagina 2 Icon_minitime1za jul 27, 2013 4:09 pm

Selena wist gewoon, echt simpel weg niet wat ze moest zeggen, al haar worden leken weg, ze waren gepoeft. EN dan moest Roze ook nog zo vervelend doen! hoezo kon ze gewoon even haar mond niet houden..Maar als ze haar mond had gehouden zou er zo een onaangename stilte zijn gevallen en dat wou Selena ook niet. Selena wist nu niet eens wat ze wou. Dit hoorde niet...Dit horode gewoon simpel weg niet. Hij lachte zachtjes, de nervositeit was er duidelijk in te horen. 'Euhm... Ik weet dat het raar is... En onverwacht... Wellicht stom ook...' Zijn stem zwierf weg, maar herstelde zich snel, voor even. 'Ik snap het als je.. Kwaad bent.. Of zo..' Selena schudde en zocht naar woorden 'nee...eehmm..Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen of hoe ik moet reageren, je hebt mij overdonderd met je knappe kop. ' Okee dat was niet de bedoeling, tenminste niet de laatste woorden. Gauw spoorde ze Zoran aan zodat ie zijn pas versnelde en bleef voor zich uit staren. Dit was echt, echt niet de bedoeling 'oh kom op! je hebt al dagen last van hem in je dromen en nu ga je je schamen om je woorden?' Zei Roze brommerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Gast
Gast




Returning home  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Returning home    Returning home  - Pagina 2 Icon_minitime1za jul 27, 2013 4:35 pm

Met de minuut begreep Aylan steeds beter wat hij nou had gedaan. In wat voor situatie hij hen gestopt had. Dit had anders gemoeten, misschien wel helemaal nooit. Wat moest Selena wel niet denken? Ze dacht vast dat hij gek was, gestoord. Dat hij maar een achterlijke jongeman was die zich op dit moment teveel door z'n gevoelens liet leiden. Zo langzamerhand begon hij zich te schamen. Hij had zich opengesteld voor één persoon, en vanaf nu zou hij dat nooit meer doen. Het was dom, stom, achterlijk. Hier konden anderen hem op gaan pakken, hem de grond in boren. Tenminste, als iemand hier geweest was of dat Selena het aan iedere heks doorvertelde. 'nee...eehmm..Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen of hoe ik moet reageren, je hebt mij overdonderd met je knappe kop. ' Knappe... Kop? Moest Aylan dat nou positief of negatief opvatten? Wat bedoelde ze daarmee? Wat hielt dat in? Hij wou het vragen maar hielt zich in. Ze was overdonderd. Wellicht kon hij haar beter alleen laten. 'Het spijt me Selena,' mompelde hij, terwijl zij haar paard harder liet stappen. Dat wou Aylan zijn ros niet aandoen, dus bleef hij in hetzelfde tempo. 'Ik denk dat ik je maar beter alleen kan laten en m'n eigen weg kan rijden.' Hij bracht zijn hand -die de teugels vast had- naar links, richting de bomen en bossen die daar stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

Returning home  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Returning home    Returning home  - Pagina 2 Icon_minitime1za jul 27, 2013 4:42 pm

Okee....nu wou ze echt dat iemand bij hun kwam en haar in haar oor flusiterde wat ze moest zeggen, ja de laatste tijd werd ze geplaagd door dromen waar ze weer met Aylan danste. Waar ze samen dicht bij elkaar stonden, waar ze samen 1 waren. Dit had ze 1 keer aan roze verteld en nu moest ze het persee keihard gaan blèren? 'Het spijt me Selena,' mompelde hij, Ze klopte wat op het hals van haar beest zodat ie weer rustig ging stappen, hoezo zou het hem spijten? Wat was er mis met zijn gevoelens vertellen? 'Ik denk dat ik je maar beter alleen kan laten en m'n eigen weg kan rijden. een zucht verliet haar mond 'Nee...nee das nietveilig, ik breng je wel door het bos, ik ben alleen echt heel erg in de war door alle gevoelens die mij overspoelen, dit heb ik nog nooit meegemaakt en..' Toen ze doorkreeg dat ze begon te ratelen deed ze meteen haar mond dicht 'zulle nwe doen als of je dat nooit hebt gehoord?' vroeg ze zachtjes en beschamend, nu pas keek ze naar haar hand die plotseling op de pols van Aylan lag, ze had zijn pols blijkbar vastgepakt toen hij zijn paard de andere kant op wou sturen. Snel trok ze het terug en voelde hoe haar wangen langzaam aan rood werden..kon het nog erger?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Gast
Gast




Returning home  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Returning home    Returning home  - Pagina 2 Icon_minitime1za jul 27, 2013 5:25 pm

Op dit moment wou Aylan echt verdwijnen tussen de bossen. Dan maar een grotere omweg, hij wou Selena niet langer storen met zijn -vage- aanwezigheid. Hij wou de tijd terug spoelen, al wist hij dat dat onmogelijk was. Tijd liep enkel vooruit, je kon die tijd versnellen en stop zetten, maar terug draaien was niet mogelijk (Me loves tv xD). Aylan bracht zijn hand naar link, bijna wou zijn paard reageren, tot hij iets om zijn pols voelde. Een warme tinteling trok vanuit zijn pols door zijn lichaam zodra hij zag dat het de hand van Selena was. 'Nee...nee das nietveilig, ik breng je wel door het bos, ik ben alleen echt heel erg in de war door alle gevoelens die mij overspoelen, dit heb ik nog nooit meegemaakt en..' Aylan glimlachte zwakjes. Haar gevoelens waren begrijpelijk. Deze situatie was ongebruikelijk, daar was hij zelf ook bewust van. 'Voor alles een eerste keer toch..?' Sprak hij zachtjes. zulle nwe doen als of je dat nooit hebt gehoord?' Verbazing verscheen in zijn ogen. 'Waarom..? Je vertelde me hoe je je voelde, zo kan ik je beter begrijpen...' Na zijn woorden voelde hij hoe z'n pols werd losgelaten. Aylan keek naar Selena's gezicht. Werd... Werd ze nou rood? Nu werd zijn glimlach breder, en vriendelijker.


-Baggarh
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

Returning home  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Returning home    Returning home  - Pagina 2 Icon_minitime1za jul 27, 2013 6:40 pm

Hoezo...hoezo was dit toch echt zo moeilijk! Was ze maar thuis gebleven, was ze maar een beok aan het lezen ofzo en dan zt ze niet hier op Zeron die het maar niks vond dat ie gast zo deed tegen zijn vriendin. Ze voelde hoe een tinteling door haar heen ging toen ze de huid aanraakte van Aylan en keek hem even met zachte en verliefde ogen aan, wat zij dus niet door had.. Voor alles een eerste keer toch..?' Sprak hij zachtjes. Selena knipperde met haar ogen, ze wou haar mond open te doen om te antwoorden maar...maar..straks zou ze zich weer niet kunnen tegen houden en dan zou ze weer iets uitfloepen wat niet de bedoeling is. 'Waarom..? Je vertelde me hoe je je voelde, zo kan ik je beter begrijpen. 'Selena slikte wat woorden in maar toen ze zag hoe hij naar haar keek, met die glimlach die steeds breder werd kon ze zich niet inhouden 'nooit een meisje zien blozen? En kom niet met je woorden: Je ziet er schattig uit, staat je goed! I kheb het vaak genoeg gehoord en mijn kop lijkt net een tomaat dus laat dat!' Zei ze geërgerd en kee kgauw weg, kijk weer oncontroleerbaar geklets, hou dit ooit op? Is het wel genees baar?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Gast
Gast




Returning home  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Returning home    Returning home  - Pagina 2 Icon_minitime1ma jul 29, 2013 12:35 pm

Zag Aylan dat nou goed? Die blik die in Selena's ogen stond, het was niet gewoon neutraal, verbaasd of verrast. Haast leek het... Verliefd. Verbeelde hij zich dit nou? Hield zijn gedachten hem voor de gek door hem te laten denken dat die blik zo stond? Hij knipperde eens met zijn ogen. Dit was allemaal zo vreemd, zo vaag. Er leek geen duidelijkheid te zijn, enkel vragen en onzekerheid. Selena was verward, en hij… Hij voelde zich lichtelijk beschaamd, dom en ergens had hij toch ook de hoop dat ze hetzelfde voor hem zou voelen als hij van haar. Maar dat kon hij haar niet dwingen. In deze situatie moest hij begrip hebben, realistisch blijven en vooral niet gaan wegdromen bij het bekijken van haar fijne gezicht. 'nooit een meisje zien blozen? En kom niet met je woorden: Je ziet er schattig uit, staat je goed! I kheb het vaak genoeg gehoord en mijn kop lijkt net een tomaat dus laat dat!' Even keek Aylan verrast, waarna hij het niet kon laten kort te lachen. Al was het geen lach waarmee je iemand uitlachte. ’Kalm, dat was ik ook helemaal niet van plan,’ reageerde Aylan eerlijk. ’Het is alleen…’ Weer viel hij stil. Tsja, hoe moest hij het nou uitleggen zonder dat het stom klonk? ’Ik weet het niet. Het is zo vreemd en toch.’ Zijn blik staarde nu naar de grond, nu compleet uit woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

Returning home  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Returning home    Returning home  - Pagina 2 Icon_minitime1ma jul 29, 2013 9:08 pm

hoezo moest die gast zo nodig lachen? er was toch niks grappigs aan haar woorden. Geërgerd haalde ze het touw los uit haar haar zodat het los naar beneden viel. Dit gaf haar wat meer zekerheid, zo zou haar gezicht niet al te best zichtbaar zijn en dan kon ze door de zenuwen aan frunniken. ’Kalm, dat was ik ook helemaal niet van plan,’ reageerde Aylan eerlijk. ’Het is alleen…’ Weer viel hij stil. Ze keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan....ja ze wachte tot hij verder zou gaan want hij zou een goede...goede uitleg moeten hebben. ’Ik weet het niet. Het is zo vreemd en toch.’ Zijn blik staarde nu naar de grond, Ergens vond ze het wel grappig en grinnikte zachtjes 'kom we gaan verder..' Zei ze rustig en liet Zoran verder stappen. Ze wist neit goed wat ze moest zeggen en Roze zuchte, 'doe niet zo stom.' Daarna richte Roze zich naar Aylan 'Hé Rooie, Laten we het simpel houden, als jij mijn meisje blij kunt maken moet je haar vooral pakken en ik weet dat je haar blij kunt ma.hmpff.' Selena legde haar hond voor Roze's mond om haar neit verder te laten praten maar voelde plotseling hoe het beest beet 'AUW!' Zei ze kwaad en trok haar hand terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Gast
Gast




Returning home  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Returning home    Returning home  - Pagina 2 Icon_minitime1zo aug 11, 2013 12:11 pm

Even was hij bang dat hij wat verkeerd gedaan had. Bang dat ze pissig zou worden door zijn gelach, maar al gauw werd duidelijk dat ze het niet te erg vond. 'kom we gaan verder..' Instemmend knikte Aylan en liet zijn paard van pas wat versnellen. Afwezig keek hij voor zich uit. En nu? Still no answer, en er hing een behoorlijke ongemakkelijke sfeer, ondanks het beetje gelach en gegrinnik. Zijn hand streek door de gitzwarte manen. 'Doe niet zo stom.' Werd er naast hem gezegd. Even keek Aylan naar Roze, wou zijn hoofd weer wegdraaien, tot er meer woorden leken te komen. 'Hé Rooie, Laten we het simpel houden, als jij mijn meisje blij kunt maken moet je haar vooral pakken en ik weet dat je haar blij kunt ma.hmpff.' Hij zette grote ogen toen het bekje van de kat gesnoerd werd door Selena's hand, maar al gauw weer bevrijd werd door in Sel's hand te bijten. 'AUW!' Aylan moest een grinnik inhouden. 'Laten we vriendelijk blijven...' sprak hij, wat aan de zachte kant. 'Maar ik weet niet of ik Selena "kan pakken". Als zij niet hetzelfde voelt... Dan houd het op. Liefde moet komen van twee kanten..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

Returning home  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Returning home    Returning home  - Pagina 2 Icon_minitime1zo aug 11, 2013 12:28 pm

Die kat kon echt op de zenuwen werken soms... Selena zoog wat op haar vinger waar bloed uit kwam en keek waarschuwend naar Roze maar zo als gewoonlijk negeerde die haar blik. 'Laten we vriendelijk blijven...' sprak hij, wat aan de zachte kant. 'Maar ik weet niet of ik Selena "kan pakken". Als zij niet hetzelfde voelt... Dan houd het op. Liefde moet komen van twee kanten..' Selena zag hoe Roze zich klaar maakte om naar de andere paard te springen maar was net iets te laat om haar vast te pakken. Ze zag hoe het gekleurde beest voor Aylan lande en met ene klein glimlach naar de jongen keek. Meten voelde Selena hoe haar wangen nog roder werden en ze haar blik afwende. Haar haren vielen voor haar gezicht en ze staarde voor zich uit. 'Hmm...Van 2 kanten? heb je haar gezien hoe ze reageerde? Of ben echt zo dom als een ezel!' Vroeg Roze geërgerd maar haar ogen twinkelde van plezier want zo kon ze haar geliefde bazin eens blij maken, dat wist ze zeker!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Gast
Gast




Returning home  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Returning home    Returning home  - Pagina 2 Icon_minitime1di aug 13, 2013 2:00 pm

Vanuit zijn ooghoeken zag hij hoe Roze een spring houding aannam, en voor hij er erg in had zat ze al voor hem. Onbewust schoof Aylan iets achteruit in het zadel. Ja, hij herinnerde die kat zich nog wel van vroeger, en ze kon soms best gemeen uit de hoek komen. Of nou ja gemeen... Eerder humeurig. Toch stond zijn blik kalm terwijl hij naar Roze keek. Kat of niet, dat beest was wijs. En dat terwijl die -in mensen jaren- jonger was dan hemzelf. 'Hmm...Van 2 kanten? heb je haar gezien hoe ze reageerde? Of ben echt zo dom als een ezel!' Nu gleed zijn blik van Roze naar Selena, en vervolgens weer terug. Misschien had die kat gelijk, misschien ook niet. Want zou geen enkel meisje zo reageren als een jongen zijn liefde verklaarde voor haar? Aylan wist het niet best. Dit was compleet nieuw voor hem, iets waar hij niet op voorbereid was, of enige ervaring mee had. Want zijn hart was altijd uitgegaan naar Selena. Geen andere vrouw had 'm kunnen veroveren. 'Ik heb... Het gezien ja,' mompelde Aylan. 'Maar ze zei zelf dat ze door de war was. Dat gevoelens haar overspoelden. Is het dan niet zo dat je dan een vrouw tijd moet geven?' Er klonk een lichte onzekerheid in zijn stem. Nu voelde hij zich weer die kleine jongen die voor het eerst een zwaard vast hield. Die jongen die niet wist wat hij ermee moest doen. Echter was dat goed afgelopen, maar of dit ook zo zou gaan... Aylan betwijfelde het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

Returning home  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Returning home    Returning home  - Pagina 2 Icon_minitime1di aug 13, 2013 2:29 pm

Die kat! Soms kon ze gewoon vreselijk zijn, hoezo kon het beest niet een keer luisteren en niet altijd haar zin hebben of krijgen? 'Ik heb... Het gezien ja,' mompelde Aylan. 'Maar ze zei zelf dat ze door de war was. Dat gevoelens haar overspoelden. Is het dan niet zo dat je dan een vrouw tijd moet geven?' Roze kijkt hem kalm aan 'hmm, en dat ze zich bedenkt dat haar vlk haar nodig heeft en ze eigenlijk jou ras moet haten? en ze uiteindelijk de moed vind om je af te wijzen? Laat haar dan maar even bedenken.' Zegt Roze sarcastisch en kijkt hem droog aan. Selena aaide geërgerd de manen va nZoran die ook ongerust half luisterde naar het beest maar hij hield zijn aandacht wel naar voren 'We komen dichter bij bij het grens.' Zegt Selena uit eindelijk als ze merkte dat haar bos begint op te houden en ze steeds meer naar de rivier komt die de magiërs en de Heksen scheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Gast
Gast




Returning home  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Returning home    Returning home  - Pagina 2 Icon_minitime1zo aug 18, 2013 8:57 pm

 Roze was maar een poes. Maar een poes. Geen zorgen om over te maken. Dat hielt Aylan zichzelf voor. Met dat beest vlak voor hem, voelde hij zich vreselijk ongemakkelijk. Echter liet hij dit niet echt merken, enkel dat hij een beetje naar achteren geschoven was in het zadel. Maar dat was enkel alles.  'hmm, en dat ze zich bedenkt dat haar volk haar nodig heeft en ze eigenlijk jou ras moet haten? en ze uiteindelijk de moed vind om je af te wijzen? Laat haar dan maar even bedenken.' Dat deed hem slikken. Nee, dat was hij niet wat hij wou. Goed, voor een volk zorgen was natuurlijk. Het was eenmaal hun taak. Maar de haat jegens zijn soort wou hij niet meer. Dat moest over zijn, al zou dat onmogelijk zijn. Hun meningen waren te verschillend daarin en blijkbaar zette dat haat op. Ook wou Aylan niet afgewezen worden. Natuurlijk kon het zo zijn dat Selena niet hetzelfde voor hem voelde, dat was dan oké, maar ze moest hem niet afwijzen om de regels en wetten die waren gemaakt. Zij als leiders gaven haast hun leven op voor anderen, voor het volk. Soms was het goed eens aan jezelf te denken. 'We komen dichter bij bij het grens.' Bij het horen van die woorden zette hij zijn ros stil. Zonder een duidelijk antwoord ging hij niet weg, al zou het zijn dood betekenen. 'Selena...' begon Aylan, zijn stem was dit keer krachtig. 'Ik wil weten wat jij voelt. Niet wat je hersens zeggen, vergeet nu even het volk, de goden, de regels en wetten. Luister naar je hart. Wat zegt die?' Lang keek hij Selena aan, met een lichte twinkeling in zijn ogen. 'Denk eens aan jezelf.'


Laatst aangepast door Aylan op ma aug 19, 2013 10:06 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

Returning home  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Returning home    Returning home  - Pagina 2 Icon_minitime1zo aug 18, 2013 9:16 pm

nu ze zo van uit haar ooghoeken naar hem keek moest ze slikken.. Hij zag er zo leuk uit, en nu de zon eindelijk wakker werd en begon omoog te kruipen was hij nog leuker bij het licht.. Ze bleef wel voor zich uit staren, ze moest om haar volk denken! Ze mocht haar emotie's niet laten lijden...Ze was sterk.. Ze kon dit volhouden. Maar toe nze vertelde dat ze bijna bij het grens waren hoorde ze de hoefstappen van zijn Ros niet meer, Selena liet Zoran omdraaien en keek hem vragend aan... 'Selena...' begon Aylan, zijn stem was dit keer krachtig. 'Ik wil weten wat jij voelt. Niet wat je hersens zeggen, vergeet nu even het volk, de goden, de regels en wetten. Luister naar je hart. Wat zegt die?' Lang keek hij Selena aan, met een lichte twinkeling in zijn ogen. 'Denk eens aan jezelf.' Ze slikte en keek lang in zijn ogen terwijl allemaal gedachtes door haar heen gingen, dit mocht niet, dit kon niet, Maar de zon achter hem die opkwam deed zijn laatste werk, ze kon zich niet weerhouden en voor ze er erg in had glipte het er uit: 'Al zullen de heksen tegen zijn, ik hou van je..' Het was zacht maar ergens lag er zekerheid. Ze wende haar blik af en voelde hoe Roze tevreden snorde en voor haar kwam zitten 'Zie, het was toch niet zo lastig het te zegge.' Zei ze goedkeurend en keek naar Aylan met ook een goedkeurende blik op hem gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Gast
Gast




Returning home  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Returning home    Returning home  - Pagina 2 Icon_minitime1ma sep 09, 2013 2:48 pm


”When I say I love you,
Please believe it’s true.
When I say forever,
Know I’ll never leave you.
When I say goodbye,
Promise me you won’t cry.
‘cause the day I’ll be saying that would be the day I die.”

Wel, om eerlijk te zijn was Aylan trots op zijn eigen woorden. Voor één faalden ze eens niet, hadden ze een betekenis en zat er gevoel in. Nooit gedacht dat je gevoelens op deze manier uitten zo lastig was. Het was een kwetsbaar iets, omdat je je schild eens liet zakken. Mensen konden je vreselijk kwetsen, en dat beviel hem niet. Woorden konden op zulke momenten vreselijk snijden, dat wat hij vaker vermeed dan met oog en oog stond. Intussen voelde Aye hoe een warmte op zijn kletsnatte rug lag. De warmte die het land weer verlichtte en de donkere wolken wegjoeg. Mooi, dit stond het land veel beter. Zo kwam de schoonheid weer naar voren. En zo werd het gezicht van Selena ook veel duidelijker. Even leek hij gevangen te zitten in haar blik. 'Al zullen de heksen tegen zijn, ik hou van je..'  Een antwoord die hij gehoopt had, maar niet verwacht. Lichtelijk verslagen bleef Aylan in het zadel zitten, nog altijd naar haar starend ondanks dat zij haar blik afwendde. Had ze nou..?  Dat echt gezegd? Hield Selena Lotus werkelijk van hem? Ja, ze had dé woorden uitgesproken. Over zoiets kon ze niet liegen, tenzij ze verkeerde bedoelingen had, maar daar dacht hij verder niet aan. Zo was ze niet. Op Aylan’s  gezicht lag een brede glimlach, al voelde hij zich ergens wat leeg. Niet om het feit van wat Selena had gezegd, maar omdat de grens te dicht bij was, dat hij snel oprotten moest voordat de andere heksen het doorkregen. Aylan stapte af. Dat laatste stuk zou hij wel lopen, aangezien op zijn eigen land geen bedreiging meer was. Met een langzame tred liep hij naar voren, tot hij naast Selena stil stond. ’Wanneer zie ik je weer?’ sprak hij zacht, waarna hij opzij naar haar op keek.




Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

Returning home  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Returning home    Returning home  - Pagina 2 Icon_minitime1ma sep 09, 2013 5:48 pm

Het was er uit, het was er uit voor ze het doorhad dat ze het echt had gezegd. Het was gewoon zomaar uit haar mond geglipt voor ze haar kaken op elkaar had kunnen doen....poef en het was er uit. Maar blijkbaar had ze hem verbaasd, en het voelde goed, ze wou een mysterie voor hem blijven, een schepsel die nog veel in zich had. Ze bleef Zeron zitten die boos heen en weer met zijn kop schudden. een zachte lach borrelde bij haar op toen ze dat merkte en klopte gerustellend op zijn hals 'niemand zal jou kunnen vervangen.' Zei ze zachtjes en reed verder, maar toen Aylan afsteeg liet ze zijn vaart verminderen. Natuurlijk, ze waren al in de buurt van zijn grens en daar zou die veilig zijn. En net voor de grens liet ze Zoran stoppen en keek naar Aylan, wiens gezicht werd verlicht door de opkomende zon en ze slikte, zijn lippen waren zo mooi en ergens had ze de neiging om af te stappen, en hem te zoenen, heel lang te zoenen. Ze slikte en hield zich tegen, nee ze moest zich beheersen! Ze keek in zijn prachtige bruine ogen die haar vragend aankeek. ’Wanneer zie ik je weer?’ sprak hij zacht, waarna hij opzij naar haar op keek. Ze dacht gauw na, binnen kort zou de bal zijn, de bal die elk jaar werd gehouden 'Bij de bal, Dan zul je mij zien.' Zei ze met een glimlacht en nam afscheid met een knik terwijl ze Zeron richtig het bos op stuurde, het werd tijd om terug te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Returning home  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Returning home    Returning home  - Pagina 2 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Returning home
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» No going home for now
» Finding a place to call home.
» Seeking for a place to call home.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Tyrion :: The Clear Mountain :: The Bright More-
Ga naar: