Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 What will bring another day?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

What will bring another day? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What will bring another day?   What will bring another day? - Pagina 2 Icon_minitime1vr jun 28, 2013 6:32 am

'Dat komt vast omdat de leiding het juiste voorbeeld geven moet. Jullie kunnen je niet los van alles maken ook niet wanneer jullie even alleen willen zijn. Ik en de anderen die geen leiding hoeven te dragen kunnen dat wel.' zei Kay wijselijk en ze zag een grote rots waar ze op konden gaan zitten. Selena knikte bij haar woorden en keek naar de rots. 'ja daar heb je gelijk in, wij als leiders hebben nauwelijks een eigen leven, of tenminste ik, elke stap, daar kijkt je volk naar, doe je het wel goed...Overtreed je geen regels...geef je de goede voorbeeld en zo voort.' Zei ze met en zucht en bleef even staan terwijl ze naar boven keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Tris

Tris


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 11-06-13

Character sheet
Naam: Tris Taxis
Wezen: Angel
Crush: Candy, Puppie's and Kittens

What will bring another day? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What will bring another day?   What will bring another day? - Pagina 2 Icon_minitime1vr jun 28, 2013 9:44 pm

Selena knikte bij haar woorden en keek naar de rots. 'ja daar heb je gelijk in, wij als leiders hebben nauwelijks een eigen leven, of tenminste ik, elke stap, daar kijkt je volk naar, doe je het wel goed...Overtreed je geen regels...geef je de goede voorbeeld en zo voort.' Zei ze met en zucht en bleef even staan terwijl ze naar boven keek. Kay knikte begripvol en ging zitten. Het was best lastig als leider? 'Dat zou echt niks voor mij zijn!' murmelde ze zacht en verlegde Crase even zodat ze op haar schoot kwam te liggen. Kay zag hoe Selena naar de lucht keek. 'Steeds andere die naar je op kijken alsof je een god zelve bent? Steeds voor andere klaar staan op welk moment dan ook wanneer je het liefste even wilt uitblazen en alleen wilt zijn? Nee dat is echt niks voor mij. Ik ben veel liever op reis en zoek mijn geluk bij andere die wat gezeldschap kunnen gebruiken.' zei Kay en schudden even haar hoofd. Nee echt dat zag ze niet zitten!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

What will bring another day? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What will bring another day?   What will bring another day? - Pagina 2 Icon_minitime1vr jun 28, 2013 9:55 pm

'Dat zou echt niks voor mij zijn!' murmelde ze zacht en verlegde Crase even zodat ze op haar schoot kwam te liggen. Kay zag hoe Selena naar de lucht keek. 'Steeds andere die naar je op kijken alsof je een god zelve bent? Steeds voor andere klaar staan op welk moment dan ook wanneer je het liefste even wilt uitblazen en alleen wilt zijn? Nee dat is echt niks voor mij. Ik ben veel liever op reis en zoek mijn geluk bij andere die wat gezelschap kunnen gebruiken.' zei Kay en schudden even haar hoofd. Selena glimlachte en bleef Roze strelen die de duif nog steeds in de gaten hield. 'Tja, ik heb ook een tijdje wat les gehad..maar het lijkt mij heerlijk vrij te zijn, dat niemand op je let en je eigen leven kan leven.' Zei ze zachtjes en verlangend en keek naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Tris

Tris


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 11-06-13

Character sheet
Naam: Tris Taxis
Wezen: Angel
Crush: Candy, Puppie's and Kittens

What will bring another day? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What will bring another day?   What will bring another day? - Pagina 2 Icon_minitime1vr jun 28, 2013 11:16 pm

Selena glimlachte en bleef Roze strelen die de duif nog steeds in de gaten hield. 'Tja, ik heb ook een tijdje wat les gehad..maar het lijkt mij heerlijk vrij te zijn, dat niemand op je let en je eigen leven kan leven.' Zei ze zachtjes en verlangend en keek naar boven. KAy luisterde rustig en glimlachte zacht. 'Les hebben de meeste wel gehad. Ik ook, maar niet in het leiding geven.' grinnikte Kay speels en keek ook naar de hemel. Het zag er zo vredig uit, maar toch voelde ze een zekere heimwee naar de stad boven de wolken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

What will bring another day? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What will bring another day?   What will bring another day? - Pagina 2 Icon_minitime1za jun 29, 2013 10:26 am

KAy luisterde rustig en glimlachte zacht. 'Les hebben de meeste wel gehad. Ik ook, maar niet in het leiding geven.' grinnikte Kay speels en keek ook naar de hemel. Selena zuchten en keek naar kay, die zou vast haar oude huis missen? Selena was hier opgegroeid terwijl Kay eigenlijk ergens anders was geboren en heeft geleefd.. Bij Julliette was het altijd een probleem als ze begon over Tyrion misschien was het ook gevaarlijk om bij Kay over haar oude huis te vragen? Hoewel het eigenlijk netter was verder te zwijgen kon Selena haar nieuwsgierigheid niet bedwingen voor deze keer en vroeg zacht 'mis jij je huis?' Roze bromte meteen wat over dat het niet netjes was en Selena zuchten 'je hoeft niet te antwoorden als je niet wilt trouwens...'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Tris

Tris


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 11-06-13

Character sheet
Naam: Tris Taxis
Wezen: Angel
Crush: Candy, Puppie's and Kittens

What will bring another day? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What will bring another day?   What will bring another day? - Pagina 2 Icon_minitime1za jun 29, 2013 3:18 pm

Kay genoot van destilte die even tussen hen viel. Ze vroeg zich af hoehet met ze daar boven ging? Kay miste het wel, maar het was onomkeerbaar... Selena vroeg of ze haar oude huis miste. Kay keek naar Selena, maar reageerde niet meteen.Het was best moeilijk uit te leggen. AErgens miste ze het daar boven wel, maar ook weer niet. Kay haalde haar schouders op. 'Soms, maar niet altijd.' zei Kay rustig. Omdat ze steeds die nachtmerrie's had miste ze het minder dan welke engel dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

What will bring another day? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What will bring another day?   What will bring another day? - Pagina 2 Icon_minitime1za jun 29, 2013 3:29 pm

Kay haalde haar schouders op. 'Soms, maar niet altijd.' zei Kay rustig. Omdat ze steeds die nachtmerrie's had miste ze het minder dan welke engel dan ook. Selena zuchten en keek voor zich uit. Selena wist dat sommige onderwerpen gewoon moeilijk waren om er over te praten. Zo had zij het met haar vader..Het was moeilijk om er daarover te praten bij de heksen want dan wist ze bijna zeker dat ze er van schrokken en har niet meer zouden accepteren plus dat haar moeder haar duidelijk had gezegd dat ze er niet over mocht praten over haar vader. Dat was laatste wens geweest en Selena zou zich er aan houden. Selena glimlachte toen ze wat klauwtjes in haar benen voelde boren door Roze die van haar gekriebel genoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Tris

Tris


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 11-06-13

Character sheet
Naam: Tris Taxis
Wezen: Angel
Crush: Candy, Puppie's and Kittens

What will bring another day? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What will bring another day?   What will bring another day? - Pagina 2 Icon_minitime1za jun 29, 2013 6:14 pm

Kaybemerkte dat Selena iets dwars zat. Ze keek naar de leidster van de heksen en vroeg zich af waarom ze enkel zuchten... Crase ontwaakte en had natuurlijk een flinke kater. Ze koerde zacht en schudden haar veren op. Vergeleken bij een harig dier was zij eenbundel veren. 'Jouw zit ook iets dwars he?' vroeg Kay rustig en streelde Crase zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

What will bring another day? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What will bring another day?   What will bring another day? - Pagina 2 Icon_minitime1za jun 29, 2013 6:33 pm

Selena hoorde hoe de duif zachtjes koerde en keek naar hem. Selena glimlachte, ja dat arm ding had vast kater. Selena stak haar hand uit 'Mag ik even?' vroeg ze zachtjes en raakte toen de hoofdje van Crase en mompelde een spreuk. Haar vingers gaven zacht wit licht en zorgde er voor dat de wolken in de hoofd van de duif verdwenen. Selena trok haar hand iets terug en keek naar Kay toen ze sprak. 'Jouw zit ook iets dwars he?' vroeg Kay rustig en streelde Crase zachtjes. Selena keek verrast en schudde haar hoofd 'er zit mij altijd wel iets dwars, een volk leiden is niet zo makkelijk..' Zei Selena met een glimlach, ze moest oppassen, Julliette was ook al zo oplettend maar zij wist de waarheid en zij was ook de enige die het zou weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Tris

Tris


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 11-06-13

Character sheet
Naam: Tris Taxis
Wezen: Angel
Crush: Candy, Puppie's and Kittens

What will bring another day? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What will bring another day?   What will bring another day? - Pagina 2 Icon_minitime1za jun 29, 2013 7:20 pm

Selena vroeg of ze Crase mocht aanraken en Kay knikte haar toe. Crase knapte aanzienelijk op en keek even verrast naar Selena. Toen Selena beweerde dat haar wel meer dwars zat grinnikte Kay zacht. Ze kreeg geen beelden dit keer, maar ze voelde datSelena een groot geheim met zich mee droeg. 'Dat is het niet en dat weet je, maar wees gerust Selena ik wil het niet weten.' zei Kay gerustellend envoelde Crasegaanverzitten en zag haar zichzelf schoon maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

What will bring another day? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What will bring another day?   What will bring another day? - Pagina 2 Icon_minitime1za jun 29, 2013 7:39 pm

* Wil je alsjeblieft proberen 4 volle regels te schrijven? Met vriendelijke groeten Ana ^^

'Dat is het niet en dat weet je, maar wees gerust Selena ik wil het niet weten.' zei Kay gerustellend en voelde Crase gaan verzitten en zag haar zichzelf schoon maken. Selena zag hoe Roze verlangend naar de kat keek en gaf haar tik tegen haar oren. Ze mocht niet jagen op ander mans huisdieren, dat was gewoon niet net! 'Jullie engelen zijn ook niet anders hé? Maar iedereen heeft zo zijn eigen geheim die hij graag voorzichzelf houd. En ik denk dat jij ook zo een rugzakje hebt.' Zei Selena kort en keek naar Boven. Roze Bromde wat en begon zichzelf ook schoon te wassen. Het was goed voor Roze om even wat manieren te leren, goed ze moest ook soms aan wat manieren houden die ze zo nu en dan overtrad...Maar ja, ze had nog een heel leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Tris

Tris


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 11-06-13

Character sheet
Naam: Tris Taxis
Wezen: Angel
Crush: Candy, Puppie's and Kittens

What will bring another day? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What will bring another day?   What will bring another day? - Pagina 2 Icon_minitime1za jun 29, 2013 8:21 pm

Kay knikte. Ja zoiets had ze ook en Julliette zou vast door het lint gaan wanneer ze achter haar duistere obsessie zou komen!!!'Daarom wil ik de jouwe ook niet weten.' zei ze en keek weg. Nee morgen zou ze vast weer op jacht gaan omnieuwe demonen schetsen te maken in de smarshlands
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

What will bring another day? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What will bring another day?   What will bring another day? - Pagina 2 Icon_minitime1za jun 29, 2013 8:33 pm

'Daarom wil ik de jouwe ook niet weten.' zei ze en keek weg. Selena keek omhoog en zuchten, ze moest zo weer terug naar haar volk, het werd laat en ze moest nog wat dingen bespreken met wat leden over hoe de leerlingen het deden...En ze wou vannacht vroeg naar bed, ze was moe door alle gedachten die door haar heen gingen. 'het spijt mij Kay, maar ik moet je verlaten, ik heb nog wat te doen thuis en dat wil snel afgehandeld hebben.' Zei Selena en voelde hoe Roze van haar afsprong en richting het bos trippelde. 'Het was gezellig met je, en ik ben blij dat we elkaar hebben leren kennen.' Zei Selena beleefd en draaide zich om en liep richting het bos in een rustige tred.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Tris

Tris


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 11-06-13

Character sheet
Naam: Tris Taxis
Wezen: Angel
Crush: Candy, Puppie's and Kittens

What will bring another day? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What will bring another day?   What will bring another day? - Pagina 2 Icon_minitime1za jun 29, 2013 8:50 pm

Kay bleef naar wat spelende vlinders kijken tot Selena zei dat ze zo vertrok. Kay keek haar begrijpend aan. 'Het was gezellig voor zolang het duurde.' zei Kay en tikte Crase tegen haar gevederde bips die het begreep en zonder mokken opvloog. Kay spreiden haarvleugels en steeg op. Ze moest nog wat voorbereiden voor ze naar het demonen gebied zou gaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





What will bring another day? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What will bring another day?   What will bring another day? - Pagina 2 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What will bring another day?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Tyrion :: Forest :: The secret tree-
Ga naar: