Onderwerp: Schilder opdracht, school wo mei 29, 2013 5:48 am
Voor school kregen we een schilder opdracht. We moesten een close up van een bloem maken met daarop een insect. Ondanks dat ik echt een hekel heb aan schilderen (had er jaren geleden een paar gemaakt, en die faalden allemaal. Daarom kreeg ik er een hekel aan) ben ik toch maar begonnen. Goed, het is geen meesterwerk of zo, maar ik zou graag tips willen over wat misschien beter kan.
tadaaa xD
Luna Leidster
Aantal berichten : 182 Registratiedatum : 10-05-13 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Luna Gengral Wezen: Werewolf Crush: People keep telling me that my prins charming will find me one day. I think mine got eaten by a lion...
Onderwerp: Re: Schilder opdracht, school do jun 06, 2013 7:58 pm
het is wel vet :3 maar heb zelf geen ervaring met het schilderen van bloemen... ik zou je graag willen helpen, maar, njah... but, het ziet er al goed uit ^^
Selena Admin/Leidster
Aantal berichten : 335 Registratiedatum : 04-05-13 Leeftijd : 26 Woonplaats : In jou dromen
Character sheet Naam: Selena Lotus Wezen: Witch Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for
Onderwerp: Re: Schilder opdracht, school do jun 06, 2013 8:02 pm
Ziet er super vet uit, maar moest ie vlinder niet iets groter? Of is het een giga bloem? xD ziet er verder heel erg mooi uit ^^
Zelf ben ik ook geen schilder dus je kan ook negeren wat ik heb gezegd