Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 { Like acid

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ragya

Ragya


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 27-06-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere in a place

Character sheet
Naam: » Ragya 'Katarinadóttir Baltasardóttir' Airon
Wezen: Demon
Crush: » I would sing for deaf mans ears. { Gray † }

{ Like acid Empty
BerichtOnderwerp: { Like acid   { Like acid Icon_minitime1di maa 24, 2015 8:09 am

Wil je een manier weten om héél veel aandacht te krijgen? Rij als vrouw op een hellepaard in een serveersterpakje. Werkt honderd procent. Je hoort het zeker niet vaak maar hoewel haar soort in de meest verschrikkelijke dingen konden veranderen, de meerderheid beesten, hadden ze ook nog een menselijke vorm. En wat een stuk minder spannend gedeelte was van hun bevolking; ze hadden ook kleren nodig. En voor de dagelijkse boodschappen had je toch geld nodig. Er waren tijden dat zij, zoals de meeste van haar soort, gewoon in haar demonvorm wat ving en het rauwe vlees als avondmaal gebruikte. Maar sinds ze weer bij zinnen was had ze een behoefte om alles op een rijtje te krijgen, dus de meerderheid in de week at ze gewoon normaal avondeten en soms in het weekend ging ze jagen. Verder had ze al haar kleren vervangen tot iets wat ietwat stevig was en ze had zichzelf en Torn tegoed gedaan aan een nieuw armour. Dit alles was redelijk prijzig geweest en momenteel was ze zo goed als blut. De taakjes op het kasteel waren gewoon, en dan mooi verwoord, ranzig voor het kleine beetje geld dat ze er voor kon krijgen. Op bloeddonor na waren er ook geen goede banen bij de vampieren en zo kwam ze aan bij de Magiërs, deze hadden nog een echte stad met winkels. Ze had na enige moeite een baan kunnen krijgen als serveerster bij een van de herbergen; A story told. Het was een bedrukte kroeg met een uiteenlopende vorm van klanten. Het was haar taak om deze mannen van bier of koffie te voorzien en gevechten te stoppen. Het was een beschamende baan maar het verdiende goed. Nu weer de avond viel kwam ze terug voor haar tweede dienst en sprong van haar hengst af. Deze brieste kort en snuffelde naar een lekkere snack en hij deed zich al snel genoegen met een gouden munt. Voor dat het beest al haar fooi op zou eten liep Ragya naar binnen en liet haar donkere blik even rondglijden. Al redelijk druk. Na een kleine zucht rechtte ze haar rug en zette ze een minder dodelijke blik op om naar de bar te lopen en meteen te beginnen met bier inschenken. Er stond een speelsman voor de haard wat betekende dat het vandaag druk ging worden. Deze mensen trokken altijd klanten aan met hun verhalen, liederen en grappen. De roodharige gokte dat ze pas rond 3 uur 's ochtends naar huis kwam. Nog maar een hele avond en nacht te gaan. Om alvast in de sweer te koen hief ze haar stem en riep ze door de muffe kroeg; ''Heeft iedereen nog?'' Gelijk hieven de meeste hun lege of halflege mokken en glazen en ze lachte kort. Yup, hoe kon het ook anders.

{ Open c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-02-14

Character sheet
Naam: Kyle
Wezen: Magican
Crush: Let me be the one who puts your hart on static, babe~

{ Like acid Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Like acid   { Like acid Icon_minitime1di maa 24, 2015 1:09 pm

Nog een laatste keer keek hij in de spiegel en zuchtte diep. Hij wist nu al dat dit slecht ging aflopen, maar had hij dan een andere keuze? Wat moest hij anders doen om Zaid te vermeiden? Kyle kon niet anders dan naar een herberg gaan en daar wat rond te hangen. Uit ervaring wist hij dat als hij op drukke plaatsen was, de weerwolf hem niet zou lastig vallen. Het probleem was alleen, dat anderen hem dan wél zouden lastig vallen. Tegenover andere magiërs, was Kyle echt een ukkepukje. Velen dachten dat Kyle nog maar 15 of 14 jaar oud was, terwijl hij eigenlijk al bijna 20 jaar oud is. Soms stoorde het hem echt, maar ondertussen was hij er al grotendeels aan gewend. Nog een laatste keer ging hij met zijn hand door zijn haren. Het zou maar eens tijd zijn om te vertrekken, voor Zaid hem kwam opzoeken. Een rilling trok over zijn ruggengraat. Zaid... Kyle snelde naar buiten, op weg naar een herberg.

Er was vrij veer volk aanwezig in de stad, misschien was dat omdat het buiten niet zo extreem koud was. Met zijn handen in zijn zakken, speurde zijn rode poelen de straat af. Waar zou hij binnen gaan? Er was zo veel keuze. Tot er eentje was die zijn aandacht trok: A story told. Die naam had wel iets. Kyle besloot naar binnen te gaan. Het was hier vrij druk. Maar dat was goed, dan viel hij niet zo op tussen al de anderen. Kyle ging wat dichter naar de gezellig knetterende haard toe en plaatste zich neer aan een tafeltje voor twee. Aangezien hij alleen was, wilde hij geen grote tafel opeisen of bij vreemdeling bij gaan zitten, zo sociaal was hij niet.  ''Heeft iedereen nog?'' Kyle keek op en zag een jonge, roodharige vrouw. Dat was vast de serveerster, zo te zien aan haar kleding. Ongemakkelijk schuifelde hij heen en weer op zijn stoel. Moest hij naar haar toe gaan om te bestellen of zou ze de bestelling komen opnemen? Kyle stond op, misschien was naar haar toe gaan handiger voor haar. Ze had het vast al druk met al dit volk.

Uiteindelijk was het geen goed idee, om naar hier te komen en om naar haar toe te gaan. Het was nog niet erg laat, maar toch waren al een aantal mannen dronken, wat een slechte combinatie was met de klunzige Kyle. Natuurlijk moest hij weer tegen een dronken man opbotsen en natuurlijk moest dat weer een heethoofd zijn. Door de botsing, morste de man de helft van zijn bier. ”VERDOMME!”, riep hij. ”Kijk eens uit je ogen, randdebiel!”
De dronkaard sloeg Kyle recht in zijn gezicht. Kyle voelde en warme vloeistof uit zijn neus lopen. ”Sorry hoor... Je hoeft me er niet meteen voor te slaan...” Mompelde hij, onbewust luidop. De man gromde en keek geïrriteerd op de jongen neer. ”Zei je iets? Ik dacht dat ik je iets hoorde zeggen. Onbeleefd rotjoch. Kinderen van 12 horen hier niet thuis, maak dat je hier weg komt, of moet ik je nog eens slaan?!” Met brandende ogen keek Kyle de man aan. Wat had hij zin om deze man eens een stroomschok te geven. Maar hij moest zich inhouden, laten zien dat hij niet zo kinderachtig was als hem. Kyle veegde het bloed onder zijn neus weg terwijl de man hem kwaad aan keek.

Hopelijk ben je er wat mee :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya

Ragya


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 27-06-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere in a place

Character sheet
Naam: » Ragya 'Katarinadóttir Baltasardóttir' Airon
Wezen: Demon
Crush: » I would sing for deaf mans ears. { Gray † }

{ Like acid Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Like acid   { Like acid Icon_minitime1di maa 24, 2015 4:01 pm

Ragya klapte haar vleugels in, aangezien deze dingen geen uit knop hadden zat ze er ook nu mee opgescheept. Dronken mannen vonden letterlijk alles interessant en haar vleugels met de kleur van verbrand hout moesten hun veren houden. Ze streek haar schort glad en wurmde zich langs de zijkant van de bar in het kroeg gewoel. Haar blik gleed van de ene hoek naar de ander, opletten op alles wat haar zicht toeliet. Ze wou haar baan niet verliezen.. Niet alweer. In de linkerhoek, weg van de haard en gezang zaten de beroepsgokkers. Ze kaarten en zette alles in, naar haar weten had de helft hun ziel al vergokt. Als deze wat wouden moesten ze maar roepen. Hoe sneller ze de kroeg uit waren hoe beter. De speelman begon met een nieuw lied en Ragya zag hoe enkele koppeltjes begonnen te dansen op de kleine ruimte die daarvoor vrijgelaten was. Ook daar geen dorst. En dan had je nog de beroepsdrinkers. Vieze mannen die een oneindige maaginhoud hadden waar volgens haar al een kudde koeien in was verdwenen en een oceaan aan bier. Met tegenzin liep ze naar deze enorme mannen toe en dumpte her en der wat mokken bier op tafel. Ze hoefde niet eens bij te houden wie wat dronk bij zulke typen, ze zouden de volgende dag toch niks weten en hieraan konden ze zeker nog wat aan verdienen. Plots weerklonk er wat gescheld midden in het klamme gebouw. Gefrustreerd draaide ze om om de daders te vinden. Natuurlijk was ze te klein om zover de menigte in te kijken, want vanzelfsprekend hadden de gasten zich nu al rond het tweetal gevonden. Met een knikje richting de speelman veranderde de dansmuziek in een van de typische meezing liederen. Sommige begonnen hard en vals mee te joelen maar de aandacht lag nog steeds op de vechters. Ze hoorde het geluid van vuist op huid, iets wat al meteen vervolgt werd door gejuig van de maten van partij 1. Oké, plan B, er zelf op af gaan. Na wat duwen en goed gemikte elleboogjes in ribben kwam de demon door de muur van grote vleeshopen heen. Daar stond een van zulke dronken reuzen te joelen tegen een jongen, nee, misschien ook geen jongen. Ragya was wel de laatste die over leeftijd en grote oordeelde. Ze had het aanblik van 17 en was met geluk 1.60 hoog. Haar soort verouderde langzamer, al tipte ze nog lang niet aan de leeftijd van sommige in het kasteel. Met een afkeurende blik die haar ogen kort rood lieten opvlammen keek ze het tweetal aan. ''Heren, dit zijn toch geen manieren?'' Ze klonk als een vrouw die een hond afstrafte. Ze zag dat de kleinste nog niet dronken was, hier had ze zeker gedeelde emoties over. Dronken mannen waren makkelijk boos te maken maar ook heel makkelijk weer rustig te krijgen, als je vrouw was dan. Ze liep de kring verder in en accepteerde een klaagrede van de dronken reus. Veel kreeg ze er niet van mee maar het ging vooral over kleuters die dachten hem uit te dagen. Sceptisch trok ze een wenkbrauw op en keek ze naar de ander. Alsof ze wachtte op een toevoeging op dit verhaal. Het klagelijke gejoel van de menigte stomde weer op. En ook hier kwam iets uit over dat de heren het uit moesten vechten, meer bier en iets over een snack. Na een van haar kille blikken op de groep te hebben gelegd, die niks hielp, klapte ze in haar handen waardoor er een klein vlammetje van af schoot maar al snel weer doofde door de klamme lucht. Sommige, die al eerder haar oplossing op vechten mee hadden mogen maken gingen terug naar hun plek. De rest merkte het of niet op of dacht dat het de fakkels waren van de haard. ''Laatste kans heren, stoppen en je krijgt een mok bier, óf ik ga me erin mengen'' Ze had geen idee wie het gevecht was gestart, al vermoede ze dat het niet degene was met een bloedneus, maar ze ging het zelf ook oplossen.

{ Dit word nog wat x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-02-14

Character sheet
Naam: Kyle
Wezen: Magican
Crush: Let me be the one who puts your hart on static, babe~

{ Like acid Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Like acid   { Like acid Icon_minitime1wo maa 25, 2015 7:24 pm

Godzijdank was er dan toch iemand die zo slim was hem te komen helpen in plaats van toe te kijken hoe de dronkaard zeurde over vanalles en nog wat. Kyle deed de moeite niet om naar hem te luisteren, hij wilde zo snel mogelijk bij hem vandaan. De serveerster kwam zich moeien, ze keek hen afkeurend aan en die seconde dat hij oogcontact maakte, zag hij kort haar ogen opgloeien. Kort slikte hij. Dit was zeker geen gewone jonge vrouw. ''Heren, dit zijn toch geen manieren?'' Hij wilde antwoorden, maar zijn keel was te droog. Hij kreeg er niets uit. Enkel de dronkaard klaagde -alweer- over iets. Maar Kyle was te druk met te beslissen of de man gevaarlijker was dan de vrouw dus hoorde hij de dronkaard niet. Ze trok een wenkbrauw op en keek hem aan. Kyle knipperde een paar keer met zijn ogen en slikte. ”Wel euhm... ehm.. eh..” Met de blik van een schaap dat ieder moment geslacht kon worden, keek hij haar aan. ''Laatste kans heren, stoppen en je krijgt een mok bier, óf ik ga me erin mengen'' Kyle knikte. ”Dat vind ik een perfect idee ik-.” Bam. Een vuist tegen zijn wang. Kyle had hem natuurlijk weer niet zijn aankomen. Wat eigenlijk niet zo goed afliep voor de dronkaard. Omdat hij er door schrok, had hij heel wat stroom vrij gelaten. Als gevolg lag de dronkaard nu kronkelend op de grond. Met grote ogen keek hij geshokkeerd naar de kronkelende man. ”Ehm.. Sorry.. dat was niet de bedoeling.. Ehh..” Niet veel later kwam -vast een vriend- de man recht helpen en bracht de dronkaard weg. De vriend keek Ragya en Kyle verontschuldigend aan.
Kyle richtte zich tot de vrouw. ”Ehh.. S-sorry. Ik ehm.. Dat was niet de bedoeling.” Stamelde hij.

Examens, what do yu do with my inspi.. noh Dx
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya

Ragya


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 27-06-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere in a place

Character sheet
Naam: » Ragya 'Katarinadóttir Baltasardóttir' Airon
Wezen: Demon
Crush: » I would sing for deaf mans ears. { Gray † }

{ Like acid Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Like acid   { Like acid Icon_minitime1wo maa 25, 2015 8:34 pm

Nog voor de een wat nuttigs kon zeggen werd hij al geslagen. Met als doel de dronken man buiten te gooien stapte ze naar voren, in de aanslag. Maar nog voor ze uberhoud bij de man had kunnen komen viel deze met een plof op de grond en begon te schokken. Met opgetrokken wenkbrauw keek ze de ander aan. Het was bijna grappig hoe hij schuldig keek als een puppy die staf verwachtte. De demon bond haar haar rode haar naar achteren en keek nog even rond, de drukte begon al af te zwakken. Ze zuchtte. Eindelijk weer rust in de tent. En geen schade, zeker fijn. Nu alleen nog met deze hier afrekenen, al geloofde ze niet dat hij deze situatie had uitgelokt. Toegeeflijk keek ze de ander aan en haar blik verzachtte. Nog altijd was er een droge uitdrukking in te vinden maar ze was minder in de -nog even en ik gooi je uit de tent- bui. Ze lachte kort en greep de ander bij de arm, hopend dat ze zelf niet neer geschokt werd, en leidde hem naar achteren. Achter de bar en net onder de trap die naar de slaapvertrekken ging had je een kleine kamer met sleutels, kratten wijn en bier en schoonmaakspullen. Ragya verwees de jongen naar een stoel en rommelde naar een doekje voor hij de grond vies maakte met zijn bloedneus en rode wang. ''Het is al goed. Laten we je eerst even oplappen'' besloot ze zonder de ander ruimte te geven te protesteren. Ze pakte een lap witte stof en wat ijs dat in de avond bij de dranken stond, ze wikkelde de lap om de kleine stukjes ijs heen en gaf deze aan de vreemde. ''Hier, koel je wang en daarna kan je het doekje gebruiken je gezicht te wassen.'' Eenmaal klaar met de Magiër loerde ze even om het hoekje om te zien of iedereen nu braaf aan het zuipen was. Aangezien nu niemand elkaar aanviel richtte ze zich weer op de ander. ''Ik ben Ragya trouwens'' En wie was deze wandelende stroombron?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-02-14

Character sheet
Naam: Kyle
Wezen: Magican
Crush: Let me be the one who puts your hart on static, babe~

{ Like acid Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Like acid   { Like acid Icon_minitime1do maa 26, 2015 10:54 pm

Damn, nu bleef als enige van de twee over. Nu ging hij vast op zijn donder krijgen. Stel je voor dat hij door dit 'accident' hier nu niet meer binnen zou mogen. Hij slikte. Maar De blik van de serveerster verzachtte. Lichtjes verward keek hij haar aan. Ze lachte kort en Kyle schrok lichtjes bij haar aanraking, maar niet zoals de vorige keer als bij de dronkaard. Waarschijnlijk omdat dit geen bedreigende aanraking was. Verward liet hij zich meetrekken. Wat was ze van plan. Kyle zijn ogen werden groot. Ging ze hem misschien in een kamer martelen? Of misschien vermoorden? Een rilling liep over zijn rug. Nee, hij moest nu ook wer niet gaan overdrijven. Dat zou deze serveerster niet doen, toch? Ze trok hem mee een kleine kamer in, de berging, vermoedde hij. Braafjes ging hij op de stoel zitten die hem aangeboden werd. De roodharige leek naar iets te zoeken. ''Het is al goed. Laten we je eerst even oplappen'' Hij keek haar verbaasd aan. ”Ga je me niet in elkaar slaan als straf? Of vermoorden?” Oeps, dat was niet luidop bedoeld. Zijn ogen vergrootte en hij keek haar met een awkward 'please pretend like you didn't hear that'-blik aan. Uiteindelijk had de roodharige een stok witte stof gevonden dat ze rond wat ijs wikkelde. Awkwardly nam hij het aan en keek naar beneden terwijl hij het tegen zijn wang gedrukt hield. Waarom moest hij toch altijd zo socially awkward zijn?''Hier, koel je wang en daarna kan je het doekje gebruiken je gezicht te wassen.'' Kyle knikte. ”Bedankt, ehh..” Opeens concludeerde hij dat hij haar naam niet wist, en alsof ze gedachten kon lezen, werd zijn probleem opgelost. ''Ik ben Ragya trouwens'' Kyle keek op, zijn rode poelen keken haar recht aan ”A-aangenaam. Ik ben Kyle Bradwell... Ragya... Mooie naam, ehm.. ehh.. Niet echt van hier denk ik?” Hij beet op de binnenkant van zijn wang. Nu moest hij ook nog eens een conversatie voeren met iemand die hij niet kende. Stilaan begon hij te twijfelen of hij de volgende keer zijn instincten wel moet vertrouwen als het op herbergen kiezen aan komt. Of misschien moest hij gewoon niet komen. ”Ehh, ik wilde eigenlijk graag iets bestellen, maar toen jah...” Toen botste hij tegen die man aan. Uiteraard moest hij weer zo klunzig zijn. ”Ik zou graag een ehh..” Hij fronste. Eigenlijk, wat wilde hij bestellen. Hij had er nog helemaal niet over nagedacht. ”Damn... Ik weet niet wat ik wil bestellen.” Ja, hij wilde zichzelf nu zo graag een mep in zijn gezicht geven.

topic vlot lekker :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya

Ragya


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 27-06-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere in a place

Character sheet
Naam: » Ragya 'Katarinadóttir Baltasardóttir' Airon
Wezen: Demon
Crush: » I would sing for deaf mans ears. { Gray † }

{ Like acid Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Like acid   { Like acid Icon_minitime1za maa 28, 2015 4:25 pm

Bij de woorden van de jongen trok ze een wenkbrauw op. Was ze dan zo bedreigend? Ondanks zijn blik had ze bijna gezegd ''Als je me geen schok geeft'' maar ze hielt zich in. Zolang ze hier als serveerster werkte moest ze zich wat vriendelijker gedragen. God, dat werd nog moeilijk. Toen ze zich voor had gesteld nam ze de ander in zich op. Hij had felrode ogen, anders dan de hare die maar soms opvlamde. Zijn haren waren zwart en vielen langs zijn gezicht. Daarbij was hij klein en had hij een jeugdig uiterlijk. Ze hoorde zijn naam aan; Kyle. ''Nótalegt, nee, ik kom niet van hier. Ik kom uit het noorden'' Expres had ze aangenaam in haar eigen taal gezegd, om zo ook haar diepere accent naar buiten te laten komen. Ze had haar mond al geopend om te vragen wat dat was met die schok toen meneer duidelijk maakte dat hij helemaal geen gesprek wou. Wat beledigt om zo opzij geschoven te worden terwijl ze hem net had gered van een bende boze dronkenmannen en ze hem de kroeg uit had kunnen gooiden. Daarbij had ze hem ook nog op proberen te knappen. Maar ze liet niks te veel merken behalve dat ze haar vleugels uitschudde en ze zorgvuldig weer opvouwde. ''Misschien bier? Wijn? Sterke drank?'' somde ze afzijdig op terwijl ze een krat opende. Hierna liet ze de ander kort alleen om in een haastig tempo mokken te vullen, een dienblad te pakken en deze rond te brengen. Hierna nam ze een bestelling op van een van de reizigers en bracht deze naar de chef. Ook vertelde ze kort waar deze zijn paard kon stallen en gaf hem de sleutel van zijn kamer nadat hij hiervoor had betaalt. Nat van het bier en klam van de benauwde hitte van de kroeg kwam ze weer terug in de enigzins koele kamer. ''Goed, wil je al bestellen?'' vroeg ze met haar handen in haar zij geplaatst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-02-14

Character sheet
Naam: Kyle
Wezen: Magican
Crush: Let me be the one who puts your hart on static, babe~

{ Like acid Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Like acid   { Like acid Icon_minitime1di maa 31, 2015 1:18 pm

''Nótalegt, nee, ik kom niet van hier. Ik kom uit het noorden'' Nóta.. The hell betekende dat? Schold ze hem nu uit in een taal die hij niet kende, of zei ze hallo, of wat zei ze? Kyle besloot maar te doen alsof hij het 'begreep' en vroeg er dus maar niet achter. Uiteindelijk besloot hij dan uiteindelijk maar wat te bestellen. Eén probleem, hij wist niet wat. ''Misschien bier? Wijn? Sterke drank?'' Hij slikte. Alcohol? Dat had hij nog nooit echt gedronken. Misschien was het het beste om dat niet te nemen. Hij had niemand in de buurt die hem terug naar huis zou kunnen helpen, of zelfs dragen als dat nodig was. Ooit zou hij het wel drinken, maar misschien best niet nu. Zeker niet omdat die wolf nog steeds achter hem aan zat. Als Kyle dronken zou zijn, zou hij zich al zeker niet kunnen verdedigen. Niet dat het uiteindelijk veel zou uitmaken. Zaid won toch altijd van hem.
Omdat hij zo geconcentreerd nadacht over wat hij wilde drinken, had hij pas door dat ze weg geweest was, als ze weer binnen kwam. Ze was nat van bier en wel ja, misschien zelfs een beetje zweet kwam ze weer binnen. ''Goed, wil je al bestellen?'' Lichtelijk in paniek keek hij haar aan. Verdomme, hij wist het nog steeds niet. Dit soort dingen was niets voor hem. ”Water?” Piepte hij. Waarom wist hij niet, maar om de een of andere reden, had Ragya een vrij enge en dreigende uitstraling. Hij schraapte zijn keel ”ehhh.. Mijn stem schoot uit, sorry..” Ongemakkelijk keek hij weg.

-niet zo goed, seuwrry-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya

Ragya


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 27-06-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Somewhere in a place

Character sheet
Naam: » Ragya 'Katarinadóttir Baltasardóttir' Airon
Wezen: Demon
Crush: » I would sing for deaf mans ears. { Gray † }

{ Like acid Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Like acid   { Like acid Icon_minitime1do apr 02, 2015 5:57 am

Dit was nu al een verdomd lange avond. Hoe hielt ze dit ooit vol? Kreunend kwam ze weer terug in de kamer en keek de ander weer aan. Hij was gewoon pijnlijk sloom. Ze had hem toch geen hoge wiskunde gevraagd of wel dan? Alleen maar was hij wou drinken. Ze trok dus ook een wenkbrauw op toen ze een piep terug kreeg waar een cavia trots op kon zijn. Maar in plaats van erop in te gaan liep ze weer naar de bar toe en pakte een zo goed als schone biermok. Ze waren hier in een bar, geen restaurant. En glas was nu eenmaal geen goed idee. Ragya vulde de mok met schoon water en gaf deze aan Kyle. ''Water is op het huis'' Paarden dronken water, mannen in een bar? Niet zo. Hij moest echt eens wat doen aan zijn mannelijke uitstraling om deze avond te overleven. ''Goed, ga maar weer terug aan de bar zitten, we letten er wel op dat je niet nog eens in de problemen kom'' Met deze woorden ging ze weer aan het werk en zette de mok water op de balie bij een nog vrije kruk. Ze liep naar de speelman toe en keek de blonde jongen aan. ''Misschien tijd voor een wat rustige dansmuziek?'' De jongen knikte en pakte zijn instrument weer te voorschijn. Hierna nog een paar goede meezing liedjes en iedereen was wel tevreden. Ze klapperde even met haar vleugels, die stijf waren, en haalde toen de lege mokken op om ze af te kunnen wassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





{ Like acid Empty
BerichtOnderwerp: Re: { Like acid   { Like acid Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ Like acid
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Shanaris :: Waterfalls :: Waterfall Village-
Ga naar: