Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 A Thief live for me! Zabur Pfanthom

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zabur

Zabur


Aantal berichten : 145
Registratiedatum : 18-07-13

Character sheet
Naam: Zabur Pfanthom
Wezen: Demon
Crush: Fres warm red meat!

A Thief live for me! Zabur Pfanthom Empty
BerichtOnderwerp: A Thief live for me! Zabur Pfanthom   A Thief live for me! Zabur Pfanthom Icon_minitime1zo jan 04, 2015 11:12 pm

Informatie:
Naam: Zabur
Achternaam: Pfanthom
Bijnaam: Like everybody calls me, Thief
Geslachten: Male
Leeftijd: You do not want to know. * Evil grin *
Ras: Demon
Kracht: Shadow cape, Shadow sword
Ouders: They have never wanted to see me, so i never have met them.
Huisdieren: Fabel a liones.
Buitenkant:
Kleur haar: Donker bruin
Haar lengte: 1 Vingerkootje lang
Kleur ogen: Een blauw oog en 1  groen oog
Lengte: 1.60
Lichaam bouw: Slank, lenig en gespierd
gebouwd.
Kleren: Enkel donkere kleuren.
Littekens: Verschillende, Maar die zitten vooral onder zijn kleding
Sieraden: Die heeft Zabur genoeg, maar hij draagt ze nooit.
Extra:
Karakter:
* Geduldig
* Stil
* strijdlustig
* Genieter
* Eervol
Grootste Wens: Lekker lui in al het goud ter wereld kunnen liggen.
Grootste Angst: Dat heel zijn schat verdwijnt.
Verleden:

Vanuit de bergen uit van Arabië had hij al een grote grot met door de jaren heen gejatte schatten verborgen. Al kwam deze demon oorspronkelijk uit de hel en toen hij daar kwam was hij nog geen eens van Arabische komaf. Volgde een wachter hem eens en vond zo zijn schuilplaats. Jammer genoeg had Zabur toen zijn sporen niet goed uitgewist gehad. De wachter onthield de route en overviel Zabur met een overmacht aan wachters en gewoon voetvolk dat hun gejatte spullen terug wilde. Zabur wist een kleine hoeveelheid mee te grissen in een plunjezak en verdween in de schaduwen. De mensen waren woest omdat Zabur hen ontglipt was, maar Zabur was op zijn beurt weer kwaad op zichzelf dat hij zo onvoorzichtig was geweest. Voor een typische demon kon je Zabur niet echt houden in zijn normale doen en laten, maar als het om zijn schatten ging of wanneer een meerdere hem bevelen geven zou kan Zabur een gevaarlijkere tegenstander blijken te zijn dan je op het eerste gezicht zeggen zou, maar moorden voor iets waardevols heeft de demon ook geen enkele moeite mee. Onderweg naar Akaenas heeft hij zijn schat meer en meer aangevuld. Onder aan de berg waar het demonen kasteel op staat heeft Zabur zijn eigen
huis:
gebouwd waar de gesmolten sneeuw als een waterval langs het rad in een beekje richting de moerassen stroomt. Goed verborgen is de grot van Zabur nu waar hij zijn schatten bewaard.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A Thief live for me! Zabur Pfanthom
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Algemeen :: Voorstellen :: Karakter-
Ga naar: