Aantal berichten : 165 Registratiedatum : 04-05-13 Woonplaats : The underworld!
Character sheet Naam: Cervius Salix Wezen: Demon Crush: How can i find a woman of my dreams while i'm a nightmare?
Onderwerp: Elf Fantasy Fair di feb 04, 2014 9:25 pm
Aangezien een aantal mensen hier naar de Elf Fantasy Fair gaan heb ik besloten een Kostuum Topic te openen ^^ Aangezien we elkaar wel moeten kunnen herkennen tussen de mensen massa kun je hier posten hoe je er uit ziet, of waar je mee bezig bent etc.
Laatst aangepast door Cervius op di feb 04, 2014 9:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Cervius Admin/Leider
Character sheet Naam: Cervius Salix Wezen: Demon Crush: How can i find a woman of my dreams while i'm a nightmare?
Onderwerp: Re: Elf Fantasy Fair di feb 04, 2014 9:30 pm
Ik ben bezig met een Demon kostuum. Mijn kleren heb ik al wat samen gesteld, maar ik ben nog bezig met een staf en hoorns. Ook weet ik nog niet wat ik om mijn voeten moet. Mijn gezicht word wit met zwart, en ik doe rode lenzen in xD Dit zijn slechte foto's, betere volgen ^^'
mijn benen met draak-achtige leggings, en de gehavende rok.
[kak telefoon]
Cervius Admin/Leider
Onderwerp: Re: Elf Fantasy Fair vr feb 28, 2014 11:16 am
De hoorns zijn nu ook af :p
Selena Admin/Leidster
Aantal berichten : 335 Registratiedatum : 04-05-13 Leeftijd : 26 Woonplaats : In jou dromen
Character sheet Naam: Selena Lotus Wezen: Witch Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for
Onderwerp: Re: Elf Fantasy Fair ma apr 07, 2014 6:14 pm
Het wordt tijd om wat van mijn eigen kostuum te laten zien..Hij is nog niet helemaal af maar dit is wat ik heb:
wat kijk ik leuk x_x
Stephano
Aantal berichten : 87 Registratiedatum : 09-06-13 Leeftijd : 24
Character sheet Naam: Stephano Wezen: Angel Crush: Eh... None
Onderwerp: Re: Elf Fantasy Fair za apr 19, 2014 8:29 am
Spoiler:
Heb geeen tijd om een foto van mezelf te maken, maar zo ga ik xD
Cervius Admin/Leider
Onderwerp: Re: Elf Fantasy Fair za apr 19, 2014 10:50 pm
Ik heb alleen Cato even gezien, die ik aan haar koffertje herkende xD Maar ik had een heel gepruts met mijn kostuum, dus de grootste tijd was ik daar mee bezig. >_<
Nathan Admin
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 15-12-13 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nathan Kurosaki Lotus Wezen: Magican Crush: Ƭнє яєƖαтισηѕнιρ вєтωєєη мє αηɗ му мαgιc ιѕ ρяєтту gσσɗ
Onderwerp: Re: Elf Fantasy Fair zo apr 20, 2014 7:29 pm
Jawel! De EFF is geweest (voor mij), dus hier zijn wat foto's!
Spoiler:
All the credits go to Jim Sangwine, the one who took the picture
Spoiler:
Captured by the assassins :0
Spoiler:
Fighting with Ana xD
Spoiler:
Mede-Ichigo :'D Voorganger van mijn kostuum. Ik ben zeg maar een soort van "evolutie" op zijn char.. Of zoiets..
Spoiler:
Ofcourse ook met Jack Sparrow!
Spoiler:
En dan met nog een dude van dezelfde anime als ik: Bleach!
Terezi
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 18-11-13 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Terezi Pyrope Wezen: Angel Crush: Love is blind, just like me
Onderwerp: Re: Elf Fantasy Fair ma mei 12, 2014 6:33 pm
Yay! I found this topic >:3
Ik ben samen met wat vrienden (waaronder mijn crush De gast met de fedora) geweest en cosplayde Terezi Pyrope van Homestuck.
Foto's :'D:
Okay, dit was na de EFF (in een shoarmatent), maar het telt nog steeds bij EFF foto's :