Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Informathie over Vampiers

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Morla

Morla


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-05-13

Character sheet
Naam: Morla Silver
Wezen: Witch
Crush: I like a good fight, so i can crush my foe!

Informathie over Vampiers Empty
BerichtOnderwerp: Informathie over Vampiers   Informathie over Vampiers Icon_minitime1ma mei 06, 2013 2:06 am

(plaatje komt nog)

Hallo eerbiedige wezens.
Ik zal jullie eens wat info over mijn soort geven. De eeuwige jeugd is aan ons toe verwezen en daar ben ik erg dankbaar voor. Wij Vampiers leven niet enkel in duisternis, al is dat wel de juiste jachtterrein voor ons. Wat je in sprookjes hoort klopt niet, niet echt tenminste. Wij kunnen over dag rond lopen tenzij de zon iets te vel gaat schijnen dan gaat onze mooie witte huid glinsteren. Dat trekt net te veel aandacht naar mijn zin en een van de kleine nadelen die wij als vampiers hebben. Maar daarin tegen zijn we snel en sterk, maar ook zo lenig als een kat. Menselijk voedsel voed niet zoals bloed zou doen, maar we verteren het prima en kunnen zo de andere wezens lekker bedotten. Maar ons kenmerk buiten onze huid zullen ze ons aan onze ogen herkennen. Natuurlijk hebben we lang niet allemaal rode ogen zoals ik, maar sommige hebben andere kleuren ogen die veel dieper en helderder van oogkleur hebben.
Aan weerwolven hebben wij een hele grote hekel. Deze wezens stinken een uur in de wind en denken steeds ons terretorium te kunnen betreden...
Mochten er nog vragen zijn stel die dan gerust, maar of je ongeschonde weer weg komt zonder ons in een gulle bui aan te treffen zeg ik waag een poging?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Informathie over Vampiers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Algemeen :: Informatie :: Uitleg :: Vampires-
Ga naar: