Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 eerste manip :D [W.I.P.]

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Luna
Leidster
Luna


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Luna Gengral
Wezen: Werewolf
Crush: People keep telling me that my prins charming will find me one day. I think mine got eaten by a lion...

eerste manip :D [W.I.P.] Empty
BerichtOnderwerp: eerste manip :D [W.I.P.]   eerste manip :D [W.I.P.] Icon_minitime1do jul 04, 2013 12:58 pm

haaai derpjes c:
le me is bezig aan mijn eerste manip Very Happy (=fotomanipulatie) als je niet weet wat het is... zoek het dan maar lekker op ^.^

ben na 1uur klaar geraakt met mijn achtergrond. Het gebergte was nogal een geklooi in het begin, en de er voor zorgen dat de kleuren matchen met de lucht was ook nogal een geklooi ._. but, ik vind de achtergrond wel leuk ^.^
Achtergrond:

En dan het masker van mijn hoofdonderwerp in mijn manip ^.^ eens zien of iemand kan raden wie het zijn Razz
Masker:

ik zal regelmatig dit topic updaten om te laten zien hoe ver ik al zit ^.^
voor mijn eerste manip vind ik het redelijk goed lukken, heb er tot nu in totaal 2 uur aan gezeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

eerste manip :D [W.I.P.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste manip :D [W.I.P.]   eerste manip :D [W.I.P.] Icon_minitime1do jul 04, 2013 1:07 pm

O_________________________O
Mens, ik kan niet eens een beetje een redelijk onderschrift maken en jij..ben zo jaloers!

maar super mooi gemaakt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Cervius
Admin/Leider
Cervius


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 04-05-13
Woonplaats : The underworld!

Character sheet
Naam: Cervius Salix
Wezen: Demon
Crush: How can i find a woman of my dreams while i'm a nightmare?

eerste manip :D [W.I.P.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste manip :D [W.I.P.]   eerste manip :D [W.I.P.] Icon_minitime1do jul 04, 2013 1:41 pm

Ontzettend gaaf! ;D Misschien dat je me ooit les kan geven.. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 26-05-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Yata Misaki
Wezen: Magican
Crush: No.

eerste manip :D [W.I.P.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste manip :D [W.I.P.]   eerste manip :D [W.I.P.] Icon_minitime1do jul 04, 2013 1:44 pm

Die zijn echt héél mooi<3

-----echt niet jaloers hoor T.T-----
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Leidster
Luna


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Luna Gengral
Wezen: Werewolf
Crush: People keep telling me that my prins charming will find me one day. I think mine got eaten by a lion...

eerste manip :D [W.I.P.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste manip :D [W.I.P.]   eerste manip :D [W.I.P.] Icon_minitime1do jul 04, 2013 2:12 pm

thanks allemaal ^.^ en het is niet zo erg moeilijk hoowr, gewoon wat tutorials opzoeken en doen wat er uitgelegd wordt c:

but, hier is een nieuwe update. Het haar is niet echt zoals ik wil, ik heb er in totaal een uur aan gezeten en heb opgegeven omdat de enige andere optie is dat ik ze kaal zou moeten maken en dat is niet bepaald de bedoeling ^^' maarja, misschien dat ik er later als ik beter ben in manips maken ik een oplossing vind voor dit soort toestanden. Oh, en het is dus een manip van de band black veil brides ^.^
Black Veil Brides:

EDIT:
aangezien die manip uiteindelijk compleet mislukt was, heb ik een andere gemaakt ^.^
Le Manip:
Terug naar boven Ga naar beneden
Morla

Morla


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-05-13

Character sheet
Naam: Morla Silver
Wezen: Witch
Crush: I like a good fight, so i can crush my foe!

eerste manip :D [W.I.P.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste manip :D [W.I.P.]   eerste manip :D [W.I.P.] Icon_minitime1za aug 03, 2013 3:20 pm

die laatste is vet gaaf!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





eerste manip :D [W.I.P.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste manip :D [W.I.P.]   eerste manip :D [W.I.P.] Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
eerste manip :D [W.I.P.]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Algemeen :: Off Topic :: Atelier-
Ga naar: