Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Information witch

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

Information witch Empty
BerichtOnderwerp: Information witch   Information witch Icon_minitime1zo mei 05, 2013 8:35 pm

Information witch Heksen1_zps173cf586
Welkom Gast,
Mijn naam is Selena Lotus en ik ben de leider van de heksen. In dit topic ga ik jullie uitleggen wat het inhoud om een heks te zijn.
Zo makkelijk is het niet om een Heks te worden, het moet in je bloed liggen om magie te besturen. Ons kracht gaat van moeder naar dochter.
Wij zien er dan wel uit als dood gewone mensen maar meestal hebben we een kenmerk wat laat zien dat we anders zijn. Bij de ene kunnen de ogen van kleur veranderen bij de emotie die ze heeft en bij de andere kan het zijn dat haar haar kleur heel anders is.
Ons kracht is verbonden met de natuur, hoewel ons kracht bedoeld is om zich zelf te verdedigen of te ontsnappen...Dan nog wil je niet ons vijand zijn, we kennen geen genade als je in de weg staat.
Ons magie zit diep in ons en alle spreuken die wij gebruiken komen ook diep uit ons ziel, elke heks heeft zo haar eigen soort van magie, beheers jij nou meer iets van de element of heb jij iets meer weg van de natuur? Voor sterke spreuken gebruiken wij ook wel is rituelen.
Elke maand houden we een ritueel om ons dank te bewijzen aan moeder natuur. Als heks hoor je daar bij te zijn, anders zal je gestraft worden en het zal niet zo zacht zinnig zijn!
Wij vechten dan wel voor Tyrion die ons vrede heeft beloofd en dat alles blijft zo als het is, maar diep in mijn ziel hoop ik dat als er oorlog komt wij de magiërs kunnen vernietigen...Hun kunnen martelen tot ze gaan smeken om te stoppen...
Als we toch over Magiërs zijn begonnen..Het zijn vreselijke wezens, een fout van moeder natuur, die mannen denken dat ze beter zijn dan wij! Maar we zullen ze bewijzen dat wij veel steviger op de aarde staan dan zij! En dat wij veel beter met magie overweg kunnen dan die magiërs.
Oeps...Ik geloof dat ik mij ietsjes heb laten gaan.

Als je nog vragen hebt kun je mij altijd een pb'tje sturen.
Ik bijt niet! Nouja soms....
Information witch Selena1_zps5c85151b
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
 
Information witch
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Algemeen :: Informatie :: Uitleg :: Witches-
Ga naar: