Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Little demon (clar)

Go down 
AuteurBericht
Jace

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 21-05-13

Character sheet
Naam: Jonathan Christopher (JC/ Jace) Wayland
Wezen: Angel
Crush: If you can shoot me with your love arrow, I will strike down and kiss you dear

BerichtOnderwerp: Little demon (clar)   di jun 11, 2013 1:59 pm

Jace dook mee met de waterval, sprong het frisse water in. Ja hier ging hij zwemmen, en waste hij zich meestal. Hij was niet bang voor het vijandige gebied, sterker nog hij lachte gevaar toe. Trouwens deze waterval was al lang voor de oorlog zijn badderplaats geweest, dat ging hij echt niet veranderen voor zo'n stomme vete. Hij peinsde er nog niet over. Langzaam kwam hij weer boven water, schudde hij met zijn zwarte lokken voor hij langzaam het water uit klom. Nog half nat trok jace alvast zijn zwarte broek aan, zodat hij in ieder geval iets aan had. Zijn shirt liet hij links van zich liggen. Langzaam haalde hij een appel tevoorschijn, beet er zacht in terwijl hij peinzend voor zich uitstaarde, helemaal niet bij zijn gedachte hier. De zon verlichte zijn gave huid, liet die zelfs een beetje glinsteren door de vochtdruppels die nog aanwezig waren. Langzaam leunde hij achteruit, zijn arm achter zijn hoofd zijn ogen gesloten zijn stevige bovenlijf ontbloot. Zalig dagje was het, heerlijk dagje.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Cassandra

Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 23-05-13

Character sheet
Naam: Cassandra Salix
Wezen: Demon
Crush: o_O

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   di jun 11, 2013 2:17 pm

Okee, ze had op haar donder gehad van haar grote broer over dat ze nog niet klaar was voor het buiten wereld maar Cassandra was het daar binnen ook spuug zat. Sinds ze als peuter met haar broer perongeluk was meegelift naar de aarde zat ze vast in de kasteel, goed de eerste paar jaar was ze nog een peuter en kon ze weinig doen maar nu, nu was ze het zat en wou ze meer van de wereld zien. Met veel moeite, had ze zover gekregen dat haar oppasser iets anders ging doen en was ze weer via haar geheime gat naar buiten gekomen. Tja, ze was dan ook net zo koppig als haar broer in dat geval en zou toch op een of ander manier weer buiten gekomen zijn. Cassandra had de afstand tussen het kasteel en haar snel gemaakt door haar snelheid te gebruiken. Nu liep ze op het stromend water af, na een potje rennen had dit kleine demon dorst gekregen en hoewel ze als de dood voor water was, vond ze het drinken minder erg. Cassandra liep op het water af en bekeek bewonderend de waterval, zo groot...Zo prachtig... Voor het water in de schaduw stopte Cassandra, ging op haar knieën zitten en maakt een kommetje met haar handen en deed er wat water in en dronk voorzichtig.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jace

Character sheet
Crush: If you can shoot me with your love arrow, I will strike down and kiss you dear

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   di jun 11, 2013 2:50 pm

Zijn dag was toch zo goed en rustig begonnen.
Uiteraard kon dat niet blijven duren, dat deed het nooit namelijk. En dit keer kwam de onrust tevoorschijn in de vorm van een klein ding, een meisje nog wel. langzaam richtte Jace zich op zijn ellebogen, keek naar het kleine geval dat zich blijkbaar tegoed deed aan het water, het water waar hij zonet nog in gezwommen had. Bedachtzaam en met half dichtgeknepen ogen keek Jace naar het kleine meisje, hij snoof in de lucht. Zwavel, de stank van zwavel hing om haar heen.
Een demoon.
Dat was ze dus.
Geruisloos stond hij op, sloop naar het kind toe om vervolgens achter haar op te doemen met een vage geheimzinnige glimlach op zijn gelaat. "Zijn we verdwaald kleine meid?" Vroeg hij op een mierzoete toon.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Cassandra

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   di jun 11, 2013 2:59 pm

Ze had eerder de jongen opgemerkt in het water maar trok zich er niet veel aan, ze kwam hier niet om kwaad te doen, plus ze had ook nog niet echt krachten om iemand kwaad te doen...hoewel de andere demonen zeiden dat ze die wel had, haar scherpe hoektandjes namelijk. Ze dronk nog wat, voor haar maag maakte het niet uit of het water schoon was of niet. Cassandra voelde haar zintuigen prikken en wist dat iemand achter haar stond, wat was ze blij dat haar zintuigen zich snel ontwikkelde. "Zijn we verdwaald kleine meid?" Vroeg iemand op een mierzoete toon. Met een zucht liet Cassandra haar armpjes hangen, fijn daar ging haar rust, ze stond op en draaide zich om en keek omhoog met grote bruine ogen 'nee hoow meneew.' Zei ze op een schattig kinderlijk toon, tja je wist niet wat hij was en dan moet je maar even een dom klein kind spelen, want ze leek op een kind van 4 jaar door dat ze zo klein was.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jace

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   wo jun 12, 2013 12:53 pm

Jace vroeg zich af wat dit kleine ding hier deed. ja ding want jace kon een demoon echt niet als een persoon zien, niet na wat ze hem aangedaan hadden. Peinzend ging hij dichterbij, toverde een glimlach op zijn gelaat. Voor een engel kon Jace eigenlijk verrassend sluw en achterbaks zijn. ze stond op en draaide zich om en keek omhoog met grote bruine ogen 'nee hoow meneew.' Zei ze op een schattig kinderlijk toon.  Peinzend keek hij naar het kleine geval. Fijn het was dus echt een klein kind dat nog niet eens fatsoenlijk kon praten. Had hij weer hoor. Hij bukte zich zodat hij op gelijke hoogte kwam te zitten met het demonenkind. "Zeg eens, waar zijn je ouders kleine....euhm...." Even hield hij zijn hoofd schuin. "...meid?" Voegde hij er nog aan toe. Ja het kon goed zijn dat dit kleine ding niet alleen was en dan moest hij gaan uitkijken. Zijn hemd had hij nog een eind verder laten liggen, het maakte hem niet uit dat hij hier met ontblootte borst stond.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Cassandra

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   wo jun 12, 2013 2:00 pm

Van binnen vertrouwde Cassandra deze jongen niet...iets klopte er niet...heel erg niet en hoezo had ze de neiging om dit wezen niet te mogen? Hij zag er....tja Cassandra kon geen woorden vinden. Ze zag hoe de jongen bukte, grom...Waarom vond hij het toch zo nodig om te bukken? maar dit gaf haar wel de kans om hem recht aan te kijken. "Zeg eens, waar zijn je ouders kleine....euhm...." Even hield hij zijn hoofd schuin. "...meid?" Voegde hij er nog aan toe. Cassandra keek hem recht aan, ze mocht niet vertellen wie haar broer was, dat zij haar innerlijke stem in haar. 'Mijn oudews?' Tranen kwamen in haar oogjes en ze knipperde die gauw weg. Ze veegde wat haartjes die voor haar ogen vielen weg en keek de jongen aan 'Die zijn thuis.' Zei ze zachtjes en keek even weg. Toen ze weer naar hem keek was er in haar ogen nieuwsgierigheid gekomen. 'Wat ben jij voow wezen?' Haar toon was nieuwsgierig en ze bekeek hem nu helemaal aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jace

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   wo jun 12, 2013 6:55 pm

Het ding keek hem recht aan, jace staarde haar aan, bekeek haar van kop tot teen. Kon hij nu geen lekkere demoon tegenkomen in plaats van dit ukkepukje? Dan had hij in iedergeval nog wat lol beleefd . 'Mijn oudews?' Tranen kwamen in haar oogjes en ze knipperde die gauw weg. Even voelde hij een vlaag van medelijden, tja hij  was en bleef wel een engel.  Ze veegde wat haartjes die voor haar ogen vielen weg en keek de jace aan 'Die zijn thuis.' Zei ze zachtjes en keek even weg. Fijn veel zinnigs zou hij niet uit dit schepsel krijgen. Toen ze weer naar hem keek was er in haar ogen nieuwsgierigheid gekomen. 'Wat ben jij voow wezen?' Haar toon was nieuwsgierig en ze bekeek hem nu helemaal aan. Hij grijnsde. "Ja dat wil je wel weten he kleine demoon?" Sprak hij met een grijns. ach wat kon het voor kwaad? Ze was een kleine meid en waarschijnlijk nog niet erg krachtig. Langzaam ontvouwde hij zijn vleugels. "Raad eens kleine meid? En heb jij ook een naam boloogje?" Vroeg hij op een geamuseerde toon.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Cassandra

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   wo jun 12, 2013 7:11 pm

Okee, ze vond het maar niks dat hij haar zo bekeek, het voelde niet fijn dat ze zo werd bekeken. Als of hij wou schatten hoe veel schade ze kon aanrichten, maar dat hoorde zij te doen, zij hoorde diegene te bekijken en te schatten waar het lekkerst vlees is, maar nu bekeek ze hem allen nieuwsgierig, ze wou eigenlijk wel weten wat voor vlees ze hier voor zich had, straks was ie nog niet eens lekkers ofzo. "Ja dat wil je wel weten he kleine demoon?" Sprak hij met een grijns. "Ja dat wil je wel weten he kleine demoon?" Sprak hij met een grijns. Cassandra keek hem kalmpjes aan en even, voor een seconde was er wijsheid in haar ogen te zien, maar die was net zo snel weg als ie gekomen was, want met grote nieuwsgierige ogen bekeek ze de prachtige witte vleugels van deze jongen, ergens kwamen ze haar bekend voor. Cassandra hield haar hoofd ietsjes schuin en probeerde zich te herinneren waar ze ook al weer zulke vleugels had gezien?
"Raad eens kleine meid? En heb jij ook een naam boloogje?" Vroeg hij op een geamuseerde toon. Die geamuseerde toon was vervelend, ze wou niet dat met haar werd gespeeld 'hmm, die vleugels komen mij bekend voow... uhu..Ik heb ooit een boek met zulke vleugels opgegeten....Engel toch?' Even was haar kinderlijkheid weg terwijl ze er aan terug dacht. Ook had ze een keertje gezien hoe haar broer zo een wezen martelde, maar dat was ook perongeluk dat ze het zag...maar daar sprak ze niet graag over 'Ik zeg mijn naam, als jij ook vewteld hoe jij heet!' Zei ze met een kinderlijk, onschuldig grijns.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jace

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   do jun 13, 2013 1:36 pm

Cassandra keek hem kalmpjes aan en even, voor een seconde was er wijsheid in haar ogen te zien, maar die was net zo snel weg als ie gekomen was, want met grote nieuwsgierige ogen bekeek ze zijn prachtige witte vleugels met een grijns keek hij naar het kleintje, zo erg was deze demoon nog niet, ze veel verassend goed mee voor zo'n verachtelijk wezen.  'hmm, die vleugels komen mij bekend voow... uhu..Ik heb ooit een boek met zulke vleugels opgegeten....Engel toch?'  Een boek opgegeten? Nou dat moest toch ook zwaar op de maag liggen, niet? Zacht knikte hij. "Goed geraden boloogje." Sprak hij met een tevreden grijns, dit kleine wezen had geluk dat Jace in een goede bui was en bijgevolg dus plagerig maar ook vriendelijk en geduldig was.  'Ik zeg mijn naam, als jij ook vewteld hoe jij heet!' Zei ze met een kinderlijk, onschuldig grijns. Grijnzend stak Jace zijn vinger op, schudde zacht met zijn hoofd. "Slimme zet boloogje, mijn Naam is Jonathan Christopher Wayland, maar je mag me Jace noemen. En boloogje krijg ik nu de eer om jouw naam te weten?" Vroeg hij zijn kin op zijn handen steunend, zijn vleugels opgevouwen op zijn blote rug.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Cassandra

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   do jun 13, 2013 1:47 pm

"Goed geraden boloogje." Sprak hij met een tevreden grijns, okee die bijnaam begon haar echt te irriteren, nog een beetje en ze zou hem gaan bijten..echt waar, hoezo steeds Boloogje? haar ogen waren niet bol, ze waren groot maar niet bol! De Engel stak grijnzend zijn vinger omhoog en ze keek hem geduldig aan.  "Slimme zet boloogje, mijn Naam is Jonathan Christopher Wayland, maar je mag me Jace noemen. En boloogje krijg ik nu de eer om jouw naam te weten?" Vroeg hij zijn kin op zijn handen steunend, zijn vleugels opgevouwen op zijn blote rug. Ze keek hem geërgerd aan 'Hou op met Boloogje!' In haar ogen kwam even vliegensvlug een kwade blik maar die knipperde ze gauw weg 'Mijn naam is Cassandwa Second en voow jou Cassandwa.' Zei ze rustig, een gevoel in haar zei dat ze haar echte achternaam niet most vertellen, dan wist ze dat het afgelopen zou zijn met het vriendelijke engel hier...Want in het boek stond dat Engelen de vijanden zijn van Demonen dus ze moest wel goed oppassen!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jace

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   do jun 13, 2013 2:05 pm

Hij irriteerde haar, dat had hij heus wel door, en hij vond het geweldig.  Ze keek hem geërgerd aan 'Hou op met Boloogje!' In haar ogen kwam even vliegensvlug een kwade blik maar die knipperde ze gauw weg . Even stak hij zijn handen in de lucht, sprongen zijn vleugels weer open. "Wow relax." Sprak hij met een plagerige grijns voor hij haar een tikje tegen haar voorhoofd gaf. "Ik vind de bijnaam wel toepasselijk, ik bedoel, al eens gezien hoe groot die ogen van je zijn? Het zijn net bowlingballen die iemand in een hoofd heeft gepropt, maar maak je geen zorgen boloogje ze zijn wel schattig. " Sprak Jace op diezelfde plagerige toon. ah wezens plagen was gewoon geweldig. 'Mijn naam is Cassandwa Second en voow jou Cassandwa.' Zei ze rustig. Hij knikte en nam haar kleine handje vast om die vervolgens naar zijn gezicht te brengen en er een zachte kus op te drukken. "aangenaam kennis te maken juffrouw Cassandra." Sprak hij met een charmante grijns, ach ja Jace was een man van veel verassingen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Cassandra

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   do jun 13, 2013 2:41 pm

Cassandra zag hoe Jace's vleugels opensprongen en hij zijn handen in de lucht deed. "Wow relax." Sprak hij met een plagerige grijns voor hij haar een tikje tegen haar voorhoofd gaf. "Ik vind de bijnaam wel toepasselijk, ik bedoel, al eens gezien hoe groot die ogen van je zijn? Het zijn net bowlingballen die iemand in een hoofd heeft gepropt, maar maak je geen zorgen boloogje ze zijn wel schattig. " Sprak Jace op diezelfde plagerige toon. Ze gromde zachtjes 'heb je wel is gezien hoe zo een klein meisje een heel awm kan afbijten? Nee dan zou ik ook ophouden als ik jou was.' Klonk droog uit haar mond en ze keek hem met diezelfde lieve kinderlijke glimlach aan. Ze wou niet schattig gezien worden! Maar juist gevaarlijk! Zodat wezens bang voor haar zouden zijn net als voor haar broer! Toen ze zich voorstelde zag ze hoe hij haar mini hand in zijn enorme klauw nam en ze trok een wenkbrauw op. Maar toen hij er een kus er op drukte werden haar ogen groot..."aangenaam kennis te maken juffrouw Cassandra." Sprak hij met een charmante grijns, Ze trok haar hand terug en keek hem nog steeds verbaasd aan 'Je bent waaw!' 
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jace

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   do jun 13, 2013 2:55 pm

Ze gromde zachtjes 'heb je wel is gezien hoe zo een klein meisje een heel awm kan afbijten? Nee dan zou ik ook ophouden als ik jou was.' Klonk droog uit haar mond en ze keek hem met diezelfde lieve kinderlijke glimlach aan. Hij grinnikte. "Voor jij mijn arm kan afbijten, lig je al verzopen in dat meer Boloogje." Sprak Jace met een grijns, maar in zijn ogen zat een gevaarlijke glans, ja hij meende wat hij zei. Ookal was ze een kind, ze was een demoon en dus had hij er geen probleem mee om haar om te brengen. Ze trok haar hand terug en keek hem nog steeds verbaasd aan 'Je bent waaw!'  Hij haalde zijn schouders op. "Ik ben niet raar Boloogje, ik ben gewoon heel oud." Sprak hij rustig terwijl hij zijn vleugels weer introk, met zijn gespierde schouders rolde. 
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Cassandra

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   do jun 13, 2013 3:05 pm

Hij grinnikte. "Voor jij mijn arm kan afbijten, lig je al verzopen in dat meer Boloogje." Sprak Jace met een grijns, maar in zijn ogen zat een gevaarlijke glans, Ze snoof, deze jongen onderschatte haar, ze kon het zo merken, hij dacht ook al dat ze klein en hulpeloos was en niks kon! Maar dat was helemaal niet waar. Ze had ook zo haar eigen krachten al waren ze niet zo super angstaanjagend maar wel super handig! Hij haalde zijn schouders op. "Ik ben niet raar Boloogje, ik ben gewoon heel oud." Sprak hij rustig terwijl hij zijn vleugels weer introk, met zijn gespierde schouders rolde. Cassandra keek naar Jace en hield haar hoofdje iets schuin 'Nouja, nog steeds ben je waaw.' Zei ze kalmpjes en liep naar het meer en bekeek het meer goed, sloot haar ogen en genoot even van de wind in haar korte haar.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jace

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   za jun 15, 2013 3:05 pm

Hij grinnikte zacht toen het kind zacht snoof. Wat had ze anders verwacht? Dat hij bang voor haar zou zijn? Dat hij haar bedreigingen echt serieus zou nemen? Kom op. De kans dat dit kind hem, de volwassen mannelijke engel aan zou kunnen was nog kleiner dan miniem. Nog kleiner dan dat zelfs. Cassandra keek naar Jace en hield haar hoofdje iets schuin 'Nouja, nog steeds ben je waaw.' Zei ze kalmpjes en liep naar het meer en bekeek het meer goed, sloot haar ogen en genoot even van de wind in haar korte haar.  Jace gerinnikte zacht. "weet je raar zijn is een relatief iets, dus nee ik voel me niet beledigd boloogje." Sprak hij voor hij opstond en naar het meer toeliep, er naar tuurde. "Mag jij eigenlijk wel alleen ronddwalen? Zometeen kom je nog heel enge mensen tegen." Grinnikte Jace zacht, ergens was het best ironisch dat hij hier met een demoon stond te praten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Cassandra

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   za jun 15, 2013 3:27 pm

Jace gerinnikte zacht. "weet je raar zijn is een relatief iets, dus nee ik voel me niet beledigd boloogje." Ze rilde, maar niet door zijn woorden maar terwijl ze naar het water keek en zette zonder het te merken een stap weg om niet te dicht er bij te staan. Ze zag van uit haar ooghoek Jace naast haar staan. "Mag jij eigenlijk wel alleen ronddwalen? Zometeen kom je nog heel enge mensen tegen." Grinnikte Jace zacht, Cassandra glimlachte zachtjes en keek hem aan 'Zo eentje als jij? En het gaat je niks aan of ik hier alleen mag ronddwalen.' Zei ze met een speelse grijns en keek omhoog om hem aan te kijken 'en...Ik kan ook gevaawlijk zijn hoow! je ondewschat mij alleen!' Zei ze en grijnsde breed waar haar scherpe hoektanden zichtbaar van werden. Nee met haar kon je soms beter niet sollen want ze zelf zo klein kon ze iemand pijn doen, Demonen zeiden dat ze net een pitbul was, als ze eenmaal iets vast had liet ze het niet zo makkelijk los.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jace

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   do jun 27, 2013 9:05 pm

Cassandra glimlachte zachtjes en keek hem aan, een demoon die glimlachte, een zeldzaam iets. 'Zo eentje als jij? En het gaat je niks aan of ik hier alleen mag ronddwalen.' Zei ze met een speelse grijns en keek omhoog om hem aan te kijken een grijns sierde ook zijn lippen. "Ja zo iemand als ik." Sprak hij grinnikend, zelfs zijn ogen lachten mee. nee deze kleine dame was zo erg nog niet, ze viel goed mee voor een demoon dan. 'en...Ik kan ook gevaawlijk zijn hoow! je ondewschat mij alleen!' Zei ze en grijnsde breed waar haar scherpe hoektanden zichtbaar van werden. Jace schudde zijn hoofd. "Ik onderschat je niet boloogje, het is alleen ik ben al heel oud en een stuk groter en gespierder, dus ik denk dat ik je wel aankan." Sprak hij met een vriendelijke glimlach, de aardige Jace kwam naar boven. "Mooie tanden trouwens, heel vampier-ish" Grinnikte hij. Maar dat gegrinnik stopte algauw toen hij iets hoorde bewegen. Zijn blik gleed naar waar het geluid vandaan kwam, vlak voor een stel wolven uit de bosjes sprongen.Shit. Die wolven zouden deze kleine demoon echt niet heel laten, verdomme? Waarom kon hem dat wat schelen. Jace kleek naar Cassandra, glimlachte flauw. "Niet bijten, oké?" Sprak hij grappend voor hij de kleine demoon optilde en omhoog vloog. Ver weg van de wolven. Hij wist niet goed waar heen, hij kon niet landen en hij kon haar ook niet meenemen naar zijn huis, verdomme. "Enig idee waar we heen kunnen boloogje?" Vroeg hij naar haar in zijn armen kijkend.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Cassandra

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   vr jun 28, 2013 2:56 pm

Cassandra keek naar boven en glimlachte, Jace glimlachte terug en het stond hem anders...Zijn Gezicht veranderde mee en hij leek niet meer zo eng..Goedhij was ook niet echt eng mar dit stond hem leuk. "Ja zo iemand als ik." Sprak hij grinnikend, Cassandra keek naar zijn ogen die meteen al niet zo kil stonden. en...Ik kan ook gevaawlijk zijn hoow! je ondewschat mij alleen!' Zei ze en grijnsde breed waar haar scherpe hoektanden zichtbaar van werden. Ja haar onderhoektanden waren bijzonedr scherp en ze kon zo door een mensen huid heen boren als of het boter was. Cassandra was er heel trots op. "Ik onderschat je niet boloogje, het is alleen ik ben al heel oud en een stuk groter en gespierder, dus ik denk dat ik je wel aankan." Sprak hij met een vriendelijke glimlach, Weer die bijnaam! Hoezo kon hij even haar bijnaam niet weglaten? Ze hete gewoon Cassandra, als ie zo nodig haar een bijnaam moest geven dan kon die Cassie wel doen maar geen Boloogje. Mooie tanden trouwens, heel vampier-ish" Grinnikte hij. Cassandra's glimlach werd breder 'alleen die van een vampiew zijn boven en die van mij zitten ondew.' Zei ze maar keek meteen alert toen ze geluid hoorde. Ze keek naar waar het vandaan kwam en zag een stel wolven uit bosjes springen. Haar ogen in haar schedel begonnen licht te geven en ze keek hun uitdagend aan, ze was heus niet bang voor deze hondjes. "Niet bijten, oké?" Sprak hij grappend voor hij de kleine demoon optilde en omhoog vloog. Cassandra keek geschrokken naar Jace en ontspande zich toen en bekeek alles een beetje, het zag er heel anders uit. Ze hield van vliegen, vooral op haar broers rug. "Enig idee waar we heen kunnen boloogje?" Vroeg hij naar haar in zijn armen kijkend. Cassandra keek naar Jace en dacht gauw na 'Je kunt mij tussen de vampiews tewwitowia en Demons tewwitowia.' Zei ze kalmpjes, ja in de dichte mist zou niemand hun zien..
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jace

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   wo jul 03, 2013 11:32 am

Cassandra's glimlach werd breder 'alleen die van een vampiew zijn boven en die van mij zitten ondew.' Zei ze maar keek meteen alert toen ze geluid hoorde. Jace grinnikte zacht bij haar woorden. "Ja de jouwe zijn veel cooler." Sprak hij met een knipoog. Oké dit meisje was dan wel een demoon maar ze was ook een kind, een schattig kind, daar kon hij toch moeilijk bot en gemeen tegen gaan doen? Een geluid zorgde ervoor dat Jace alert werd. Wolven. Voor hem niet echt een gevaar maar voor deze kleine dame? Jup zeker gevaarlijk. Cassandra keek geschrokken naar Jace toen hij haa roptilde en opsteeg. Jace had geen zin in een gevecht en hij wilde deze kleine dame niet in gevaar brengen. Ze mocht dan een grote mond hebben en dapper zijn, een roedel wolven kon ze niet aan, een paar wolven was geen probleem maar als ze in groep gingen aanvallen waren ze echt wel dodelijk. Hij zag dat zijn kleine gast ontspande, daar was hij blij om. Sommige wezens kregen nogal paniekaanvallen als ze voor het eerst in de lucht waren dan gingen ze spartelen en schoppen, dat was niet echt bepaald fijn te noemen. Cassandra keek naar Jace en dacht gauw na 'Je kunt mij tussen de vampiews tewwitowia en Demons tewwitowia.' Zei ze kalmpjes. Hij knikte zacht en sloeg krachtig met zijn vleugels, de kleine demoon tegen zijn borst aandrukkend zodat ze niet teveel last zou hebben van de snijdende wind. "Niet gillen" Zei hij met een grijns voor hij naar beneden dook. Ze gingen heel snel, de wind suisden in zijn oren. Vlak voor ze de grond zouden raken trok hij op en landde hij op zijn voeten, de kleine demoon rustig neerzettend. Het was hier mistig, Jace vond het niet bepaald aangenaam. Oké vijanden vonden hen moeilijker maar zij zagen vijanden ook niet echt bepaald aankomen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Cassandra

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   wo jul 03, 2013 3:49 pm

Het was zo raar en hoewel Cassandra wist dat ie een engel was, voelde ze zich vertrouwd bij hem, ookal kreeg ze ergens daar, ver in haar achterhoofd kreeg ze ook wel weer een prikkel over dat ze hem niet mocht vertrouwen. "Ja de jouwe zijn veel cooler." Sprak hij met een knipoog. Cassandra grinnikte en knikte, ja ze vond haar tanden ook een stuk, en stuk cooler. Cassandra keek alert toen ze geluid hoorde, een klein groep wolven sprong uit de bosjes en Cassandra ontblote haar tanden, hoewel ze wist dat dit onmogelijk om hun allemaal te bestrijden maar als nog zou ze niet opgeven. Ze was geen laf beest. Jace deed iets, iets wat ze helemaal niet verwacht had, hij tilde haar op en vloog omhoog. Ze ontspande zich meteen. Ze vond vliegen fijn, plus dat Cassandra het gewend was met haar broer. "Niet gillen" Zei hij met een grijns voor hij naar beneden dook. Cassandra greep hem goed vast en voelde hoe de wind langs haar heen suisde. HEt voelde heerlijk en Cassandra lachte zachtjes. op het laatste moment lande hij op zijn voeten en ze voelde hoe ze werd neergezet. Cassandra keek om zich heen, de mist was dik dus niemand zal hun zien. Ze keek omhoog 'eeh...Bedankt...' Zei ze twijfelend en wist niet echt wat ze moest doen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Little demon (clar)   

Terug naar boven Go down

Little demon (clar)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Samael
» Kirara 'The Demon'
» The tricks of a demon [Nocte]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Shanaris :: Waterfalls :: Special cave-
Ga naar: