Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Schilder opdracht, school

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Schilder opdracht, school Empty
BerichtOnderwerp: Schilder opdracht, school   Schilder opdracht, school Icon_minitime1wo mei 29, 2013 5:48 am

Voor school kregen we een schilder opdracht. We moesten een close up van een bloem maken met daarop een insect. Ondanks dat ik echt een hekel heb aan schilderen (had er jaren geleden een paar gemaakt, en die faalden allemaal. Daarom kreeg ik er een hekel aan) ben ik toch maar begonnen.
Goed, het is geen meesterwerk of zo, maar ik zou graag tips willen over wat misschien beter kan.

Schilder opdracht, school 2rm1m5u

tadaaa xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Leidster
Luna


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Luna Gengral
Wezen: Werewolf
Crush: People keep telling me that my prins charming will find me one day. I think mine got eaten by a lion...

Schilder opdracht, school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schilder opdracht, school   Schilder opdracht, school Icon_minitime1do jun 06, 2013 7:58 pm

het is wel vet :3 maar heb zelf geen ervaring met het schilderen van bloemen... ik zou je graag willen helpen, maar, njah... but, het ziet er al goed uit ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

Schilder opdracht, school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schilder opdracht, school   Schilder opdracht, school Icon_minitime1do jun 06, 2013 8:02 pm

Ziet er super vet uit, maar moest ie vlinder niet iets groter? Of is het een giga bloem? xD ziet er verder heel erg mooi uit ^^

Zelf ben ik ook geen schilder dus je kan ook negeren wat ik heb gezegd Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Schilder opdracht, school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schilder opdracht, school   Schilder opdracht, school Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schilder opdracht, school
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» school dingies

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Algemeen :: Off Topic :: Atelier-
Ga naar: