Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

A new friend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Luna
Leidster

Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 10-05-13
Leeftijd : 19

Character sheet
Naam: Luna Gengral
Wezen: Werewolf
Crush: People keep telling me that my prins charming will find me one day. I think mine got eaten by a lion...

BerichtOnderwerp: A new friend   wo mei 22, 2013 8:17 pm

Tik. Tak. Tik. Tak. Tik. Tak. Tik. Tak. Tik. Tak. Tik. Tak. Tik. Tak.
De tijd verstreek traag en pijnlijk terwijl ze op de houten stoel in de keuken zat. Starend naar een vlijmscherp mes. Ze had hier niemand die om haar gaf, ze had hier geen vrienden. Wat as zonder de problemen van haar vrienden die ze kon oplossen zodat ze die van zichzelf zou vergeten. Ze keek naar de klok. Tik. Tak. Tik. Tak. Nog een half uur en haar vader zou thuis komen. Nu of nooit.
Nu of nooit.
Nu of nooit.
Wat zou ze doen? Er een einde aan maken en rusten in vrede? Dan zou ze niet meer in deze nachtmerrie hoeven te leven. Dan zou ze vrij zijn. Maar ze kon ook nog proberen vol te houden, door te zetten en te hopen dat het goed zal komen. Ze was al volop bezig met het zoeken naar een huis, maar ze had geen geld, van geen werk of manier om geld te verdienen.
Nu of nooit.
Nu of nooit.
Nu of nooit.

Nooit.
Ze stond op en legde het mes weer terug op zijn plek. Daarna ging ze naar buiten, ging het bos in en veranderde in een wolf. Ze rende en rende en rende, tot ze niet meer kon. Ze veranderde weer. Hijgend zocht ze steun bij de stam van een oude treurwilg. Daar bleef ze een poosje staan om uit te hijgen. Ze moest volhouden, bewijzen dat ze sterk was. Ooit zal het goed komen, dat wist ze, dat voelde ze. Ze wandelde weer een stukje verder tot ze bij een gebied kwam waar veel kruiden waren. Het was een openplek waar de zon vrolijk kon schijnen. Kon, want ze had zich verstopt achter een dik wolkenpak. Met een diepe zucht gleed ze naar onder tegen de stam van een eik, tot ze op de grond zat. Daar wachtte ze af, hoopte dat er iemand langs zou komen die gewoon een wandeling maakte of kwam voor kruiden. Op haar gezicht was niets af te lezen van wat er binnen in haar om ging. Als ze zich niet zou inhouden, zou er een waterval van tranen over haar wangen stromen. Maar ze was sterk, ze had zich leren verzetten, had hardhandig meegemaakt dat huilen niets oploste. Uiteindelijk sprong er iemand in haar beeld. Een glimlach verscheen op haar gezicht, een glimlach van hoop. Ze keek haar aan, ongeveer zo oud als zijzelf, schatte ze. Veel verschil kon er niet zijn. Toen ze dichterbij was, sprak ze op een vriendelijke toon. ”Hoi.” De glimlach stond haar goed, Ookal kwam hij niet recht vanuit haar hart, dat gebeurde al jaren niet meer. ”Jammer dat het zo bewolkt is, vind je niet?” Het weer, perfecte ding om een gesprek met te starten. Hopelijk ging het haar lukken, zou ze er een vriendin bij krijgen zodat ze niet meer alleen zou zijn.

-Selena-
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   wo mei 22, 2013 8:36 pm

Het was bewolkt en Selena vermoede dat het vandaag ook nog is zou gaan regenen. Als heks was ze vaak buiten en enige verandering in weer merkte ze vaak. In een donker groen jurk liep ze door het veld, al wist ze dat dit verboden terrein was voor haar, kon ze het toch niet laten om hier te komen. Selena wist niet wat het met haar was maar terwijl haar ene kant juist de magiërs wou vernietigen zag haar andere kant een kans om met hun een deal te sluiten om misschien vrede zo als het vroeger was geweest toen de magiërs en Heksen samen werken... Met een zucht richtte Selena haar blik op de grond en probeerde rustig en helder te denken, nu ze even kon genieten dat haar drankje werkte en er rust was in haar hoofd. Geen gevecht om het lichaam...Wat wou ze toch graag dat dit voor altijd was! Van uit haar ooghoek zag ze een jonge dame zitten die ongeveer van haar leeftijd was.. Selena liep haar kant uit en glimlachte vriendelijk. ”Hoi." Selena zag de glimlach van het meisje maar iets klopte er niet... Maar ze kon haar vinger niet op leggen wat er mis was. ”Jammer dat het zo bewolkt is, vind je niet?” Selena knikte en keek even naar de wolken die boven aan de lucht hingen. 'Ja een prachtig weer zou het geweest zijn, maar regen zal het land ook goed doen.' Zei ze kalm en keek naar het meisje 'Een prachtige tatoeage heb je daar..Rozen heb ik gelijk?' vroeg ze met een glimlach en bekeek met haar lente groene ogen het hals van het meisje...

AMV~Theme~Voice~Character
Roze~Zoran
karakters:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://darktimes.actieforum.com
Luna
Leidster

Character sheet
Crush: People keep telling me that my prins charming will find me one day. I think mine got eaten by a lion...

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   do mei 23, 2013 3:34 pm

Het meisje knikte en keek even naar de lucht, de dikke wolkenpakken die dreigde te gaan regenen. 'Ja een prachtig weer zou het geweest zijn, maar regen zal het land ook goed doen.' Luna knikte, daar had ze een punt. Niet dat ze zelf een hekel had aan regen, in tegendeel, ze hield van regen. Maar vandaag zou mooi weer haar toch wat opgevrolijkt hebben. 'Een prachtige tatoeage heb je daar..Rozen heb ik gelijk?' Als een reflex gleden haar slanke vingers over de tatoeage. Een kleine glimlach speelde om haar lippen. ”Dankje, en het zijn inderdaad rozen.” Ze snoof heel eventjes op een onopvallende manier haar geur in. Ze rook naar kruiden, kruiden waarvan ze de naam niet kende. Ze wist het bijna zeker, ze was een heks. ”Luna, aangenaam. Laat me raden, je bent een heks?” Vroeg ze op een vriendelijk toon terwijl ze haar met een glimlach aan keek. ”Ik heb echt bewondering voor wat jullie kunnen. Het ziet er zo moeilijk uit en jullie doen alsof het niets is.” Luna klopte op het gras, als uitnodiging dat als ze wilde, ze zich erbij mocht zetten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   do mei 23, 2013 3:51 pm

Selena zag hoe de weerwolf met haar hand naar haar nek waar de rozen op waren getatoeërd en glimlachte zacht. Weer zag ze een zachte glimlach op haar gezicht en dit keer leek het wel uit haar hart te komen. ”Dankje, en het zijn inderdaad rozen.” Selena knikte, het was niet zo moeilijk om rozen te herkennen. Het waren meest beroemde planten die bijna elke wezen wel kende. ”Luna, aangenaam. Laat me raden, je bent een heks?” Vroeg ze op een vriendelijk toon terwijl ze haar met een glimlach aan keek. Selena knikte 'Selena is mijn naam' Zei ze kalm.”Ik heb echt bewondering voor wat jullie kunnen. Het ziet er zo moeilijk uit en jullie doen alsof het niets is.” Luna klopte op het gras. Selena plofte naast Luna op de grond en keek naar haar 'Maar het is niks vergeleken met jullie! In een wolf veranderen, wat zal dat toch geweldig zijn! Zo dicht bij de natuur wezen...Wat een eer!' Zei ze met een zucht en keek om zich heen. Het was hier heerlijk ook al voelde ze genoeg magiërs energie. 'Raar hoor, meestal zegt iedereen dat het er zo makkelijk uit ziet.' Zei ze met een grijns en keek naar het meisje, het leek als of ze een heel zwaar rugzak bij zich droeg...

Roze~Zoran
karakters:

Terug naar boven Go down
Luna
Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   do mei 23, 2013 4:02 pm

'Selena is mijn naam' Zei de heks kalm. Wacht eens, ze was de leidster van de heksen, wow. Dan moest ze wel erg machtig en sterk zijn. ”Ik heb echt bewondering voor wat jullie kunnen. Het ziet er zo moeilijk uit en jullie doen alsof het niets is.” Ze klopte op het gras naast haar als uitnodiging, het voelde goed om gezelschap te hebben, om afleiding te hebben. haar 'Maar het is niks vergeleken met jullie! In een wolf veranderen, wat zal dat toch geweldig zijn! Zo dicht bij de natuur wezen...Wat een eer!' Ze haalde haar schouders op. ”Ik zou me geen leven kunnen voorstellen zonder mijn innerlijke wolf, het is een deel van me. Veranderen is simpel, het is als fietsen, als je het onder de knie hebt zal je het nooit verleren. Je kan niet zonder en het is leuk.” Antwoordde ze. 'Raar hoor, meestal zegt iedereen dat het er zo makkelijk uit ziet.' Luna haalde haar schouders op. ”Het lijkt me ingewikkeld, al die spreuken en weet ik veel wat nog allemaal. Ik vind het altijd zo fascinerend om naar te kijken. Wel, toch bij heksen, bij een magiër kijken naar hoe die zijn magie beoefend is geen goed idee, dan kan het nog al eens slecht aflopen.” Luna grinnikte even. Wat voelde het toch goed om weer eens een gesprek te hebben met iemand, opluchtend. ”Wat kwam je hier eigenlijk doen?” Vroeg ze geïnteresseerd. Selena was wel aardig, ze mocht haar wel.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   do mei 23, 2013 4:46 pm

Luna haalde haar schouders op ”Ik zou me geen leven kunnen voorstellen zonder mijn innerlijke wolf, het is een deel van me. Veranderen is simpel, het is als fietsen, als je het onder de knie hebt zal je het nooit verleren. Je kan niet zonder en het is leuk.” Antwoordde ze. Selena luisterde geïnteresseerd, het was interessant om zo iets te horen, om te horen hoe zo een wezen zich één voelt met de natuur. ”Het lijkt me ingewikkeld, al die spreuken en weet ik veel wat nog allemaal. Ik vind het altijd zo fascinerend om naar te kijken. Wel, toch bij heksen, bij een magiër kijken naar hoe die zijn magie beoefend is geen goed idee, dan kan het nog al eens slecht aflopen.” Luna grinnikte even. Selena grinnikte ook even en haalde haar hand door haar lange rode haarlokken. 'Nu zeg je wel dat het heel makkelijk is om te veranderen, maar dat is het voor jou soort juist, hoewel jullie geen magie beoefenen, hebben jullie toch iets bijzonders, ik zou bijvoorbeeld niet kunnen veranderen.' Zei ze zachtjes met een glimlach en keek naar Luna. ”Wat kwam je hier eigenlijk doen?” Vroeg Luna geïnteresseerd en Selena beet even op haar lip, tja wat kwam ze hier eigenlijk doen? 'Ik was gewoon wat aan het wandelen en plus, hier groeien een paar giftige planten die ik goed zou kunnen gebruiken.' Zei ze rustig, tja ze ging niet aan deze weerwolf vertellen dat ze zich aangetrokken voelde door een magiër die hier woonde...Nee dat kon ze niet, niet als een leider en niet als een Heks...Ze hoorde de magiërs te haten.

Roze~Zoran
karakters:

Terug naar boven Go down
Luna
Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   vr mei 24, 2013 10:45 am

Selena haalde haar hand door haar rode lokken. Ze had het altijd al een leuke kleur gevonden en vond het zelf soms jammer dat ze het niet had. Maar met haar bruin was ze ook blij. 'Nu zeg je wel dat het heel makkelijk is om te veranderen, maar dat is het voor jou soort juist, hoewel jullie geen magie beoefenen, hebben jullie toch iets bijzonders, ik zou bijvoorbeeld niet kunnen veranderen.' Luna haalde haar schouders op. ”Dat zal dan wel voor iedere soort zijn, dingen kunnen doen die anderen niet kunnen.” Zei ze met een zucht. ”Wat kwam je hier eigenlijk doen?” Vroeg ze om het gesprek aan de gang te houden. 'Ik was gewoon wat aan het wandelen en plus, hier groeien een paar giftige planten die ik goed zou kunnen gebruiken.' Luna glimlachte en werd daarna even serieus. ”Wel jammer dat dit het gebied van de vijand is, alles lijkt hier zo vredig, en toch schuilt er hier gevaar.” Sprak ze al zuchtend. Het liefst van al zou ze willen dat er vrede zou komen, hoewel ze een aantal vampiers bewerken ook niet zo erg vond om te doen. ”Wat als er ooit een oorlog zou komen…” Mompelde ze, meer tegen zichzelf bedoeld. Ze staarde naar de horizon en beeldde zich in hoe alles er dan zou uitzien. Hoe iedereen elkaar zou afslachten als een bende wilde beesten, en zij zou mee doen. Er zou een oorlog komen, dat voelde ze. Alleen wist ze niet wanner. Binnen een half jaar? Of binnen honderden jaren, Ze had geen flauw idee, maar ze wist wel dat dit niet voor eeuwig zo zou blijven. En vrede? Dat wilde de vijand waarschijnlijk niet, daar waren ze veel te egoïstisch en te hebzuchtig voor. Waar ging deze wereld toch naar toe?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   vr mei 24, 2013 2:50 pm

Luna haalde haar schouders op. ”Dat zal dan wel voor iedere soort zijn, dingen kunnen doen die anderen niet kunnen.” Zei ze met een zucht. Selena knikte alleen maar rustig en bestudeerde het gezicht van Luna. Het had iets wat haar interesseerde. Selena kon niet echt meteen zeggen wat het was..maar er was iets met het meisje. ”Wel jammer dat dit het gebied van de vijand is, alles lijkt hier zo vredig, en toch schuilt er hier gevaar.” Sprak ze al zuchtend. Selena knikte en keek voor zich uit 'het ziet er vredig uit maar schijn bedriegt.' Het kwam ergens kalm maar ook wel ergens kil geklonken. 'Ik kan hun energie voelen, het lijkt te kleven aan je huid..brr vreselijk gevoel.' Zei ze meer tegen zichzelf dan tegen de weerwolf. ”Wat als er ooit een oorlog zou komen…” Mompelde ze, Selena keek naar Luna en zuchten, zelf werd ze ook door die vraag geknaagd...Wat als de oorlog uitbrak? Dan zou zij haar heksen moeten lijden en hoewel haar ene kant graag wou vechten, het bloed wou zien van de magiërs. Wou haar andere kant graag zo alles houden, lekker rustig aan doen. 'Geen zorgen, als de tijd komt zijn we er klaar voor!' Zei ze kalmpjes.

Roze~Zoran
karakters:

Terug naar boven Go down
Luna
Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   vr mei 24, 2013 5:23 pm

Selena keek voor haar uit terwijl ze knikte. 'het ziet er vredig uit maar schijn bedriegt.' Luna knikte instemmend. 'Ik kan hun energie voelen, het lijkt te kleven aan je huid..brr vreselijk gevoel.' Luna grinnikte, maar wist ongeveer wat ze bedoelde, het verschil was alleen dat zij hun geur overal rook. ”Wat als er ooit een oorlog zou komen…” Mompelde ze zachtjes, meer tegen haarzelf bedoeld. Ze hoorde Selena even zuchten en daarna was het stil. 'Geen zorgen, als de tijd komt zijn we er klaar voor!' Luna grinnikte. ”Daar had ik niet aan getwijfeld. Ach ja, zolang het mogelijk is kunnen we maar beter genieten van de vrede.” Opeens drong een vreemde geur haar neus binnen, de geur van een magiër. Wel, overal hing hier de geur van de magiërs, maar deze geur was vers, sprong tussen al de andere geuren uit en werd steeds sterker en sterker. Toen ze besefte wat er gebeurde, sperde ze voor een seconde haar ogen wijd open, maar ontspande vlak daarna weer. ”Een magiër.” Mompelde ze, ze keek doordringend naar Selena. ”Er komt een magiër aan.” Bijna flapte ze er nog achter aan ‘wat moeten we nu doen?’ Maar ze kon die woorden nog het op tijd inslikken. Vragend keek ze naar Selena.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   vr mei 24, 2013 5:44 pm

Luna grinnikte. ”Daar had ik niet aan getwijfeld. Ach ja, zolang het mogelijk is kunnen we maar beter genieten van de vrede.” Selena knikte met een grijns en wou net gaan antwoorden als haar zenuwen geprikkeld werden. Ze sprong overeind en keek om zich heen. Ergens hier moest een magiër zijn en ze betrapte zich dat ze hoopte dat Aylan het zou wezen maar ze bedacht dat het een groot kans zou zijn dat het een ander magiër zou wezen. ”Een magiër.” Mompelde ze, ze keek doordringend naar Selena. ”Er komt een magiër aan.” Selena knikte en zag haar blik 'ja ik voel het.' zei ze kalm en keek om zich heen terwijl ze iets probeerde te bedenken. Ze zou niet zo laf zijn om te vluchten maar ze wist dat ze hier niet mocht zijn, zeker niet na hun laatste ontmoeting met Aylan...Hij was zomaar er vandoor gegaan. hij liet haar weer in de steek. 'Doe gewoon rustig aan, we zijn hier niet gekomen om te vechten.' Zei ze kalm en zag in de verte een silhoute van een magiër en ze hief haar kin en haar ontspannen houding bleef maar ze werd wel dominanter. 'Geen zorgen, we vertrekken zo.' Haar stem klonk kalm en je kon haar goed horen...

meh...

Roze~Zoran
karakters:

Terug naar boven Go down
Luna
Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   za mei 25, 2013 8:32 am

Ze keek even verbaasd toen Selena zei dat ze het voelde. Konden ze energie voelen? Wow, dat was best indrukwekkend. Selena stond recht en keek rustig rond. . 'Doe gewoon rustig aan, we zijn hier niet gekomen om te vechten.' Luna knikte en hield het silhouet goed in de gaten. Het was wel grappig om te zien hoe haar houding meteen veranderde, veel dominanter. 'Geen zorgen, we vertrekken zo.' Luna kneep haar ogen tot spleetjes terwijl ze naar de magiër keek. Een valse grijns stond op zijn gezicht. Dit kon niet veel goeds betekenen, in tegendeel zelfs. Hij wist dat Selena een heks was, daar twijfelde ze niet aan. En hij bleek een enorme hekel aan heksen te hebben in zijn blik te zien. Die blik verraadde alles, was te makkelijk te lezen. D magiër zag er nog jong uit, Luna schatten op een 15 of 16 jaar. Te jong om te beseffen dat hij beter geen boel kan zoeken, te jong om het besluit te nemen om weer weg te gaan. Een zachte grom rolde over haar lippen terwijl hij steeds dichter en dichter bij kwam. ”Jullie zijn op het terrein van de magiërs, wat jammer dat ik jullie niet kan laten weggaan.” Die magiër was ziek, gestoord en gek. Luna durfde erom te wedden dat hij niet eens besefte waar hij mee bezig was. Luna gromde opnieuw toen zijn hand in vuur veranderde, ondertussen stond hij niet meer zo ver meer. Afwachtend keek Luna naar Selena, alsof ze haar leidster was. Ookal was ze totaal niet verplicht om naar de heks te luisteren, maar ze was een leidster en vast veel beter in het nemen van beslissingen. Ergens had Luna het gevoel dat die magiër belange niet van plan was op te geven of hen te laten vluchten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   za mei 25, 2013 10:57 am

Selena bestudeerde het gezicht van de magiër. Ze zag zijn valse grijns op zijn jongen gezicht. Hij was niet ouder dan 17. Had Aylan hun dan niet geleerd dat je nietzomaar met zo een uitdagende grijns op een heks mocht afstappen? Goed hun magie was danwel wat anders dan de magie van een magiër, maar dan nog konden zij net zo gevaarlijk zijn, dat had Cervius de leider van de demonen al wel eens ervaren....Maar dat was ook wel zijn eigen schuld! eerst pakt hij haar zomaar vast en dreigde haar te verwonden als de heksen niet weg gingen...Wat stom was want niemand pakte haar zomaar vast! En daarna had ie ook al haar bomen lopen verbranden! Toen was ze echt woest geworden... Een grom liet haar weer opkijken en ze zag hoe de magiër dichterbij was gekomen. ”Jullie zijn op het terrein van de magiërs, wat jammer dat ik jullie niet kan laten weggaan.” Selena zuchten terwijl ze zag hoe in zijn hand vuur tot leven kwam, hoezo moest ie nou zo moeilijk doen? Het was ook een man, wat wou je anders van die wezens? Ze waren dom om de gevaren niet te zien net zo als deze. 'Ben je echt zo dom, of doe je gewoon dat je dom bent?' Haar stem klonk spottend en haar ogen keken hem uitdagend aan. Haar kalmering drankje begon uit te werken dus als deze magiër slim was zou hij hun laten gaan, anders zouden er grote problemen komen. Selena zette een stap naar achter om Luna mee te nemen in de schild terwijl ze wat woorden prevelde zodat zij samen onder een onzichtbare schild kwamen te zitten, Selena was hier niet gekomen om Ruzie te maken!

Roze~Zoran
karakters:

Terug naar boven Go down
Luna
Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   za mei 25, 2013 6:40 pm

Het liefst van al zou ze hem eens een lesje willen leren, maar Selena bleek niet in de stemming te zijn voor een gevecht dus hield ze zich koest. 'Ben je echt zo dom, of doe je gewoon dat je dom bent?' Zij Selena al spottend. Luna keek de magiër grijnzend aan. De jongen keek naar Selena en heel even werden zijn ogen groot van verbazing, mooi zo, waarschijnlijk had hij door gekregen wie ze was en zou hij vast wel weggaan. Maar zijn uitdrukking veranderde meteen weer in een grijns. O, dit kon je toch niet menen? Was hij dan echt zo dom om niet gewoon weg te gaan? Selena deed een stap naar achteren en prevelde snel een taal die ze niet verstond, waarschijnlijk een spreuk. Luna wist niet wat er gebeurd was, maar ze voelde zich opeens veilig. De jongenman vuurde een aantal vuurballen op hen af. Luna wilde wegspringen om ze te ontwijken, maar toen ze zag dat Selena niets deed, besloot ze om ook maar te blijven staan. Gelukkig had ze het voorbeeld gevolgd want de vuurballen kaatsten weg. Een grijns verscheen weer op Luna haar gezicht en nog geen tel later stond er een bruine wolvin die driegend naar de jongen gromde als waarschuwing. Ze zou hem niet gaan aanvallen, maar wilde hem gewoon even afschrikken, laten zien dat hij maar beter kon gaan. Waarschijnlijk had hij gedacht dat ze een normaal mens was, fout gedacht dan. Ze zag hemaarzelen en gokte dat hij vloekte toen zijn lippen bewogen. De jongen draaide zich om. ”Goed dan, maar de volgende keer zal het niet waar zijn.” Sprak de magiër. Hij wilde net vertrekken en Luna hield hem goed in de gaten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   za mei 25, 2013 7:08 pm

Selena zag de grote ogen van de jongen en dacht even dat hij bij zinnen was gekomen en kon helder denken om goede besluit te nemen...maar nee hoor, dat deed ie niet want ze zag alweer een grijns. Ze zag hoe de magiër wat vuurballen op hun afstuurde en ze bleef kalm, ze kende haar magie en vertrouwde er op. En ja hoor, die ballen weerkaatste zich en verdwenen. Ze haalde diep en opgelucht adem. Ze hoorde achter zich gegrom en keek even van uit haar ooghoek. Ze zag een grote bruine wolf en kon het niet laten om even te grijnzen. De jongen was duidelijk geschrokken door dat Luna was veranderd en hij draaide zich gauw om om weg te gaan wat ze eigenlijk best wel onbeschoft vond! Niet eens even afscheid nemen tss, iemand moet hem even manieren leren! ”Goed dan, maar de volgende keer zal het niet waar zijn.” Sprak de magiër. Selena bleef kalm staan kijkend hoe hij in de verte verdween. Een ontspannen zucht verliet haar mond en ze draaide zich naar de wolf 'Tjonge, iemand moet dat mens eens manieren leren!' Zei ze met een zucht 'Zullen we gaan? Ik heb geen zin om nog zo een vent tegen te komen.' Zei ze zachtjes en keek Luna vragend aan.

Roze~Zoran
karakters:

Terug naar boven Go down
Luna
Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   di mei 28, 2013 7:44 pm

Een grijns verscheen om haar lippen toen ze Selena hoorde zuchten. wolf 'Tjonge, iemand moet dat mens eens manieren leren!' Luna knikte en nog geen seconde later was ze weer een mens dat met haar armen over elkaar geslagen grijnzend naar de verte staarde. zucht 'Zullen we gaan? Ik heb geen zin om nog zo een vent tegen te komen.' Luna draaide zich knikkend weer om naar Selena. ”De grens is niet zo ver weg.” Zei ze met een glimlach toen ze begon te wandelen naar de grens. Onderweg was het stil, maar dat was goed. Dan kon ze luisteren of ze niet achtervolgt werden. Maar ze hoorde niets. Bij de grens hield ze halt. ”Ziezo, we zijn weer ‘veilig’” Veilig zei ze op een spottende toon omdat er hier evengoed vijanden kwamen, overal in hun gebied en ze stonden niet graag een gevecht uit de weg. Wat had ze toch een hekel aan de vijand. ”Uhm… Zou ik je om een gunst kunnen vragen?” Vroeg ze zachtjes. Het was misschien nogal veel gevraagd, daarom twijfelde ze. Maar uiteindelijk besloot ze om het toch maar te vragen. ”Wel, ik vroeg me af, aangezien je een heks bent en met magie kan werken, of je een spreuk weet die er voor zorgt dat mijn huisdier kan praten. Het mag dan wel een wolf zijn, maar telkens als ze iets wil opmerken moet ik veranderen. Wat op sommige momenten erg lastig is. Zeker als ik aan mijn limiet van veranderen zit.” Luna hoopte vurig dat het niet al te veel gevraagd was en keek vragend naar Selena.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   di mei 28, 2013 8:06 pm

Selena liep met een kalme tred naar haar territoria, wat was ze toch blij dat ie in de buurt lag, daar voelde ze zich veilig, daar kende ze de bossen en de struikjes. Selena voelde een opluchting door haar heen gaan toen ze eindelijk haar vertrouwde bos voelde. ”Ziezo, we zijn weer ‘veilig’” Selena glimlachte zwakjes naar het meisje. ”Uhm… Zou ik je om een gunst kunnen vragen?” Vroeg ze zachtjes. Selena keek haar met een iets schuin hoofd aan en knikte glimlachend 'vraag maar raak, ik heb toch niks te doen.' Zei ze met een glimlach en wachten af tot ze haar vraag zou stellen, Ze was best wel nieuwsgierig naar wat het meisje te vragen had. ”Wel, ik vroeg me af, aangezien je een heks bent en met magie kan werken, of je een spreuk weet die er voor zorgt dat mijn huisdier kan praten. Het mag dan wel een wolf zijn, maar telkens als ze iets wil opmerken moet ik veranderen. Wat op sommige momenten erg lastig is. Zeker als ik aan mijn limiet van veranderen zit.” Selena keek recht in de ogen van Luna en dacht snel na, het zou kunnen met haar licht magie, hoewel Roze al van af haar geboorte was betoverd dus gewend was om te praten wist ze dat de wolf dan een tijdje moeite mee zou hebben. 'Dat is niet onmogelijk, mijn kat kan zelf ook spreken, maar die doet het al van af haar geboorte en je wolf zou een tijdje last hebben van haar stembanden..Maar het is mogelijk.' Zei Selena terwijl ze even op haar onderlip beet terwijl ze nadacht 'Dan moeten we wel naar mijn hut en je wolf moet er bij zijn...' Zei ze kalmpjes en keek naar Luna.

Roze~Zoran
karakters:

Terug naar boven Go down
Luna
Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   wo mei 29, 2013 2:17 pm

Nieuwsgierig en geduldig wachtte Luna af op een antwoord. 'Dat is niet onmogelijk, mijn kat kan zelf ook spreken, maar die doet het al van af haar geboorte en je wolf zou een tijdje last hebben van haar stembanden..Maar het is mogelijk.' Een brede glimlach verscheen op haar gezicht. Het zou er handig zijn en ze zou Light wel leren praten. 'Dan moeten we wel naar mijn hut en je wolf moet er bij zijn...' Luna knikte en veranderde van vorm. Vervolgens liet ze haar huil tussen de bomen weergalmen. Ze gaf een knikje naar Selena dat ze klaar was om te vertrekken en volgde haar dan weer in haar dierlijke vorm. Niet veel later hoorde ze in de verte het weergalmen van de huil van haar huisdier. Ze had haar de boodschap gegeven haar spoor te volgen. Ze zou hun wel vinden aangezien ze op een rustige tred wandelden. Ondertussen bleef ze alert om te luisteren of Light nog iets mee te delen zou hebben. Na enkele minuutjes, kwam er een sneeuwwitte wolf aangetrippeld. Luna blafte speels naar de wolf en de wolf gaf haar een lik op haar wang als begroeting. Luna veranderde weer in een mens. ”Mijn wolf is er…” Zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   wo mei 29, 2013 3:03 pm

Selena zag dat luna erg vrolijk werd toen ze vertelde dat ze wel iets kon doen voor haar huisdier. Selena zag hoe ze veranderde in haar wolf en bestudeerde de pracht van een wolvin. Selena betrapte ze zich er op dat ze stiekem jaloers was. Een prachtige huil vulde hun omgeving en niet later daarna kwam een huil terug als antwoord. Selena schudde even haar hoofd uit bewondering en begon te lopen richting de Tree village's. Ze moest een paar kruiden hebben om de wolvin te drinken te geven als ze klaar zou zijn om de pijn te verlichten. Van uit haar ooghoek zag ze een witte wolvin naar Luna toe trippelen en haar begroeten. Daarna veranderde Luna terug. ”Mijn wolf is er…” Zei ze met een glimlach. Selena knikte en stopte bij een boom terwijl ze knikte naar de wolvin ter begroeting 'Zo, ik haal nog even een middeltje voor haar keel voor zo.' Zei Selena en keek nar boven tussen de bladeren naar een huisje waar een kat vandaan sprong en netjes op de grond landen 'hebben we bezoek?' Vroeg ze kalmpjes en Selena knikte 'Ja en wil je even dat groene flesje brengen?' vroeg ze aan Roze die knikte en snel naar boven klom. Selena keek de witte wolvin aan en glimlachte geruststellen 'het is vooral belangerijk dat je mij vertrouwt.' Zei ze kalm.

Roze~Zoran
karakters:

Terug naar boven Go down
Luna
Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   vr mei 31, 2013 8:48 pm

Selena stopte bij de boom en begroette Light. 'Zo, ik haal nog even een middeltje voor haar keel voor zo.' Selena keek naar boven, naar het bladerdak van de bomen. Luna rook een geur die ze niet zo leuk vond om te ruiken. De geur van rozemarijn gecombineerd met gedroogde salie. Luna kon nog net op tijd haar grom wegslikken, maar Light liet een zachte grom horen. Luna wierp haar wolf een waarschuwende blik toe. De kat landde zachtjes op de grond. 'hebben we bezoek?' Heel even keek ze verwonderd, het was vreemd om een dier te zien praten. Binnenkort zou Light het waarschijnlijk ook kunnen. 'Ja en wil je even dat groene flesje brengen?' Luna keek de kat achterna die behendig weer naar boven klom. Selena glimlachte naar Light. 'het is vooral belangerijk dat je mij vertrouwt.' Light keek twijfelend naar Luna, maar Luna schonk haar een bemoedigend knikje. ”Het komt wel goed, ik ben bij je, er kan je niets overkomen.” Daarna keek ze weer naar Selena. ”Is er wat dat ik kan helpen doen?”
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   vr mei 31, 2013 8:59 pm

Goed je moest ook best wel veel durven om een heks zomaar iets bij je te laten doen. Toe nze vroeg of haar wolf haar genoeg vertrouwde zag ze hoe ze naar haar baasje keek. ”Het komt wel goed, ik ben bij je, er kan je niets overkomen.” Daarna keek ze weer naar Selena. ”Is er wat dat ik kan helpen doen?” Selena knikte terwijl ze zag hoe Roze naar beneden kwam met een flesje 'Als ik klaar ben moet je de inhoud in haar keel gieten.' Zei en gaf het flesje aan luna. Selena ging zitten op de grond en legde haar vingers voorzichtig op de keel van Light en sloot haar ogen om te concentreren. Een spreuk kwam zachtjes uit haar mond terwijl haar vingers en de tatoeage's op haar rug oplichten terwijl zij de spreuk uitsprak over de stembanden van Light. Haar spreuk was in het latijns die ze wel vaker gebruikte om spreuken op te zeggen. Toen alles klaar was liet Selena haar handen zakken en keek naar de wolvin 'je hebt het goed gedaan.' Zei ze zachtjes en liet Luna het stofje in der mond gieten.

Roze~Zoran
karakters:

Terug naar boven Go down
Luna
Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   vr mei 31, 2013 9:19 pm

Terwijl de kat weer terug kwam met het één of ander goedje, knikte Selena. 'Als ik klaar ben moet je de inhoud in haar keel gieten.' Voorzichtig nam ze het flesje aan. ”Begrepen.” Bewonderend keek Luna naar hoe Selena haar vingers rond Light’s keel legde en dan een spreuk mompelde. Ze vroeg zich af welke taal het zou zijn. Terwijl ze de spreuk zei, gloeiden de tatoeages op haar rug. Ze moest moeite doen om er niet met open mond naar te staren. Even later stopte Selena en liet haar handen zakken. 'je hebt het goed gedaan.' Luna schoot meteen in actie en schroefde de dop los, vervolgens goot ze het goedje in Light haar bek, daarna hield ze deze dicht zodat ze het wel door moest slikken want Luna had werkelijk geen idee of het vies of lekker was. Luna liet de bek weer los toen ze zag dat de wolvin het ingeslikt had. Luna keek naar Selena. ”Bedankt, zijn er nog dingen waar ik op moet letten?” Ze keek even naar Selena en dan weer naar Light. ”en?” Light deed een poging tot spreken, maar het klonk eerder als gebrabbel. Luna moest lachen. ”Ik leer je wel praten, het zal vast wel wennen zijn in har begin, maar dat betert wel.” Ze keek weer naar Selena. ”Ik zou niet weten hoe ik je ooit zou kunnen bedanken, als je ooit mijn hulp nodig hebt met iets, vraag je het maar. Je bent altijd welkom bij me.” Sprak ze glimlachend.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   za jun 01, 2013 8:42 am

Selena zag hoe Luna handig het goedje in Lights mond deed zodat ze het niet uit spuugde. Hoewel zij gewend was aan soms wat viezere smaak van de kruiden wist ze dat mensen of dieren die voor het eerst het dronken het vies. ”Bedankt, zijn er nog dingen waar ik op moet letten?” Ze keek even naar Selena en dan weer naar Light. ”en?” Selena hoorde hoe ze probeerde te spreken en keek haar rustig aan terwijl ze haar glimlach verborg. 'Let een beetje op of Light geen allergie heeft er op, dan zal haar keel gaan jeuken en rood worden van binnen..het gebeurt niet vaak maar je weet het nooit zeker.' Zei ze kalmpjes. ”Ik leer je wel praten, het zal vast wel wennen zijn in har begin, maar dat betert wel.” Ze keek weer naar Selena. ”Ik zou niet weten hoe ik je ooit zou kunnen bedanken, als je ooit mijn hulp nodig hebt met iets, vraag je het maar. Je bent altijd welkom bij me.” Sprak ze glimlachend. Selena glimlachte terug 'geen dank, ik doe het graag.' Zei ze rustig en voelde hoe een kat op haar schouder sprong en de weerwolven aandachtig bestudeerde 'Fijn binnen kort kan ook nog is een hond spreken...Wat daarna? Ratten?' vroeg ze aan Selena en ze grinnikte terwijl ze gerustellend aaide 'maak je maar geen zorgen, je eten gaat niet spreken.' Zei ze en keek weer naar Luna.

Roze~Zoran
karakters:

Terug naar boven Go down
Luna
Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   di jun 04, 2013 7:53 pm

Sinds ze verhuisd was, was Light haar enige vriendin, de rest woonde veel te ver om te bezoeken. Luna kon het niet laten te grijnzen toen Light probeerde te spreken maar er enkel een vreemd gebrabbel uit kwam. 'Let een beetje op of Light geen allergie heeft er op, dan zal haar keel gaan jeuken en rood worden van binnen..het gebeurt niet vaak maar je weet het nooit zeker.' Luna knikte. Haar blik gleed weer naar de wolvin die haar nieuwe stembanden uittestte. ”Ik leer je wel praten, het zal vast wel wennen zijn in har begin, maar dat betert wel.” Ze keek weer naar Selena. ”Ik zou niet weten hoe ik je ooit zou kunnen bedanken, als je ooit mijn hulp nodig hebt met iets, vraag je het maar. Je bent altijd welkom bij me.” Een glimlach sierde haar lippen. 'geen dank, ik doe het graag.' Luna zag de kat op Selena’s schouder verschijnen en Luna kon het eventjes niet laten haar neus op te trekken van de walging. Wat stonken die beesten toch. Maar een seconde later werd haar gezicht weer een vrolijk masker. 'Fijn binnen kort kan ook nog is een hond spreken...Wat daarna? Ratten?' Een grijns verscheen op Luna haar lippen. ”Wacht maar af.” Grapte ze. 'maak je maar geen zorgen, je eten gaat niet spreken.' Een plagerige grijns verscheen op Luna haar gezicht. ”Verwacht daar maar niet veel van, binnenkort sopreken alle dieren.” Grapte ze. Maar daarna werd ze iets serieuzer, nog steeds vrolijk natuurlijk, maar een beetje serieuzer. ”Maar ik meen het, mocht er ooit iets zijn, dan laat je het me maar weten, ik ben je nu een daad verschuldigd en je kan me vertrouwen.” Ze knipoogde. ”Wij wolven zijn de meeste trouwe bondgenoten die je je maar kan wensen.” Ze hief haar ogen ten hemel. ”Maar ik denk dat het nu tijd voor me is om te gaan.” Light werd aandachtig bij het horen van deze woorden en ging naast Luna haar flank staan. ”Tot een volgende keer, hopelijk niet het moment dat de hel losbreekt.” Natuurlijk bedoelde ze niet letterlijk de hel, maar een oorlog. Ze draaide zich om en begon richting haar huis te wandelen.

Open einde, je kan haar nog steeds terugroepen als er nog iets is, maar was even uit van inspi. Als je niets weet is een einde ook goed voor me, je ziet maar wat je het beste uit komt c:
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   wo jun 05, 2013 2:27 pm

Een plagerige grijns verscheen op Luna haar gezicht. ”Verwacht daar maar niet veel van, binnenkort sopreken alle dieren.” Grapte ze. Roze gromde kort wat en Selena schudde lachend haar hoofd, haar oude brompot ook altijd in een geweldig bui. ”Maar ik meen het, mocht er ooit iets zijn, dan laat je het me maar weten, ik ben je nu een daad verschuldigd en je kan me vertrouwen.” Ze knipoogde. ”Wij wolven zijn de meeste trouwe bondgenoten die je je maar kan wensen.” Ze hief haar ogen ten hemel. ”Maar ik denk dat het nu tijd voor me is om te gaan.” Light werd aandachtig bij het horen van deze woorden en ging naast Luna haar flank staan. ”Tot een volgende keer, hopelijk niet het moment dat de hel losbreekt.” Selena knikte en keek toe hoe Luna verdween tussen de bomen en hoorde Roze naast zich 'Honden, wat stinken die beesten, het lijkt als of ze door het regen waren gelopen.' Zei Roze en Selena grinnikte 'trek je er niks aan mis brompot.' Zei Selena terwijl ze zelf omdraaide en naar een geheime trap liep om boven te komen...

Roze~Zoran
karakters:

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: A new friend   

Terug naar boven Go down

A new friend
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen