Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Right, not again?!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Thorn

Thorn


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 21-05-14

Character sheet
Naam: Thorn Kunai
Wezen: Magican
Crush: Love magic, but love to eat more.

Right, not again?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Right, not again?!   Right, not again?! - Pagina 3 Icon_minitime1do dec 25, 2014 5:59 pm

Wat zei ze nu? Hij wist van niets?! Wat kon zij nu van zijn verleden weten! Nu was het zijn beurd om boos te worden, maar Thorn werd helemaal boos toen ze over zijn magie begon. Thorn knikte naar de water nimfen voor hij verder door de sneeuw stapmte tot de jonge magier voor haar bleef stil staan. ‘Hoe kun je dat zeggen! Je kent me niet eens goed genoeg om zulke woorden rond te strooien. In mijn dorp was ik niet alleen een schatten snaaier die draken in hun hol onderbrachten, maar ook de heler. Dat ging goed tot ik per ongeluk een draken jong doden. Draken jongen kunnen al vanaf hun geboorte al zeer gevaarlijk zijn! Ik weet niet of ik het uberhaupt had overleefd als Marco de moederdraak niet had gedood. Zins dien kan ik alleen nog mijn magie gebruiken tijdens volle maan!!! Hoe hard ik het ook probeer wat voor kruidenmengsels ik ook probeer zelfs de simpelste spreuken ontlokt een verandering van hoe ik nu ben in dat monster dat je gisteren nog zo graag had geholpen!!!‘ riep hij kwaad tegen Alice. Goed ze was vermoeit omdat ze hem geholpen had, maar zo hoefte ze ook niet tegen hem te doen. Kwaad draaide Thorn zich om en ploeterde een eindje van haar vandaan. Woede over wat hem overkomen was, woede over zo veel onbegrip. Een kwade schreeuw kon hij niet onderdrukken en plofte op zijn achterwerk in de sneeuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena
Admin/Leidster
Selena


Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : In jou dromen

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

Right, not again?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Right, not again?!   Right, not again?! - Pagina 3 Icon_minitime1do dec 25, 2014 6:17 pm

Alice bleef door lopen en merkte hoealles veranderde. ‘Hoe kun je dat zeggen! Je kent me niet eens goed genoeg om zulke woorden rond te strooien. In mijn dorp was ik niet alleen een schatten snaaier die draken in hun hol onderbrachten, maar ook de heler. Dat ging goed tot ik per ongeluk een draken jong doden. Draken jongen kunnen al vanaf hun geboorte al zeer gevaarlijk zijn! Ik weet niet of ik het uberhaupt had overleefd als Marco de moederdraak niet had gedood. Zins dien kan ik alleen nog mijn magie gebruiken tijdens volle maan!!! Hoe hard ik het ook probeer wat voor kruidenmengsels ik ook probeer zelfs de simpelste spreuken ontlokt een verandering van hoe ik nu ben in dat monster dat je gisteren nog zo graag had geholpen!!!‘ riep hij kwaad tegen Alice. Alice keek woest naar hem maar dachtbna. Liep daarna boos op hem af en keeknaar hem. 'Je bent nog erger dan ik dacht, schatten stelen van een pure wezen! Alleen een mens kan zo laag zakken! En verder mijn oma onderzoekt en gebruikt kruiden al 80 jaar! Ze weet de kruiden, ze kent. Hun verhaal! Voor haar zijn kruiden en dieren net als voor mij verschillende wezens! Ze zijn puur en zoudeb nooit liegen! Alleen een mens is in staat om zo laag te zakken en zo on eerbiedig iets stelen of iemand te doden.'. Zei ze met een trillende stem van woeden.
Alice
Terug naar boven Ga naar beneden
https://darktimes.actieforum.com
Thorn

Thorn


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 21-05-14

Character sheet
Naam: Thorn Kunai
Wezen: Magican
Crush: Love magic, but love to eat more.

Right, not again?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Right, not again?!   Right, not again?! - Pagina 3 Icon_minitime1do dec 25, 2014 8:39 pm

Waar dacht dat kind waar die schatten vandaan kwamen?! ‘Ha, waar denk je waar die beesten op de eerste plaatst al hun rijkdommen vandaan halen? Niet door ze zelf uit te houwen en slijpen. Die stelen ze bij de koningen, graafschappen of hertog dommen van het land waar ze verblijven! Voor je Oma heb ik verder niks op aan te merken. Ze lijkt me een lieve vrouw die precies weet hoe en wat door de jaren heen. Maar jij zou beter moeten weten als je echt andere wezens kunt zien!‘ mopperde Thorn terwijl hij weer op stond. Het kon hem niet schelen of haar schoothondje erbij was of niet. Geheel onverwachts dreunde iets hards tegen zijn geest. Zo hard zelfs dat zijn ogen er troebel van werden. Het deed zo‘n pijn dat Thorn een kreun niet kon tegen houden en drukte zijn rechterhand tegen zijn hoofd aan. Ook was de jonge magier gedwongen een paar stappen achterwaards te doen. Oh god wat nu weer?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-07-13

Character sheet
Naam: Alice Hatter
Wezen: Witch
Crush: ...

Right, not again?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Right, not again?!   Right, not again?! - Pagina 3 Icon_minitime1do dec 25, 2014 10:24 pm

‘Ha, waar denk je waar die beesten op de eerste plaatst al hun rijkdommen vandaan halen? Niet door ze zelf uit te houwen en slijpen. Die stelen ze bij de koningen, graafschappen of hertog dommen van het land waar ze verblijven! Voor je Oma heb ik verder niks op aan te merken. Ze lijkt me een lieve vrouw die precies weet hoe en wat door de jaren heen. Maar jij zou beter moeten weten als je echt andere wezens kunt zien!‘ mopperde Thorn terwijl hij weer op stond. Alice zuchtte en en keek even naar achter naar Thorn en zuchtte 'mensen maken prachtige bergen kapot om aan die schatten te komen en wezens pakken ze gewoon terug. Het hoort niet zo.' zei ze nu wat kalmer en keek naar haar wolf. 'Ik heb vele vele wezens gesproken en vele verhalen gehoort over hoe de mensheid hun leven hebben verpest.' Zei ze kalm en liep kalmpjes doorn. Het was gewoon te veel voor haar evne. En dan ook nog is zijn problemen. Alice keek naar achter toen ze een kreun hoorde 'Laat je draak vrij, hij wil naar buiten.' Zei ze kalmpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thorn

Thorn


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 21-05-14

Character sheet
Naam: Thorn Kunai
Wezen: Magican
Crush: Love magic, but love to eat more.

Right, not again?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Right, not again?!   Right, not again?! - Pagina 3 Icon_minitime1do dec 25, 2014 10:45 pm

Goed voor de meeste mensen kon je ook geen goed spreken dat was waar. Maar vaak lag het bij de situatie of aan hun opvoeding. Thorn hoorde haar woorden die nu kalmer waren, waardoor hij ook niet langer meer boos kon zijn. Een vervloekt leven te leiden was geen pretje, maar zoals Thorn het nu ervoer was het wel heel irritant! De vervloeking was nooit voort gekomen als hij niet te veel interessen in dat ei had gestoken! Alice liep weer verder en zei hem de draak de vrijheid te geven?! Nooit! Dat hij er al mee opgescheept zat was al erg genoeg! ‘Waarom zou ik?‘ zei hij rustig toch een klein beetje zikkeneurig, maar de magier volgde haar wel. Zijn ogen sluiten wilde Thorn voorlopig niet meer. Hij wist niet wat dat beest wilde. ‘Sommige mensen vernielen ook dat klopt, maar in al die tijd dat ik wat van hun schatten meenam had ik geen draak kwaad gedaan. De laatste keer was gewoon een ongeluk.‘ zei hij en stapte rustig achter haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-07-13

Character sheet
Naam: Alice Hatter
Wezen: Witch
Crush: ...

Right, not again?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Right, not again?!   Right, not again?! - Pagina 3 Icon_minitime1vr dec 26, 2014 9:55 am

‘Sommige mensen vernielen ook dat klopt, maar in al die tijd dat ik wat van hun schatten meenam had ik geen draak kwaad gedaan. De laatste keer was gewoon een ongeluk.‘ zei hij en stapte rustig achter haar aan. Alice rolde met haar ogen en keek recht voor zich uit. Ze wou maar al te graag gauw aankomen in de stad en daar naar een kraampje om wat spul te halen. 'Het maakt niet uit, het is en blijft stelen van prachtige wezens. Jullie soort geeft te veel om spul waar mee je rijk kunt woorden en vergeten de prachtige natuur om jullie heen.' zei ze droog en bleef stug doorlopen. Lupos bromde wat en rende naar voren achter een konijn aan 'pak hem Lupos, pak hem.' Zei ze vrolijk en rende achter haar wolf aan. Dit was geweldig, wat wou ze nu toch graag met haar wolf achter een konijn aangezeten. Wat zou ze gewoon net een wezen zijn en door de dimensies heen wandelen. Dat zou toch zo geweldig zijn?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Thorn

Thorn


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 21-05-14

Character sheet
Naam: Thorn Kunai
Wezen: Magican
Crush: Love magic, but love to eat more.

Right, not again?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Right, not again?!   Right, not again?! - Pagina 3 Icon_minitime1vr dec 26, 2014 10:56 am

Hm, misschien had Alice daar wel een punt. Maar dat zou Thorn nooit toe geven. Ze spoorde haar wolf aan om een konijn te vangen, maar mee gaan rennen had hij echt geen zin in. Zeker niet met die bonken tegen zijn geest. Het was irritant, maar of Thorn zich er bevrijd door zou voelen om weer te veranderen was nog de vraag. Thorn zag echt op tegen de pijn. Maar als hij het gewoon eventjes nodig had om te vliegen leek het minder pijn te doen... Een zucht verliet zijn mond samen met een gemakkelijke spreuk. Die duurde het korste. Sterrenstof draaide en danste bijna om hem heen terwijl zijn lichaam opnieuw veranderde. De pijngolven waren nu niet meer dan zeurend, behalve wanneer zijn vleugels zich door zijn huid braken. Thorn kreunde luid en schudden zijn kop. Hoewel hij in deze vorm was, had hij nog steeds de controle. Thorn kon nu grotere passen maken zonder echt te versnellen. Gisteren had hij kleinere stappen gemaakt. Maar er helemaal te vreden was de jonge magier niet helemaal. Ondanks zijn grote passen liep Thorn nog steeds zo licht als je niet zou vermoeden. Het konijn probeerde te vluchten, maar op een paar sneeuw heuveltjes was er weinig bescherming op de openvlakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-07-13

Character sheet
Naam: Alice Hatter
Wezen: Witch
Crush: ...

Right, not again?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Right, not again?!   Right, not again?! - Pagina 3 Icon_minitime1vr dec 26, 2014 5:59 pm

Alice lachte en zag hoe Lupos naar voren schoot om het konijn te pakken. Alice keek toe hoe haat wolf het bestje vast greep en in een beet het dode. Alice klapte in haar handen en aaide haar wolf over zijn kop. oen ze achter zich keek zag ze dat Thorn eindelijk zijn draken vorm heeft aangenomen. Alice knikte vriendelijk naar hem. Ze waren er bijna, nog een paar kilometer lopen en ze zouden er eindelijk zijn. En dan zou ze gauw wat moeten halen en dan kan ze naar huis! Huis, dat klonk gewoon geweldig! Even gauw in haar bedje liggen en slapen, want ze zou zich echt niet verbazen als haar oma weer voor haar een nachtdienst zou regelen. EN opzich waren nachtdiensten fijn, want dan was alles rustig maar het nadeel was dat ze die middag ook gewoon les had. Alice zuchte zachtjes, verlangend en haalde haar hadn door haar donkere haar. Nog even door zetten en dan zou ze er zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Thorn

Thorn


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 21-05-14

Character sheet
Naam: Thorn Kunai
Wezen: Magican
Crush: Love magic, but love to eat more.

Right, not again?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Right, not again?!   Right, not again?! - Pagina 3 Icon_minitime1vr dec 26, 2014 8:22 pm

De sneeuw was nu niet veel meer dan een dun laagje voor hem nu. Het gebonkt tegen zijn geest was weg gevallen zodra Thorn veranderd was. Het voelde fijn en toen Alice vriendelijk naar hem knikte voelde de magiër zijn wangen rood worden, maar door de schubben kon je daar niets van zien. Wel een beetje aan zijn ogen. Zijn vleugels spreiden hij eventjes en vouwde ze weer dicht. Hij kwam dichterbij Alice en knikte vriendelijk terug naar haar. 'Ik had geen zin in constante hoofdpijn.' zei hij een beetje gelijk gevend, maar echt zelf had Thorn dat niet door. Eigenlijk had hij wel zin om te vliegen, maar Alice mee te vragen durfde hij niet. Misschien zou hij straks weer midden in de vlucht veranderen? Maar misschien dat hij later nog kon veranderen zodra alles achter de rug was en dan eventueel een vluchtje te maken? De wolf had het diertje gevangen, maar zelf honger had Thorn nog niet en liep rustig met kleinere pasjes langs Alice.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Right, not again?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Right, not again?!   Right, not again?! - Pagina 3 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Right, not again?!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Tyrion :: The Clear Mountain :: The Bright More-
Ga naar: