Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Alexandria Furcout But call me Alex

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Alexandria Furcout But call me Alex Empty
BerichtOnderwerp: Alexandria Furcout But call me Alex   Alexandria Furcout But call me Alex Icon_minitime1wo aug 20, 2014 11:08 pm

Naam:Alexandria Furcout
2e naam: /
Bijnaam: Alex
Leeftijd: 27
Ras: weerwolf
Geslacht: Vrouw
Familie: Killt by hunters. But my son of 6 has escaped from them and I looking for him everywhere

Menselijke Buitenkant:
Karakter:
Vriendelijk maar argwanend naar hen die rond sluipen.
Is direct, maar denkt goed na voor ze iets zegt
Haar kleur: Zwart
Haar lengte: Lang
Kleur ogen: Licht groen
Lengte: 1.45
Gewicht: 40
Lichaamsbouw: Slank, gespiert en lenig
Kleren:
Zwart mouwloos shirtje En een strakke spijkerbroek, maar anders draagt ze wel meer camuflerende kleding.
Littekens: Haar linker arm heeft er een paar net als haar rechter been.
Sieraden: Lichamelijke sierraad. Een tribalt van haar rechter schouder tot de helft van haar bovenarm.

Wolven buitenkant:
Vacht kleur: Als een grijze wolf
Oog kleur: Geel
Lichaamsbouw: Slank, maar groot en gespiert
Uiterlijk: Alexandria Furcout But call me Alex Wv66ty


Extra:
Grootste wens: To find my son en kill the hunters who kilt my family
Grootste angst: That my little boy is also death!!!
Huisdier: A crow blacky
Verleden:

Alexandria was ergens ver buiten Akaenas geboren in een ongerept natuur gebied. Vol met loof bomen en weides. Het was een van de laatste plekken die door de wereld nog niet gevonden leek te zijn buiten het weerwolven volk. Hier konden ze hun jongen veilig groot brengen en op de werled buiten het woud en de ongerepte natuur voorbereiden. Alexandria groeide op in een heerlijke jeugd. Zo leerde ze haar man Eric Furfull kennen. Ze kregen drie kinderen die elk maar 1 jaar verschilde. De tweeling Merel en Kristel Furcout van 5 en Axel Furcout hun zoontje van 6 jaar. Er werden wel steeds meer menselijke activeteiten gespot rond hun gebied net als die van hun natuurlijke vijanden. De demonen, vampiers en Magiërs. Zij steunde de mensen in hun verwoesting van de natuur om er zelf beter van te worden. Alexandria vocht samen met haar andere soort genoten tegen de indringers, maar ze bleken te sterk en drongen door tot hun verblijf plaatsten. Eric beschermde hun kinderen en Alexandria zag hoe haar man en de tweeling in koele bloede werden vermoord. Axel wist bij haar te komen en ze stuurde hem weg. Axel moest een veilige plaatst zoeken om weg te geraken van dit gevecht. Weg van de dood, weg van de indringers die niemand lieten leven. Alexandria vocht en vocht. Ze zag ook wel dat dit een verloren streid was, maar ze moest toch eens op geven en lokte nog een paar demonen en mensen in de val door over een grote kloof te springen. Daar stierven haar achtervolgers en vluchten ze weg van haar geboorte grond. Alex veranderde haar naar iets waardoor ze hopelijk niet te volgen was. Ondertussen zocht ze naar haar zoontje in de hoop dat hij een veilige toevluchts oord had kunnen vinden. Zo kwam ze uitgehongert en zoekend Akaenas binnen en wee hun gebeente als iemand hier haar zoontje ook maar een haar krengt.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alexandria Furcout But call me Alex
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who did you call mad? - open -
» Finding a place to call home.
» Seeking for a place to call home.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Algemeen :: Voorstellen :: Karakter-
Ga naar: