Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Anyone there? { N a t h a n }

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Zean

Zean


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-10-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Zean Phantomhive.
Wezen: Demon
Crush: Excuse me, get in line.

Anyone there? { N a t h a n }  Empty
BerichtOnderwerp: Anyone there? { N a t h a n }    Anyone there? { N a t h a n }  Icon_minitime1za aug 16, 2014 7:14 pm

Met langzame stappen liep Zean over de grond, die grotendeels bruin was van aarde en hier en daar wat stukken gras, vooral rond de bomen. Waar was hij ook al weer? Welk gebied? Meh.. Veel zin had hij niet om dat uit te vinden. Belangrijker, hij zocht voor de 'bewoonde' wereld. Zean had gistermiddag het geweldige idee gekregen om rond te gaan lopen, zodat hij dit land beter kon leren. Hoe lang had hij al gelopem? Hij had geen idee. In ieder geval lang, voor zijn doen. Dit was anders dan op zijn stoel zitten, achter een bureau met een butler naast je die alles voor je doet. Diep zuchtte hij en ging zitten. Hij pakte een flesje water vanuit zijn broekzak en trok het dopje eraf. Zean nam een paar snelle slokken en staarde vooruit. Hij was verward. Een week geleden, misschien twee weken geleden, had Sebastian, zijn butler die hij zo had vertrouwt, hem hierheen gebracht. Hij had het niet gesnapt tot hij een brief kreeg waarin stond dat  hij hier in dit onbekende land had moeten blijven totdat het 'veilig' was in Engeland. Zean wist dat er meer achter zat. Als dat niet zo was geweest had Sebastian echt wel met hem gebleven in dit land. Hier kende hij niemand en niks, en al die mensen droegen rare kleding hier. Hij keek naar zijn zwarte mannenhakken met kousen, een donkerblauwe kniebroek, en een nette waistcoat met daarover een jasje met dure knopen. Hij zuchtte. Iedereen had hem met gefronste wenkbrauwen aangekeken toen hij langsliep, en dingen gezegd in hun lokale taal die hij duidelijk niet begreep. Zijn blik ging weer omhoog en keek rond toen hij geritsel in de bosjes hoorde. Lichtjes fronste hij. Was dat een dier? Of was er iemand? Zean keek achter zich, naar links, naar rechts maar zag niet meteen iemand. "Hello?" Zei hij langzaam terwijl hij wat meer rechtop ging zitten...

[kort~ hoop dat je er wat mee kan xD]'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Admin
Nathan


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 15-12-13
Leeftijd : 25

Character sheet
Naam: Nathan Kurosaki Lotus
Wezen: Magican
Crush: Ƭнє яєƖαтισηѕнιρ вєтωєєη мє αηɗ му мαgιc ιѕ ρяєтту gσσɗ

Anyone there? { N a t h a n }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anyone there? { N a t h a n }    Anyone there? { N a t h a n }  Icon_minitime1za aug 16, 2014 9:54 pm

Eens was ik eens ontsnapt uit het heksenkamp. Maar nu was het compleet anders. Met een groepje waren we gaan wandelen. Een paar heksen, hun kinderen en ik. Een leuke wandeling was het, vol gelach, geren en actie. Op een gegeven moment was de oudste heks met het idee gekomen verstoppertje spelen, en hier liep ik. Helemaal hulpeloos alleen. Zelfs mijn houtenzwaardje had ik niet bij me. Mijn veilige houdvast lag levenloos verstopt onder m’n bed. Ik voelde me alles behalve op mijn gemak. Achterna gezeten werd ik. Door mensen. Wezens. Enge wezens. Zelfs in mijn nachtmerries had ik ze nog nooit gezien. Ze lachten gemeen naar me en probeerden me toen te grijpen. Keer op keer weer. Niemand leek het te zien. Echt helemaal niemand, want geen van de heksen was ooit eens gekomen om me te redden. Gefrustreerd keek ik rond. ’Mama?!’ Riep ik wanhopig. Geen reactie. Natuurlijk niet. Mama was hier niet. Dat besefte ik me ook wel. Tranen stonden in mijn ogen. Ik liet ze nog niet gaan. Nóg niet. Ik was een grote jongen. Ik kon dit aan. [i]’Nathaan?’[/b] Een spookachtige stem kwam achter me vandaan. Het sprak mijn naam met een lange, plagerige uithaal. Achterom kijken deed ik niet eens. Hard gilde ik, waarna ik zo snel mogelijk begon te rennen. Al was dat niet meer dan raar gestuntel tussen de bossen door. Ineens was ik bevrijd. Echter bleef mijn blote teen ergens achter haken. Vol ging ik op m’n muil. Nu biggelden de tranen over mijn wangen, maar mijn huilen was enkel gesnik. Door de waas van tranen zag ik iemand zitten. Een onbekende jongen. Weinig kon het me schelen. Over het gras kroop ik naar hem toe. Ongevraagd klemde ik me aan diens arm vast en probeerde ik mijn gezicht ergens te verbergen in het stof van de jongens z’n kleren. ’I-is ie weg?’ kwam er gedempt over m’n lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zean

Zean


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-10-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Zean Phantomhive.
Wezen: Demon
Crush: Excuse me, get in line.

Anyone there? { N a t h a n }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anyone there? { N a t h a n }    Anyone there? { N a t h a n }  Icon_minitime1za aug 23, 2014 9:21 am

Een luide gil liet Zean langzaam fronsen. Het klonk sowieso niet als een volwassenen. Al snel zag hij een klein kind, snikkend. Hij fronste lichtjes. Dan was de gil van daarnet waarschijnlijk ook van deze kleine onbekende. Zean ontspande weer, en keek toe hoe het kind naar hem toe kroop. Zijn ogen, eigenlijk oog, werden groot. Het klemde zich zomaar aan zijn arm vast, als een soort bloedzuiger of teek. Snel deinsde hij wat opzij, proberend om zijn arm los te schudden. Hij voelde de natte tranen door de stof van zijn kleren. Snel pakte hij een zakdoek en probeerde hij de tranen van het onbekende jongetje van zijn wangen te vegen. Niet persè om hem te troosten, hij wilde gewoon niet dat zijn kleren onder de vlekken ging zitten. Kort zuchtte Zean. ’I-is ie weg?’ Hij staarde het kind even aan. "Wie is weg? Ik zie niemand." Antwoordde hij in een brits accent, maar keek toch even rond. Gewoon voor de zekerheid. Wie weet wilde iemand dit joch wel kidnappen. Hij zuchtte. "Ben je hier alleen? Waar zijn je ouders?" Vroeg hij fronzend. Het was niet gebruikelijk om een mini kind gewoon rond te laten lopen in zijn uppie. Nouja.. Misschien in dit land wel. Zean besloot het kind toch te troosten, aangezien hij ook geen zin had om met een snikkend kind aan zijn arm geklemt te zitten. Zachtjes bracht hij het kind op zijn schoot. "Hoe heet je?" Vroeg hij, en hield de zakdoek bij de neus van het jongetje zodat die zijn neus kon snuiten. Voorzichtig streek hij wat rode haren uit het gezicht van het jongetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Admin
Nathan


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 15-12-13
Leeftijd : 25

Character sheet
Naam: Nathan Kurosaki Lotus
Wezen: Magican
Crush: Ƭнє яєƖαтισηѕнιρ вєтωєєη мє αηɗ му мαgιc ιѕ ρяєтту gσσɗ

Anyone there? { N a t h a n }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anyone there? { N a t h a n }    Anyone there? { N a t h a n }  Icon_minitime1zo aug 24, 2014 4:31 pm

Hallo, waar ging die arm heen? Ik voelde hoe de ander zich los probeerde te krijgen en normaal had ik dat meteen gedaan, als ik niet in deze situatie had gezeten. Op dit moment had ik die arm nodig. Het voelde veilig en warm. Geen gemene monster die me nu nog pakken kon. Goed, deze jongen voelde lang niet zo veilig aan als mama, maar iets was beter dan niets. Wel liet ik de arm iets losser toen een ander soort stof langs m’n wang streek. Ik haalde mijn neus op en richtte mijn betraande blik op het onbekende gezicht, dat ik door het wazige “gordijn” probeerde te onderzoeken. "Wie is weg? Ik zie niemand." Verdriet maakte plaats voor frustratie. Waarom zag niemand ze toch? De nieuwe opkomende tranen veegde ik gauw weg en hielt de snikken zo goed mogelijk in, anders kon hij me niet verstaan. ’Die enge monster!’ antwoordde ik, lichtelijk wanhopig. ’Ze doen me al heen lang plagen en bang maken maar niemand doet wat want niemand ziet ze behalve ikke.’ Hoe ging ik in hemelsnaam van ze afkomen? Even keek ik van de jongen weg, naar de omgeving. Weg. Niets was te zien. Straks geloofde de jongen me helemaal niet! "Ben je hier alleen? Waar zijn je ouders?" Mijn hoofd kantelde wat opzij bij het horen van het accent, dat nu pas tot me doordrong. Hoe kreeg iemand het voor elkaar zo te praten? ’Ehm, ik ben de weg kwijt. Papa is dood en mama is werken.’ Ik voelde hoe ik verplaatst werd naar een warmere ondergrond. Met een lichte dankbare glimlach keek ik omhoog naar het gezicht. Het was vreemd om tegen één oog aan te kijken, maar er was niets aan te doen. Misschien was deze jongen wel een piraat! "Hoe heet je?" Mijn ogen draaiden zich naar de zakdoek, waardoor ze scheel maar toch geconcentreerd stonden en probeerde te snuiten, maar het was mijn mond dat het geluid maakte. Zo moeilijk! ’Nathan, en jij dan?’ Ik besloot het snuiten te laten zitten. Het kostte me teveel energie en ik bakte er geen reet van. ’Ehm.. Doet het pijn?’ Eerst maakte ik aanstalten de ooglap aan te raken, maar bedacht me en trok mijn handje terug. Straks deed ik hem nog meer pijn. ’Heeft een kus het niet beter gemaakt? Mama zegt dat dat kan.’ Klunzig trok ik de mouw van mijn shirt over m’n hand en wreef ermee onder m’n neus. ’Waarom zat je hier eigenlijk helemaal alleen..?’


Terug naar boven Ga naar beneden
Zean

Zean


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 12-10-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Zean Phantomhive.
Wezen: Demon
Crush: Excuse me, get in line.

Anyone there? { N a t h a n }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anyone there? { N a t h a n }    Anyone there? { N a t h a n }  Icon_minitime1do aug 28, 2014 9:13 am

Zean staarde omlaag naar het jochie met zijn ene zichtbare oog, fronzend. Moeilijk probeerde hij hem te verstaan terwijl hij duidelijk de tranen binnenhield. ’Die enge monster!’ Zean staarde hem aan. Hij begreep niet veel van het jong. ’Ze doen me al heen lang plagen en bang maken maar niemand doet wat want niemand ziet ze behalve ikke.’ Hij zuchtte en gaf een zachte pat op zijn rode haren "je bent nu veilig, maak je geen zorgen.." Mompelde hij. ’Ehm, ik ben de weg kwijt. Papa is dood en mama is werken.’ Zean knikte lichtjes, en beet op de binnenkant van zijn wang terwijl hij het kind op zijn schoot zette. Zwijgend keek hij toe hoe de jongen snuitte. Of in ieder geval, dat probeerde. Ach ja, dan niet. ’Nathan, en jij dan?’ Hij legde de zakdoek naast zich op de grond "Zean.. Wat doe je?" Hij keek een beetje verbaasd toe hoe het jongetje, Nathan, voor de ooglap rijkte maar zich weer terugtrok. Hij staarde hem aan ’Ehm.. Doet het pijn?’ Hij schudde zijn hoofd lichtjes en trok het touwtje van het ooglap lichtjes aan "Nee hoor, ik voel er niks van." Antwoordde hij. ’Heeft een kus het niet beter gemaakt? Mama zegt dat dat kan.’ Even bedacht Zean wat hij moest antwoorden. Hij wilde natuurlijk niet vertellen dat het onzin was. "Err.. Soms kan dat wel, maar als je het al heel lang hebt werkt het niet meer." Antwoordde hij en wreef een hand door zijn eigen haren. ’Waarom zat je hier eigenlijk helemaal alleen..?’  Hij keek even rond voordat hij weer terugkeek naar het kind op zijn schoot "oh.. Gewoon.. Waarom niet. Ik ken hier toch niemand." Antwoordde hij, zacht zuchtend. "Ik help je wel om de weg terug te vinden, ok?" Zelf wist hij ook niet waar hij was, maarja... Het was beter dan niks... Misschien kwamen er vanzelf wel personen langs die Nathan kenden en namen ze hem wel mee. Tot dan zou hij hem gezelschap houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Admin
Nathan


Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 15-12-13
Leeftijd : 25

Character sheet
Naam: Nathan Kurosaki Lotus
Wezen: Magican
Crush: Ƭнє яєƖαтισηѕнιρ вєтωєєη мє αηɗ му мαgιc ιѕ ρяєтту gσσɗ

Anyone there? { N a t h a n }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anyone there? { N a t h a n }    Anyone there? { N a t h a n }  Icon_minitime1zo aug 31, 2014 8:32 pm

"Je bent nu veilig, maak je geen zorgen.." Met een stralende glimlach en twinkelende ogen keek Nathan naar de jongen omhoog. Alsof het zijn redder in nood was –is in feite ook zo-. Zijn nieuwe idool. Zijn grote voorbeeld waar hij tegenaan moest kijken. Deze jongen moest erg dapper en sterk zijn om zoiets te zeggen. De monsters waren groot en gemeen. ’Kan je goed vechten dan?’ Nathan’s mond zakte open bij zijn volgende geweldige gedachte. ’Heb je een zwaard?! Zo’n hele mooie?!’ Zwaarden waren sowieso zijn lieveling wapen.  Het was van zwaar materiaal gemaakt, wat heel scherp was en je moest spierballen hebben om ermee te kunnen vechten.  Sommigen hadden hem geprobeerd over te halen dat pijl en boog beter was, maar daar trapte Nathan niet in. Pijl en boog was voor ver af. Voor watjes die de durf niet hadden dicht bij de vijand te komen. "Nee hoor, ik voel er niks van." Even knipperde hij met zijn ogen. Dus… Die jongen had nergens last van maar droeg wel het lapje? "Err.. Soms kan dat wel, maar als je het al heel lang hebt werkt het niet meer." Nathan draaide zich meer richting de jongen, een poosje stil, duidelijk in gedachten. ’Dus.. Je hebt wel wat.’ concludeerde hij toen. ’Heb je die oog dan niet meer?’ Kon dat wel eens? Hij wreef even in z’n eigen oog en rilde vervolgens. Nooit dat hij een oog kwijt wou. Met één oog kon hij toch niet meer goed naar de mooie dames kijken?  "oh.. Gewoon.. Waarom niet. Ik ken hier toch niemand." Beide handjes pakten één hand van Zean en knepen er zachtjes in. ’Je kent mij nu!’ reageerde hij vrolijk. Geen greintje verdriet was nog in ‘m te bespeuren. "Ik help je wel om de weg terug te vinden, ok?" Instemmend knikte hij, waarna hij zo voorzichtig mogelijk van Zean’s  schoot af klom. ’Okee! Ik kwam van die kant’ Al die tijd hielt hij diens hand vast, en probeerde de reddende jongen met al zijn kracht overeind te trekken. Zodra dat niet lukte liet hij de hand maar los. ’Nouw.. Je bent veel te sterk voor mij.’

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anyone there? { N a t h a n }  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anyone there? { N a t h a n }    Anyone there? { N a t h a n }  Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anyone there? { N a t h a n }
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Shanaris :: Waterfalls :: Herbal field-
Ga naar: