Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

It never ends {O P E N}

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kyle

Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-02-14

Character sheet
Naam: Kyle
Wezen: Magican
Crush: Let me be the one who puts your hart on static, babe~

BerichtOnderwerp: It never ends {O P E N}    ma mei 19, 2014 6:55 pm

Het was onmogelijk. Het kon niet. Het klopte niet. Het mocht niet.
Met een glazige blik staarde hij voor zich uit. Hij had zijn knieën opgetrokken en zijn armen er omheen geslagen.
Nee, hij weigerde het te geloven. Het kon niet. Hij had het vast verkeerd gezien. Misschien was het een hallucinatie, of iemand die erop leek. Een rilling trok over zijn ruggengraat bij de gedachte. Snel nam hij een slok alcohol van de fles die langs hem lag. Hij had geen idee wat het was en het kon hem momenteel ook helemaal niks schelen. Maar drank was het enige wat hem momenteel wat zou kunnen kalmeren. Met een angstige blik keek hij wild om zich heen, zag hij daar nu iemand staan? Nee.. Het leek gewoon zo. Of stond er wel iemand? Wat als het hem was? Wat als hij hem kwam vermoorden? Weer nam hij een slok alcohol. Nee.
Nee
Nee
NEE!
Kyle stond wat wankel op en keek weer angstig om zich heen. Hij kon hier niet meer tegen. Hij moest weg, weg van deze plek. Weg uit dit bos, weg van de plaats waar hij hem gezien had. Zijn ademhaling versnelde en hij zette het op een lopen.

~

Hoe lang hij gelopen had wist hij niet, maar opeens bleef hij stil staan en knipperde verward met zijn ogen. Hij was op een plek waar hij nog nooit geweest was, een mistige vallei. Het begon tot hem door te dringen dat hij in vampieren gebied was. Zacht vloekte hij en trok de kap van zijn vest over zijn hoofd. Veel had hij normaal niet te vrezen, aangezien hij bleek en aan de magere kant was, vonden niet veel vampieren dat hij er echt smakelijk uit zag. Dat werd zelfs eens door een vampier tegen hem gezegd. Maar voor de zekerheid hield hij zijn handen dicht bij zijn zwaarden zodat hij die ieder moment in de aanslag kon nemen. Ergens was hij blij dat hij hier was. Op deze plek zou hij hém niet tegenkomen. Geïrriteerd bromde hij wat en keek rond. Hoe moest hij hier verdomme zijn weg terug vinden? Hij had geen idee waar hij was en hoe hij hier geraakt was. Ach, misschien als hij wat rondwandelde dat hij dan de weg wel terug zou vinden. Hij begon alert te wandelen en lette goed op zijn omgeving… Of toch voor even. Al snel begon hij na te denken. Zijn fles lag nog steeds in het bos… Jammer.

Een diepe zucht verliet zijn mond. Hij rilde kort. Het was hier best koud. Maar alles was beter dan in de buurt van hém zijn. Kyle was er zo zeker van geweest dat hij dood was. Het was gewoon onmogelijk dat hij nog leefde. Maar vooral dat hij helemaal vanuit Amerika naar hier gekomen was en hem gevonden had. Wat zou hij doen? Daarstraks had de man hem gewoon aangestaard. Misschien zou Kyle de volgende keer wel vermoord worden. Of gekidnapt. Of gemarteld. Afwezig doolde hij wat rond terwijl hij druk bezig was met te bedenken wat voor verschrikkelijke dingen er wel niet zouden gebeuren als hij hem vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Thorn

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 21-05-14

Character sheet
Naam: Thorn Kunai
Crush: Love magic, but love to eat more.

BerichtOnderwerp: Re: It never ends {O P E N}    wo mei 21, 2014 11:39 pm

Dagen, nachten, wat er allemaal ondertussen wel niet gebeurd was. Het was gewoon onbeschrijvelijk... Mensen meden hem door zijn uiterlijk als zijn kap uiteindelijk eens omlaag ging. Niemand sprak een woord, maar ze staarde hem allemaal aan. Dat kon hij gewoon door zijn vacht heen voelen! Ja vacht! Een mislukte spreuk en hij was voor de rest van zijn leven berooft van zijn knappe charmante uiterlijk! Niemand kon zijn gezicht nog doorgronden wanneer hij neutraal voor zich uitstaarde. Dat was fijn natuurlijk, maar ook een ontzettende plaag voor hem. Woest was ie op zichzelf. Waarom had hij dan ook niet eerst gecontroleert of die kat van zijn geliefde Lena binnen was?! Wulf schudden zijn hoofd en stapte verder. De wereld was toch nog hbest onbekent voor hem. Al had hij andere talen erbij geleerd op plekken waar men geintereseert in hem was geweest. De handelstaal was in de meeste landen hetzelfde dus was het ook minder moeilijk om zich verstaanbaar te maken, maar Nederlands was toch de moeilijkste geweest. Wulf merkte dat het gebied om hem heen mistiger begon te worden en hij wikkelde zijn mantel goed om zijn rechter arm. Niet voor de kou, maar echt veel zin om het roestvrije staal nat te laten worden had hij ook weer niet. Een zucht ontsnapte uit zijn bek. Zijn fel gele/oranje ogen speurde zijn omgeving af. Het rook er sterk naar dood. Iets wat zelfs voor een mens niet lekker was. Zijn pootstappen waren zacht op de bosgrond, maar in deze stilte echode ze toch nog zachtjes. Zijn oren gespitst door de gaten in zijn kap draaide ze heen en weer. verder bleef zijn gezicht redelijk verborgen. Enkel zijn felle ogen zijn poten en oren en staart konden hem verraden. Andere dachten vaak dat hij een demon was, maar die droegen vaak nog hoorns op enkelingen na, maar zijn karater stond niet gelijk aan die van de demonen. Het geluid van voetstappen trok zijn aandacht en hij stopte meteen. Wie het ook was die zou Wulf niet gelijk herkennen toch?
Profiel bekijken
Kyle

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: It never ends {O P E N}    do mei 22, 2014 3:46 pm

Hij hoorde iets. Meteen hield hij zijn adem in en keek schichtig om zich heen. Was hij hem gevolgd? Nee, nee dat kon niet. Kalm, hij moest kalm blijven. Hij vernauwde zijn ogen tot spleetjes om beter door de dikke laag mist te kunnen kijken. Niet zo ver van hem vandaan zag hij een gedaante. Hij slaakte een lichte zucht van opluchting. Het kon hem niet zijn, deze persoon was veel te klein om Zaid te zijn. Want deze persoon was ongeveer even groot als hem en Zaid was wel bijna 2 meter. Hij was veilig. Of dat hoopte hij toch. Heel even twijfelde hij of hij wel naar de persoon toe zou gaan, maar uiteindelijk verzamelde hij al zijn moed en ging naar de schaduw toe. Misschien kon die hem helpen met de weg terug te vinden.

Omdat hij de persoon niet te hard wilde afschrikken, stapte hij op een subtiele manier redelijk luidruchtig, zodat die hem hoorde aankomen. ”Ehm… excuseer me..” De persoon begon stilaan vorm te krijgen, het was best een eigenaardige persoon. Hij leek wel oren en een staart te hebben. Twee felle kijkers waarvan hij niet goed wist of de kleur geel of oranje was, keken hem aan, want ja, Kyle wilde de persoon niet langs achter of opzij willen benaderen. Hij bekeek de figuur even en staarde hem kort aan. Hij had wel degelijk de oren van een dier en een staart, maar dat was nog niet alles, hij had ook poten in plaats van gewone armen en benen. Al snel keek hij weer naar De persoon zijn ogen. ”Ik ben Kyle, aangenaam…” Hij zuchtte en vouwde zijn handen achter zijn hoofd. ”Ken jij toevallig de weg hier?” Door zijn hoofd. Zoals wat hij was, want het was wel duidelijk dat hij geen mens was. Of hoe het kwam dat hij er zo uit zag. Maar uit beleefdheid besloot hij die vragen maar voor zichzelf te houden.

-flut, sorry-
Profiel bekijken
Thorn

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: It never ends {O P E N}    do mei 22, 2014 5:56 pm

Ineens hield de persoon verderop zich stil. Een lichte grijns speelde even om zijn lippen, maar verdween ook gelijk weer. Wie het ook was had hem toch enigzins gehoort of gezien als schim in deze mist. Zijn felle ogen bleven op hem of haar gericht, maar ijn oren draaide rons voor het geval er nog meerdere personen aanwezig zouden zijn? Wulf bleef rustig staan en vroeg zich af of de persoon nog komen zou of niet. Maar lang hoefte hij niet te wachten, maar de kabaal die er nu gemaakt werd was ook weer niet nodig!? Het bleek een jongeman te zijn, maar hij stokte even in zijn woorden zoals vele deden wanne ze hem voor het eerst zagen. Wulf was niet haat dragent tenzij er iemand was die hij echt niet uit staan kon. Verbazend gnoeg herpakte de jongen zich sneller dan de meeste mensen. Hij zag ook dat er vragen in diens ogen lagen, vast dezelfde als ddie iedereen heb altijd vroeg. Maar de jongen stelde zich voor en even zocht Wulf naar wat woorden. ‘Zeg maar Wulf.. Je hoeft je niet verontschuldigen.‘ zei Wulf vriendelijk. Hij wist dat vreemde vaak dachten te horen dat hij Wolf heten, maar dat was niet zo. Toch legd hij stee vast de klemtoon op de U. ‘Nee helaas niet. Ik ben hier ook voor het eerst, maar de uitweg vinden is zo moeilijk nog niet. Tenzij jij geen vuile handen hebben wil natuurlijk.‘ zei hij lichtjes grappend. Je kon nooit weten tegenover wie je kwam te staan zeker niet in een vreemd land...
Profiel bekijken
Kyle

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: It never ends {O P E N}    ma mei 26, 2014 5:58 pm

De.. wel ja… wat was dit wezen voor hem eigenlijk? Hij had geen idee, maar dus, het wezen voor hem stelde zich voor als Wulf. Tenminste, als hij dat goed gehoord had. Het was een nogal vreemde naam en Wolf zou misschien beter kloppen, maar aangezien het wezen de klemtoon echt op de u gelegd had, was het vrij duidelijk dat het Wulf was en niet Wolf. ‘Nee helaas niet. Ik ben hier ook voor het eerst, maar de uitweg vinden is zo moeilijk nog niet. Tenzij jij geen vuile handen hebben wil natuurlijk.‘ Antwoordde Wulf toen Kyle vroeg of hij een uitweg wist. Kyle grinnikt kort en keek dan overdreven dramatisch. ”Omg neee, ik heb net een manicure gehad, ik zou niet willen dat mijn nageltjes breken~” Probeerde hij zo geloofwaardig mogelijk met een belachelijk stemmetje te zeggen terwijl hij zijn nagels inspecteerde. Kyle kon zijn lach niet meer inhouden en lachte kort. ”Langs waar moeten we gaan?” Kyle keek even om zich heen. ”Want ik heb geen flauw idee welke kant we zouden moeten uit gaan…” Hij zuchtte lichtjes.

-sorry, nogal kort-
Profiel bekijken
Thorn

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: It never ends {O P E N}    ma mei 26, 2014 7:41 pm

Kyle grinnikt kort en keek dan overdreven dramatisch. ”Omg neee, ik heb net een manicure gehad, ik zou niet willen dat mijn nageltjes breken~” Probeerde hij zo geloofwaardig mogelijk met een belachelijk stemmetje te zeggen terwijl hij zijn nagels inspecteerde. Kyle kon zijn lach niet meer inhouden en lachte kort. ”Langs waar moeten we gaan?” Kyle keek even om zich heen. ”Want ik heb geen flauw idee welke kant we zouden moeten uit gaan…” Hij zuchtte lichtjes. Wulf grijnsde eventjes, maar zijn katachtige hoektanden waren niet te zien door de diepe schaduw die over zijn gezicht liep door de kap die hij over zijn hoofd getrokken had. 'Heel dramatisch ja.' grapte hij en liet zich op zijn hurken zakken. 'Van welke kant kwam je, of beter gezegt welk land gebied zoals me niet lang geleden terug nog vertelt is.' zei Wulf voor hij begon te snuffelen.

Maakt niks hoor^^

Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: It never ends {O P E N}    

It never ends {O P E N}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Shanaris :: Mountains :: Misty Valley-
Ga naar: