Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 No, it's just me {Kyle}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Calyn

Calyn


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 30-03-14

No, it's just me {Kyle} Empty
BerichtOnderwerp: No, it's just me {Kyle}   No, it's just me {Kyle} Icon_minitime1wo apr 02, 2014 6:20 pm




CALYN




De zon stond rood en laag aan de hemel. Het was een lange, vermoeiende dag geweest en Calyn verlangde naar wat rust. En waar kon ze beter rust vinden dan op een kerkhof? Met een zucht leunde ze tegen een grafsteen. Zacht neuriede ze een liedje die ze altijd zong als kind. `... Mad world... Mad world...' zong ze zacht. Het was haar favoriete lied en het paste ook goed bij haar -misschien vond ze het daarom wel zo mooi. Ze draaide haar haar rond haar vinger. Het leek net goud in het lage zonlicht. Je jonge vrouw zuchtte. Dit was zo fijn. Gewoon even niemand. Maar ze zou nou net zien dat er iemand aankwam die haar ging vervelen.

Words: ### ||Tag: Karakterkaart || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-02-14

Character sheet
Naam: Kyle
Wezen: Magican
Crush: Let me be the one who puts your hart on static, babe~

No, it's just me {Kyle} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, it's just me {Kyle}   No, it's just me {Kyle} Icon_minitime1wo apr 02, 2014 8:01 pm

Hij wist niet hoe lang hij nu al aan het rondzwerven was, maar eigenlijk maakte het hem ook niets uit. Hij had een rood shirt aan, een zwarte vest en een zwarte broek met een riem. Op zijn rug droeg hij een rugzak met vanalles in: water, brood, geld, een touw en een mes. Dat was zowat het belangrijkste wat je nodig had om er een dag op uit te trekken, zoals hij vaak deed. Aan zijn riem hingen twee zwaarden. Zijn twee vertrouwde wapens om zichzelf te verdedigen, en natuurlijk zijn krachten. Maar het liefst gebruikte hij zijn wapens.

Na een hele dag doelloos ronddolen, kwam hij uit op een kerkhof. In de verte zag hij een jonge vrouw staan. Ze was mooi. Blond haar dat goud leek in het zonlicht. Een mooie huid, lang en slank. Maar ja, wie was er tegenwoordig niet mooi? Het leek wel alsof imperfectie niet meer bestond, bij manier van spreken. Heel even twijfelde hij of hij naar haar toe zou gaan, maar uiteindelijk besloot hij het toch maar te doen. Wat moest hij anders doen? In zijn eentje verder rondzwerven? Iets beters had hij niet echt te doen.

Zelfverzekerd stapte hij naar de vrouw toe. Op zijn gezicht was niet echt een emotie af te lezen. Hij bewaarde wat afstand, want uiteindelijk waren ze vreemdelingen voor elkaar. Hij kende haar niet eens. ”Hallo.” Zei hij rustig. Daarna zweeg hij even. Wacht, was dat het? Misschien had hij eerst moeten nadenken wat hij ging zeggen. Nu was hij helemaal naar hier gekomen om gewoon ‘hallo’ te zeggen. Hij facepalmde in gedachten. ”Ik ben Kyle, aangenaam.” Zei hij uiteindelijk. Wauw, fantastisch, wat een diepgaand gesprek zeg. Dit sloeg werkelijk nergens op
Terug naar boven Ga naar beneden
Calyn

Calyn


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 30-03-14

No, it's just me {Kyle} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, it's just me {Kyle}   No, it's just me {Kyle} Icon_minitime1do apr 03, 2014 4:00 pm




CALYN




Achter zich hoorde Calyn voetstappen. Haar gehoor was ook beter geworden nadat ze weerwolf werd. Langzaam draaide ze zich om. Er liep een jonge man op haar af, waarvan ze de uitdrukking niet van zijn gezicht kon lezen. `Hallo,' zei hij. Daar heb je het al. Ik had gelijk. Nu zou ze zeker een gesprek met hem aan moeten. `Hi,' antwoordde ze. `Ik ben Kyle, aangenaam.' Oh, leuk voor je, zei de wolf in haar. Shut up! reageerde Calyn. `Ik ben Calyn,' zei ze rustig en ze stak haar hand uit. Waarom deed ze dit? Ze deed dit nooit. Misschien wou ze gewoon een keer een rustig, aardig gesprek voeren. `En wat brengt een jonge man als jij naar deze begraafplaats?' Met moeite onderdrukte ze een opborrelende woede in haar stem. Nee! riep ze tegen de wolf in zichzelf. Maar hij was sterker. Hij overheerste haar. `Oh, en dat vind jij een reden?' vroeg ze kattig.




Words: ### ||Tag: Karakterkaart || Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-02-14

Character sheet
Naam: Kyle
Wezen: Magican
Crush: Let me be the one who puts your hart on static, babe~

No, it's just me {Kyle} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, it's just me {Kyle}   No, it's just me {Kyle} Icon_minitime1di apr 08, 2014 5:51 pm

`Ik ben Calyn,' Zei ze nadat hij zichzelf voorgesteld had. Hij schudde haar hand rustig. `En wat brengt een jonge man als jij naar deze begraafplaats?' Hij dacht even na. Tjah. Wat bracht hem hier? Hij was gewoon wat aan het rondzwerven, doelloos. ”Eh..” Hij krabte eens nadenkend over zijn achterhoofd. ”Ik was gewoon wat aan het rondwandelen I guess.” Hij sloeg zijn armen over elkaar en ging in een relaxte houding staan. `Oh, en dat vind jij een reden?' Hij trok vaag zijn wenkbrauwen op en fronste dan lichtjes. Wauw, zij heeft blijkbaar last van emotiewisselingen. Achja, dat is natuurlijk ook waar vrouwen voor bekend staan. Typisch… ”Wel.. Ik zou hetzelfde aan jou kunnen vragen.” Kaatste hij terug. Kyle was nu niet eenmaal een slecht persoon, maar ‘goed’ kon je hem nu ook niet noemen. Wat zijn persoonlijkheid betrof, was hij net een kameleon. Hij paste zijn persoonlijkheid altijd aan aan zijn gezelschap. Als iemand aardig was, was hij dat ook, als iemand gemeen was, hij ook… Of toch meestal. ”Als ik jou was zou ik maar oppassen. Het is niet omdat je een vrouw bent dat daarom iedereen respect tegenover je gaat tonen, of aardig zijn.” Met een kalme blik keek hij haar aan.


~Thehee, moet nog een beetje wennen aan deze char, eerste keer dat ik hem gebruik ^^'~
Terug naar boven Ga naar beneden
Calyn

Calyn


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 30-03-14

No, it's just me {Kyle} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, it's just me {Kyle}   No, it's just me {Kyle} Icon_minitime1wo apr 09, 2014 4:31 pm




CALYN



'Wel... Ik zou hetzelfde aan jou kunnen vragen,' kaatste de jongen terug. Calyn schudde haar hoofd. Haar menselijke kant dacht: Hij heeft gelijk. Maar haar wolflijke kant reageerde: `Dat gaat jou niets aan. Niet dat dat van jou mij iets aangaat, maar toch. Laat me met rust, oké?!' Nee! Hou eens je mond! dacht Calyn. Maar de wolf hield zijn mond niet. Net als de jongen dat niet deed. `Als ik jou was zou ik maar oppassen. Het is niet omdat je een vrouw bent dat daarom iedereen respect tegenover je gaat tonen, of aardig zijn.' Hij keek haar kalm aan en Calyn keek strak terug. `Maar goed dat je mij niet bent, hè? Dat zou wat geweest zijn,' reageerde ze, vanbinnen de wolf verwensend. Een pluk haar viel voor haar ogen en ze probeerde het weg te blazen, tot ze zag welke kleur hij had. Wit. Ze werd wolf. Ongemerkt was de zon een heel eind naar beneden gezakt en was nog net te zien onder de horizon. Calyn wierp een snelle blik op haar handen. Wit pluis kwam omhoog. Snel sloeg ze haar armen achter haar rug, zodat de jongen het niet kon zien. `Ik... eh...' verder kwam ze niet. Ze werd door zichzelf onderbroken door een boze grom. `Ga gewoon weg, oké?!' snauwde ze. Ze wou die jongen voor haar niet aanvallen en vermoorden.


Words: 228||Tag: Kyle|| Note: Maakt niet uit hoor ^^ Dit is ook mijn eerste topic met Calyn  

Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-02-14

Character sheet
Naam: Kyle
Wezen: Magican
Crush: Let me be the one who puts your hart on static, babe~

No, it's just me {Kyle} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, it's just me {Kyle}   No, it's just me {Kyle} Icon_minitime1zo apr 13, 2014 6:11 pm

O.. Oeps, dat had hij misschien beter niet gezegd… Kon hij er wat aan doen dat hij niet altijd super goed was in de omgang met anderen? Achja, whatever, het was niet echt één van zijn zorgen. `Maar goed dat je mij niet bent, hè? Dat zou wat geweest zijn,' Kyle rolde met zijn ogen. Wat was dat kind haar probleem? Hij dacht na over een antwoord, maar vond niet meteen iets om te zeggen. Goed dan, één punt voor haar. Calyn sloeg snel haar handen achter haar rug om de een of andere reden. Met een vage blik keek hij haar aan en trok een wenkbrauw op. Ze was raar, wat was er in godsnaam mis met haar? `Ik... eh...' Ze gromde kort. `Ga gewoon weg, oké?!' Kyle was lang stil en keek haar met een droge blik aan. Hij zakte ontspannen lichtjes door zijn ene been en op het andere steunde hij terwijl hij zijn armen over elkaar sloeg. ”Ik heb het recht om te gaan en staan waar ik wil en voor zover ik weet, ben jij niet mijn baas.” Hij zuchtte diep. ”Als je het nog niet door had, dit is neutraal gebied, iedereen mag hier op rondwandelen en dit is van niemand, ook niet van jou dus als ik hier wil zijn, moet jij me niet gaan zeggen dat dat niet mag.” Kyle prulde onbewust eens aan de halsband om zijn hals. Wat dacht zij wel niet? Denken dat ze hem zo maar bevelen kon geven. Als ze dat dacht, was ze bij het verkeerde adres. Hij deed niet meer wat anderen hem vertelde te doen. Wel, behalve als het nu iemand zou zijn zoals de leider. Maar verder, nee.

eheheheh >.> had niet door dat ik aan de beurt was
Terug naar boven Ga naar beneden
Calyn

Calyn


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 30-03-14

No, it's just me {Kyle} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, it's just me {Kyle}   No, it's just me {Kyle} Icon_minitime1ma apr 14, 2014 4:36 pm




CALYN




De jongen keek haar lang met een droge blik aan, waarna hij licht door zijn ene been zakte en zijn armen over elkaar sloeg. `Ik heb het recht om te gaan en staan waar ik wil en voor zover ik weet, ben jij niet mijn baas,' zei hij. Ja. Hij had gelijk, maar ze wou hem alleen maar beschermen. Hij zuchtte diep. `Als je het nog niet door had, dit is neutraal gebied, iedereen mag hier op rondwandelen en dit is van niemand, ook niet van jou dus als ik hier wil zijn, moet jij me niet gaan zeggen dat dat niet mag.' Ik had het door, dacht ze bitter, maar ze klemde haar kaken op elkaar. Ze zag hoe hij aan zijn halsband prulde. Calyn zag de wereld langzaam boven zich uitstrekken en toen ze naar beneden keek had ze al geen voeten meer, maar witte poten. Een zucht ontsnapte uit haar mond. Met grote smekende ogen keek ze de jongen voor zich aan. `Ga weg!' gromde ze. Toen was ze helemaal wolf. Ze had geen eigen wil meer. Ze was alleen nog maar wolf. `Waarom was je niet weggegaan?! Heb je soms zaagsel in je hoofd ofzo?!' Nee, nee, NEE! schreeuwde ze vanbinnen, maar de wolf liet haar niet toe. Ze liep langzaam om de jongen heen. `Ik denk...' begon ze langzaam en ze sloeg met haar staart heen en weer. NEE! Met alle kracht die ze in zich had probeerde Calyn de wolf te bedrukken. Het lukte haar. Voor even. Ze jankte, zette grote ogen op en probeerde 'GA!' te roepen, maar de wolf maakte van dat ene woord een grom. Dat ene woord. Het had de jongen veel pijn kunnen besparen. Maar de wolf liet het niet toe. Dat zou het nooit doen.


Words: 298||Tag: Kyle|| Note: En toen was Calyntje een wolf >D  

Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-02-14

Character sheet
Naam: Kyle
Wezen: Magican
Crush: Let me be the one who puts your hart on static, babe~

No, it's just me {Kyle} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, it's just me {Kyle}   No, it's just me {Kyle} Icon_minitime1vr apr 18, 2014 11:26 am

Oeps. Dit had hij niet zien aankomen. Op de plaats waar daarnet nog een meisje stond, stond nu een witte wolf. Dus daarom wilde ze zo graag dat hij weg ging. Had ze dat niet gewoon kunnen zeggen ofzo? Jeez… Goed, ze had hem gewaarschuwd, maar hoe moest hij weten dat ze in een wolf zou veranderen? `Waarom was je niet weggegaan?! Heb je soms zaagsel in je hoofd ofzo?!' Alsof er niet veel aan de hand was, haalde Kyle zijn schouders op. ”Dit veranderd allemaal niets aan mijn mening. Ik mag gaan en staan waar ik wil.” Hield hij koppig vol. De wolf liep dreigend om hem heen. Okay, goed, een wolf is gewoon een hond. Alleen groter en gevaarlijker, maar, het is een hond. Goed, hij wist dat zijn theorie langs geen kanten klopte, maar het was geruststellend. `Ik denk...' Ze sloeg haar staart heen en weer. Het had iets onheilspellends. Hond, denk eraan dat het gewoon een erg grote hond is, dan komt het wel goed.

Opeens jankte ze, het leek alsof ze iets wilde zeggen, nouja, eerder roepen, maar er kwam enkel een luide grom uit. Kyle fronste licht, maar hij bleef ontspannen staan. Goed, hij moest een oplossing vinden. Erop loshakken werd de laatste optie. Hoewel, misschien smaakte wolf nog niet zo slecht… Hij herzette zijn voet even en voelde dan iets tegen zijn voet. Hij keek naar beneden en zag een tak. Perfect! Dat was het! Hij had de oplossing gevonden. Wel ja, dat hoopte hij toch. Waarschijnlijk ging hij zichzelf voor schut zetten, maar hij kon het proberen. Kyle pakte de tak en glimlachte. ”Kijk eens! Een tak!” Zei hij opgewekt. Hij zakte een beetje speels door zijn knieën en zwaaide wat met de tak. ”Wil je de tak? Wil je de tak? Jaaaaa, tuurlijk wil je de tak!” Zei hij enthousiast. Vervolgens gooide hij de tak ver weg en klapte eens kort in zijn handen. ”Waar is de tak? Pak de tak! Komop, zoek de tak! Waar is de tak? Waar is de tak?!” Hij glimlachte breed en klonk enthousiast, zoals je deed als je met een hond speelde. Ookal was dit een grote en gevaarlijke wolf. Het was het proberen waard.


Kyle just... Dafuq are you doing? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Calyn

Calyn


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 30-03-14

No, it's just me {Kyle} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, it's just me {Kyle}   No, it's just me {Kyle} Icon_minitime1vr apr 18, 2014 3:16 pm




CALYN



De jongen bleef ontspannen staan, hoe Calyn ook om hem heen liep en dreigend gromde. Het leek alsof hij bezig was iets te verzinnen om weg te komen. Had hij ook moeten luisteren naar mij, dacht de wolf bitter. Ze gromde boos toen ze zag dat de jongen bukte en iets oppakte. Het was een tak. `Kijk eens! Een tak!' riep hij enthousiast. `Goed gezien,' zei ze op een sarcastische toon, maar zo zacht dat hij het niet kon horen. De jongen zakte door zijn knieën en begon met de tak te zwaaien. 'Wil je de tak? Wil je de tak? Jaaaaa, tuurlijk wil je de tak!' Nee, ik wil die stomme tak niet! Ze had zin om hem hard in zijn hand te bijten. Om al het weke vlees van zijn bot af te rukken en zijn weerloze lichaam ver weg mee te slepen. Maar ze deed het niet. Eerst wachtte ze af wat de jongen zou doen. Hij gooide de tak ver weg en klapte in zijn handen. 'Waar is de tak? Pak de tak! Kom op, zoek de tak! Waar is de tak? Waar is de tak?!' 'Ik ben niet achterlijk,' siste de wolf. Is hij een keer flink op zijn achterhoofd gevallen ofzo? dacht Calyn. Maar ze durfde het niet te zeggen. Ze kón het ook niet zeggen, want de wolf was haar al voor. `Dat jij een achterlijke jongen bent, betekent niet dat ik een achterlijke wolf ben.' Ze begon weer rondjes om hem te lopen. ''Waar zal ik hem het eerst verwonden?'' vroeg de wolf zich af. Nergens! Calyn wilde nog één poging wagen de jongen van de wolf te redden. Ze draaide zich om en rolde op haar rug. `GA!' Dit keer lukte het haar wel dat ene woord als een woord te laten klinken. Als die jongen nu niet weg zou gaan, zou ze hem zeker in stukken scheuren.


Words: 317||Tag: Kyle|| Note: Lol Kyles reactie XD  

Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-02-14

Character sheet
Naam: Kyle
Wezen: Magican
Crush: Let me be the one who puts your hart on static, babe~

No, it's just me {Kyle} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, it's just me {Kyle}   No, it's just me {Kyle} Icon_minitime1vr apr 18, 2014 4:34 pm

'Ik ben niet achterlijk,' Wel, plan A had dus duidelijk niet gewerkt.  `Dat jij een achterlijke jongen bent, betekent niet dat ik een achterlijke wolf ben.' Terwijl de wolf weer als een hongerige haai rond hem begon te cirkelen, haalde hij nonchalant zijn schouders op. ”Aangezien honden graag achter takken aan rennen en jij een uit de kluiten gewassen hond bent, was het het proberen wel waard.” Hij was koppig, te koppig om zich over te geven en weg te rennen. Hij had zin om gewoon door haar borstkas te steken met zijn zwaard, maar er klopte iets niet. Het leek wel alsof ze twee persoonlijkheden had. Het ene moment snauwde ze hem af en dreigde ze hem te vermoorden, het andere moment was ze aardig en leek het alsof ze hem wilde beschermen. Het was natuurlijk maar een theorie, maar die theorie kon kloppen. Het kon zijn dat ze twee persoonlijkheden had, of zoiets op die stijl, dus haar vermoorden was niet het beste plan.

Uit het niets draaide ze zich om en rolde op haar rug. `GA!' riep ze. Alsof hij opeens wakker werd uit een droom, begon hij te rennen. Ondertussen keek hij rond. Wat kon hij doen? Waar kon hij naartoe? Hij wilde niet echt wegrennen, hij wilde weten waarom ze zo vreemd deed. Hij moest zich gewoon in veiligheid kunnen brengen, ergens naartoe gaan waar ze niet bij hem kon. Zijn blik viel op een grafhuisje. Plots kreeg hij een idee en rende erop af. Hij sprong omhoog en kon zich net aan het dak van het grafhuisje vastgrijpen. Hij trok zich omhoog en ging op het dak zitten. Gelukkig konden wolven niet klimmen, hier was hij veilig. Hij glimlachte triomfantelijk. ”Hoe gaat het moet je?” Vroeg hij liefjes. Kyle had hier duidelijk plezier in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Calyn

Calyn


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 30-03-14

No, it's just me {Kyle} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, it's just me {Kyle}   No, it's just me {Kyle} Icon_minitime1za apr 26, 2014 4:23 pm




CALYN



De jongen begon te rennen. Gelukkig. Maar de wolf overheerste haar weer en rende grommend achter hem aan. Hij keek om zich heen en rende richting een grafhuisje. Wat moet hij daar doen?! Het viel moeilijk te zeggen wie dat dacht; Calyn of de wolf. Allebei waren ze even verbaasd. Ze begon sneller te rennen toen ze merkte dat de jongen bijna bij het gebouwtje was. Hij sprong omhoog, greep zich vast aan het dak van het grafhuisje, trok zich omhoog en ging op het dak zitten. Boos zette de wolf zich af en probeerde bij de voeten van de jongen te komen, maar tevergeefs, hij was gewoon te hoog. Boos begon ze paraderen voor het huisje. Hij zou er ooit vanaf moeten komen en dan zou ze hem te pakken krijgen. Toen ze omhoog keek zag ze een triomfantelijke glimlach op zijn gezicht. ''De zak!'' dacht de wolf. `Hoe gaat het met je?' vroeg de jongen lief. `Beter als ik jou te pakken heb,' antwoordde de wolf en ze gromde. Wat dacht die jongen wel?!

Words: 176 ||Tag: Kyle || Note: Sorry dat het zo lang duurde

Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-02-14

Character sheet
Naam: Kyle
Wezen: Magican
Crush: Let me be the one who puts your hart on static, babe~

No, it's just me {Kyle} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, it's just me {Kyle}   No, it's just me {Kyle} Icon_minitime1zo mei 11, 2014 3:35 pm

Dit was gewoon vermakelijk, de woede straalde gewoon van de sneeuwwitte wolf af. `Beter als ik jou te pakken heb,' Gromde de wolf. Kyle lachte geamuseerd en keek haar grijnzend aan. ”Veel succes daarmee, poedel.” Hij ging comfortabel zitten en sloeg zijn armen over elkaar. ”Ik kan hier zo lang blijven als ik wil, ik heb toch voedsel en drinken hier vanboven, jij, daarentegen, moet water zoeken of op jacht gaan als je niet wil uithongeren of uitdrogen.” Zijn ogen fonkelden van plezier. ”Je kan kiezen, optie één is dat je als een nazi me blijft bewaken en afwacht tot ik naar beneden kom, wat serieus kan tegenvallen, of je besluit om eens wat aardiger te zijn en je niet zo bitchy te gedragen.” Hij legde zijn kin in zijn hand als steun en keek haar afwachtend aan. ”Oh, en probeer me niet voor de gek te houden, daar trap ik niet meer in~.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Calyn

Calyn


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 30-03-14

No, it's just me {Kyle} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, it's just me {Kyle}   No, it's just me {Kyle} Icon_minitime1di mei 13, 2014 4:24 pm




CALYN



De jongen lachte, blijkbaar geamuseerd. Woedend begon de wolf tegen het grafhuisje te springen. 'Veel succes daarmee, poedel,' zei de jongen en hij ging comfortabel zitten met zijn armen over elkaar. 'Ik kan hier zo lang blijven als ik wil, ik heb toch voedsel en drinken hier vanboven, jij, daarentegen, moet water zoeken of op jacht gaan als je niet wil uithongeren of uitdrogen.' De ogen van de wolf spoten vuur. Maar ik ben dan hopelijk weer normaal, dacht Calyn. Ze keek naar de jongen, wiens ogen fonkelden van de lol die hij hierin had. Oké, daar zou ze ook boos om worden. 'Je kan kiezen, optie één is dat je als een nazi me blijft bewaken en afwacht tot ik naar beneden kom, wat serieus kan tegenvallen, of je besluit om eens wat aardiger te zijn en je niet zo bitchy te gedragen.' Hij legde zijn kin in zijn hand. 'Dat is de wolf!' wist Calyn te zeggen, maar de wolf begon hard te huilen. 'Oh, en probeer me niet voor de gek te houden, daar trap ik niet meer in.' Ik hield je niet voor de gek. De wolf liep rond het huisje en probeerde een opstapje te vinden die laag genoeg was voor haar. Ja! Daar was een trap en ze kon daar wel op komen. Ze liep de trap op en bekeek het huisje eens goed, maar nee, er was geen andere opstap.

Words: 237||Tag: Kyle || Note: Waarom noemt iedereen haar poedel? :c (^^)

Terug naar boven Ga naar beneden
Kyle

Kyle


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 20-02-14

Character sheet
Naam: Kyle
Wezen: Magican
Crush: Let me be the one who puts your hart on static, babe~

No, it's just me {Kyle} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, it's just me {Kyle}   No, it's just me {Kyle} Icon_minitime1do mei 15, 2014 6:54 pm

'Dat is de wolf!' Zei ze en begon daarna meteen te huilen. Kyle trok een wenkbrauw op. Jah, ze gedroeg zich echt vreemd. Maarja, ze was een vrouw, dat verklaarde vast een hele hoop. Of misschien was het gewoon een truc. 'Oh, en probeer me niet voor de gek te houden, daar trap ik niet meer in.' Maar om de één of andere reden voelde hij zich totaal niet zeker bij de theorie dat het een truc was, als hij naar zijn gevoel zou moeten luisteren, leek het alsof er iets fout was. Alsof iets niet klopte. Ze liep eens rond het huisje, hij volgde haar met zijn ogen. Ze ging op een trapje staan en aan haar gedrag te zien, zocht ze naar een manier om boven te geraken. Althans, daar leek het toch op. Hij grijnsde als ze zich geen weg naar boven vond. ”Lukt je niet~” Zei hij zangerig. ”Just leave it be, je ziet toch ook wel dat het je niet lukt. Er bestaat zoiets als zelfbeheersing weetje… Niet dat ik verwacht dat jij daar iets van kent want dat is duidelijk zichtbaar” Hij kuchte eens. ”No offence, maar je kan niet zomaar iedere vreemdeling die je tegenkomt proberen te vermoorden, daar los je niets mee op.” Hij zuchtte diep en streek eens met zijn hand door zijn haar. ”Maarja, het is maar advies, je moet je niet verplicht voelen ofzo, maar als ik jou was zou ik mezelf proberen wat zelfbeheersing aan te leren.” Hij zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Calyn

Calyn


Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 30-03-14

No, it's just me {Kyle} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, it's just me {Kyle}   No, it's just me {Kyle} Icon_minitime1ma mei 19, 2014 4:34 pm




CALYN



'Lukt je niet,' zei de jongen zangerig. 'Just leave it be, je ziet toch ook wel dat het je niet lukt. Er bestaat zoiets als zelfbeheersing weetje… Niet dat ik verwacht dat jij daar iets van kent want dat is duidelijk zichtbaar.' De wolf gromde. Was dat een belediging? Vast wel. Hij kuchte. 'No offence, maar je kan niet zomaar iedere vreemdeling die je tegenkomt proberen te vermoorden, daar los je niets mee op,' ging hij verder. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat dat de wolf is!? Maar Calyn kon het niet zeggen. Niet met volle maan. 'Maar ja, het is maar advies, je moet je niet verplicht voelen ofzo, maar als ik jou was zou ik mezelf proberen wat zelfbeheersing aan te leren.' Hoe durfde hij?! Ze zou hem eens een lesje leren, die ongemanierde schoft! Maar terwijl ze dat dacht hoorde ze gehuil van andere wolven. De drang om naar de groep te gaan was groot, maar ze hield zich in. Eerst hij. Het gehuil weerklonk nog eens. 'Ik krijg je later nog wel!' riep ze en ze rende weg.

Words: 176 ||Tag: Kyle || Note: Had geen inspi meer XD Denk dat het topic, na jou -als je dat wil- uit is

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





No, it's just me {Kyle} Empty
BerichtOnderwerp: Re: No, it's just me {Kyle}   No, it's just me {Kyle} Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
No, it's just me {Kyle}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kyle
» Kyle Alvaro Bradwell
» When rain falls (Kyle)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Elizabeth :: Graveyard-
Ga naar: