Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Hello to you to miss [Lilliana]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Retzu

Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 18-08-13
Leeftijd : 19

Character sheet
Naam: Retzu Entron
Wezen: Werewolf
Crush: I would love to steal a heart

BerichtOnderwerp: Hello to you to miss [Lilliana]   zo jan 12, 2014 4:49 pm

Retzu liep door de rustige steegjes van zijn thuis plek en keek wat rond op de met krijt bekladde muren. Sommige tekeningen betekende iets bij zijn werk, dat er een nieuwe dealer was of een aankoop. Het waren kleine dingetjes die voor hem veel konden betekenen, echter was al dit spul al oud en was er niks nieuws op gemeld. Hij moest het dus maar doen met de informatie die zijn collega’s hem brachten. De laatste dagen was er wat ophef geweest over een bende, eentje blijkbaar beter dan een stel struikrovers. Een of andere grote baas, die blijkbaar zijn kunste kende, was naar zijn pand toe gekomen om iets met hem te bespreken. Jammer genoeg was hij toen weg dus moest hij nu hém op zoeken. Hopelijk was het een goed betalende opdracht, wat extra geld kon nooit kwaad.

De opdrachtgever was snel en duidelijk, een of andere Liliana moest uit de weg worden geruimd en werd een ruim bedrag voor weggeschold. Veel vragen werden er niet gesteld, hij had een omschrijving gekregen en nu moest hij haar vergiftigen. In zijn hoofd had hij al een idee welk middel hij zou gebruiken. Terwijl hij het gebouw verliet ging zijn hand naar een klein doorzichtig bakje waar een witte vloeistof in zat, slangengif. Sterk genoeg om je binnen een uur dood te krijgen. Met de juiste hoeveelheid had deze dame net genoeg tijd om haar sterfplek te verlaten om daarna levenloos neer te vallen. De gedachten maakte hem niet blij, maar het moest gedaan worden. Ze had het er waarschijnlijk zelf naar gemaakt. Met een soepel sprongetje veranderde hij in een breed gebouwde bruine wolf en rende naar de des betreffende straat toe, waar blijkbaar het huis moet staan.

Toen hij de straat inging veranderde hij terug en zocht naar het goede huisnummer. Het duurde niet lang voor zijn ijsblauwe ogen die gevonden hadden en hij liep een ronde om het huis heen. Toen er geen enkele tekenen van leven waren pakte hij een stuk klei en stopte die in het sleutelgat. Met een voorzichtige beweging haalde hij die er weer uit en bekeek de gemaakte sleutel. Na enkele seconde was het zo hard als steen en kon hij het gebruiken, niet al te soepel gaf het slot mee en trad hij het gebouw binnen. Daar trof hij een alledaags huis aan. Wat had hij anders verwacht? Een kerker? Ehm, ja, eigenlijk wel maar het leek er dus niet op. Zijn blik vond een kan drinken op een keukentafel en met beleid goot hij wat gif erin. De drank was nog warm dus hij vertrouwde erop dat het nog opgedronken werd. Ondanks dat hij een moordenaar was had hij weinig meegekregen van een huis verlaten zonder geur achter te laten. Niet dat hij daar uberhoud op lette, hij sloot de deur achter zich en verliet de grote straten en vluchtte weer in zijn vertrouwde steegjes. Hopelijk kon hij morgen een lijk ophalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
liliana

Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 24-08-13

Character sheet
Naam: liliana pierce
Crush: yeah right

BerichtOnderwerp: Re: Hello to you to miss [Lilliana]   zo jan 12, 2014 6:07 pm

Liliana geeuwde even luid. Onlangs was ze voor enkele dagen weggeweest voor een van haar opdrachten die wat groter en ingewikkelder waren dan de normale zaak van gang. Het was de eerste keer dat ze een heel twee weken van huis weg was geweest. eergisteren was ze uitgeput terug gekomen, had zich meteen thuis onder de dekens gekropen en tot laat in de namiddag blijven slapen. Ze was letterlijk doodop geweest. De klus was nog zwaarder geweest dan haar opdrachtgever had verteld. Daarvoor zal ze hem nog terugpakken, niemand maar dan ook niemand geeft haar zo'n slechte uitleg over de opdracht. Doen ze dat wel, dan berouwen ze het, deze man vooral omdat een van haar leden zwaar gewond is geraakt. Als ze meer informatie zou hebben gekregen dan was dit beter opgelost geweest kunnen zijn. De jonge gast die zwaar gewond was, is nu godzijdank wel stabiel.

Liliana verwacht eerlijk gezegd wel een tegenaanval van de personen die ze had moeten aanvallen. Of beter gezegd van de vader ervan. Lili had namelijk een zoon van een van de rijkste mensen moeten aanvallen en wat 'beschadigen' zoals liliana het noemt. Daarna moest ze de zoon bezorgen aan de deur van zijn vader als waarschuwing. De oude man wist wel waarvoor die waarschuwing was geweest. Liliana weet dat niet, maar ze had de zoon beschadigt zoals haar opdrachtgever het gewild had, dit is iets tussen die twee mannen, zij was alleen maar de boodschapper. Opzicht was ze daar tegen maar er was veel geld voor geweest. En liliana mocht dan wel de leider zijn zij hielp altijd met de opdrachten mee, daarom was ze zo gewild in haar bende. De bende die bestaat uit ongeveer 50 gevorderde assassins en enkele nieuwelingen die stevig getraind werden. Haar bende was dan ook berucht, want iedereen wist wanneer lili's bende had toegeslaan omdat ze altijd iets achterlieten.

De Assassin gilde liet altijd een teken achter, een brandmerk. Daardoor wist iedereen dat ze het slachtoffer waren geworden van de Godetia bende. Lili had haar thee laten opstaan zodat het warm zou worden, terwijl het dus aan het opwarmen was zat ze onder de douche. Even stopte ze en fronste ze. Rook ze nou iemand? Verward schudde ze haar hoofd, dat kan niet. Niemand heeft haar huissleutel alleen maar haar rechterhand, maar die is op een missie dus hij kan het niet zijn. Meteen stapte ze vanonder de douche vandaan kleedde zich simpel, een topje en een jean en ging dan de woonkamer in, ze rook inderdaad iemand. Deze geur kende ze niet. Terwijl Liliana er verder over piekerde nam ze haar thee en nam er enkele slokken van, blies even en nam dan weer enkele goeie slokken waardoor de warmte heerlijk in haar keel brande. Daarna ging ze in haar zetel gaan zitten en keek wat naar tv. Al snel voelde ze zich...benauwd... alsof iemand ervoor zorgde dat ze niet meer kon ademen. Haar longen leek plat te drukken. Het zweet brak bij haar uit en ze viel van de bank terwijl ze hapte naar adem. Haar ogen schoten naar haar thee. Iemand heeft haar vergiftigt!! Woedend van frustratie gromde ze luid, wat haar alleen maar nog meer deed stikken. Met moeite kon ze naar een lade gaan, die opende ze en nam daaruit een twee groene blaadjes van een plant. Stak die meteen in haar mond en begon erop te kauwen waardoor de sap door haar keel ging, meteen voelde ze het effect komen waardoor het stikkende en benauwde gevoel meteen verdween. Als het tegengif helemaal zijn werk had gedaan zuchtte ze opgelucht. Deze idioot ging eraan.

Zonder nog enige tijd te verspillen sprong ze recht transformeerde naar haar pikzwarte wolf en volgde meteen de spoor, de persoon zijn geur. O hij was nog lang niet jarig, hij zal sterven, vandaag nog. En Liliana zal daar persoonlijk voor zorgen. Niemand maar ook niemand probeert haar te vergiftigen en komt er levend vanaf. Ze had echt puur geluk gehad, dat ze vaker in aanraking was gekomen met dit gif, en daardoor altijd wel het tegen gif (in dit geval een blad van een speciale plant) bij de hand had. Zijn geur werd sterker en sterker. In volle vaart sprong ze, waardoor er een onmenselijke kracht achter zat, ze transformeerde midden in haar sprong naar haar menselijke gedaante en botste regelrecht tegen hem op waardoor hij zijn stabiliteit verloor en recht op de grond kwam. Liliana zat op hem. Haar kettingdie vanonder haar topje was bengelde boven zijn hoofd als een wijzer dat heen en weer bleef alsof het vast zat tussen twee cijfers.
'waar haal je verdomme het lef om me zomaar te vergiftigen' siste ze woedend. Hoe is hij ten eerste haar huis binnen geraakt, niemand wist namelijk waar ze woonde! Haar knie hield ze tegen zijn keel gedrukt zodat hij maar een heel klein beetje kon ademen, juist genoeg om niet te kunnen stikken, maar niet genoeg om goed te kunnen ademen. Haar dolk haalde ze tevoorschijn. Veel tijd om te praten zou hij toch niet krijgen, haar dolk hield ze al op zijn hart en wou meteen de genadeslag toedienen.
Zijn leven, zal binnen een seconde verdwijnen.

-veel info DX-
Profiel bekijken
Retzu

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello to you to miss [Lilliana]   zo jan 12, 2014 6:27 pm

Zijn pas was kalm geweest, maar zoals altijd stabiel. Het was dat er een grote kracht achter de sprong was geweest anders was hij nooit neer gevallen. Zijn positie was zeer oncomfortabel toen hij een vrouw op zich zag. Nou,dit was ook niet bepaalt wat hij ervan had verwacht. Was dit de vrouw die hij moest doden? Dan had hij aardig gefaald want ze zag er maar al te levend uit. 'waar haal je verdomme het lef om me zomaar te vergiftigen' Zijn ijzige blik was kalm, hij had in ergere posities gezeten, dat zeker. ‘Ook hallo, ik heb een opdracht gekregen en aan jouw gezicht te zien heb ik gefaalt in de uitvoering’ Zijn adem was hem half benomen maar de woorden kwamen er met kracht uit. Een dolk glinsterde en hij voelde het puntje al bij de plek van zijn hart, kalm, alsof dit werkelijk iedere dag gebeurde keek hij naar de dame. ‘Je wilt toch zeker niet deze knappe kop de wereld uit helpen?’ Zijn toon was serieus, Alsof hij ieder woord meende. ‘En het was ook niet dat het persoonlijk was, een man moet toch ook zijn geld verdienen.’ Zo goed het kon in deze positie haalde hij zijn schouders op. ‘Nou ja, mocht je me dood willen, heb ik nog een mooi uitzicht’ Een charmante en geamuseerde grijns speelde op zijn harde gezicht. Hij wist dat deze vrouw zijn hart kon horen die rustig sloeg, zonder paniek. Als hij stierf deed hij dat kalm, maar een gevoel dat dit zijn laatste dag was had hij niet.
Profiel bekijken
liliana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello to you to miss [Lilliana]   ma jan 13, 2014 6:12 pm

Er zijn maar weinigen die het lef hebben om één van de Godetia's bende aan te vallen o te vergiftigen. Daardoor is deze aanval dubbel zo erg omdat ij een moorpoging op hun leider had gedan. Dee persoon met wel ect gek zijn, of een doodswens hebben ofzo. Wel dood zal hij vandaag zeker zijn . Alleen zal ze eerste ten moeten komen door wie hij gehuurd is. Wat ook zo is, nea maar dan ok niemand zou dom genoeg zijn om persoonlijk een aanval te plannen. Nee, die zouden huurlingen huren om het vuile werk op te knappen. De man de gehuurd was geweest had meer informatie moeten vragen zoals ieder ander verstandig mens zou doen. Als hij meer achtergrond naar haar zou hebben gedaan, dan zou hij ontdekt hebben dat ze de beruchte leider van de Godetia was.
ach het is zijn eigen domme fout. Vanaf dat ze had gezien wie het was besprong ze hem meteen waardoor hij zijn evenwicht verloor. Hij was breed gebouwd, dus ze had geluk dat hij het net had zien aankomen anders zou zij degene geweest zijn die onderaan had gelegen. Ja spieren had hij zeker, dat zag ze maar al te goed. Meteen siste ze dat hij wel lef had om zo'n slechte poging te maken. ‘Ook hallo, ik heb een opdracht gekregen en aan jouw gezicht te zien heb ik gefaalt in de uitvoering’ Haar greep op haar dolk verstevigde zich. Liliana had genoeg van hem, wou juist steken toen hij begon te praten. ‘Je wilt toch zeker niet deze knappe kop de wereld uit helpen?’ Zijn toon was serieus. Meende hij dat nou serieus? wat een arrogante kwal! 'O geloof me, ik heb veel knappere mannen gezien dan jouw hoor' snoof ze verontwaardigt. Wat dacht die wel niet. Ze zal de wereld zeker een dienst bewijzen door een arrogante zak van de wereld te verhelpen. ‘En het was ook niet dat het persoonlijk was, een man moet toch ook zijn geld verdienen.’ Ze draaide even overdreven met haar ogen. ' dan zou je zo slim geweest moeten zijn deze opdracht over te slaan' sprak ze sceptisch alsof ze tegen een klein kind praatte. 'Je geld krijg je nu toch niet' ze glimlacht liefjes alsof ze de onschuld zelf was. *kuch* ‘Nou ja, mocht je me dood willen, heb ik nog een mooi uitzicht’ Liliana had altijd geluk gehad dat ze niet zo snel bloosde, toch verscheen er een geamuseerde grijns op haar gezicht ' en waarom denk je dat ik je nu al zal doden.' sprak ze spottend. Terwijl haar knie tegen zijn heel hield liet ze de punt van haar dolk over zijn gezicht glijden ' eerst wil ik namelijk wat informatie verzamelen, te beginnen met jouw naam' niet dat het zo belangrijk is, straks is hij toch dood en niemand zal zijn naam nog herinneren. Maar het is Lili's gewoonte om de naam van haar slachtoffers te weten. Dan brandmerkte ze hen, en daarna doodde ze de persoon.
Profiel bekijken
Retzu

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello to you to miss [Lilliana]   ma jan 13, 2014 7:12 pm

Ach, je kon je altijd in prettigere situaties bevinden, maar goed. Het was zijn eigen schuld, hij had beter om zich heen moeten kijken en het idee dat je twee messen aan je heup hingen terwijl je er net niet bij kan is misschien nog erger dan het feit dat zijn leven kon eindigen. De versteviging in de handgreep van de vrouw bleef niet onopgemerkt, maar hij verroerde zich niet. Zijn blik bleef kalm op de vrouw gericht. Toen hij haar stem weer hoorde kon hij een glimlach, niet al te toepasselijk in zijn situatie, niet verbergen. 'O geloof me, ik heb veel knappere mannen gezien dan jouw hoor' Zijn lach was charmant en maar weinige mochten die zien ‘Waarom zou ik jou geloven? Ik zie geen rede schat.’ Hij daagde haar uit met een koosnaampje, maar hij kon het gewoon niet laten ‘Maar zijn die mannen ook binnen jouw bereik. Veel vrouwen waarvoor dealers worden ingehuurd zijn niet echt het beste om in een goed straatje bij de man te komen’ Ze gingen weer over op het punt, hij had al een ondervraging verwacht. ' dan zou je zo slim geweest moeten zijn deze opdracht over te slaan' Een reactie op zijn eerdere antwoord. Het was uitgeproken op een misleidende toon. 'Je geld krijg je nu toch niet' Zijn glimlach schitterde zelfs in het zwakke licht van het steegje toen hij weer begon met praten ‘Ik wist niet dat ik jouw op mijn pad zou krijgen, oftewel, op mé. En ik heb nog alle tijd hoor, er zat geen limiet aan hoelang ik er over mocht doen’ Hij maakte een opmerking over het uitzicht dat zeker erger had gekund. ' en waarom denk je dat ik je nu al zal doden.’’ Hij voelde het mes over zijn gezicht ‘Mes, dreigende stem, uitstraling is ook niet al te vriendelijk.’ Merkt hij luchtig op. ' eerst wil ik namelijk wat informatie verzamelen, te beginnen met jouw naam' Zijn naam? Misschien zou die een belletje laten rinkelen waar de herkenning van gezicht ophielt. ‘Ik heb blijkbaar weinig keus, de naam is Retzu. Wat nu, mijn adres? Mijn hobbies, beroep? Vraag maar raak schat’ Wat kon hij verliezen behalve zijn leven? Dat was toch niks waard. ‘Jij een vraag, ik een vraag. Dus, ik ga er vanuit dat jij de lieftallige Liliana bent?’
Profiel bekijken
liliana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello to you to miss [Lilliana]   ma jan 13, 2014 7:46 pm

Goed, van ver zou dit beeld best over komen alsof het meisje haar 'vriendje' proberen te ownen. Maar die zagen dan ook niet dat haar dolk over zijn gezicht ging, en haar knie tegen zijn keelgat. Ze was pissed dat zo'n dumbass als deze hier haar heeft proberen te verwittigen, en als ze niet het tegengif zou hebben gehad, ze werkelijk ook dood zou zijn geweest. Gelukkig, dat ze op vergiftiging voorbereid was. Maar als je eens zou moeten weten wat voor geschiedenis Liliana wel niet heeft, dan zal je het volledig begrijpen. Ze had genoeg vijanden gemaakt, onbewust of bewust. Vijanden bleven vijanden. ‘Waarom zou ik jou geloven? Ik zie geen rede schat.’ Haar ogen kneep ze tot spleetjes, arrogante kwal ' noem me niet zo' snauwde ze lichtjes. Ze had echt zin om hem te laten lijden. Jep dat word het, ze zal hem laten smeken om zijn leven te beëindigen. Zijn lot is gezegeld. ‘Maar zijn die mannen ook binnen jouw bereik. Veel vrouwen waarvoor dealers worden ingehuurd zijn niet echt het beste om in een goed straatje bij de man te komen’ Hij heeft dat niet zojuist gezegt! waar haalde die verdomde arrogante kwal het lef vandaan. Kalm blijven LIliana, kalm blijven. ‘Ik wist niet dat ik jouw op mijn pad zou krijgen, oftewel, op mé. En ik heb nog alle tijd hoor, er zat geen limiet aan hoelang ik er over mocht doen’ Opnieuw draaide ze met haar ogen. Hoe grote ego heeft die dude wel niet. 'hmpf, ego' snuift ze vol walging. ‘Ik heb blijkbaar weinig keus, de naam is Retzu. Wat nu, mijn adres? Mijn hobbies, beroep? Vraag maar raak schat’ hij praat teveel ‘Jij een vraag, ik een vraag. Dus, ik ga er vanuit dat jij de lieftallige Liliana bent?’ meende hij dat echt? Even zuchtte ze geërgerd ' lieftallig inderdaad. En jij retzu.. hm heb wel over je gehoord maar veel kan het me niet echt interesseren.' sprak ze neutraal 'Jij praat teveel, daar moeten we wat aan veranderen." Voor hij nog iets kon zeggen sloeg ze met het lemmet van haar dolk recht met volle kracht tegen zijn slapen. Daarna begon ze hem te sleuren naar haar huis. Bij iedere sleepbeurt vloekte ze vol in het Russisch 'толстяк-коротышка'(dikzak) Na letterlijk een uur te hebben gesukkeld en gevloekt te hebben had ze hem haar huis binnen weten te krijgen en na nog een halfuur te hebben gesukkeld hem op een stoel weten te zetten en vast te binden. Terwijl ze toch wachtte tot hij wakker werd stak ze het ijzer met het brandmerk in de haard zodat het al kon opwarmen voor wanneer ze hem straks gaat merken.
Profiel bekijken
Retzu

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello to you to miss [Lilliana]   ma jan 13, 2014 8:13 pm

Voor hij het wist was hij weg en liet hij zich ongewillig meeslepen naar het huis dat hij laatst nog had bezocht. Doordat hij als het ware sliep waren al zijn spieren ontspannen en daardoor extra zwaar. Woorden drongen niet tot hem door en het duurde een tijd totdat hij eenmaal ontwaakt was. Zijn slaap bonkte in zijn hoofd en hij bekeek zijn omgeving vlug. Dit huis kende hij, hier kwam hij wel uit. Door de touwen kwam hij wel heen met zij messen, tot zijn genoegen voelde hij de lemmeten van verschillende dolken in zijn lichaam steken. Zeer onaangenaam maar wel opluchtend. Tevens onaangenaam was het aanzicht op het brandijzer in de haard. Maar ach, erger dan de littekens die van zijn linkerschouder naar zijn rechterheup liepen en zo andersom ook waren vast pijnlijker geweest. Maar prettig kon het zeker niet zijn. Zijn stem klonk helder al leek zijn hoofd te barsten van de pijn en doemde er al een blauwe plek op zijn slaap op. ‘Als je me toch merkt mag het dan op rechterschouder? Op mijn linker staat al wat en ik wil jou kunstwerk niet bederven.’ Je zou toch denken dat hij zijn lesje had geleerd maar hij zal zo door gaat tot de seconde dat hij stierf, die leek ook akelig dichtbij te komen. Maar hij kon zich een ergere dood voor de ogen brengen . ‘Oja, leuk huisje heb je, kon het hiervoor natuurlijk niet zeggen. Hoe smaakte de thee?’ Zijn grijns was even kil als zijn ogen die door haar heen leken te boren. Misschien was zijn laaste uur nog lang niet geslagen.
Profiel bekijken
liliana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello to you to miss [Lilliana]   di jan 14, 2014 7:53 pm

Een marteling zal hij ondergaan, en ze zal met plezier ontdekken hoever ze met hem kan gaan, hoelang hij bij bewustzijn kan blijven als ze hem verder en verder over de pijn grens meeneemt. Hm, je zou het niet verwachten en opzicht was dat niet zo, maar vanaf dat Liliana in een moordstemming, of martelstemming was dan genoot ze van iemand pijn te laten lijden. Veel van haar bendeleden waren verbaasd geweest toen ze haar voor het eerst in een van die twee buien had gezien. Dat maakte haar gevaarlijk omdat ze niet leek als een moordenaar, toch is ze het. Schijn kan bedriegen, vooral bij Lili, of je het nu wou geloven of niet. Omdat ze hem moest verplaatsten sloeg ze hem met gemak ko. Het verplaatsen was weer iets anders. Doordat zijn spieren allemaal ontspannen waren woog hij veel zwaarder waardoor het lastiger was voor haar.

Bij haar thuis aangekomen had ze hem na nog meer gesukkel op de stoel weten te zetten en vast te binden. hij kon ieder moment wakker worden, dus kon ze even goed alles al klaar te zetten dus de ijzeren staaf in de vorm van hun logo laten opwarmen ook. Haar gezicht was warm door de haard waar ze al de hele tijd bij stond. ‘Als je me toch merkt mag het dan op rechterschouder? Op mijn linker staat al wat en ik wil jou kunstwerk niet bederven.’ Liliana kijkt op. De arrogante kwal is dus eindelijk wakker geworden ' ik beslis dat zelf wel.' zei ze simpel weg en draaide haar rug weer naar hem toe en verwarmde de ijzeren staaf verder. ‘Oja, leuk huisje heb je, kon het hiervoor natuurlijk niet zeggen. Hoe smaakte de thee?’ Haar hand balde zich tot een vuist, stapte dan glimlachend op hem af. en sloeg dan met haar vuist vollop in zijn gezicht, en ze had nog eens haar ring van de bende aan, wat het dus nog pijnlijker maakte ' heerlijk'
Profiel bekijken
Retzu

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello to you to miss [Lilliana]   vr jan 17, 2014 2:48 pm

Hij had al heel wat meegemaakt in de jaren dat hij zijn vak uitoefende. Vergifteging, chantage, verleiding en de meeste hadden de voorkeur om hem neer te steken. Maar hij was het -nog- levende bewijs dat hij het wel kon hebben. Toch verraste het hem het dat hij zich keer op keer in zulke situaties vast kreeg. Nu was hij bijvoorbeeld door een niet al te lelijke vrouw bewusteloos geslagen en op een stoel bastgebonden in haar huis. Dat had hij eerlijk gezegd niet verwacht toen hij deze morgen wakker werd. Ondanks dat voelde hij geen angst voor wat komen zou. Vaak genoeg had hij een poging gedaan om zijn eigen leven te beëindigen al was zijn vriend er vaak bij om hem weer bij te brengen. Natuurlijk kon hij ook gewoon afwachten, afwachten tot iemand hem vermoorde, zoals deze dame van plan was. Maar het einde aan zijn leven zou hij zelf maken. Niet dat dat zo eervol was, maar liever met eigen hand.

Toen hij wakker was geworden kon zijn sarcasme niet onderdrukt blijven. Gelijk maakte hij een opmerking toen hij het brandijzer zag. Hierop werd gereageerd met een simpel antwoord; ik beslis dat zelf wel. Nou, wat een enthousiasme zeg. Wederom een opmerking, nu over de thee waarin hij het gif had gestopt. Ze kwam op hem af lopen en sloeg hem hard. Hij verzette zich er niet tegen, omdat hij wist dat dit de pijn zou verhogen. Daarom bewoog hij zijn hoofd maar mee, toch kon de pijn niet onopgemerkt blijven en wist hij zeker dat het een blauwe plek zou worden -als er al niks gebroken was. Al was dat een van zijn mindere zorgen op het moment. Het antwoord kwam toch. ‘heerlijk' Zijn beurt om te laten zien dat ondanks hoeveel ze hem ook ging slaan of martelen, dat het zijn ego niet brak. Een glimlach, gemeend nogwel, speelde kort op zijn pijnlijke gezicht. ‘Gelukkig, ik heb hem met liefde aangepast.’
Profiel bekijken
liliana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello to you to miss [Lilliana]   za jan 18, 2014 7:09 pm

natuurlijk was het niet echt iets voor Liliana om zomaar iemand in haar huis vast te binden en martelen. nee meestal doet ze dat in hun hoofdkwartier waar ze onmogelijk uit konden ontsnappen. Maar dat was veel te ver weg. En het was onmogelijk om hem heel die weg te gaan zitten slepen, ze kon hem zelf niet eens op een paard zetten door al zijn gewicht. Dus haar huis was het dichste bij, al kon het van haar part nog altijd veel dichter geweest zijn. Dit kon je haar training voor vandaag noemen, ze zal het hoogstwaarschijnlijk tegen de volgende dag wel voelen in haar armspieren en onderrug. Ugh, ze zag het nu al niet zitten voor morgen. Ach ze zal het wel doorstaan op een of andere manier dan. alsof ze veel keus had. Zwijgend verzonk ze in gedachten terwijl ze het brandmerk zat op te warmen. Al snel hoorde ze dat hij wakker was geworden omdat hij meteen al enkele opmerkingen moest maken. Typisch. Liliana had stiekem wel wat respect voor hem, omdat hij zich zo koel en beheerst gedroeg terwijl hij hier zijn dood te gemoed ging

Ze weet dat hij haar proberen uit haar tent gaat lokken, en heeft niet altijd even veel zelfbeheersing. EN nu zeker niet omdat ze nog niet zo lang geleden nog maar juist vergiftigt is geweest en veel geluk had gehad dat ze toevallig tegengif bij zich had op dat moment. ‘Gelukkig, ik heb hem met liefde aangepast.’ kort trekt ze een wenkbrauw op, doet dan ondertussen een handschoen aan, daarmee pakte ze de ijzeren staaf op scheurt zijn shirt open ' dit gaat geen pijn doen hoor' loog ze. Deed niet eens de moeite om het echt gemeend te laten lijken. Zonder enige waarschuwing duwde ze de brandmerk op zijn borstkas juist op de plaats waar zijn hart zat ' en wat bedoel je daarmee dat je er wat aan veranderd hebt' snuift ze terwijl ze de staaf grijnzend tegen zijn bloot borstkas houd waar het gesis van te horen is en rook vandaan kwam.
Profiel bekijken
Retzu

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello to you to miss [Lilliana]   za jan 18, 2014 8:14 pm

Zijn shirt werd open gescheurd waardoor zijn spieren zichtbaar werden. Hij was echter niet zoals al die toy boys die hier woonde, met een perfect lichaam. Dat van hem zat onder de littekens die hem ontsierde. Een groot kruis liep over zijn borst en vele steekwonden bij zijn buik hadden een wit litteken achtergelaten. En nu, nu kwam er een brandmerk bij.  ´dit gaat geen pijn doen hoor' Hoorde hij haar zeggen. Zijn blik mocht grimmig en kalm blijven, vanbinnen kon hij zijn zwakte niet uitstaan. Hij wou dingen onder controle hebben, dat had hij hier absoluut niet. Een scherpe steek schoot door zijn lijf toen het ijzer zijn huid raakte. Zijn hart maakte een paar verraste kloppen door de plotselinge warmte en hij moest zijn tanden op elkaar houden om geen geluid te maken. Hoewel hij weg wou kijken en zich zo klein mogelijk maken, een normale reactie op een aanval, rechtte hij zijn rug en keek Liliana aan. ´en wat bedoel je daarmee dat je er wat aan veranderd hebt' De geur van verbrand vlees vulde de kamer. Toen hij zijn mond opende om te antwoorden kon hij een ingehouden grom niet tegenhouden. 'Slangengif groeit niet aan bomen weetje. En als je het toch zuivert kan je er net zo goed wat van aanpassen.' Zijn ogen fonkelde even. Als dealer leerde je al snel planten en hun werkingen kennen. In het gif had hij wat verkruimelt varen gedaan, de speciale soort varen hielt gif vast. Dit zou er voor zorgen dat je na de orginele vergiftiging nog een aanval zou krijgen, minder zwaar maar wel dodelijk als je het niet behandelt. Ineens voelde hij wat tegen zijn hand aan tikken, zijn mes schede. De leren band was afgezakt toen zijn shirt open gescheurd werd. Hij ging wat verzitten waardoor de schede in zijn hand viel, al werd deze beweging wel gevold door een flinke pijn. Voorzichtig trok hij het mes los en begon zich los te snijden. Al snel was hij uit zijn nare positie bevrijd.

Iets minder soepel als normaal sprong hij op en sloeg het brandijzer uit Liliana's handen. Daarna duwde hij haar tegen de grond aan en gebruikte met veel plezier zijn kracht, samen met zijn gewicht. Met een wraakzuchtige grijns op zijn gezicht pakte hij zijn hand-dolk en trok een reep stof van haar schouder af. Net genoeg om zijn teken in te markeren. Het teken van zijn dealerschap, een streep met stekels en in het midden een grote cirkel. ''Kijk schat, we kunnen niet beiden de luxe hebben van een brandmerk. Ik moet het de traditionele manier doen'' Weer grijnsde hij en sneed het teken in haar huid, diep genoeg om het haar goed te laten voelen en om een litteken achter te laten.
Profiel bekijken
liliana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello to you to miss [Lilliana]   za jan 18, 2014 9:09 pm

Hij had spieren, dat zag ze nu, maar dat had ze al geweten vanaf het moment dat ze hem voor het eerst had ontmoet, nu was het alleen veel duidelijker, nog duidelijker kon zelf niet, behalve als je hem open zou snijden natuurlijk. hm dat was nog een gedachte...misschien doet ze dat wel later nog. Hij zal hoe dan ook sterven door haar handen. Het kon haar niks schelen dat hij nog een heel leven voor zich had. Liliana durft te wedden dat er veel mensen hem dood wouden, dus zal ze die onbekende mensen allemaal een plezier doen door hem te doden, zodat ze er later geen last meer van zouden krijgen, nooit meer. Een grijns verscheen op haar lippen bij die gedachten. 'Slangengif groeit niet aan bomen weetje. En als je het toch zuivert kan je er net zo goed wat van aanpassen.' Zijn ogen fonkelde even. Iets in die betekenis zorgde ervoor dat ze achterdochtig werd, maar dat maakte niet uit.

Ze had hem nu toch gebrandmerkt wat betekend dat hij nu mocht gedood worden, om daarna het lijk ergens zichtbaar te dumpen zodat men weet dat er weer een slachtoffer gevallen is. Heel even had ze niet opgelet, heel even maar. Maar dat kon alles veranderen, voor nu. Voordat ze het wist was de dealer uit de touwen geraakt met zijn mesje- waarom had ze die niet gezien?! Ze werd op de grond geduwd en vervolgens kreeg ze zijn volle gewicht op haar waardoor even de lucht uit haar longen werd geperst en ze naar adem hapte. Die ze godzijdank al snel kreeg. Meteen probeerde ze vanonder zijn gewicht te komen, maar dat was gewoon onmogelijk. ''Kijk schat, we kunnen niet beiden de luxe hebben van een brandmerk. Ik moet het de traditionele manier doen'' Even schoten haar ogen wagenwijd open toen zijn mes haar vlees doorboorde. Haar tanden persten ze hard op elkaar, al haar spieren stonden stijf terwijl ze met moeite de pijn kon verdragen. Dit was vreselijk, het bleef maar duren terwijl hij het teken verder afwerkte. Haar hoofd had ze al naar achteren geworpen terwijl ze de schreeuw van pijn moest inhouden.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hello to you to miss [Lilliana]   

Hello to you to miss [Lilliana]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Freestyle longeren met Miss Rebel
» Killing Miss Madeline.