Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Informatie Magiërs

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Informatie Magiërs Empty
BerichtOnderwerp: Informatie Magiërs   Informatie Magiërs Icon_minitime1zo mei 05, 2013 5:07 pm

Informatie Magiërs Azdnia




Gegroet Gast,
Mijn naam is Aylan Kurosaki, leider van de magiërs, en ik ga je een beetje wijzer maken over mijn soort. Lees dit goed door, mocht je achteraf nog vragen hebben, kan je ze altijd stellen.
Magiërs lijken op doodgewone mannen. We hebben geen spierwitte huid noch vleugels. Alleen kan onze manier van kleden soms een beetje vreemd zijn, vergeleken met de rest. Echter schuilt er in ons een enorme kracht. Een kracht dat verschilt per persoon. Een kracht dat gebonden is aan zijn meester. De ene magiër beheerst het element vuur, de ander heeft controle over een dode. Om onze krachten beter te besturen, gebruiken we meestal een extra voorwerp. Dit kan een zwaard zijn of een ketting. Het is maar net wat de magiër zelf makkelijk vindt, of waar een emotionele waarde aan zit. Hoewel wij magiërs soms wel toverspreuken gebruiken, geloven wij dieper in onze kracht. Deze spreuken halen wij niet uit boeken, zoals tovenaars dat doen.
Verdere belangrijke informatie is, is dat wij trouw zijn aan Shanaris. Zij beloofd ons meer leefruimte, meer geluk, zolang wij voor haar blijven vechten. Ooit zullen we ten strijde trekken tegen haar broer, die dat juist afkeurt, beweerd dat alles oké is zo. Tenslotte is er nog een reden om tegen Tyrion te vechten. Aan zijn kant staan de heksen. Die vreselijke wezens die ik liever in stukjes scheur om ze vervolgens te voeren aan de honden. Waarschijnlijk zijn wel meer magiërs die net zo denken als ik. Wellicht komt dit doordat heksen onze sterkste concurrent zijn. Zij beschikken net als wij magie. Niet dezelfde soort magie, maar wel magie.

Goed, dit is wat ik je nu allemaal bijbrengen kan. Zoals ik eerder verteld heb, kan je altijd vragen stellen als er iets niet duidelijk is.
Laat je fantasie gaan in deze wereld!


Aylan Kurosaki

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Informatie Magiërs
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Informatie Engelen
» Informatie Demonen
» Weerwolven Informatie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Algemeen :: Informatie :: Uitleg :: Wizards-
Ga naar: