Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

deep thoughts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Selena
Admin/Leidster

Aantal berichten : 335
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 19

Character sheet
Naam: Selena Lotus
Wezen: Witch
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

BerichtOnderwerp: deep thoughts   zo okt 20, 2013 12:11 pm

De zon kwam net op terwijl de heks rustig bij de vader des wouds zat. De boeken omringde haar terwijl de vogels boven haar hoofd hun laatste liedjes zongen voor ze naar het zuiden zouden vertrekken. De rust zweefde om haar heen terwijl Zeron iets van haar af rustig stond te grazen en haar geliefde Roze op zoek was naar een muisje dat haar middag eten zou worden. Met een dikke boek open op haar schoot Zat Selena diep in gedachtes terwijl ze nadacht over wat er de laatste tijd aan de hand was, Tyrion was onrustig, hij voelde dat er iets mis was. Maar haar zorgen lagen ergens anders, de heksen waren onrustig, ook zij voelde dat er iets mis was, het leek als of de duisternis hun bos binnen drong. En dan had je haar gevoelens voor Aylan nog is...Die vervloekte knappe magier die niet uit haar kop wou gaan. Ze had hem beloofd dat ze elkaar zouden zien bij de bal..De bal, die kwam ook nog is aan, de geboorte van de tweeling goden. De enigste dag in het jaar wanneer alle 6 rassen bij elkaar zouden komen en een dag met elkaar zouden moeten optrekken zonder geruzie of een gevecht. De gemaskerde bal, ieder heks keek er wel naar uit..nee wacht, elke ras keek er wel naar uit, dat was de beste tijd om te laten zien dat jou volk sterk en gezond was, en haar volk, ook wel de vrouwen volk kon laten zien hoe prachtig hun volk wel niet was, natuurlijk zou nooit iemand de engelen kunnen overwinnen met hun goddelijke schoonheid en vaak was het de kans voor haar vrouwen om indruk te maken op de mannen van de kant van Tyrion. Een paar keer knipperde Selena met haar ogen toen de vogels ophielden met gezang en meteen gewaarschuwd keek ze om zich heen, er was iets duisters in de buurt, Selena voelde het kloppen van het hart van de boom. Dat kalmeerde haar enigszins maar dan nog wachte ze met iets wat ongeduld was tot de indringer zich zou laten zien.

Crow

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://darktimes.actieforum.com
Lucien

Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 06-08-13

Character sheet
Naam: Lucien La Mere
Wezen: Vampire
Crush: Fres blood

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   zo okt 20, 2013 7:26 pm

In het eerste licht van de zonnestralen werd een eenzame persoon wakker in een boom. Zijn veren waren op gezet tegen de nachterlijke kou die steeds vaker de komst van een volgend seisoen voorspelde. Gisteravond had hij een roddeltje lopen vechten met een andere demon vlakbij de grens van het demonen land. Zijn komst was niet al te hartelijk ontvangen, maar wat had je anders dan ook verwacht? Hij had Raven gesteunt tijdens het leiders gevecht tussen Aylan, Rose en Cervius die hij zelf voor zijn rekening had genomen. Maar dat was nu al een paar maanden geleden. Crow voelde wel een paar striemen over zijn arm en ribben nog schrijnen, maar Lighting had hem al gewaarschuwt dat ze hem niet binnen liet als hij weer eens was wezen vechten. Niet dat hij het erg vond. Zijn eigenschuld maar het lag nu eenmaal in een demon zijn aard om met zijn soort genoten of anderen te gaan vechten. Al was Crow niet zo extreem en vond hij een gevecht met een demon zo nu en dan wel leuk, maar verder hielt hij zich liever bezig met andere te bedriegen of af te troggelen. Soms kon hij echt een plaag geest zijn, maar Crow kon ook aardig zijn. Crow schudden zijn veren op en enkele gehaverde veren dwarrelde naar beneden. Daarna spreiden hij zijn vleugels en liet zich van de tak glijden. In een zweefduik zigzagde hij tussen de bomen door op het engelen gebied. Als hij in zijn kraien vorm bleef of wanneer Crow in een reusachtige zwarte fenix veranderde bleed zijn duistere aura voor drie kwart verborgen, maar natuurlijk was hij niet altijd zo. Ook Crow wilde wel eens op twee benen blijven lopen. Maar voor nu wilde Crow even vliegen. Cross zijn huisdiertje was een ander verhaal en die kon zich verder ook niet veranderen zodat hij minder op zou vallen met die schedel kop. Cross keek op toen Crow weg vloog en stond op en spurten achter hem aan. Crow sloeg met zijn vleugels en steeg hoger en hoger tot hij boven de boomtoppen uit vloog en Cross volgde zijn baasje. Cross jankte van plezier en hapte even naar Crow zijn staart veren die verontwaardigt naar de vreemde mix van hond, draak en vogel. Ze vlogen een tijdje naast elkaar tot Cross een spierwitte duif op het oog kreeg en vol uit met zijn vleugels sloeg en scheerde achter de duif aan. Crow keek hem even vreemd kijkend na, maar liet hem toen maar en dook naar beneden. Zelf had hij ook honger, maar een duif? Daar zat toch geen vlees aan... Crow landen in zijn kraaienvorm op een tak en keek rustig rond en ving een stel figuren in zijn blikveld. Het ging om een vrouw, een paard en een jagende kat. Zijn zwarte kraaioogjes keken nieuwschierig naar de heks die voor hem op het gras tegen de grootste boom zat die ze vader des wouds noemde. Die boom had hij 1 keer eerder gezien samen met Raven en Zania. Even voelde Crow een steek van verdriet door hem heen gaan. Hij miste Raven en Zania vreselijk, maar het was niet anders. Misschien dat Selena hem nog niet kende als demon, maar wel als kraai. Een geintje speelde door zijn gedachten en hij hipte even tot achter de boomstam en veranderde van vorm. Een wervelwind van veren draaide om hem heen en Crow veranderde van kraai naar de reusachtige fenix van twee meter hoog als hij gewoon op een tak of grond stond. Zijn ogen glommen van plezier en hij spreiden zijn reusachtige vleugels en zong een vreemde melodie die zowel een beetje spookachtig als mooi klonk. Een echt fenixen lied. Mysterieus als prachtig. Daarna deed Crow net alsof hij Selena nog niet had zien zitten en bewoog zijn prachtige met paars getooide staart veren heen en weer. Ook zijn blik was niet op Selena gericht, maar hij hielt haar wel scherp in de gaten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet
Crush: Love, is something beautiful and something special ...I have not yet had time to get to know for

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   zo okt 20, 2013 7:57 pm

Zoran bewoog met zijn oren onrustig toen het stil werd en dat was Selena opgevallen, Zoran was een mannen hater, hij hield het liefst alle mannen van de wereld bij haar uit de buurt dus dan was het logisch dat hij als eerste merkte dat er een mannelijk geslacht van welke ras ook in de buurt was. Al gauw zag Selena Roze, haar prachtige maar meestal chagrijnige lapjes kat naar haar toe trippelen met een muisje in haar bek die ze liet vallen naast haar schoot 'prachtige vangst Roze.' Zei ze goedkeurend maar zag dat haar trouwe metgezel naar boven keek naar de bomen, Selena volgde haar blik en zag net hoe een kraai in een of ander zwart felix veranderde. Ze zag hoe het beest zijn vleugels spreide en daarna iets zong, het klonk ergens prachtig, maar Selena verdiepte er zich verder niet in, want wat haar aantrok was hoe de bomen op het beest reageerde, ze voelde hoe ze stiller werden waardoor ze opmaakte dat het een duister wezen was. Roze bewoog zenuwachtig met haar staart en Zoran was dichter bij komen staan ter bescherming..wat waren het toch een lieverds 'wie je ook bent, laat je zien lafaard in je menselijke gedaante.' Haar stem klonk normaal maar je kon haar boze toon ergens wel horen, ze wachten met geduld tot het wezen zijn vorm zou aannemen.

Terug naar boven Go down
Lucien

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   zo okt 20, 2013 8:14 pm

Crow bleef rustig zitten en genoot even van het moment, maar zijn plannetje was al snel gedwarsboomt! 'wie je ook bent, laat je zien lafaard in je menselijke gedaante.' Haar stem klonk normaal maar je kon haar boze toon ergens wel horen, ze wachten met geduld tot het wezen zijn vorm zou aannemen. He bah waarom konden mensen soms toch vreselijk zijn als ze een leuk planntje konden vernietigen door niet mee te gaan?! Crow keek naar beneden en zag hoe de vrouw naar hem keek net als de kat die naast haar zat en het paard was dichterbij Selena gaan staan. Crow wiebbelde even met zijn staart waardoor de staart veren heen en weer bewogen in een rustig tempo. Daarna haalde hij zijn schouders in vogelvorm op en zetten zich even van de tak af en liet zich in die beweging omringen door een zwerm van zwarte veren die rond hem heen danste en soepel landen Crow op het gras van genoeg van Selena als haar huis dieren. Cross was echter weer eens impulsief en kwam een een muil vol duif zijn richting op gevlogen. Crow keek eerst rustig naar Selena met een vriendelijke gemeende glimlach, maar zijn blik ging al snel naar een in duikvlucht Cross en kon hem nog net op tijd op vangen, maar kon het niet verhelpen dat hij achterover kukelde. 'Cross halve gare zool die je der rond uit hangt! Kun je niet op een andere manier met je prooi bij me komen?' riep hij half streng half lachend. Hoewel hij nu lang uit lag en Cross boven op hem vrolijk stond te pronken was Crow zich er ook wel van bewust dat Selena nog in de buurt rond hing. 'Ja zo is het wel goed gek ga ergens achter liggen klooie en speel niet met je eten.' Crow duwde Cross van zich af die gelijk vrolijk kwispelend zijn buit verscheurde. Crow keek nog even hoofdschuddend naar het demonen huisdiertje en richten daarna zijn blik naar Selena. 'Hoe vergaat het jouw verder Selena?' vroeg Crow daarna rustig en was helemaal verder niet op ruzie of zo uit.
XD
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   zo okt 20, 2013 8:35 pm

Door de jaren van leiderschap heeft Selena geleerd hoe ze zich moest beheersen, hoe ze haar gezicht in toom kon houden zodat het haar emotie's niet zou verraden. WAt ze hield er niet van dat een duister wezen op haar terrein was. De wezens werden er onrustig van en de bomen werden juist veel stiller wardoor het net dood leek. Met een kalme blik ging Selena staan en keek naar de jonge man die zich eindelijk op de grond har geplaatst en zijn menselijke vorm aannam, zo als ze had gedacht...een demon. bah, wat waren dat toch verrotte wezens. Schoot er door haar hoofd en even voelde ze een steek van haar hoofdpijn gaan. Maar gelukkig had ze genoeg van ahar drank genomen om haar hoofdpijn ver weg te houden in een kooi uit staal. Selena keek met geamuseerde ogen toe hoe het huisdier op de jonge gast terecht kwam en genoot van hun geruzie. Maar ze werd afgeleid door dat er een gemiauw klonk, Selena keek naar beneden en kon net optijd Roze vangen die tegen haar opsprong om in haar armen te zitten. 'Tss, geen respect voor een leider, maar ja, het zijn verrotte wezens.' mompelde Roze geërgerd en Selena glimlachte terwijl ze haar kat rustig aaide. 'Hoe vergaat het jouw verder Selena?' vroeg Crow daarna rustig en was helemaal verder niet op ruzie of zo uit. Selena haalde haar schouders op 'Hoe het met mij vergaat gaat jou niks aan, maar Ik wil graag weten wat zo een wezen als jij op mijn territoria is kwijtgeraakt en als dat niet zo is moet je wel heel dom zijn om op de heksen territoria te komen en je leven te wagen.'

Terug naar boven Go down
Lucien

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   zo okt 20, 2013 9:34 pm

Crow kon de kat van Selena net tegen haar op zien springen nog voor ze opgevangen werd en op haar schoot klom. Cross was weer eens ongemaniert en speelde steeds met zijn voedsel die hij vrolijk veer voor veer de lucht in blies. Crow zuchten even en stoten Cross net aan toen hij wat woorden op ving. 'Tss, geen respect voor een leider, maar ja, het zijn verrotte wezens.' mompelde Roze geërgerd en Selena glimlachte terwijl ze haar kat rustig aaide. Crow lachten van binnen en kon zijn gezicht net in de plooi houden. Maar hij richten zijn blik naar Selena toen ze begon te praten. Selena haalde haar schouders op 'Hoe het met mij vergaat gaat jou niks aan, maar Ik wil graag weten wat zo een wezen als jij op mijn territoria is kwijtgeraakt en als dat niet zo is moet je wel heel dom zijn om op de heksen territoria te komen en je leven te wagen.' Crow knikte een paar keer en kreeg even genoeg van Cross die zijn staart nu weer niet stil kon houden en greep die even voor hij er een lel mee zou krijgen. 'Misschien heb je wat dat gelijk over hoe het met je gaat.' zei Crow gemeent en drukte de staart van Cross even stevig tegen de grond die wild begon te bewegen. 'Maar verder heb ik weinig te zoeken op Cervius zijn grond gebied.' voegde hij er aan toe en voelde Cross nu zo hard bewegen dat de staart uit zijn hand glipte. Cross jankte zacht van verontwaardigt en legde zijn staart om zich heen. Crow keek hem even scheef aan, maar Cross had zich al weer op zijn prooi gestort en Crow keek weer naar Selena. 'Hm... Ik zou niet meteen dom zeggen. Misschien vind jij dat, maar ik heb verder geen kwaad in de zin, nooit gehad trouwens. Zelfs Lig...' Oei had hij zijn voorlopige schuilplaatst bijna prijs gegeven!!! Goed goed Crow was nu eenmaal een prater als hij met iemand in gesprek was, maar Lightning kon hij er beter niet bij betrekken!!! Crow kapte de helft van zijn zin af en met een goede rede ook! Hij wist ook wel dat Selena goede vrienden was met Julliette... Dat zou enkel heibel veroorzaken en dat omdat hij nog geen goede plek gevonden had om een huisje voor zichzelf te kunnen beschouwen...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   ma okt 21, 2013 10:36 am

Ze had deze demon nooit gezien, maar ook ergens was het logisch want ze kwam nooit op het demonen gebied. . 'Misschien heb je wat dat gelijk over hoe het met je gaat.' Zei de gast en Selena knikte ter bevestiging, het ging hem niet aan hoe het met haar was, hoe verward ze was of hoe zenuwachtig ze was voor de bal waar ze Aylan weer zou zien. 'Maar verder heb ik weinig te zoeken op Cervius zijn grond gebied.' voegde hij er aan toe en voelde Cross nu zo hard bewegen dat de staart uit zijn hand glipte. Dit was iets nieuws, ze trok haar wenkbrauw op. 'Hm... Ik zou niet meteen dom zeggen. Misschien vind jij dat, maar ik heb verder geen kwaad in de zin, nooit gehad trouwens. Zelfs Lig...' Er klonke alarmbellen door haar heen, 'Je bent en blijft een demon en ik zal dit overleggen met de leiders, je hoort bij je eigen soort te blijven, en als Cervius je niet wil zien is er een goede reden.' Zei ze kalmpjes en Roze spinde tevreden 'Hoor je wat ze zegt? Ik zou smeren als ik jou was,' Gromde Roze tegen de demon en keek met haar kille blik in zijn ogen, als Blikken konden doden dan was Roze de beste wapen.

Terug naar boven Go down
Lucien

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   ma okt 21, 2013 4:07 pm

Crow luisterde aandachtig naar wat Selena zei, maar wist heel goed dat het klopte. 'Helaas wel ja... wat ik er al niet voor over heb om dat terug te draaien.' het laatste zei Crow zachtjes, maar het was stil genoeg in het bos. Zijn leven was voor heen al geen rozengeur en maneschijn geweest. Als mens had hij al van dorp naar dorp en van stad naar stad gereist om met bedriegen en liegen zijn korstje bij elkaar te schrapen, maar nu hij zins die bedriegelijke dag een demon geworden was, was het leven niet veel beter geworden. Crow had zijn blik van Selena af gewent en keek nergens in het bijzonder naar. Het bos was prachtig, maar toch hielt het kennelijk niet van zijn aanwezigheid. Echter kon hij een slappe lach niet onderdrukken toen Selena voorstelde metcervius te gaan praten. Eerst had hij haar verbaasd aan gekeren, maar al snel verscheen er een brede grijns daarna een proest en toen een heldere schater lach. 'Nou... dan... wens... ik je... veel... geluk!' riep Crow tussen het lachen door. Echter zat hij letterlijk dubbel van het lachen, maar stil aan begon hij weer van zijn lach stuip af te komen na de woorden van haar kat. 'Geloof me nadat ik Raven heb gesteunt tussen het gevecht tussen hem en de andere leiders is Cervius me liever kwijt dan rijk. Nee Selena. Ik kom niet uit het demonen gebied. Ik was Raven wat verschuldigt en ben samen met hem hier heen gekomen.' zei Crow rustig en maakte nog geen aanstalte om op te staan en weg te gaan. Cross was inmiddels klaar met zijn Buit te verorberen en keek van zijn baasje naar Selena en weer terug.
XD
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   ma okt 21, 2013 5:11 pm

'Helaas wel ja... wat ik er al niet voor over heb om dat terug te draaien.' het laatste zei Crow zachtjes, maar het was stil genoeg in het bos. Selena snoof, hij moest nu niet zo zielig gaan doen want ze had geen medelijden met zo een wezen. Ze zag hoe de gast ergens anders naar keek en rolde met haar ogen, wat een onbeschofte gast. Toen ze vertelde dat ze met de andere leiders zou spreken zag ze hoe hij lachte, wat was er zo grappig? hij zou geen huis meer kunnen vinden in de kant van Tyrion, daar zou ze voor zorgen! 'Nou... dan... wens... ik je... veel... geluk!' riep Crow tussen het lachen door. Selena bleef ongeduldig vachte en voelde hoe Zoran boos bries en ongeduldig werd van die gast. . 'Geloof me nadat ik Raven heb gesteunt tussen het gevecht tussen hem en de andere leiders is Cervius me liever kwijt dan rijk. Nee Selena. Ik kom niet uit het demonen gebied. Ik was Raven wat verschuldigd en ben samen met hem hier heen gekomen.' zei Crow rustig en maakte nog geen aan stalte om op te staan en weg te gaan. Ze vernauwde haar ogen wat 'Mij kan het niet schelen hoe je daar ontvangen word, voor de minder slimme wezens hier zeg ik het nog eens duidelijk: Ik ga het voor elkaar krijgen dat je aan de kant van Tyrion geen schuilplaats zal vinden! zo een wezen als jij met zo een verraad moet terechtgesteld worden!'

Terug naar boven Go down
Lucien

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   ma okt 21, 2013 8:13 pm

Selena vernauwde haar ogen wat 'Mij kan het niet schelen hoe je daar ontvangen word, voor de minder slimme wezens hier zeg ik het nog eens duidelijk: Ik ga het voor elkaar krijgen dat je aan de kant van Tyrion geen schuilplaats zal vinden! zo een wezen als jij met zo een verraad moet terechtgesteld worden!' Crow schudden zijn hoofd en snapte echt niet hoe sommige mensen zo konden denken. 'Je snapt het echt niet he? Ik volg Shanaris niet of je nu denkt dat ik verraad heb gepleegt of niet. Misschien in jullie ogen, maar ik heb geen zin om als pispaaltje te eindigen bij de andere demonen.' zei Crow en Cross keek even naar het paard dat begon te briezen. Crow wist niet hoe Selena zo kon denken, maar goed ze was niks anders gewent dan dat de andere demonen haar vijanden waren geweest. Maar doe gerust wat je niet laten kunt. Misschien hadden de andere toch wel ergens gelijk gehad. Van sommige mensen in het neutrale gebied dan. Geen van de andere wezens die krachten en gavens hebben blijken dus vreselijk op zichzelf te zijn of te doen dat ze denken dat ze alls zijn... Hm niet mijn woorden ik herhaal enkel wat de dorpelingen gezegd hebben.' zei Crow en schudden zijn hoofd terwijl hij op stond en Cross sprong vrolijk op en kwispelde weer. Zijn holle ogen begonnen vrolijk groensig op te lichten. Crow keek Selena nog even aan met zijn paarse blik, maar deed verder geen poging om nog tegen haar te spreken. Kennelijk zou ze toch niet veranderen. Daarna draaide hij zich op zijn hielen om en liep in rustige pas weg van haar tussen de bomen door. 'Oh Cross misschien dat ze het zelf maar moeten uit zoeken om het deel van hun kaart in te tekenen. Kennelijk heeft ons heilige duifje toch gelijk gehad in het stoere koppige gedrag van de andere die niet eens gewoon kunnen doen om naar een ander te luisteren.' zei Crow tegen Cross die een vreemd jankend piepend geluid maakte die opgewekt instemmend klonk. Crow kende die tonen beter dan wie dan ook, maar goed hij was dan ook een vrije geest die zich niet aan banden liet leggen hooguit verantwoording af zou leggen aan Lighting. Maar dat wist niemand voorlopig nog...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   di okt 22, 2013 12:29 pm

'Je snapt het echt niet he? Ik volg Shanaris niet of je nu denkt dat ik verraad heb gepleegt of niet. Misschien in jullie ogen, maar ik heb geen zin om als pispaaltje te eindigen bij de andere demonen.' Ze was gespannen, dat kon je niet zo 1,2,3 zien maar van binnen was ze vreselijk zenuwachtig, en steeds als ze iets wou zeggen kwam Aylan voor haar beeld en dacht ze aan zijn prachtige gezicht met zijn sterke kaak, aan zijn krachtige armen die om haar heen sloten als ze de tango danste. Maar doe gerust wat je niet laten kunt. Misschien hadden de andere toch wel ergens gelijk gehad. Van sommige mensen in het neutrale gebied dan. Geen van de andere wezens die krachten en gavens hebben blijken dus vreselijk op zichzelf te zijn of te doen dat ze denken dat ze alls zijn... Hm niet mijn woorden ik herhaal enkel wat de dorpelingen gezegd hebben.' Selena snoof...maar voor ze haar mond ging open doen schoot haar iets te binnen...wat als ze een beter zicht zouden krijgen. Ze zag hoe de demon zich omdraaide en van haar weg liep. 'Oh Cross misschien dat ze het zelf maar moeten uit zoeken om het deel van hun kaart in te tekenen. Kennelijk heeft ons heilige duifje toch gelijk gehad in het stoere koppige gedrag van de andere die niet eens gewoon kunnen doen om naar een ander te luisteren.' zei de gast en Selena zuchten bij haar besluit 'wacht! hoe precies ken jij het gebied van de demonen? Vampiers of Magiërs?' vroeg ze met een twijfel, deed ze dit wel goed? moest ze hem vertrouwen?

Terug naar boven Go down
Lucien

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   di okt 22, 2013 11:59 pm

Crow wist dat hij een spelletje moest spelen om haar zo ver te krijgen, maar het was niet veel verschil met het afdingen van een product op een van de markten, maar het werkte en Crow hoorde Selena zuchten. 'wacht! hoe precies ken jij het gebied van de demonen? Vampiers of Magiërs?' vroeg ze met een twijfel, deed ze dit wel goed? moest ze hem vertrouwen? Cross was de eerste die zich omdraaide en haar even met een scheef koppie aan keek. Crow wachten suptiel even voor hij over zijn schouder haar neutraal aan keek en geen enkele blijk gaf van de brede grijns die hij mentaal in zich uit spreiden. Crow draaide zich om en keek haar rustig aan. 'Meen je dat nu? Die toon van twijfel?' vroeg Crow rustig en kwam weer wat dichterbij en bleef op de plek staan waar hij net nog gezeten had, maar zijn houding was open en niet gesloten hoewel hij dat paard niet mocht wist hij goed genoeg om bij bepaalde dieren weg te blijven. 'Jij bent niet de enigste die ik voor de gek gehouden heb met mijn kraien uiterlijk. Ik ken alle gebieden op mijn duimpje. Raven liet me vrij om te gaan en staan waar ik wilde zolang ik in mijn kraaienvorm bleef.' zei Crow en ging weer zitten en voelde hoe Cross op zijn schoot kwam liggen en legde zijn hand even op de schedel van zijn huisdiertje. 'Eerlijk je had Cervius zijn uitdrukking moeten zien toen hij er achter kwam. Onbetaalbaar, maar goed daar hebben we het nu niet over. Ik kan je elke plek van de gebieden geven die je wilt. Zelfs het kasteel van Cervius!' zei Crow en hij wist hoe moeilijk sommige dat gebied konden vinden, maar Crow had Raven toen gevolgt toen Raven met Cervius mee ging om te praten voor hij weg vloog. Zijn toon als de blik in zijn ogen waren zakelijk. Crow was niet van plan om zichzelf voor gek te laten zetten door nu lollig te gaan doen want daar was het nu geen tijd voor.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   wo okt 23, 2013 2:53 pm

Waarom deed ze dit? ze hoorde die gast met een brede grijns uit haar territoria, waarom kon ze gewoon zich niet aan 1 ding houden? Hem gewoon weg schoppen en daarna gerust verder gaan met het beschrijven van bepaalde magische werkingen? Ze zag hoe het huisdier eerst omdraaide en daarna die luie gast zich ook omdraaide. 'Meen je dat nu? Die toon van twijfel?' Ze zag hoe hij dichter bij kwam en ze haalde haar schouders maar hield zich wijselijk stil voor er iets uit haar mond zou komen waar ze spijt van zou krijgen. Jij bent niet de enigste die ik voor de gek gehouden heb met mijn kraien uiterlijk. Ik ken alle gebieden op mijn duimpje. Raven liet me vrij om te gaan en staan waar ik wilde zolang ik in mijn kraaienvorm bleef.' zei de gast en Selena volgde zijn voorbeeld en ging ook zitten, Roze sprong van haar schoot af en haalde uit de stapel boeken een rol die ze naar hun toe bracht. Selena draaide die uit en legde een paar mooi bewerkte stenen op de punten zodat het ding niet weer in elkaar zou rollen. 'Eerlijk je had Cervius zijn uitdrukking moeten zien toen hij er achter kwam. Onbetaalbaar, maar goed daar hebben we het nu niet over. Ik kan je elke plek van de gebieden geven die je wilt. Zelfs het kasteel van Cervius!' Even keek ze verbaasd naar de demon maar glimlachte dan geheimzinnig, dus haar grote hond had nog niet verteld in wat voor moeilijkheden hij zat? Misschien moest ze hem maar eens gaan roepen zodat ie wat dingetjes voor haar kon doen, zo als de vampiers en Demons eens goed laten weten waar ze mochten komen en waar niet.. 'Goed dan, dan zal mijn dame hier regelen voor wat voedsel terwijl wij gaan werken aan ons kaart.' Zei ze kalmpjes en wenkte naar Roze zodat ze wat fruit en wat de drinke zou halen.

Terug naar boven Go down
Lucien

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   wo okt 23, 2013 5:37 pm

Crow zag wel hoe ze keek, maar reageerde er niet op. Ze zou wel zo haar redenen hebben. Cross keek rustig toe hoe de kat van Selena een rol naar haar vrouwtje bracht maar bleef liggen. Crow keek rustig toe hoe Selena haar kaart uit rolde al kon hij aan haar bewegingen merken dat ze nog steeds twijfelde over wat ze deed. Van binnen moest hij nog steeds breed grijnzen, maar zijn gezicht stond in de plooi van pure zakelijkheid. Hij kende ook de verblijfplaatst van Shanaris steen, maar die beheilt hij voorlopig nog even voor zichzelf. Als de tijd daar was zou hij die wel onthullen. Crow keek rustig naar de kaart die ze nu gespreid met de hulp van stenen had neer gelegt en vroeg zich af of het verstandig zou zijn om al dichterbij te komen. Zijn blik verschoof enkel met zijn ogen even naar haar paard en schudden van binnen nee. Het zou niet verstandig zijn dat vertrouwen al af te dwingen door het paard te provoseren en daar gelijk mee ook Selena. Crow besloot om zijn gedachten maar met Selena te delen mist ze dat toe zou staan. 'Als je me toe staat kan ik je de kaart ook voor je geestesoog laten zien?' vroeg Crow op rustige serieuse toon. Hij had het al eens onvrijwillig met Light gedaan, maar dat was een reuze vergissing geweest en had hem een enorme koppijn gezorgt gehad. Crow wachten geduldig af en wist niet of Selena het toe zou staan, maar beelden spraken meer de waarheid dan woorden. Al zou hij de plek van Shanaris steen verhullin door een leeg plekje erover heen te schuiven.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   wo okt 23, 2013 6:41 pm

Selena zag hoe haar trouwe vriend bij haar kwam staan en onschuldig ging grazen en ze hield net haar glimlach in zich. Het was toch een schat van een beest die maar al te veel bezorgd was. Ze had wel gezien dat de demon naar haar jonge hengst had gekeken en het was prettig dat hij niet al te dicht bij kwam. Wat ze vertrouwde die gast voor geen meter, toen Roze er vandoor was keek ze lang naar het kaart terwijl haar lippen bewogen in een spreuk, ze had wat notitie's op het kaart gedaan die je niet van boven af zomaar kon zien zelfs als je een raaf was, het waren belangerijke dingen die niemand hoefde te weten over haar volk. 'Als je me toe staat kan ik je de kaart ook voor je geestesoog laten zien?' vroeg Crow op rustige serieuse toon. ze trok 1 van haar oranje wenkbrauwen op, ze wist wel een beetje hoe het werkte, dat had ze van Julliette geleerd. Ze knikte aarzelend 'is goed, als je maar je trukjes weg laat.' Zei ze kalm en maakte haar geest vrij maar hield haar eigen gedachtes goed dicht.

Terug naar boven Go down
Lucien

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   wo okt 23, 2013 9:25 pm

Crow bleef rustig afwachten terwijl Selena bezig was met de kaart. Niet dat het hem echt intereseerde. Als hij helpen kon voor wie tegen Shanaris was des te beter. Hij mocht die godin voor geen meter en hij had ook gezien hoe ze Raven gemanipuleert had. Cross zwiepte zachtjes met zijn staart heen en weer wat aan gaf dat hij graag wilde spelen. Want zeg nu zelf zo waren de meeste honden toch en omdat Cross deels hond was kon hij het ook niet helpen dat ie graag spelletjes speelde demonen huisdier of niet. Crow streelde de kale witte schedel van Cross en keek even naar hem. Cross piepte zachtjes en Crow glimlachte zacht naar hem. 'Straks kleine ondeugt!' zei hij in gedachten tegen Cross voor hij zijn blik weer op Selena vestigde. Selena trok 1 van haar oranje wenkbrauwen op, ze wist wel een kennelijk hoe het werkte, dat had ze vast van iemand geleerd? Ze knikte aarzelend 'is goed, als je maar je trukjes weg laat.' Zei ze kalm en maakte haar geest vrij maar hield haar eigen gedachtes goed dicht. Crow glimlachte zuinigjes. 'Je bent heus niet de eerste die ik oprecht een gedachte getoont heb hoor Selena.' zei Crow en hij voelde dat haar geest vrij werd gemaakt. Hij had totaal geen zin om haar verkeerde ideeén te geven. Zelf sloot hij ook zijn ogen en consentreerde zich op de kaart die hij Raven vaak genoeg had zien bestuderen en intekenen van de dingen die van de Magiers, Demonen en die van de vampiers. Echter verborg hij de lig plaatst van Shanaris steen in een mix van grasvlakte bomen en gebergte. Het paste prachtig inelkaar en niemand zou het verschil zien die deze kaart niet kende. Crow had enkel de naam van de ligplaatst verborgen voor de rest was het allemaal hetzelfde. Alle kaarten waren gelijk aan die van elkaar. Ze verschilde hooguit van ingetekende stukken. Het magiers gebied was vooral rijk aan watervallen vermengt met een kleine bossen waar grotten in lagen, maar vooral een speciale grot en een groot kruidenveld. Het vampiers woud verborgen in de mist was doods en kaal, maar er lag ook een dorpje die bijna uitgestorven was met een haven en het kasteel van waar hij gewoont had met Raven lag midden in dat duistere woud. Zonder enige levend schepsel en die zich er in waagde zouden ter dood veroordeelt zijn! Het demonen gebied was echter weer een mix van hete droge land die overdag net een woestijn was, maar dan zwart en er groeide geen enkele plant, maar aan de andere kant lag er weer een natte drassige stuk die enkel als een enorm kronkelpad door het moeras kronkelde als een waar doolhof. Enkel als je op de droge stukken bleef lopen kon je het overleven. Zodra je van het pad af geraakte zou je verstrikt komen te zitten in lange kleefachtige planten die je gevangen zouden houden tot je zou verdrinken in het zwarte moesras. De bergketen lag schuil in een dikke mist die niet over leek te gaan. Enkel op het vroege ochtend uur kon je het kasteel even zien liggen, maar midden op die bergketen lag het kasteel van de demonen. Crow voelde wel dat Selena haar eigengedachten afgesloten had, maar besteden er geen aandacht aan en wees haar er ook op de dorpjes en kleine steden die op alle drie de gebeiden verspreid lagen door die even op te laten lichten net als de rest. Het was minder intensief als toen bij Lightning, maar ook Crow hielt zijn eigen gedachten pot dicht om geen pottekijkers te laten weten waar hij momenteel nog verbleef. Dat zou Lightning meer kwaad doe dan goed! Crow hielt de kaart voor een 10 minuten vast tot hij vond dat ze er lang genoeg naar gekeken had en liet de kaart langzaam vervagen, maar hij hielt de naam van de verblijfplaatst van de steen in stand die kon hij laten nog wel bekent maken. Cross voelde dat zijn baasje voorlopig nog niet zou willen gaan spelen en had zijn kop op Crow's schoot gelegt en het leek alsof hij sliep, maar zijn lege kassen hielden alles scherp in de gaten. Crow opende zijn ogen en voelde zich even duizelig, maar lang zo sterk niet als toen met Light. Hij zuchten lichtjes en schudden even zijn hoofd voor Crow zich weer op Selena richten. ík hoop dat het genoeg voor je is geweest?' vroeg hij en wachten geduldig af. Hij wist dat Selena het misschien niet zou vertrouwen, maar hij was eerlijk en dat was hij enkel omdat hij een demon was die geen verantwoording af legde tegenover Shanaris. Hij was vrij om te doen wat hij wilde, goed vechten misschien niet en vooral niet als hij gewond raken zou, maar dat was een zorg voor later. Zijn verwonding trok lichtjes en Crow nijgde er naar om even te kijken, maar dat deed hij wel als Selena niet meer in de buurt was, maar het begon vreselijk te jeuken!!!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   vr okt 25, 2013 11:58 am

Selena sloot haar ogen om alles beter te zien. Ze zag alles helder van uit de ogen van de demon. Het was raar om het zo te zien. Ze zag verschillende gebieden, sommige had ze al eerder eens gezien toen ze de gebieden was wezen verkennen toen ze op zoek was voor naar kruiden, vooral de magiërs gebied waar ze gevaarlijke kruiden zocht. En de demonen gebied, daar had ze prettige herinneringen aan. ze dacht aan hoe ze de leider van de magiërs had ontmoet en daar begon te dansen met hem. Het was zo prettig geweest, ze moest terug denken aan de mooie tijd toen ze samen hadden gespeeld, toen ze nog jong waren en onwetend. Selena zuchte zachtjes en concentreerde zich weer verder op de gebieden. Selena opende haar ogen toen het over was, maar er knaagde iets in haar, ze miste iets, als of deze demon iets verborg...'ík hoop dat het genoeg voor je is geweest?' vroeg hij en wachten geduldig af. Selena knikte terwijl ze toekeek hoe Roze terug kwam lopen met een klein buideltje naar haar toe droeg. Selena opende die en hield de inhoud naar de demon 'neem wat als dank.' Zei ze kalmpjes en keek naar wat lekkere fruit van haar eige kleine moestuintje.

Terug naar boven Go down
Lucien

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   vr okt 25, 2013 5:27 pm

Crow kon soms voelden dat Selena ven ingedachten was, maar had haar er niet in gestoort. Het zou enkel meer irritatie opleveren dan dat het vertrouwen zou scheppen. Zijn kaart was meer gebasseert op het laten zien van elke lig plaatst van steden, dorpen en andere van belangrijke paden die slechts de juiste en veiligste wegen voorspelde. Nadat Crow zich terug getrokken had had hij gevoelt hoe sommige gevoelens langs de zijne streelde, maar Crow had zich kunnen bedwingen om er niet op in te gaan en voelde hoe Cross zich even uit rekte voor hij naar Selena keek. Haar kat was weer terug gekomen en ergens had hij best wel honger gekregen. Crow had deze ochtend niks gegeten gehad, maar als Selena iets aan bieden zou, zou hij het zeker niet afslaan. Toen ze naar hem wat uit reikte stond Crow op en liep na Cross van zijn schoot te hebben laen glijden in rustige tred naar Selena en nam met een dankbare knik de fles aan die ze aan hem gaf. Crow ging weer zitten en aarzelde even. 'Het is toch geen toverdrank hoop ik?' vroeg hij enwiegde het flesje even zachtjes heen en weer.Hij had geen zin om met een waarheidserum op gescheept te zitten... Het fruit zag er heerlijk uit, maar vaak was het verstandiger om de ander eerst te zien eten of drinken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   zo okt 27, 2013 1:00 pm

Ze zag hoe de demon naar haar toe liep en de fles nam, Selena glimlachte lichtjes en voelde hoe Zoran dichter bij kwam. ze streelde geruststellend zijn snuit even voor ze een aardbei nam terwijl Roze weer op haar schoot kwam zitten. 'Het is toch geen toverdrank hoop ik?' vroeg hij enwiegde het flesje even zachtjes heen en weer. Selena glimlachte geheimzinnig 'als je dat denkt moet je het niet nemen, het ligt aan jou wat je kiest. 'Zei ze simpel weg en beet een stukje aardbei af. Haar hele mond werd vervult met heerlijke smaak er van. Hoewel het richting de winter ging blevne haar fruitsoorten goed in haar kas en zelfs nog lekkerder. Ze bleef even genieten en gaf het laatste stukje aan Zoran die er ook van genoot.

Terug naar boven Go down
Lucien

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   zo okt 27, 2013 1:41 pm

Okay, okay achterdochtig zijn was niet zijn ding en al helemaal niet omdat hij eigenlijk de grootste bedrieger zijn kon die de hele wereld misschien wel kende? Nou ja op Satan zelf na dan. Crow schudden zijn hoofd het was gek om zelf maar zoiets te overwegen. Eigenlijk was het niet meer dan een gedachten geweest, maar goed. Onverholpen had hij het er toch uit gefloept. Crow zag hoe ze geheimzinnig glimlachte en dat was toch enigzins de druppel. Hij had haar een gedeelte van zijn vertrouwen geschonken door haar de kaart te laten zien waarom zou hij dan zelf niet haar gastvrijheid aannemen? Cross was echter die hem de fles bijna uit zijn hand wierp door even flink tegen zijn schouder te stoten. Kennelijk had deze dus ook dorst... Crow grinnikte zachtjes en duwde Cross zachtjes opzij. 'Hm, wederzijd vertrouwen is altijd gebaseerd op twee kanten.' zei Crow en schroefte de dop van de fles en nam een slokje. Het was vreemd genoeg koel, maar dat kon vast wel met dit weer. Cross drong opnieuw aan en hij zag hoe de mix demon zijn bek open hielt. Gewoon in zijn bek laten glijden zou juist voor geknoei zorgen, maar Cross kende zijn gemis aan vel en hielt zijn bek verder naar achteren waardoor Crow een beetje gelijk in de keel van Cross kon gieten. Daarna deedhij de dop er weer op en keek rustig richting Selena en haar paard die de boel vast nog niet vertrouwde. Goed Hij was een demon, maar niet zoals de meeste.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   zo okt 27, 2013 2:47 pm

Ze zag hoe hij naar het fles keek en bleef geheimzinnig glimlach, natuurlijk vertrouwde ze geen demon, ze was niet gek genoeg om dat te doen. Ze was niks voor niks een heks en nog wel de leider. Sel sloot even haar ogen en voelde wat gefluister door haar heen gaan. Toen ze haar ogen opendeed zag ze hoe de demon de fles open deed. 'Hm, wederzijd vertrouwen is altijd gebaseerd op twee kanten.' zei hij en Sel knikte 'altijd...' Zegt ze rustig en kijkt toe hoe de demon zijn beest voerde. Zoran snoof lichtjes toen hij het geur herkende. Sel gaf hem nog een stukje van haar aardbei en keek naar de demon 'het spijt mij...maar ik kon gewoon niet anders.' Zei ze kalmpjes en keek toe hoe de slaapmiddel verdween in hun keelgaten 'Het is veiliger voor jou als de heksen je hier zullen vinden zullen ze denken dat je stom dronken in slaap bent gevallen en je alleen terug sturen naar je plek waar je hoort, dan als ze jou in levende lijve zien rond lopen. ' Zegt ze kalmpjes

Terug naar boven Go down
Lucien

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   zo okt 27, 2013 3:08 pm

crow had het ergens wel verwacht, maar ook had hij zich wel weer in kunnen denken dat Selena hem niet vertrouwde. Toch was hij blij dat het geen waarheidserum was. Vreemd genoeg voelde hij zich licht zweverig worden, maar dat was een voorbode op de slaap. crow wist dat hij hetniet lang maken zou als hij naar het demonen gebied gestuurt zou worden dat zou echt een ramp voor hem zijn!!!. Even schudden hij zijn hoofd, maar opstaan was er niet bij daar was het drankje al te sterk voor geweest! 'Beter.. het... neu... trale... gebied. Bij... de... de... mon... en... zal... het... niet... gaan.' bracht hij nog met enige moeite uit. Crow voelde zich weg zakken en vervloekte zichzelf erom dat hij er toch ingestonken was al was dit minder erg dan wat Satan hem toen geflikt had. Crow's blikveld werd langszaam aan zwart en hoewel hij zijn best deed om bij te blijven moest hij toch uit eindelijk toe geven dat het nog een sterk drankje was. Ook Cross piepte even voor hij onder zeil ging. Zijn holle oogkassen gloeide even groensig op wat zijn verontwaardiging aan gaf en die doofte langzaam. Crow zocht enige steun met zijn armen, maar merkte l snel dat hij zich niet houden kon. Even bewoog hij nog lichtjes waardoor zijn shirt gedeeltelijk van zijn heup op kroop en een lelijk, maar dun liteken weer gaf. Het was nog lichtjes roze wat aangaf dat hij er nog niet zolang geleden een flinke wond had gezeten. Deze liep van zijn linkerheup naar zijn rechterschouder in een poging om bij Cervius weg te draaien tijdens het gevecht samen met Raven en Zania. Even voelde Crow het Liteken lichtjes branden, maar niet meer dan een zachte kreun die overigens niet echt veel zeggend was maar toch opgemerkt kon worden... Crow had beter het flesje dicht kunnen laten en Selena er eerst zelf van kunnen laten proefen al zou ze het vast niet gedaan hebben bedacht hij zich nu ineens voor hij in een diepe slaap viel en niet meer kon voelen wat en waar...

XD
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Selena
Admin/Leidster

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   zo okt 27, 2013 3:30 pm

'Beter.. het... neu... trale... gebied. Bij... de... de... mon... en... zal... het... niet... gaan.' bracht hij nog met enige moeite uit. Selena trok haar wenkbrauw op en kee krustig toe hoe de demon uitgeschakeld werd. Jammer, ze zouden eigenlijk altijd een uit knop moeten hebben, als je hun zat was kon je ze even uitschakelen. Selena zuchten opgelucht toen het ding eindelijk sliep. Ze stond kalm op en floot een paar deuntjes, even later verschenen er 2 heksen op paarden die meteen geschrokken keken naar de demon, maar voor ze vragen konden stellen zei ze: 'breng hem gauw met zijn beest naar het neutrale gebied en hou het rustig, hij heeft ook kostbare informatie gegeven.' Haar stem was pure kalmte en ze zag hoe de 2 heksen afstegen en de wezens op hun paarden plaatsten voor ze richting het neutrale gebied gingen lopen. Selena bewoog met der handen en mompelde iets zodat de boeken verdwenen, ze steeg op Zoran en stuurde hem richting hun dorp 'Kom, we hebben nog heel wat te doen.' Zei ze rustig.

[sel topic uit]

Terug naar boven Go down
Lucien

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   zo okt 27, 2013 10:04 pm

Crow wist niet wat er gebeurde en voelde ook niet wat ze met hem deden. Voor hetzelfde geld dumpte ze hem in het moeras? Crow dwaalde in zijn onderbewustzijn en kon er nog steeds niet overuit dat hij zich zo gemakkelijk had laten beduvelen! Crow wist ook wel dat hij langzaam aan hun vertrouwen moest zien te winnen, maar dan moest hij ook met de tegenslagen moeten leven die zich dan ook voor konden gaan doen. Hij zuchten en merkte niet dat ze hem optilde samen met Cross en op paarden werden gelegt. Ook niet hoe de heksen hem en zijn huisdier tot aanhet neutrale gebied brachten. Onderweg gingen vragen over en weer met vragen waarom ze deze demon niet beter in zijn eigen gebied af konden leveren? Of waarom deze besloten had waardevolle informatie te hebben gegeven. Crow hoorde enkel een vaag onverstaanbaar gemompel. Het was vreselijk omniks te kunnen verstaan en vloekte zacht in het demon's. Toen ze een stuk het neutrale gebied in gereden waren zagen ze een verlaten schuurtje waar nog wat oud hooi in lag en daar legde ze Crow en Crosss rustig neer, maar toch keken ze nog even vreemd op en stegen daarna weer op om terug te rijden naar het heksenbos. Hoe lang hij daar nog lag wis Crow niet maar hij werd kreunend wakker en wreef zich even in zijn ogen, maar deze schuur had hij nog nooit gezien dus was hij ook nog niet in het demonen gebied. Gelukkig had Selena hem dat bespaart en daar was hij haar toch wel dankbaar voor. Even glimlachten even en streelde Cross die naast hem lg. Het was goed ookal wist hij dat Selena hem nog niet vertrouwde, maar dat kwam vast nog wel?
(Crow topic uit.)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: deep thoughts   

Terug naar boven Go down

deep thoughts
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» When the pain cuts you deep