Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Like you but differently

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Zabur

Aantal berichten : 145
Registratiedatum : 18-07-13

Character sheet
Naam: Zabur Pfanthom
Wezen: Demon
Crush: Fres warm red meat!

BerichtOnderwerp: Like you but differently   di okt 15, 2013 8:41 pm

De ochtend begon grouw en grijs. Dikke regenwolken pakten zich samen boven het bos waar een eenzaam en armmoedig huisje stond. Ver genoeg weg van de roedel, maar ook diep genoeg in het bos om niet gezien te worden. Hij trok zich zins zijn eerste verandering liever ergens terug waar niemand hem storen kon. De grijsige zonnestralen boorde zich een weg tussen de spreel van de grauwe gordijnen door. De kachel was uit gegaan enhet was die ochtend behoorlijk koud. Zach werd gewekt en opende moeizaam zijn ogen. Slaap bleef zijn ogen dicht kleven. Gisteravond had hij als een dolle achter een eekhoorn aan gerent als een jonge hond die voor het eerst in het bos kwam. Zijn nieuwe instinkt bezorgde Zach zo nu en dan wel nog eens wat problemen, maar over het algemeen was er niks aan de hand en kon hij zich prima voort bewegen. Toch miste Zach zijn oude vriend en steun en toe verlaat, maar door zijn eerste verandering had Zach Xeron vermoord en dat had hij zichzelf nog steeds niet vergeven. De slaap uit zijn ogen wrijvend ging Zach rechtop zitten en rilde even en trok de dunne deken weer strak om zich heen. Goed Luna was aardig, maar de rest van de roedel moest hem nog steeds niet. Hij had zich zwaar vergist in een vrouw voor wie hij nog steeds een zwak had, maar ze was een drug verslaafde en dat kon bij hem niet door de beugel en Zach probeerde Sasha zo goed en kwaad als het ging te vergeten, maar steeds weer dacht hij terug aan hoe ze gedaan had toen ze die drugs genomen had. Ze was helemaal van de wereld geweest!!! Zach besloot om zichzelf toch maar aan te kleden en gooide de deken van zijn schouders en snel snel trok Zach zijn kleding aan. Ze waren oud en versleten, maar in het dorp van de roedel wilde hij geen nieuwe kleding gaan halen omdat Zach al die afkeurende blikken niet wilde zien. Dus moest hij ergens anders zijn kleding vandaan zien te halen. Er waren plaatsten zat om daar niet heen te hoeven te gaan. Zach trok zijn schoenen aan waar de zool ookal gaten in vertoonde. Bij elke stap zou hij het natte koude gras voelen, Bah! Hij had nog wat geld van het magier rijk dus misschien dat hij daar wat simpele kleding zou kunnen kopen? Zach liep door het bos en luisterde of er geen andere weerwolven in de buurt waren anders zouden ze misschien wel hele rare gedachten kunnen krijgen. Gelukkig waren er geen van zijn soortgenoten in de buurt! Zach liep rustig, maar met snelle tred het bos uit en over het niemandsland richting het magiers gebied. Gelukkig had Zach een geurtje uit gevonden met 10 verschillende kruiden die zijn zwafelachtige weerwolven geur verborgen hielt zolang hij maar niet in een regenbui terecht zou komen? Schoon was hij wel, maar de regen zou de parfum weer weg spoelen! Zach liep over het herbalt field richting een klein dorpje dat nog van de stad af lag, maar hier kwam Zach voor het eerst dus niemand kon zijn gezicht hier. Zach begroeten de mensen vriendelijk die hem ook vriendelijk toe knikte. In de kleding winkel en liet zijn maten opnemen. Het was een halve uurtje wachten want met magie was een halve dag werk in een piep gefikst. Zach bleef rustig wachten tot zijn kleding gemaakt en verpakt was. Want deze kleding trok hij pas aan wanneer hij weer terug in het bos was. De kleding bedraagte een paar simpele tunieken met gewone een paar broeken. Zach betaalde met het laatste geld dat hij had en stak het pakketje in zijn plunjezak en verliet de winkel. Daarna verliet hij het dorp, maar wist natuurlijk niet of iemand hem volgen zou of dat hij iemand tegen komen zou die hem wel of niet kende...
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sköll

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 14-10-13

Character sheet
Naam: Sköll Hróðvitnir
Crush: What? Oké, just for one night I'm so nice to fall in love

BerichtOnderwerp: Re: Like you but differently   wo okt 16, 2013 9:20 am

Aiden was dan wel klein en vele zette hem onder een kind hij hielt er van om op avontuur te gaan. Hij deed het ook nooit alleen, altijd had hij zijn trouwe partner Fluffel bij zich. Voor de meeste was het maar een gewone knuffel maar voor hem was het een partner tijdens avonturen, altijd een vriend en wanneer het donker was of wanneer hij bang was kon hij altijd op die vriend rekenen. Hij had deze nacht bij een aardige familie geslapen, aangezien hij zelf nog geen huis had. Misschien was dat een idee voor vandaag. Een huisje bouwen. Zijn helder blauwe ogen werden al groot bij het idee, een boomhut of, of een fort alleen voor hem en Fluffel. En als Daisy zou komen, zou ze er ook mogen blijven wonen. Hij pakte zijn rugzak en rende het dorpje door. Jammer genoeg werden zijn kleine beentjes al snel moe waardoor hij over moest gaan in een rustiger tempo.  Het was fris maar hij hielt zich sterk. ‘Fluffel? Weet jij een plek om te bouwen?’ sprak hij tegen het diertje in zijn armen. ‘Ik ook niet’ met kleine pasjes liep hij door. Een lichte kreun verliet zijn mond en hij ging ergens op de grond zitten. Hij kwam even op adem en pakte zijn rugzakje dat tot nu toe op zijn rug gezeten had. Rustig zipte hij de tas open en keek naar zijn spullen. Een jasje, een paar boeken, een foto van zijn zusje Daisy die hij kwijt is, een kleine telescoop en nog wat open ruimte voor Fluffel. Aiden bleef even naar zijn spullen kijken totdat er een frisse bries opstak die hem liet rillen. Voorzichtig trok hij zijn jas uit de tas en trok hem aan. Daarna stond hij weer op en zorgde dat de rugzak weer op zijn vorige plek kwam. Toen pakte hij Fluffel weer op en liep verder. ‘Waar gaan we nu heen? Misschien wel op een avontuur, wat vind jij ervan?’ Even bleef hij kijken naar het paardje in zijn armen, na een tijdje knikte hij. ‘Ja, je hebt wel gelijk. Misschien moeten we eerst wel een plek maken om te slapen.’ Zijn blauwe oogjes werden groot toen hij een idee kreeg. ‘Ik heb een idee Fluffel. We maken een boomhut, daar, tegen die muur aan en dan kunnen op avontuur gaan en dan daarin slapen.’ Zijn rugzak en zijn knuffel zette hij ergens weg en hij begon takken te zoeken. Grote en kleintjes bracht hij terug en daarna ging hij weer op zoek naar andere. Na een tijdje had hij een redelijk stapel verzamelt en begon hij te bouwen. De boomhut was niet echt in een boom maar dat was maar een vergeten detail. Het eindigde dan ook als een vervallen wigwam maar met een stralende blik keek hij er naar ‘Wat vind je?’ Even keek hij achterom naar Fluffel die tegen de tas aan leunde ‘Dat dacht ik ook.’ Hij haalde zijn tas en knuffel op en kroop in de hut. Rustig keek hij wat rond waarna hij weer naar buiten wou kruipen. Zijn actie werd stilgezet doordat hij een geluidje hoorde. Even bleef hij wachten waarna hij weer wegkroop. ‘Misschien moeten we even veilig in onze hut wachten voordat we op avontuur gaan’ zei hij tegen zijn partner. Vanuit die positie keek hij naar de mensen die hun ochtend dingen deden. Iemand veegde de straat, een ander zette het afval buiten. Dat waren niet het geluidje waardoor hij terug gekropen was. Daar was het weer. Zijn blik gleed naar Fluffel waar hij zich omheen geklemd had. ‘Je hebt gelijk, wij moeten het monster tegenhouden. Dat word ons avontuur.’ Hij klauterde uit de wigwam/boomhut en keek rond. Het eerste wat hem opviel  was een meneer die het dorp uitliep. Niet wetend dat zijn voetstappen het geluid was geweest waardoor hij zich terug getrokken had liep hij hem achterna. Zijn passen waren moeilijk bij te houden maar uiteindelijk lukte het. Hij trok aan de mauw van de vreemde en keek hem iets verlegen aan. ‘Me- Meneer, het is niet veilig om alleen te lopen, er is een monster. Maar als U wilt kunnen ik en Fluffel U begeleiden naar huis’ Het woord begeleiden werd uitgesproken met een frons maar de rest ging als zelf. Een paar van zijn warrige blonde plukken hingen voor zijn blauwe oogjes die twinkelde van plezier. Het was omdat hij echt geloofde dat er een monster rond liep en dat hij deze vreemde kon redde door mee te lopen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Zabur

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like you but differently   wo okt 16, 2013 8:30 pm

De regenwolken bleven zich samen pakken en Zach keek er even bezorgd naar. Als het ging regenen nog voor hij buiten het magiers terretorium was had hij een groot probleem als er een volwassen magier in de buurt rond hing! Zach schudden zijn hoofd en liep door. Daar moest hij nu niet aan denken. Gewoon door lopen dat was beter dan gaan peizen over wat er allemaal kon gaan gebeuren! Zijn verme schreden waren in een goed uit te houden pas voor hem of iemand anders van zijn leeftijd of ouder. Natuurlijk konden kinderen het uit eindelijk ook bij houden als ze het ritme eenmaal door hadden. De wind voor spelde weinig goeds, maar toen hij het dorp verliet hoorde Zach ineens kleine voetstappen achter zich. Misschien vond een van de kinderen hem interesant? Dat deed hij vroeger ook, maar erg vond Zach het niet zolang het maar niet regende of deze jongen watermagie bezat zoals hij ooit had gehad? Toen hij een zijn mouw getrokken werd keek Zach in de blauwe ontschuldige ogen van een 6 jarig jongetje schatten hij. ‘Me- Meneer, het is niet veilig om alleen te lopen, er is een monster. Maar als U wilt kunnen ik en Fluffel U begeleiden naar huis’ Het woord begeleiden werd uitgesproken met een frons maar de rest ging als zelf. Een paar van zijn warrige blonde plukken hingen voor zijn blauwe oogjes die twinkelde van plezier. Even wilde Zach in lachen uit barsten en het kind de waarheid vertellen, maar dat zou stom zinnig zijn omdat er nog zo veel andere magiers om hem heen waren. Misschien kon hij het kind later wel afschudden? 'Is goed als je dapper genoeg bent.' zei Zach zonder ommehalen en hij keek vriendelijk in die twinkelende oogjes van de jongen. Het was beter om met de kinderen hun spelletje of fantasieén mee te spelen dan er juist tegen in te gaan!!! Zach begon weer te lopen het zij nu in een wat rustigere pas zodat de jongen niet zou hoeven te rennen of op een andere manier hem met snelle passen op die korte beentjes hem bij te houden. 'Heb jij dat monster al gezien dan?' vroeg hij gespeelt bezorgd, maar dat hoorde je niet of je zou beter moeten luisteren. Zach wilde de jongen niet onnodig bang maken, maar een vreemde was maar een vreemde zolang je zijn naam niet kende. 'En laat dat meneer maar. Noem me maar Zach. En hoe heet jij als ik vragen mag hoe mijn redder heet?' zach bleef vriendelijk ookal voelde hij diep van binnen een natuurlijke afkeer voor de jongen. Die knul kon er ook niks aan doen dat Shanaris de magiers naar haar pijpen liet dansen. Dus liet hij dat ook niet merken. Rustig liepen ze door het landschap en Zach hoopte dat hij snel weer van die jongen af kon zijn nog voor de eerste regendruppels zouden vallen???
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sköll

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like you but differently   do okt 17, 2013 8:51 am

Als klein kind had hij er ook niet aan gedacht dat de vreemde nee zou zeggen. Daar denken ze gewoon niet aan. Hij geloofde echt in een monster dat andere zou lastig vallen maar als hij meeliep deden ze niks. Fluffel en hij hadden al wel vaker monsters verslagen en weggejaagd, en die reputatie moest dan toch ook onder andere monsters bekent zijn? 'Is goed als je dapper genoeg bent.' Een brede grijns kwam op zijn gezicht. En toen de vreemde verder ging volgde hij hem op de voet. 'Heb jij dat monster al gezien dan?' Zoals ieder kind zou viel de speelse toon niet op alleen het bezorgde kon zijn oren bereiken. ''Ehm... Niet echt gezien, niet deze dan. Maar wel gehoord, en ik en Fluffel hebben andere monsters al verslagen en weggejaagd dus deze kunnen we ook wel aan.'' In zijn stem hoorde je een lichtje trots. Zijn blik keek de omgeving af op zoek naar een abnormaal groot of juist klein gestalte. Misschien was het wel iets met stekels of met vleugels, of leek hij op een insect. In zijn kinderlijke fantasieën probeerde hij het monster voor te stellen. 'En laat dat meneer maar. Noem me maar Zach. En hoe heet jij als ik vragen mag hoe mijn redder heet?' Vrolijk keek hij naar Zach. ''Ik ben Aiden en dit is mijn partner Fluffel'' Toen hij zijn knuffel voorstelde hielt hij hem iets naar voren. Ja, hij geloofde evenveel erin dat zijn knuffel een echt persoon was als in de monsters waarvan hij Zach nou beschermt. ''Zach? Heb jij anders nog nooit een monster gezien of gehoord? Ze maken best veel lawaai.'' Weer hoorde je dat hij alles echt meende en waarom niet? Sommige waren bang voor monsters en diep van binnen was Aiden dat ook wel eens maar meestal gingen ze het op een avontuur weg jagen. Dingen waar volwassenen zich mee bezig hielden deden hem anders weinig, meestal zo serieus en saai. Ook was iemand al een vriend na een minuut praten en nu hij wist dat deze vreemde Zach heette werd hij ook gelijk onder het vakje vriend gezet. Hij liep vrolijk door en keek nog steeds goed om zich heen op zoek naar mogelijke dreigingen. Een paar keer had hij gedacht iets te zien maar na een beter onderzoek bleek het gewoon een steen of struik te zijn. Als hij daar achter kwam mompelde hij lichtjes in zichzelf ''Stenen en struiken doen je niks...'' Met een lichte teleurstelling, hij zou maar dolgraag iemand redde en laten zien dat hij en zijn partner sterk zijn. Want als je een monster kon verslaan was je sterk. Maar als je het zegt tegen andere dat je een monster hebt verslagen zoals bijvoorbeeld Duisternis, het monster in de kast of juist die hele platte zwarte die onder je bed woont geloven ze je niet. Als Zach het zou zien kon hij het tegen andere zeggen en die zouden Zach wel geloven, hij was zo groot. Nou ja, de meeste waren van zijn standpunt groot maar toch. Hij leek sterk en dat telt ook al. Weer keek hij vrolijk naar de man op. ''Ik vind jou wel aardig, jij geloofd me echt. Andere niet, die denken dat ik lieg maar dat doe ik nooit.'' Zijn manier om te zeggen dat hij iemand aardig vond. Je kon vast horen dat hij blij was om Zach ontmoet te hebben. Ook klonk hij er zelf van overtuigt dat hij nooit loog, nou ja, hij denkt dat hij nooit liegt.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Zabur

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like you but differently   do okt 17, 2013 9:44 pm

Zach vond kinderen altijd leuk om mee om te gaan. In rusland had hij er ook altijd veel plezier in gehad om op de kinderen te passen terwijl de ouders druk doende waren met hun zaakjes of eens wat geld gingen verbrassen. Zach glimlachte vriendelijk en luisterde naar wat de kleine jongen naast hem zei. ''Ehm... Niet echt gezien, niet deze dan. Maar wel gehoord, en ik en Fluffel hebben andere monsters al verslagen en weggejaagd dus deze kunnen we ook wel aan.'' In zijn stem hoorde je een lichtje trots. Dat viel Zach ook op en hij knikte erkennend. 'Misschien maar goed ook dat je deze nog niet gezien hebt. Misschien is hij wel groter dan jij voor ogen hebt? Misschien is hij kleiner en sneller dan je ooit gezien hebt.' bleef Zach met de jongen mee spelen en hij keek even zorgelijk om zich heen. Kinderen moest je niet te bang maken, maar ook niet laten zien dat er helemaal niks loos was, anders zouden ze wantrouwend worden en niemand meer vertrouwen om hen te helpen? Toch vroeg Zach zich nog af waarom deze jongen dacht dat hij op monsters kon gaan jagen? Hij was eigenlijk toch nog veel te jong naar zijn mening, maar zijn gevoel zei hem mee te spelen. ''Ik ben Aiden en dit is mijn partner Fluffel'' Toen hij zijn knuffel voorstelde hielt hij hem iets naar voren. Zach knikte opnieuw en glimlachte nu iets vrolijker, maar durfte nog niet te veel te laten zien hoe hij over de situatie dacht. 'Aangenaam Aiden en jij ook Fluffel.' zei Zach eerbiedig en hij voelde dat er iets niet klopte. Het kind speurde de omgeving af alsof hij echt naar een of anders monster op zoek was. , maar ze vonden natuurlijk geen monster. Een kind zou hem eerder voor een monster aan zien zodra hij veranderde in zijn wolven gedaante. ''Ik vind jou wel aardig, jij geloofd me echt. Andere niet, die denken dat ik lieg maar dat doe ik nooit.'' Zijn manier om te zeggen dat hij iemand aardig vond. Je kon vast horen dat hij blij was om Zach ontmoet te hebben. Zach had even nergens in het bijzonder aan gedacht, maar toen Aiden hem zei dat ie hem aardig vond glimlachte hij even gemeent vriendelijk. Ze waren gelukkig al ver genoeg gevorderd van het dorp en hij besloot om nog even mee te spelen anders zou het kind bang weg rennen zonder erbij na te denken, maar als hij Aiden nog even aan het lijntje hielt kon Zach later altijd nog in zijn wolf veranderen en weg sprinten. Als het kind tenminste zijn magie nog niet onder controlle had? 'Dat is lief van je om dat te vertellen, maar ik vind jouw ook aardig Aiden.' zei Zach en gaf Aiden even een aai over zijn bol.
(Sorry dat ik zo laat reageer. Ma bleef maar er achter de pc zitten! T.T)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sköll

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like you but differently   vr okt 18, 2013 12:46 pm

'Misschien maar goed ook dat je deze nog niet gezien hebt. Misschien is hij wel groter dan jij voor ogen hebt? Misschien is hij kleiner en sneller dan je ooit gezien hebt.' Hij keek even nadenkend, ja misschien wel. maar... ''Maar misschien is hij wel groter maar ook sneller bang en als hij kleiner en sneller is dan zou die ook best al weg zijn gerent. Je weet het nooit'' Hij bleef wat rond kijken en begon het al verdacht te vinden dat hij nog geen monster had gezien, was ie echt al weg? Ook niet echt dapper, als een monster bent ben je eigenlijk wel verplicht om niet te vluchten. Toen Zach zich had voorgesteld had hij gelijk terug geantwoord  ''Ik ben Aiden en dit is mijn partner Fluffel.'' Ja, hij sloot zijn knuffel nooit buiten. ''Aangenaam Aiden en jij ook Fluffel.' Hij was oprecht blij dat Zach zijn vriendje niet buiten sloot zoals de meeste.''Ik vind jou wel aardig, jij geloofd me echt. Andere niet, die denken dat ik lieg maar dat doe ik nooit.'' Hij kon ook niet liegen, dus bleef de waarheid over. Nou ja zijn waarheid. 'Dat is lief van je om dat te vertellen, maar ik vind jouw ook aardig Aiden.' Hij grinnikte even om de aai en keek weer wat rond. Nu was hij eerder afgeleid door andere dingen dan door monsters. Ergens zag hij een eekhoorn en een konijntje rennen. De eekhoorn was te snel om ook aan Zach te laten zien maar het konijntje was gewoon aan het grazen. Zacht trok hij aan de mauw van Zach en wees in de richting van het konijntje. Misschien was de man naast hem zulke dieren wel gewent en was het niets bijzonders meer maar hij had er nog vrijwel nooit een gezien. Alleen in boeken en af en toe een op een weiland. Hij keek er met grote ogen naar en bleef even stil staand kijken.

[Sorry, flut. :c]
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Zabur

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like you but differently   vr okt 18, 2013 5:46 pm

Zach knikte zacht bij de woorden van Aiden en keek weer voor zich. Niemand te zien dat was alleen maar beter. Hoewel De dieren zich zo nu en dan even lieten zien, maar ook niet voor lang. 'Dat kan ook weer kloppen, maar je weet het maar nooit met die monsters.' zei zach en hij keek Aiden even aan en voelde zich een beetje schuldig. Hoewel deze jongen hier anders dan anderen leek. Hij wilde echt andere helpen om het te beschermen. Zach kon horen dat de jongen niet loog en hij knikte begrijpend. 'Ja dat doen de meeste grote mensen, maar dat doen ze om kinderen zoals jij niet te laten merken dat ze eigenlijk ook bang zijn voor monsters. Daarom gaan ze ook bijna nooit over de grens bij het duistere bosje aan de andere kant van het magiers landschap. Maar je moet me beloven dat je het hen niet vertelt dat ik je dat gezegd heb Aiden. anders krijg ik straks nog een grote mond van ze.' zei zach en hij keek Aiden even serieus aan en deed net alsof hij rond keek of er geen volwassen magier in de buurt rond hing zodat hij het geheim van de grote mensen aan een kind door gaf. Toen Aiden hem aan zijn mouw trok en naar de verte wees keek Zach ook om en zag een konijntje in de verte zitten grazen. Meteen zetten zijn jachtinstinkt in. Zach had de jongen nog willen zeggen dat het maar om een lief klein konijntje ging die zowel hemzelf als Aiden niks zou doen. Maar zijn wolf had hele andere plannen. Het was al ruim na de middag en Zach had best honger, maar hij probeerde zichzelf in te houden. Nog niet ten alle tijden kon zach zichzelf onder contro0lle houden zoals wanneer hij honger had. Zach voelde de bekende steken van pijn door zijn lijf en leden trekken en hij deed een paar passen achteruit weg van Aiden. Ze waren ver genoeg buiten gehoor afstand dus als het kind zou gillen konden ze hem in het dorp toch niet horen! 'Aiden... Eurg ren.... Urrrr Ren!!!' Zach probeerde nog om Aiden het geheleschouwspel van de verandering niet te hoeven laten mee maken, maar het was niet anders. Zach zakte op handen en knie'en en kreunde van de ingehouden pijn. Hij wilde voorkomen dat Aiden bang zou worden voor vreemde, maar zijn wolf was eigenwijs en zetten door. Zach was bij lange na nog niet sterk genoeg om de transformatie te kunnen stoppen. Zijn armen werden uit gerekt tot lange sterke wolvenpoten, net als zijn benen. Zijn rug werd ook opgerekt en breder maar vooral hariger. Zijn gezicht rekten zich ook uit tot een wolven snuit en zijn staart scheurde samen met de resttanten van zijn broek naar buiten. Daar stond een meter hoge weerwolf voor het kind dat dacht dat ze samen op een monster hadden doen verjagen, maar als je goed had kunnen na gaan zou Zach in de ogen van Aiden best mogelijk een monster kennen uit zien? Zach schudden zich uit en gromde even, maar wist dat het kind hem in deze staat niet zou kunnen verstaan. andere weerwolven weer wel. Zach trok even met zijn oren en sloeg hopend dat het kind niet te erg geschrokken zou zijn door zijn plotselinge verandering met zijn staart in een kwispelende poging om Aiden te laten weten dat Zach geen kwaad in de zin had net als hij zijn oren naar voren stak en zijn kop iets of wat schuin hielt...

(Kun je hier meer mee?) XD
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sköll

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like you but differently   za okt 19, 2013 11:04 am

'Dat kan ook weer kloppen, maar je weet het maar nooit met die monsters.' Hij knikte even begrijpelijk maar toch, ze hadden er nog geen gezien dus misschien was het monster dat hij gehoord had al lang weer weg. 'Ja dat doen de meeste grote mensen, maar dat doen ze om kinderen zoals jij niet te laten merken dat ze eigenlijk ook bang zijn voor monsters. Daarom gaan ze ook bijna nooit over de grens bij het duistere bosje aan de andere kant van het magiers landschap. Maar je moet me beloven dat je het hen niet vertelt dat ik je dat gezegd heb Aiden. anders krijg ik straks nog een grote mond van ze.' Hij grijnsde breed ‘Ik zeg niks hoor Zach, en Fluffel ook niet.’ Weer keek hij om zich heen, nu niet zo zeer meer op zoek naar monsters maar om de diertjes te bekijken die in de ochtend rond liepen. Toen hij een konijn zag liet hij die ook aan Zach zien, maar hij reageerde anders dan dat hij verwacht had. Hij leek pijn te hebben, heel veel. 'Aiden... Eurg ren.... Urrrr Ren!!!' Hij moet toegeven dat hij voor een minuut echt weg wou rennen maar Fluffel hielt hem in zijn plan tegen. Ze waren hier toch zeker niet gekomen om weg te rennen? Nee, ze zouden Zach helpen. Toen hij verandert was waren zijn heldere ogen groot. Even waren de woorden hem ontnomen toen hij Zach bekeek. Na een tijdje opende hij zijn mond ‘Jij bent een hondje, je hebt helemaal niet gezegd dat je een hondje kon worden Zach’ Zijn toon was wat streng, dat hij het een erge belediging vond dat niemand het hem vertelt had. Maar dat werd al snel vergeten toen hij richting Zach liep en hem begon te aaien. Hij realiseerde niet dat Zach dus geen magiër was, maar een weerwolf. Hou het er maar op dat het een van de vele vergeten details waren.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Zabur

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like you but differently   za okt 19, 2013 7:09 pm

Aiden had belooft niks tegen andere volwassenen te zeggen en dat was mooi, maar toen zach veranderde had hij wel gezien dat de jongen eerst weg had willen rennen, maar toen bleef hij toch staan? Hij torende boven het kind uit, maar niet veel en hij was niet bang voor wat hij was? zach keek eerst niet begrijpend naar de jongen en voelde toen zijn kleine handje die hem aaide. Zach sloot zijn ogen en genoot van deze aanrking en hij leunde lichtjes mee de kant op waar Aiden hem aaide. Het was een heel fijn gevoel alsof hij hier voor leefde? Zach kreunde lichttjes van genot en ging vlak tegenover Aiden zitten. Hij wist dat het kind hem niet horen kon en zin in ruzie had hij niet. Nog lag het in zijn karakter al was zach wel wat feller dan eerst geworden, maar als het even kon dan zorgde Zach dat hij eerder van een ruzie weg liep dan verder erop in te gaan. zach opende zijn gifgroene kijkers en keek Aiden even met een schuin koppie aan en likte hem zachtjes. Zach wilde de jongen laten weten dat hij hem nog steeds aaardig vond en graag mocht. Toen kreeg hij een ideetje en zakte door zijn voorpoten en wenkte met zijn kop naar zijn rug. Hij wilde dat aiden op zijn rug ging zitten, maar of het lukken zou was een tweede?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sköll

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like you but differently   vr okt 25, 2013 5:23 pm

Rustig bleef hij Zach aaien, al was het voor hem nu meer een iets grotere hond. Zelf was hij niet zeer verrast meer geweest nu hij eenmaal een wolf was. Het was iets te vroeg of misschien lag het aan zijn leeftijd maar hij realiseerde gewoon niet dat Zach dus geen Magiër was maar een Weerwolf. Toen Zach hem likte grinnikte hij terwijl zijn ogen vrolijk schitterde. Toen Zach door zijn poten zakte en naar zijn rug wenkte keek hij even vragend op. ''Mag ik-'' Toen hij het realiseerde wat de bedoeling was grijnsde hij breed en klom op Zach's rug. Hij zorgde dat zijn rugzak goed vast op zijn rug zat en klemde Fluffel strak tegen zich aan. Daarna klemde hij zijn handje om een pluk vacht en hielt zich er goed aan vast. Ook al stonden ze nu nog stil hij had een reusachtige grijns van plezier op zijn gezicht staan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Zabur

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like you but differently   za okt 26, 2013 8:28 pm

De gezichtsuitdrukking van de jongen was vragend, maar hij wist al snel wat de bedoeling was. Zach liet hem op zijn rug gaan zitten en wachten geduldig tot de jongen klaar was en stond toen op. Hij wilde eerst hem het gevoel geven van zijn bewegingen. Dus liep Zach eerst rustig een paar meter voor hij over ging in een lichte draf. Het was heerlijk om de jongen een plezier te doen, maar daarom snapte hij zo weining van de menings verschillen tussen de magiers en de weerwolven of welke andere ras dan ook die aan een van de goden hun geloof af kondigde die hier waren. Zach zelf had geen enkel van die geloven aanvaart en dus vond hij het ook niet nodig om zich daar aan te houden. Het was toch enigzins kolder. Waarom vechten als het ook zo prima ging. Zach draafte nog steeds met de jongen op zijn rug en liep richting een beekje die hij eerder ook tegen gekomen was. De struiken daar gaven genoeg beschutting om pottenkijkers buiten te sluiten. Zach ging daar weer in het gras liggen en wachten of Aiden van hem af zou gaan om daarna weer terug te veranderen. Hij wilde juistum vreugde om zich heen zien en geen vechtersbazen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sköll

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like you but differently   vr nov 01, 2013 9:56 pm

Toen Zach in beweging kwam werden zijn ogen nog groten dan ze er voorheen al waren. Hij klemde zich om Zach heen samen met zijn vriendje Fluffel. Hij leek nu zo groot, samen met de zwarte hond. Héél groot. Toen ze bij een beekje kwamen keek hij nog steeds open en breed rond. Pas toen Zach door zijn knieën keek nam hij pas aanstalte om van zijn rug af te gaan, waarna hij hem gelijk om de nek vloog. ''Zach, je bent super'' Staalde hij uit.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Zabur

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like you but differently   vr nov 01, 2013 10:22 pm

(Wauw ja echt lui) XD

Zach wachten geduldig en toen het jongentje van hem af was gegaan omhelsde deze hem. Zach keek even verrast, maar genoot er daarna ook gelijk weer van en sloot even zijn ogen voor hij zich los wurmde en terug veranderde. ''Zach, je bent super'' Staalde hij uit. Zach heeg even lichtjes door de pijn die hij opnieuw ervoer, maar die trok snelle rweg dan eerst. 'Ach ik ben ook maar gewoon. Enkel niet voor wie je mij eigenlijk houd.' zei Zach en hij zuchten even en keek weg van Aiden. Hij wilde niet dat de jongen bang voor hem zou worden, maar toch moest hij de waarheid weten. 'Aiden ik ben geen magier,' begon Zach, maar zijn oren pikte een beweging op en hij keek even snel over de struiken heen. Wie het ook was die mocht niet horen dat hij eigenlijk een weerwolf was!!! Gelukkig was het niet meer dan een wegrijdend paard geweest met ruiter die ver genoeg bij hen vandaan was. Zach bleef even turen voor hij weer naar de jongen keek die hem met zijn grote blauwe kijkers.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sköll

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like you but differently   za nov 02, 2013 10:10 am

'Ach ik ben ook maar gewoon. Enkel niet voor wie je mij eigenlijk houd.'' Dat snapte hij dus even niet. Was hij dan niet Zach? Zijden van die geheime agenten dat niet altijd zo? Misschien was Zach wel een spion of, of. Zijn fantasie ging weer even wild. 'Aiden ik ben geen magier,' Zach keek weg naar een geluid dat hij zelf niet eens gehoord had. Maar wat was Zach dan wel? Dit had hij niet verwacht. ''Maar Zach? Wat ben je dan wel?'' Vroeg hij toen nieuwsgierig. Ineens kwam het in hem op dat Zach nu misschien wel verdrietig was. Dat mocht niet, hij was nog steeds super. Snel omhelsde hij Zach ''Wat je ook bent, Fluffel en ik vinden je nog steeds super.'' Hij was nog te jong om zich iets van de verdeling onder de wezens aan te trekken, hij had nog niet eens van zichzelf door dat hij een Magiër was. Laat staan zijn magie. Het enige wat hij wel door had was dat Zach het erg vond om hem dat te vertellen en hij had de taak op zich genomen om hem te troosten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Zabur

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Like you but differently   za nov 02, 2013 11:53 am

Zach keek op van hoe aiden hem omhelsde toen hij vroeg wat hij dan wel was. Zach glimlachte en klopte zachtjes op aiden's schouder. 'Het is al goed Aiden. Ik ben een weerwolf en eigenlijk mag ik hier niet zijn.' zei Zach en hij keek hem rustig aan. Hij voelde zich best schuldig. Het was vreemd anders vertelde hij zo iets niet gauw, maar misschien kwam het omdat Aiden nog maar een kind was?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Like you but differently   

Terug naar boven Go down

Like you but differently
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Shanaris :: Waterfalls :: Herbal field-
Ga naar: