Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ideetje Meeting Helloween

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 06-08-13

Character sheet
Naam: Lucien La Mere
Wezen: Vampire
Crush: Fres blood

Ideetje Meeting Helloween Empty
BerichtOnderwerp: Ideetje Meeting Helloween   Ideetje Meeting Helloween Icon_minitime1di sep 17, 2013 11:41 pm

Hoi Jongens.
Ik heb vandaag met de kranten weg brengen een ideetje gekregen. Het beslaat iedereen op het forum.
Nu had ik gedacht iets mee te nemen voor elk persoon die mee doet aan de meeting, maar eigenlijk is dat net zo hard spiegelen voor die gene die dus deze dag ook niet mee kunnen. Natuurlijk doe ik het niet voor niets. Iedereen betaalt zijn eigen ding. Ik wil ook die gene die deze Meeting niet kunnen bijwonen ook een zelfde Helloween ding meegeven zodat ze toch iets hebben gehad. Het kost een ieder 5,- per persoon, maar voor die niet mee kunnen komt daar de verzendkosten nog bij. Voor wie dichtbij elkaar wonen kunnen ze die verzendkosten delen. Maar als jullie op mijn ideetje tegen zijn kunnen we het ook schrappen en er niet meer over praten. Het is maar een klein ideetje om ook die niet mee konden te laten weten dat ik het jammer vind en ze graag had ontmoet in het echt. Ik kan pas morgenavond lezen wat jullie er van vonden, maar reageer gerust ik zal al jullie commentaar rustig door lezen. ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
Hati

Hati


Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

Ideetje Meeting Helloween Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje Meeting Helloween   Ideetje Meeting Helloween Icon_minitime1wo sep 18, 2013 11:26 am

uhm, ik pas liever om verschillende redenen, de kans dat ik kan komen is 10/100 en dan moet ik nog iets vinden voor de anderen -waar ik al heel slecht in ben want ik weet nooit wat iemand interesseert- en als ik aan mijn ouders uitleg dat ik iets voor iemand gekocht heb en het wil opsturen, ga ik dat niet mogen. Stiekem opsturen is voor mij ook geen optie so...
Kortom, als het idee door gaat, mag je mij schrappen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucien

Lucien


Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 06-08-13

Character sheet
Naam: Lucien La Mere
Wezen: Vampire
Crush: Fres blood

Ideetje Meeting Helloween Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje Meeting Helloween   Ideetje Meeting Helloween Icon_minitime1wo sep 18, 2013 8:54 pm

Je koopt niet iets voor een ander, maar voor jezelf. Razz Dat was mijn bedoeling snappie? Anders heb ik het misschien verkeert uitgelegt. Maar zoals ik al zei het gaat om het idee die gene te steunen die helaas niet mee kunnen. ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Julliette

Julliette


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Julliette Ferras
Wezen: Angel
Crush: I felt once that's more than enough for me.

Ideetje Meeting Helloween Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje Meeting Helloween   Ideetje Meeting Helloween Icon_minitime1vr sep 20, 2013 6:15 pm

wacht je koopt een cadeau voor jezelf? wat is daar nu het nut van? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ideetje Meeting Helloween Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideetje Meeting Helloween   Ideetje Meeting Helloween Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ideetje Meeting Helloween
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cosplay meeting in Nijmegen
» Meeting Dark Times?
» DT meeting Hellendoorn 2013

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Algemeen :: Helpdesk :: Discussies-
Ga naar: