Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...

IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

I'm sexy and I know it -open-

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Hati

Aantal berichten : 156
Registratiedatum : 31-07-13

Character sheet
Naam: Hati Hróðvitnisson
Wezen: Demon
Crush: I guess I slammed my head too hard against the wall..

BerichtOnderwerp: I'm sexy and I know it -open-   zo sep 15, 2013 1:05 pm

Tranen stroomden over de wangen van het meisje dat voor hem stond. Ze haalde oppervlakkig adem en keek hem woedend, nee, eerder furieus aan. ”HOE KON JE?!” Schreeuwde ze. Hati keek het meisje droogjes aan zonder enige emotie in zijn blik, want eerlijk gezegd had hij op dit moment geen emotie. Hij was niet verdrietig, had geen spijt, was niet kwaad en was niet eens blij. Oh wacht, dat was een leugen, want hij was wel geamuseerd. ”Ik dacht dat wij iets speciaals hadden!” Hati grinnikte en sloeg spottend zijn armen over elkaar. ”Niet teveel denken, dadelijk doe je jezelf nog pijn.” Het meisje uitte een woeste kreet. ”JE BENT EEN HARTELOZE ZAK! HOE KON JE ME DIT AAN DOEN? JE ZEI DAT JE VAN ME HIELD, DAT IK DE ENIGE WAS!” Hij grijnsde breed. ”Oh, het was erg makkelijk hoor, je bent nogal dom en geloofde me meteen. Ach ja, ik raak mijn speeltjes nu eenmaal al snel beu en je maakte het me nogal gemakkelijk. Ik Hou meer van uitdagingen.” Hij boog zijn gezicht naar dat van haar toe tot er nog maar een paar centimeters tussen hun gezichten waren. ”Jij was niet echt een uitdaging.” Het meisje snoof beledigd en een tel later voelde hij een brandende pijn tegen zijn wang. Hati trok zich langzaam terug en keek haar geamuseerd aan. Op zijn gezicht stond een rode plek in de vorm van een hand, het tintelde nog lichtjes en hij dacht dat het wel een paar minuutjes zou duren vooraleer de rode plek weggetrokken was. ”Ga je hier nog lang staan mekkeren? Ik begin me wat te vervelen…” Het meisje schreeuwde het uit van de woede en rende weg. ”IK HAAT JE!” Riep ze hem nog na. Hati grinnikte. ”Zo, dat is dan ook weer eens opgelost.” Zijn blik gleed naar de waterval. Misschien kon hij eens wat gaan zwemmen aangezien hij toch niets te doen had. Hij trok zijn hemd, schoenen en sokken uit zodat hij enkel nog een broek aan had. Zijn kleding vouwde hij netjes op en legde hij langs de kant. Vervolgens dook hij het water in en begon wat te zwemmen. Het water was fris en verkoelend, niet dat het erg warm was, maar het deed toch goed.

Na een tijdje gezwommen te hebben, klom hij het water weer uit en keek naar zijn reflectie in het water. Zijn broek hing laag op zijn heupen waardoor de diepe inkepingen boven zijn heupbotten zichtbaar waren. Op de rest van zijn gespierde lichaam waren allemaal kleine littekentjes zichtbaar, zoals krasjes op metaal. Zijn pikzwarte lokken hingen druipnat tegen zijn gezicht en voor zijn ogen, zijn bloedrode ogen. De rode plek op zijn gezicht was ondertussen al weggetrokken. Hij sloot zijn ogen om naar het geluid van het kletterende water te luisteren. De wereld was zo vol van verschillende geluiden, maar dit was toch zijn favoriete geluid van ze allemaal. Het klonk als muziek in de oren. Niet echt oplettend op zijn omgeving bleef hij zo staan. Ookal was het misschien wel beter al hij op zijn omgeving lette want hij had eerlijk gezegd geen idee waar hij was. Hij besefte niet eens dat dit het gebied van de vijand was, en dan nog wel van de engelen.

Derp, lang niet meer gepost dus mijn zinnen kunnen soms nogal vreemd zijn XD open voor wie zin heeft :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Stephano

Aantal berichten : 87
Registratiedatum : 09-06-13
Leeftijd : 17

Character sheet
Naam: Stephano
Wezen: Angel
Crush: Eh... None

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   ma sep 16, 2013 5:32 pm

Stephano drukte zacht een nat doekje tegen zijn blauwe oog. Wat haatte hij dit, elke dag weer getreiterd worden door een groepje demonen en magiërs bij elkaar. Onderhand was hij er wel aan gewend, dus veel pijn deed het hem nu niet. Hij voelde langs een van zijn armen waar een steekwond in zat. Stephano zuchtte, en besloot er niet verder over na te denken. Hij trok snel wat nieuwe kleren aan, omdat zijn andere kleren zowat half kapot gereten waren. Het waren aparte kleren, maar dat was nou eenmaal uit z'n eigen land. Italië. Rustig liep hij richting het meer en de waterval. Hier ging Stephano altijd heen om rustig te worden, en al zijn problemen even te vergeten. Hij liep door een paar bosjes, waar al een pad was gemaakt door de vele voetstappen die daar waren gezet.

Opeens stond hij abrupt stil, en staarde naar iemand die aan het zwemmen was. Een demon? wat deed die nou op deze grond? Stephano probeerde kalm te blijven, en weer weg te lopen, maar struikelde doordat hij met zijn voet tussen een struik was gekomen, en daardoor plat op zijn bek ging. Hij kreunde even en kwam weer moeizaam overeind waarna hij zijn voet lostrok, en zich even afklopte. Misschien deed deze demon wel niemand kwaad... Stephano liep toch maar richting het meer, maar bleef op nog een goeie afstand staan. Hij zuchtte zachtjes en bleef zenuwachtig naar de demon kijken. Hij wist echt niet wat hij moest doen, en bleef daardoor maar zwijgend aan de grond genageld staan.

Ergens vond hij het wel eng, want zelf had hij helemaal geen goede herinneringen aan demonen, en hij was niet de dapperste engel die er was. Hopelijk was dit geen vreselijke demon die alle engelen aan stukken scheurde, al was er wel zo’n kans. Hij begon licht onrustig te worden, maar bewoog nog steeds geen spier. Hij zou maar afwachten hoe dit verder ging lopen.

-His clothes: http://th00.deviantart.net/fs70/PRE/i/2012/219/7/9/hallos__i__m_stephano__by_stephanothestatue-d4y7ory.png -
Profiel bekijken
Hati

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   ma sep 16, 2013 7:12 pm

Hij fronste even toen hij wat hoorde dat zijn ‘muziek’ verstoorde, maar toch bleef hij zo staan want daarna was het stil. Maar hij voelde een aanwezigheid en hij rook een vreemde geur. Het duurde even voor hij weer wist wat het was, een engel. De aartsvijand van de demonen… Wait a minute… Hij opende zijn ogen en draaide zich naar de plek toe waar de geur vandaan kwam. Wel, het was misschien een beetje gemeen om ‘geur’ te zeggen want zo slecht roken engelen niet, vond hij persoonlijk. Ookal klaagden de meeste demonen er over. Maar ja, op het gebied van engelen onderscheidde hij zich van de andere demonen. Om de één of andere reden voelde hij niets vijandelijks tegenover hen en had hij nooit de drang hen te martelen of op te vreten. Maar dat betekende niet dat hij het niet leuk vond om engelen wat te plagen, wel nou ja, eigenlijk was het meer pesten. Want hij hield er van als hij gehaat werd, het gaf hem zo’n heerlijk gevoel. Hati bestudeerde de engel met zijn ogen, zijn ogen waar momenteel geen enkele emotie uit af te lezen waren. De jonge engel was klein, wel ja, niet erg klein maar iedereen die kleiner was dan hem, beschouwde hij als klein. Hij had… Aparte kleren aan en zijn haren waren zo blond dat ze wel van goud leken te zijn. Net zoals de jongen zijn ogen die fonkelden als bladgoud. Hati keek recht in de ogen van de jongen en een kleine grijns verscheen om zijn lippen terwijl hij naar de jongen toe beende. Zo wat vlak voor hem bleef hij staan zodat hij letterlijk op de jongen neer moest kijken. ”Hmmm… Jij bent zo te zien ook niet echt van hier..” Zijn blik gleed weer naar de kleding. Het was zo… Vreemd… Zijn ogen keken weer recht in die van de jongen, nog steeds zonder enige emotie. Alhoewel er misschien ergens amusatie in te vinden viel.”Mijn naam is Hati, en jij bent?” Vroeg hij kalmpjes.
Profiel bekijken
Stephano

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   di sep 17, 2013 6:07 pm

De demon had halflang zwart haar, dat nog zwarter leek dan de nacht. Stephano voelde zijn angst wat opborrelen. Zo te zien had de demon hem al geroken, wat geen wonder was. Hij zuchtte even gefrustreerd, en slikte angstig toen de demon hem recht aankeek. Die ogen… Ze waren zo rood als bloed. Het leek net of ze door hem heen keken. Een rilling liep over zijn rug toen de demon licht grijnsde. Hij zag er niet al te aardig uit, maar Stephano mocht niet iemand oordelen op het eerste gezicht. Opeens liep de demon op hem af. Hij slikte de brok van angst in zijn keel weg, en dwong zichzelf te blijven staan.

Hij moest letterlijk omhoog kijken om de demon goed te zien, wat de demon ook een engere uitstraling gaf. Stephano zag dat hij even naar zijn kleren keek. Zijn kleren waren apart, vreemd. Het was ook een reden dat hij een zichtbaar doelwit voor treiteringen was. . ”Hmmm… Jij bent zo te zien ook niet echt van hier..” Stephano zocht een vaste stem, wat niet lukte door de doordringende bloedrode ogen van de demon. ”Mijn naam is Hati, en jij bent?” Vroeg de demon, die dus Hati heette kalmpjes. Stephano rilde kort, en schraapte even zijn droge keel ‘I-Ik heet-t Stephano…’ stotterde hij zacht.

Stephano had een Italiaans accent, wat sommige zwaar belachelijk en raar vonden, en daarom ook vervelende opmerkingen gingen maken. Hij zette een klein angstig stapje achteruit en wreef kort over zijn blauwe oog, die al lang niet meer zo dik als eerst was. Waarschijnlijk zag hij er nu extra kwetsbaar uit, door al die blauwe plekken en wonden over zijn lichaam. Maar eigenlijk was Stephano ook kwetsbaar, hij liet altijd over zich heen lopen, en verzette zich nooit tegenover gescheld of geweld. Hij knipperde een aantal keer bang met zijn goudkleurige ogen, en slikte nogmaals angstig.
Profiel bekijken
Hati

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   do sep 19, 2013 3:57 pm

De jongen voor hem zag er zo angstig uit, wat hem enkel nog meer geamuseerd maakte. Hij had het gevoel dat hij macht uitstraalde en dat hij gevreesd was. Aaaaah, wat hield hij van dat gevoel. Maar dit was niet zijn doel, nee, dit was maar een onderdeel van zijn doel. Hij wilde dat deze jongen een bloedhekel aan hem kreeg, misschien zelfs wel zelfmoordneigingen. Hij zou wel zien. Hati had nu al besloten dat deze jongen zijn favoriete slachtoffer, of zoals hij het soms noemde, prooi werd. De ‘kleine’ -want vanuit zijn standpunt waren de meeste klein en iedereen die kleiner was dan hem, zag hij als klein- jongen had zo’n blonde lokken dat het wel op gesponnen goud leek. Zijn ogen waren net zo goud. Wat het uiterlijk betrof viel hij nog best mee, dus daar zou hij hem al niet mee kunnen pesten. Maar van zijn klederdracht zou hij wel gebruik kunnen maken. Misschien zou hij nog wel wat dingen kunnen vinden. ‘I-Ik heet-t Stephano…’ Hij sprak zacht en stotterde. Hati’s grijns verbreedde. Dit was zo vermakelijk. En oh, dat accentje kon hij ook wel gebruiken. Net zoals zijn… Vreemde naam. ”Wow, euhm… ‘leuke’ naam moet ik zeggen… Net zoals dat vreemde accentje van je. Oh, laat me raden. Je komt van…” Zijn stem was spottend en hij deed alsof hij na dacht. ”Italië? Wat doe je dan hier? Hoor je niet pizza’s te bakken ofzo? Oh wacht, laat maar. Ik begrijp al waarom je hier bent, je was vast niet veel waard. Wel, ik kan het hen niet kwalijk nemen, je ziet er ook nutteloos uit.” Afkeurend keek hij naar de kleren van de jongen en hij voelde eens even aan de stof. "Wat zijn dit trouwens? Gordijnen? Vodden?" Hati had hier plezier in, erg veel plezier en dat was makkelijk te zien in zijn ogen. Hij schaamde zich niet om wat hij deed want dit was gewoon hoe hij was en spijt zou hij nooit krijgen. Wel, dat was toch nog nooit gebeurd dus hij veronderstelde dat dat ook helemaal niet zou gaan gebeuren.
Profiel bekijken
Stephano

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   vr sep 20, 2013 4:12 pm

De adem stokte in zijn keel. Stephano voelde de angst door hem heen vloeien, waardoor hij weer een rilling over zijn rug voelde lopen. ”Wow, euhm… ‘leuke’ naam moet ik zeggen… Net zoals dat vreemde accentje van je. Oh, laat me raden. Je komt van…” Stephano slikte. Hij was al bang dat dit zo'n demon was. Het was waarschijnlijk precies zo'n typ als al die andere. Hij werd enkel angstiger door die spottende toon van hem.

”Italië? Wat doe je dan hier? Hoor je niet pizza’s te bakken ofzo? Oh wacht, laat maar. Ik begrijp al waarom je hier bent, je was vast niet veel waard. Wel, ik kan het hen niet kwalijk nemen, je ziet er ook nutteloos uit.” Stephano wendde zijn blik af naar de grond. Hij probeerde wat te zeggen, maar er kwam enkel een piepje uit zijn mond. Hij sloot meteen zijn mond weer, en schraapte zijn keel even. Hij schrok even toen de demon, Hati wat van de stof van zijn kleren vastpakte. "Wat zijn dit trouwens? Gordijnen? Vodden?" Stephano keek hem angstig aan. 'N-Nee... Ik denk niet dat gordijnen ofzo iets mouwen hebben...' mompelde hij met een hoog stemmetje van angst. Stephano bedoelde zoiets niet sarcastisch, en hij beet al helemaal niet tegen. Hij zei gewoon voorzichtig wat hij bedoelde, en probeerde mensen niet tegen te spreken. Stephano zette nog een stap achteruit, maar zoals haast altijd lette hij niet op.

Er lag een kleine steen op de grond, waardoor hij er met zijn voet achter bleef hangen, en achterover op zijn rug viel. Hij kreunde even pijnlijk, en kwam overeind. Stephano voelde de wond in zijn arm steken, maar negeerde het. Hij kwam moeizaam weer overeind en blies een pluk haren uit zijn gezicht die nu warrig voor zijn ogen hingen. Hij schaamde zich tegenover de demon. Waarom gebeurde dit soort dingen toch altijd in bijzijn van zulke wezens?
Profiel bekijken
Hati

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   ma sep 23, 2013 7:44 pm

Het kostte hem moeite om serieus te blijven, of ja, wat je serieus kon noemen. Het kostte hem gewoon erg veel moeite om niet in de slappe lach te schieten en de jongen vierkant uit te lachen, want dan zou er geen plezier meer in zijn. Hij moest de jongen kapot maken, vanbinnen en vanbuiten. Maar eerst vanbinnen. 'N-Nee... Ik denk niet dat gordijnen ofzo iets mouwen hebben...' Oh, hoe ‘schattig’ dat stemmetje van hem. Hij was zo bang voor hem… Zalig gewoon. Hij had eerder naar de aarde moeten verhuizen. De jongen deed weer een stap achteruit, iets wat hij misschien beter niet gedaan had. Hij struikelde over een steen. Correctie, steentje. Hati barstte in lachen uit. Terwijl Hati lachte, kwam de engel weer overeind. Hij veegde een paar lachtraantjes weg en grinnikte zachtjes nog wat na. Zijn blonde lokken hingen warrig over zijn gouden ogen. Heel even staarde hij er grijnzend in. Hij had altijd al een fascinatie gehad voor de ogen van anderen, het liefst van al bestudeerde hij de verschillende kleuren die zich in de iris bevonden. Hij deed weer een stap naar Stephano toe, die kleine stapjes van hem van daarnet waren nu dus verloren moeite. ”Dat krijg je er van als je probeert weg te sluipen, heeft niemand je ooit wat manieren geleerd?” Hij zuchtte en sloeg dramatisch zijn armen over elkaar. ”Tjah, aan je gedrag te merken wordt ook wel meteen duidelijk dat je niet goed opgevoed bent. Trouwens, hoe kwam je daarnet op het idee zo brutaal te zijn?” Afkeurend trok hij zijn wenkbrauwen op en schudde lichtjes zijn hoofd. ”Stephano, Stephano, Stephano toch…” Vervolgens trok hij een bedenkelijk gezicht. ”Hmmm… Ik zou je eigenlijk een andere naam moeten geven. Wat dacht je van voddemans? Past perfect bij je. Of goudlokje? Ach, ik wissel wel af. Ze passen perfect bij je.” Hij grijnsde breed en uitdagend. ”Oh en waag het niet om proberen weg te geraken, daar zul je spijt van kunnen krijgen.” Op een dreigende manier boog hij lichtjes naar Stephano toe, hopend dat hij hem nog angstiger zou kunnen maken. Oh, wat had hij toch de tijd va zijn leven.
Profiel bekijken
Stephano

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   di sep 24, 2013 5:11 pm

Hij werd helemaal rood van schaamte toen de demon begon te lachen. Stephano veegde de plukken haar uit zijn gezicht en slikte angstig toen hij een stap dichterbij zette.”Dat krijg je er van als je probeert weg te sluipen, heeft niemand je ooit wat manieren geleerd?” Stephano was even stil. 'J-Jawel... Alleen zag ik die steen niet liggen dus...' Zijn stem stierf langzaam weg naar een onhoorbaar gefluister.”Tjah, aan je gedrag te merken wordt ook wel meteen duidelijk dat je niet goed opgevoed bent. Trouwens, hoe kwam je daarnet op het idee zo brutaal te zijn?” Kort kwam er een vragende blik in zijn ogen 'H-Hoe bedoel-l je?' Piepte hij weer, met datzelfde hoge stemmetje.

”Stephano, Stephano, Stephano toch…” Stephano bleef trillen als een angstige chihuahua. ”Hmmm… Ik zou je eigenlijk een andere naam moeten geven-' Stephano knipperde zijn grote angstige ogen 'M-Maar...' Onderbrak hij Hati, maar hield meteen weer zijn mond.  ' Wat dacht je van voddemans? Past perfect bij je. Of goudlokje? Ach, ik wissel wel af. Ze passen perfect bij je.” Stephano wendde lichtelijk gekwetst zijn blik af. Wat haatte hij dit, als mensen misbruik van hun sterke persoonlijkheid maakte. Toen hij terug keek, zag hij de grijns op het gezicht van Hati, wat hem weer een benauwd gevoel gaf.”Oh en waag het niet om proberen weg te geraken, daar zul je spijt van kunnen krijgen.” Hij liet even een angstig piepje horen toen de demon dichter naar hem toe boog. Stephano hield zijn adem in, en bleef hevig op zijn benen trillen.

Ehm maar... Euh.. O-ohja, ik moest euhm... P-Pizza's maken, zoals j-je zei, euh... D-daag' hij draaide zich om, en begon te lopen, op een haastig tempo. De woorden van Hati spookten door zijn hoofd, maar hij moest hier weg. Op wat voor manier dan ook.
Profiel bekijken
Hati

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   di sep 24, 2013 7:40 pm

Het voelde goed om gevreesd te zijn, zo goed dat het niet te beschrijven viel. 'H-Hoe bedoel-l je?' Hij had net de stem van een hamster die de mogelijkheid gekregen had om te praten. Het enige wat hij deed was piepen. ”Oh, je hoeft nu niet te doen alsof je niet weet waar ik het over heb. En als je het echt niet weet, moet je straks maar eens goed nadenken.” Het arme joch, hij trilde van angst. Maar medelijden had Hati niet, waarom zou hij? Het was toch maar een kleine, zielige engel. ”Hmmm… Ik zou je eigenlijk een andere naam moeten geven-' Meteen werd hij onderbroken en hij keek Stephano afkeurend aan. 'M-Maar...' Toen hij zijn mond hield, ging hij weer verder. ' Wat dacht je van voddemans? Past perfect bij je. Of goudlokje? Ach, ik wissel wel af. Ze passen perfect bij je.” Hati grijnsde breed en geamuseerd terwijl Stephano zijn blik afwendde. Ohh, had hij hem nu geraakt? Wat zielig toch. Dus niet. ”Oh en waag het niet om proberen weg te geraken, daar zul je spijt van kunnen krijgen.” Zei hij terwijl hij dreigend naar Stephano toe boog. Hij trilde zo fel dat Hati dacht dat hij dadelijk als ene kaartenhuisje in elkaar zou storten. Het zou hem echt niets verbazen. De schrikschijterd. Wel, hij wist van zichzelf dat hij angstaanjagend kon zijn, maar nu deed hij nog niet eens zijn best. Dit was makkelijk, maar ook best leuk. Hij wilde wel eens weten wat er ging gebeuren als hij écht zijn best zou doen. ‘Ehm maar... Euh.. O-ohja, ik moest euhm... P-Pizza's maken, zoals j-je zei, euh... D-daag' Stotterde Stephano bang. Hij draaide zich om en begon weg te lopen, gehaast alsof hij erg snel moest zijn. Hati klakte afkeurend met zijn tong. Dat plannetje zou niet door gaan. In zijn hoofd telde hij af want hij was zo aardig om de jongen een kleine voorsprong te geven. Niet dat het veel zou uitmaken. Drie… Twee… Eén… Er verscheen weer een grijns op zijn gezicht als hij Stephano achterna ging en zonder erg veel moeite te hoeven doen inhaalde. Hij greep de jongen bij zijn schouders, draaide hem 180° om. Hij liet hem wat vooroverbuigen en beukte met zijn knie in de buurt van zijn maag. Natuurlijk gebeurde dit allemaal erg snel. Vervolgens liet hij Stephano gewoon vallen als een baksteen. ”Die pizza’s kunnen wel wachten. Ik had nog niet gezegd dat je weg mocht gaan. Trouwens, had ik je ook niet gewaarschuwd over proberen weg te geraken van mij?” Zuchtend schudde hij zijn hoofd. ”Je zou echt eens beter moeten opletten, voddemans. Dankzij jou ben ik nu vergeten wat ik wilde zeggen.” Hati gaf Stephano nog eens een schop extra. ”Die was omdat je me in de war gebracht hebt.” Zijn ogen fonkelden van het plezier. ”Het is oké als je wil janken, ik zal het tegen niemand vertellen. Ons geheimpje. Kijk eens hoe lief ik ben.” Zelfvoldaan glimlachte hij terwijl hij op Stephano neer keek. Ja, hij zou deze jongen breken en misschien, als het de moeite waard zou zijn, proberen de dood in te jagen.
Profiel bekijken
Stephano

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   wo sep 25, 2013 4:34 pm

”Oh, je hoeft nu niet te doen alsof je niet weet waar ik het over heb. En als je het echt niet weet, moet je straks maar eens goed nadenken.” Had Hati geantwoord. Stephano staarde lang naar de grond. Even dacht hij dat het hem lukte om weg te komen, maar toen Hati hem vastpakte, en hem omdraaide verstijfde hij totaal, hij wilde wat zeggen en opende zijn mond, maar werd ruw onderbroken door Hati's knie die in zijn maag knalde.

Een pijnlijke kreun verliet zijn mond, en Stephano zakte op zijn knieën, en bleef ineengedoken op de grond zitten. ”Die pizza’s kunnen wel wachten. Ik had nog niet gezegd dat je weg mocht gaan. Trouwens, had ik je ook niet gewaarschuwd over proberen weg te geraken van mij?” Stephano trilde nog steeds van angst, maar nu grotendeels van pijn. Hij liet weer een kreun horen toen Hati hem een schop gaf. Pijn trok door zijn hele lichaam, hij was zoals dagelijks mentaal en fysiek in de grond gestampt.

”Die was omdat je me in de war gebracht hebt.” Stephano kruiste zijn armen rond zijn buik, en bleef ineengedoken zitten. ”Het is oké als je wil janken, ik zal het tegen niemand vertellen. Ons geheimpje. Kijk eens hoe lief ik ben.” Stephano keek trillend omhoog. 'I-ik moet niet huil-len' piepte hij knarsend met zijn tanden van de pijn. Stephano zette zijn handen bevend op de grond, en duwde zich met moeite overeind.

Toen hij eindelijk stond slikte hij kort. 'Hou op... Ik vind het niet fijn om zo behandeld te worden, en je hoort niet eens op dit gebied...' Mompelde hij haast onhoorbaar. Het was erg zeldzaam dat Stephano iets zei, maar hij was banger dan ooit nu hij dit had gezegd. Zijn buik bleef pijn doen, want de klap op zijn maag was niet zacht geweest. Hij blies een pluk warrige haren uit zijn gezicht, die meteen weer terug vielen. Hij was vreselijk angstig voor het antwoord van de demon, maar hij had dit nu gezegd, wat niet zijn beste zet ooit was.
Profiel bekijken
Hati

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   do sep 26, 2013 8:33 pm

Stephano mocht dan wel een mietje zijn, maar hij was sterk, sterker dan hij verwacht had. Misschien niet zo zeer fysiek, maar eerder mentaal. Hij hield zichzelf in de hand, barstte niet uit. Hij begon niet zielig te doen door ergens in een hoekje te gaan zitten janken en te klagen over hoe erg hun leven wel niet was. Maar hij niet, hij was anders. Trillend keek hij omhoog. Vanbinnen, diep, diep, diep vanbinnen, had hij een beetje bewondering voor hem. 'I-ik moet niet huil-len' Zei hij al piepend en knarsetandend. Zou het van pijn of van woede zijn? Hij had geen enkel idee. Dat was nog zo iets interessants aan deze persoon, hij had moeite met hem in te schatten en te begrijpen. Meestal kon hij uit het gedrag van iemand afleiden hoe die zich voelde. Maar bij deze jongen lukte dat niet. Misschien haalde hij nog wel de eerste plaats bij meest interessante slachtoffers. Hati keek hem geamuseerd grijnzend aan terwijl hij al bevend weer recht stond. Het was echt een speciaal geval… 'Hou op... Ik vind het niet fijn om zo behandeld te worden, en je hoort niet eens op dit gebied...' Hij fronste en keek heel even, een fractie van een seconde verward weg. Maar dat verborg hij meteen weer. Zat hij dan in een fout gebied? Hij vond al dat er hier iets vreemds was. Hij keek Stephano weer recht aan en het was aan zijn blik te merken dat hij niet erg blij was. ”Ik doe wat ik wil, wanneer ik wil. Ik ga en sta waar ik wil en het kan me niet schelen of dat mag of niet. Iemand zoals jíj moet me niet proberen te vertellen wat ik wel mag en wat niet.” Met een emotieloze, meer wolfachtige blik keek hij naar de jongen. ”Je had beter moeten weten, als je slim geweest was had je geweten dat je je mond moest houden. Ach ja, het verbaasd me ook niets, je bent blond.” Met zijn vuist sloeg hij tegen zijn wang. Hij snoof eens spottend. ”Je bent zo’n zwakkeling, voddemans. You’re such a fag… A loser… A fail… And I could keep continuing.” Hij grijnsde. ”Of moet ik het even vertalen? Want je bent niet bepaald één van de slimste. Het zou me verbazen moest je weten wat ik eigenlijk gezegd had, goudlokje.” Hmm, ja, Stephano was erg interessant. Vanaf nu zijn favoriete slachtoffer. Wat betekende dat hij hem erg vaak zal moeten opzoeken om de grond in te stampen. Niet dat hij dat erg vond, dat betekende dat hij wat leedvermaak zou krijgen. Maar hij moest ook oppassen, zorgen dat Stephano het niet té snel zou opgeven. Moest hij nou echt zo moeilijk doen en een speciaal geval zijn? Hij zuchtte inwendig. Dit ging nog wat worden.
Profiel bekijken
Stephano

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   vr sep 27, 2013 3:41 pm

”Ik doe wat ik wil, wanneer ik wil. Ik ga en sta waar ik wil en het kan me niet schelen of dat mag of niet. Iemand zoals jíj moet me niet proberen te vertellen wat ik wel mag en wat niet.” Stephano zuchtte lichtjes.  ”Je had beter moeten weten, als je slim geweest was had je geweten dat je je mond moest houden. Ach ja, het verbaasd me ook niets, je bent blond.” Hij wilde er net op reageren, maar werd onderbroken door een klap tegen zijn wang, waardoor zijn gezicht mee bewoog.

Hij boog na een paar seconden weer terug, en knipperde een paar keer met zijn ogen. Hij voelde pijn rond zijn wang, en hij proefde iets... Het duurde niet lang voor hij het had herkend, de smaak van bloed. Stephano voelde hoe er een straaltje bloed uit zijn mondhoek liep. Hij slikte een beetje bloed in, en negeerde de vieze smaak er van. ”Je bent zo’n zwakkeling, voddemans. You’re such a fag… A loser… A fail… And I could keep continuing.” Hij zij niks meer, wat waarschijnlijk ook de beste oplossing was geweest. ”Of moet ik het even vertalen? Want je bent niet bepaald één van de slimste. Het zou me verbazen moest je weten wat ik eigenlijk gezegd had, goudlokje.”

Stephano was lang stil. 'Puur omdat ik misschien wel blond ben, betekend het niet dat ik geen andere talen kan leren... Iedereen kan talen leren... Zo moeilijk is dat ook weer niet..' Hij legde even een hand op de plek waar Hati hem had geslagen, maar trok zijn hand al snel weg wanneer hij de stekende pijn voelde. 'Demone stupido'* mompelde hij haast onhoorbaar. Stephano verzonk eventjes in gedachte, maar schrok al snel weer op. Weer slikte hij het opwellende bloed weg, en negeerde het straaltje bloed wat opnieuw uit zijn mondhoek liep. 'Quei demoni stupidi con le loro abitudini marci'* Hij zuchtte kort, en staarde naar de grond.

*Stomme Demon
*Stomme Demonen met hun rottige gewoontes

--Niet heel lang Dx--
Profiel bekijken
Hati

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   vr sep 27, 2013 7:44 pm

Hij dacht hem eindelijk stil gekregen te hebben, er voor gezorgd te hebben dat hij niets meer te antwoorden had. Triomfantelijk grijnsde hij. Maar die grijns verdween toen Stephano weer een opmerking maakte. . 'Puur omdat ik misschien wel blond ben, betekend het niet dat ik geen andere talen kan leren... Iedereen kan talen leren... Zo moeilijk is dat ook weer niet..' Hati snoof eens lichtelijk geïrriteerd. Stephano voelde met zijn hand op de plek waar Hati geslagen had, maar trok deze al snel weer terug. Wel, hij hoopte dat het goed veel pijn deed. Maar dat zal vast wel aangezien hij zelfs bloedde. Onbewust staarde hij naar de plek waar het straaltje bloed uitgelopen was. 'Demone stupido' Zijn stem haalde hem weer terug. Wat voor taal was dat? Hij dacht even na. Demone, dat klonk als demon. Stupido klonk als stupid. Hij fronste en gromde zachtjes. Er liep weer een straaltje bloed uit zijn mond. 'Quei demoni stupidi con le loro abitudini marci' Hij had geen idee wat het betekende, maar het kon niets goeds zijn. Hij gromde opnieuw en greep Stephano hardhandig bij zijn kraag, sleepte hem naar een boom en beukte zijn rug tegen de stam. Hij ontblootte zijn tanden en kijk hem geïrriteerd aan. ”Wat zei je daar?” Siste hij tussen zijn tanden door. Vandaag was niet bepaald zijn dag geweest, want normaal had hij niet zo’n kort lontje. Normaal kon hij veel verdragen. Maar vandaag niet, vandaag was gewoon zijn dagje niet. ”Ik hoop voor jou dat je de waarheid gaat vertellen want je wil niet weten wat ik anders met je ga doen. Maar ik zal je een tip geven, je zou wensen dat je de waarheid verteld had en smeken om genade!” Hij drukte Stephano harder tegen de stam van de boom aan. Rustig, hij moest rustig blijven. Kalm zijn. Zijn greep werd weer iets zachtaardiger, maar hij bleef Stephano nog steeds tegen de boom aandrukken. Hij perste zijn lippen op elkaar en ademde diep in en uit. Rustig, rustig blijven.
Profiel bekijken
Stephano

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   vr sep 27, 2013 8:22 pm

Stephano verstijfde totaal toen Hati hem plotseling hardhandig beetgreep bij zijn kraag, en hem meesleurde. Hij stribbelde tegen, wat weinig zin had. Een lichte kreun ontsnapte zijn mond toen hij tegen de stam werd gebeukt.  ”Wat zei je daar?” Stephano trilde. 'Ik dacht dat jij niet blond was? Je hebt zwart haar, dus met een beetje nadenken kun je denk ik wel uitgoochelen wat ik zei' Hij mompelde het op een zachte, gespannen en angstige toon.

”Ik hoop voor jou dat je de waarheid gaat vertellen want je wil niet weten wat ik anders met je ga doen. Maar ik zal je een tip geven, je zou wensen dat je de waarheid verteld had en smeken om genade!” Hij stribbelde lichtjes om weg te komen. 'Oke... Ik vertel het wel... O-Omdat je het zo aardig vraagt' Stephano haalde een aantal keer diep adem, en hield zijn paniek in de hand. 'Ik zei. S-Stomme Demonen met hun r-rottige gewoontes. Zo erg is dat niet, want het is de waarheid... Nu, laat me alstjeblieft los' Hij veegde weer wat bloed van zijn mondhoek weg.

Daarna zette hij zijn handen tegen Hati's arm, en probeerde hem met zijn kuikenkracht weg te duwen. -Wat waarschijnlijk niet zou gaan lukken, omdat het kuikenkracht is- Hij voelde de steekwond in zijn schouder weer pijn doen, en stopte toen maar weer met zichzelf proberen te bevrijden. Hij zuchtte gefrustreerd en voelde weer even bij zijn wang. Er zat vast iets los, wat nog wel even zou blijven bloeden. Agh ja, hij had erger gehad. Stephano raakte lichtjes zat van het bloed wat tussen zijn lippen uit kwam, maar negeerde het en liet de kleine druppeltjes druipen.
Profiel bekijken
Hati

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   vr sep 27, 2013 9:07 pm

Dit was wat hij wilde, hij wilde dat Stephano bang voor hem was zoals nu en dat hij niet het lef had zoals daarnet om hem tegen te spreken. 'Ik dacht dat jij niet blond was? Je hebt zwart haar, dus met een beetje nadenken kun je denk ik wel uitgoochelen wat ik zei' Hij snoof. Leugenaar. Hij had een aantal woorden kunnen afleiden en het kwam niet eens in de buurt bij wat hij zei. ”Ik hoop voor jou dat je de waarheid gaat vertellen want je wil niet weten wat ik anders met je ga doen. Maar ik zal je een tip geven, je zou wensen dat je de waarheid verteld had en smeken om genade!” Ooh, hoe schattig, dacht hij echt weg te geraken door wat tegen te stribbelen? Zijn geamuseerde grijns verscheen weer op zijn gezicht. Ja, dit was beter, véél beter. . 'Oke... Ik vertel het wel... O-Omdat je het zo aardig vraagt' Een honingzoete glimlach verscheen op zijn gezicht. Dat dacht ik ook ja, wauw, je leert bij.” Zei hij net zo lief, het klonk zo overdreven aardig dat hij er bijna walgingen van kreeg. 'Ik zei. S-Stomme Demonen met hun r-rottige gewoontes. Zo erg is dat niet, want het is de waarheid... Nu, laat me alstjeblieft los' Hij fronste. Stomme demon? Toen hij zijn gestribbel en geduw voelde, deed hij niet eens moeite om hem tegen te houden, het koste hem amper moeite om hem tegen die boom aan gedrukt te houden. Hoe zou dit kereltje dan weg kunnen geraken? Het bloed druipte tussen zijn lippen door. Oh wat was dit vermakelijk. Met zijn vuist sloeg hij weer tegen Stephano’s maag. ”Stomme demon huh? Je maakt het me niet echt makkelijk, voddemans. Eigenlijk zou ik je moeten belonen omdat je de waarheid verteld had, maar eigenlijk ook weer niet want je probeerde eerst te liegen en wat je gezegd had staat me niet echt aan. Tjah, dat is dan jammer voor jou.” Hij schopte hard tegen Stephano’s scheen en greep hem dan hardhandig bij zijn gouden lokken. Hij dwong hem om naar zijn gezicht te kijken. Naar zijn valse en geamuseerde grijns. Nergens was een vleugje medelijden te bespeuren. ”Zoals ik al zei, goudlokje, je bent zwak, erg zwak. Het is wonder dat je nog leeft. Ik zou je willen voorstellen om je te vermoorden, of je het voorstel te geven jezelf van kant te maken. Maar dan zou ik me niet meer kunnen amuseren. Jammer dat ik je niet eerder was tegengekomen. Tot nu toe heb ik het erg naar mijn zin gehad. En jij?” Er verscheen een valse blik in zijn ogen. ”Als ik jou was zou ik eerst maar eens goed nadenken over je antwoord. Want zoals je al gemerkt zal hebben, kun je maar beter op je woorden letten als ik met je praat, voddemans.” Hij grinnikte even en liet hem dan weer los. ”Hmmm… Mode advies zou je ook wel eens kunnen gebruiken… Maar het ergste van al is dan nog dat accent van je. Kun je het niet verbergen? Je klinkt belachelijk. Ach ja, dat is lekker assortie met je naam, die klinkt net zo belachelijk. Wie noemt zijn kind nu zo?” Hij zuchtte diep en overdreven alsof hij een acteur was die één of ander toneel aan het opdragen was.
Profiel bekijken
Stephano

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   za sep 28, 2013 5:21 pm

Dat dacht ik ook ja, wauw, je leert bij.” Stephano bleef maar trillen. Toen hij antwoord had gegeven, leek Hati er niet heel blij mee te zijn. Opeens voelde hij een onverwachte knal in zijn maag, waardoor hij lichtjes kreunde, en zijn hoofd van de pijn naar beneden boog. Stomme demon huh? Je maakt het me niet echt makkelijk, voddemans. Eigenlijk zou ik je moeten belonen omdat je de waarheid verteld had, maar eigenlijk ook weer niet want je probeerde eerst te liegen en wat je gezegd had staat me niet echt aan. Tjah, dat is dan jammer voor jou.” Hij klemde zijn kaken op elkaar toen hij de trap tegen zijn scheen voelde.

Hij ademde oppervlakkig van de pijn, en schrok weer toen hij voelde hoe zijn haren werden vastgepakt. Hij probeerde zich los te trekken, maar boog uiteindelijk toch zijn gezicht omhoog. Er lag een emotie in zijn ogen, van verdriet, pijn, en angst.”Zoals ik al zei, goudlokje, je bent zwak, erg zwak. Het is wonder dat je nog leeft. Ik zou je willen voorstellen om je te vermoorden, of je het voorstel te geven jezelf van kant te maken. Maar dan zou ik me niet meer kunnen amuseren. Jammer dat ik je niet eerder was tegengekomen. Tot nu toe heb ik het erg naar mijn zin gehad. En jij?” Er kwam geen woord meer uit Stephano's mond. Het enige geluid wat hij maakte was zijn oppervakkige ademhaling. Stephano bleef naar de valse blik van Hati staren. Hij keek niet weg, ookal was hij nog zo bang. ”Als ik jou was zou ik eerst maar eens goed nadenken over je antwoord. Want zoals je al gemerkt zal hebben, kun je maar beter op je woorden letten als ik met je praat, voddemans.” Hij voelde hoe Hati hem los liet, en zuchtte opgelucht. ”Hmmm… Mode advies zou je ook wel eens kunnen gebruiken… Maar het ergste van al is dan nog dat accent van je. Kun je het niet verbergen? Je klinkt belachelijk. Ach ja, dat is lekker assortie met je naam, die klinkt net zo belachelijk. Wie noemt zijn kind nu zo?”

Stephano bleef maar beven, van angst, en van pijn. 'Sorry... Ik kan er niks aan doen...' Kwam er na een tijdje zacht uit zijn mond. Hij leunde lichtjes tegen de boom en staarde naar de grond. Hij keek droevig, maar niet gebroken. Er was geen manier om van Hati af te komen. Weglopen, voorzichtig tegenspreken. Hij zonk diep in gedachte en bleef naar de grond staren. Hij lette totaal niet meer op Hati, of op de pijn. Het deed hem pijn, mentaal en fysiek. Maar hij moest doorzetten, hij gaf niet op.
Profiel bekijken
Hati

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   ma sep 30, 2013 4:47 am

Hij stond al de hele tijd te beven en te trillen, het hield niet op. Hati voelde zich alsof hij naar een kaartenhuisje keek dat ieder moment kon instorten. 'Sorry... Ik kan er niks aan doen...' Hati grinnikte lichtjes. ”Zo, zo. Eindelijk door dat tegenspreken geen goed plan is? Bravo. Wauw, binnenkort krijg jij nog eens manieren, een hele verbetering voor de wereld.” Hati fronste bedenkelijk. ”Hoewel het natuurlijk altijd beter zou zijn als je jezelf van kant zou maken. Ik bedoel maar… Kijk eens naar jezelf. Op de aarde overleven enkel de sterkste, de zwakste halen het niet zo ver. Ik vraag me echt af wat jij hier nog staat te doen.” Zei hij met een spottende grijns. ”Je bent de zwakheid zelve!” Lachte hij. ”Ik durf er zelfs om te wedden dat je niet eens vrienden hebt, helemaal alleen op deze planeet, niemand die bevriend met je wil zijn. Gewoon omat je zo zwak bent en natuurlijk ook om je kledingstijl. Net gordijnen of vodden. Maar dat wist je vast al wel, ja toch, voddemans?” Een brede, gemene grijns stond op zijn gezicht. Hij zou er alles, werkelijk alles voor doen om deze jongen slecht te laten voelen. Want hij was een monster, een verschrikkelijk monster dat zich voedde met haat. De haat die anderen voor hem hadden. Hij hield van dat gevoel, hij kickte erop gehaat te worden, alsof hij één of andere junkie was. Oh, en je bent ook nog eens lui. Wat sta je nou tegen die boom te leunen? Het is niet dat je net hebt moeten rennen voor je leven, of dat je half dood bent en niet meer recht op je benen kan staan…” Hij schudde teleurgesteld zijn hoofd terwijl hij zijn dolk van zijn riem nam. Hij prikte met het puntje in zijn vinger en meteen verscheen er een rode druppel. Zijn dolk was scherp, erg scherp, scherp genoeg. Hij keek Stephano onheilspellend aan, en een seconde laten gooide hij het mes naar hem toe, gemikt op zijn schouder en hij hoopte dat het raak zou zijn. ”Hup, hup, beweging is goed voor je, luiezak.”
Profiel bekijken
Stephano

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   ma sep 30, 2013 4:17 pm

”Zo, zo. Eindelijk door dat tegenspreken geen goed plan is? Bravo. Wauw, binnenkort krijg jij nog eens manieren, een hele verbetering voor de wereld.” Hati fronste bedenkelijk. ”Hoewel het natuurlijk altijd beter zou zijn als je jezelf van kant zou maken. Ik bedoel maar… Kijk eens naar jezelf. Op de aarde overleven enkel de sterkste, de zwakste halen het niet zo ver. Ik vraag me echt af wat jij hier nog staat te doen.” Stephano dwong zichzelf te stoppen met trillen. ”Je bent de zwakheid zelve!” Lachte hij. ”Ik durf er zelfs om te wedden dat je niet eens vrienden hebt, helemaal alleen op deze planeet, niemand die bevriend met je wil zijn. Gewoon omat je zo zwak bent en natuurlijk ook om je kledingstijl. Net gordijnen of vodden. Maar dat wist je vast al wel, ja toch, voddemans?

Die zin, die allerlaatste zin, raakte hem echt. Stephano kon zich niet meer groot houden, en brak. Langzaam liep er èèn kleine traan over zijn wang. Er kwam geen geluid uit Stephano's mond. Geen gesnik, geen uithalen. Het ergste nog, was dat Hati volkomen gelijk had. Elke keer had hij het willen ontkennen aan zichzelf, maar nu... Het was zo duidelijk. Oh, en je bent ook nog eens lui. Wat sta je nou tegen die boom te leunen? Het is niet dat je net hebt moeten rennen voor je leven, of dat je half dood bent en niet meer recht op je benen kan staan…” Stephano slikte de brok in zijn keel weg, maar verstijfde totaal toen hij zag dat Hati een dolk tevoorschijn haalde.

Hij keek toe hoe hij eens in zijn vinger prikte, en dwong zichzelf om niet hard weg te rennen. Hij had gerekent erop dat Hati iets zou doen, maar was toch niet snel genoeg om de worp te ontwijken. ”Hup, hup, beweging is goed voor je, luiezak.”  Een kreet vulde het bos toen de dolk door zijn schouder heen stak. Hij klemde zijn kaken op elkaar en greep de dolk bij het handvat. Hij probeerde het ding eruit te trekken, maar liet het meteen weer zitten toen de pijn door zijn arm trok. Stephano was meteen weer recht gaan staan, en flapte onbewust een paar keer met zijn vleugels, om zijn pijn te uiten. Uiteindelijk stond hij stil, en keek Hati haast smekend aan 'Stop alstjeblieft' hij keek hem met een gebroken blik aan, die tegelijk vol zat met lichamelijke en geestelijke pijn.
Profiel bekijken
Hati

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   ma sep 30, 2013 6:12 pm

Om de één of andere reden, voelde hij zich niet voldaan toen hij Stephano hoorde schreeuwen van de pijn. Was het misschien niet genoeg? Normaal hield hij er van als zijn slachtoffer het uitschreeuwde van de pijn, als een varken dat geslacht werd. Maar nu niet. Het wekte geen gevoel bij hem op. Dan zal hij vast beter zijn best moeten doen, hem nog meer pijnigen, misschien zelfs martelen. Hmmm, martelen… Martelen was altijd leuk. En er zou toch niemand zijn die hem zou missen. Als je gewoon al naar hem keek merkte je al dat hij geen vrienden had. Wel, dat was toch wat hij dacht. Stephano wilde de dolk uit zijn schouder trekken, wat niet lukte. Deed het dan echt zo veel pijn? Wauw, goed gemikt, hij werd steeds beter en beter in dolken werpen. Zijn vleugels flapten een paar keer. Waar was dat goed voor? Met zijn eigen, typische grijns bleef hij Stephano aanstaren. Hoewel deze keer zijn grijns geforceerd was, maar zijn imago mocht er niet aan gaan. Stephano mocht niet denken dat hij gevoelens had. Hij moest gaan denken dat hij een emotieloze zak was die om niemand iets gaf. Hij moest hem gaan haten. Want daar was dit uiteindelijk allemaal voor. Anderen moesten lijden, sterven, zodat hij gehaat werd. Wat was hij toch egoïstisch, monsterlijk, hatelijk… Haat. Hij haatte zichzelf, haatte het dat hij op dat gevoel kikte. Hij wilde er van af, maar dat lukte hem niet.
Uiteindelijk stond Stephano stil en keek hem aan. Toen hij recht in zijn ogen keek, kreeg hij een vreemd gevoel. Medelijden? 'Stop alstjeblieft' de jongen was gebroken, als een porseleinen vaas in duizende stukjes. Nog nooit had hij zich schuldig gevoeld voor zijn pesterijen, tot nu toe. Hati bleef hem een tijd lang aanstaren, zonder iets te zeggen. Hij was verschrikkelijk, hoe kon hij zo laag zijn om dit te doen? Hierdoor zou zijn familie hem alleen nog maar meer haten. Maar wacht eens, was dat niet wat hij wilde? Gehaat worden? Hij wist het niet meer, alles was zo ingewikkeld geworden sinds hij op deze planeet verschenen was. Vroeger was alles erg simpel, moest hij gewoon zijn taak vervullen, af en toe naar een bijeenkomst gaan en daar bleef het bij. Maar nu… Hij draaide zijn hoofd met een ruk een andere kant op ”Goed dan, voor nu dan toch. Maar je zal nooit helemaal van me verlost zijn. Je kan niet van me wegvluchten, wat je ook probeerd.” Hij keek weer naar de dolk die in Stephano’s huid stak en fronste. Hij nam zijn hemd van de grond op. ”Trouwens, ik wil mijn dolk terug…” Hij ging naar Stephano toe met een emotieloze uitdrukking en trok ruw de dolk uit Stephano’s vel. Vervolgens drukte hij zijn hemd tegen de wond. ”Zo, ik zou niet willen dat mijn voddemans doodbloed.” Hij draaide meteen zijn rug weer naar Stephano toe en klemde zijn kaken op elkaar. Hij had zijn handen tot vuisten gebald. Dit was niet goed, hij liet hem nu zien dat hij niet altijd een monster was. Al zijn harde werk zou voor niets geweest zijn. Allemaal door die stomme emoties waar hij niets van begreep. Waarom had hij medelijden met iemand die hij niet eens kende? Dit gedoe was ingewikkeld, veel te ingewikkeld voor hem. Bij het water knielde hij neer en waste de dolk af. ”Houd de stof goed tegen de wond aangedrukt.” Vervolgde hij nog, met een zo neutraal mogelijke stem.
Profiel bekijken
Stephano

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   di okt 01, 2013 4:10 pm

Stephano was lichtjes verbaasd door de actie van Hati, hij staarde hem aan. Geen spottend gelach? Geen gescheld of iets in die richting? Stephano legde kort een hand bij zijn schouder, en hield hem er gelijk weer af. Hij spreed zijn hand en keek lang naar het bloed wat nu op zijn hele handpalm zat. Na een paar tientallen secondes voelde hij zich niet goed worden en keek hij weg. Opeens keek hij weer op toen hij vanuit zijn ooghoek zag dat Hati zijn hoofd met een ruk een andere kant op stak. Goed dan, voor nu dan toch. Maar je zal nooit helemaal van me verlost zijn. Je kan niet van me wegvluchten, wat je ook probeerd.” Hè? Meende hij dat? Stephano trok kort een wenkbrauw op, maar zei niks.  ”Trouwens, ik wil mijn dolk terug…” Hij deinsde lichtjes achteruit toen Hati naar hem toe kwam 'Wacht wacht wacht IEKSSS' Een pijn trok door zijn arm toen Hati de dolk ruw uit zijn vel trok.

Voor hij iets kon doen voelde hij dat Hati zijn hemd tegen zijn wond duwde. Wat was er nu met hem? Waarom deed hij dit? Stephano had hem veel lager ingeschat, qua emotie dan. Hij had gedacht dat hij er gewoon vandoor zou gaan, en hem een tijd later gewoon nog meer zou treiteren. ”Zo, ik zou niet willen dat mijn voddemans doodbloed.” Stephano zuchtte lichtjes. Hij negeerde de irritante bijnaam, en keek toe hoe Hati zich omdraaide en met gebalde vuisten naar het water ging. Hij waste zijn dolk ”Houd de stof goed tegen de wond aangedrukt.”  Stephano duwde met zijn vrije hand op het hemd, en bleef verward naar Hati kijken. Het leek net of hij in een compleet ander karakter was veranderd. Dan nu eentje mèt een hart.

Stephano nam een paar keer diep adem. De woorden van Hati spookten nog steeds door zijn hoofd. Hij voelde zich weer leeg van verdriet worden toen hij besefte dat Hati gelijk had. Hij moest niet gaan janken... Òf snikken, of ook maar een keer snuffen. Hati zou alleen nog maar lager op hem neer kijken. Hoe erg hij zijn best ook deed, hij kon een of twee tranen niet tegen houden die uit zijn ogen rolden. Snel veegde hij ze weg, en gromde wat gescheld in het italiaans. Hij drukte van irritatie iets harder op het hemd, waardoor zijn wond pijn begon te doen. Hierdoor werd hij enkel nog geïrriteerder. Hij schold weer wat, dit keer in het Nederlands. Meteen werd hij weer rustig toen hij zichzelf bezig hoorde. Even legde hij de stof over zijn schouder, en streek met zijn vingers de warrige lokken uit zijn gezicht, en zuchtte diep.
Profiel bekijken
Hati

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   di okt 01, 2013 8:30 pm

In gedachten verzonken kuiste hij zijn dolk en zelfs toen alle restjes bloed verwijderd waren, bleef hij verder doen. Gewoon omdat hij met zijn gedachten zo ver weg was. Hij was nooit echt goed geweest met gevoelens. Thuis had hij ook wel gevoelens gehad, maar aangezien hij meestal alleen was, gebruikte hij deze niet vaak. Toen hij op aarde kwam, was het allemaal heel anders. Zo waren er nog vele emoties die hij niet gevoeld had. Hij werd uit zijn gedachtegang gehaald door wat gescheld in een taal die hij niet begreep. Waarschijnlijk was het Italiaans, aangezien hij van Italië afkomstig was. Hij veegde zijn mes droog aan zijn broek en ondertussen hoorde hij hem weer zachtjes schelden, in de lokale taal. Hati stond met een zucht op, zijn uitdrukking was emotieloos. Stephano mocht niet denken dat hij in staat was emoties te hebben, niemand mocht het weten. Wel ja, behalve dan zijn familie en van die domme, naïeve meisjes die in alle lieve woordjes en zwoele blikken geloofden. Die mochten natuurlijk dénken dat hij er had, maar dat zou hij dan achteraf weer veranderen. Hij draaide zich naar Stephano toe en keek naar het hemd, zijn hemd die gewoon om zijn schouder hing. Meteen borg hij zijn dolk weer op en beende op hem af. Hij duwde de stof weer iets krachtiger tegen de wond aan. ”Had ik je niet gezegd dat je het er stevig tegen aan moest houden? Het is de bedoeling dat je bloed gaat stollen, niet dat het eruit gutst.” Zij hij fronsend terwijl hij naar zijn hemd keek, zijn nu rode hemd wat eerst wit was. Ach, het maakte niet veel uit, hij had er toch nog genoeg liggen. ”Je zou beter naar me moeten luisteren, of had ik je dat nog niet duidelijk gemaakt? Anders maak ik het je wel eens opnieuw duidelijk hoor.” Vervolgde hij dreigend. Daarna liet hij de stof weer los. ”Dus zoals ik al eerder zei, goed tegen de wond gedrukt houden.” Hij keek naar de lucht, of eerder gezegd richting de zon. Er was al heel wat tijd verstreken, de zon zou binnen een tiental minuten onder gaan. De lucht had een meer oranje-achtige kleur en de zon zelf was minder sterk. Vanuit zijn ooghoeken keek hij naar Stephano, om te kijken of hij wel deed wat er van hem gevraagd was. Door de avondzon leken zijn blonde lokken en ogen nog gouder, hij had niet gedacht dat het kon, maar toch was het zo. Hij moest nadenken over een plan, iets sluws en vals, hij moest het voor elkaar zien te krijgen dat Stephano hem haatte. Misschien kon hij proberen vriendelijk tegen hem te doen, hem dan kidnappen en opsluiten en tot slot martelen. Vermoorden was nog een mogelijkheid waar hij niet over nagedacht had. Het was wel leuk om anderen te vermoorden, maar dan waren ze uit hun lijden verlost en waren ze niet getraumatiseerd voor het leven. Ach, over dat laatste kon hij nog altijd wel nadenken. Stap één was dan aardig zijn.
Hij zuchtte en ging weer naar Stephano toe. ”Gaat het een beetje met je wond? Anders kan ik hem wel verbinden met een stuk stof van mijn hemd.” Want gelukkig was het nog niet volledig doorweekt. Dat was het handige aan groot zijn, je had automatisch grote kleren. Hij merkte dat er weer blonde plukken haar voor zijn ogen hingen. Voorzichtig streelde hij ze uit zijn gezichtsveld. Jakkes, hij deed zo aardig dat hij er van walgde. Maar gelukkig kon hij dat verbergen, daar had hij een hele tijd op moeten oefenen. Hij glimlachte lichtjes. Maar keek hem niet in zijn ogen, daar had hij nog problemen mee, als hij deed alsof hij oprecht glimlachte anderen in hun ogen aankijken. Want hij wist dat hij zich dan zou kunnen verraden. En dat moest hij nu zien te voorkomen, anders zal heel zijn plan in duigen vallen.
Profiel bekijken
Stephano

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   wo okt 02, 2013 7:41 pm

Hij toonde geen angst toen Hati weer op hem af stapte. Stephano was al gebroken, kapot gemaakt. Waarom zou hij zich dan ook nog gaan verzetten? Hati duwde de stof weer harder tegen zijn wond. Hij kneep kort een oog dicht. . ”Had ik je niet gezegd dat je het er stevig tegen aan moest houden? Het is de bedoeling dat je bloed gaat stollen, niet dat het eruit gutst.” Stephano zuchtte 'Was dat niet wat je wilde? Dat ik mezelf van kant zou maken?' Hij schudde lichtjes zijn hoofd 'Sorry, laat maar' Hij wendde zijn blik niet af van Hati.

Er was totaal geen angst meer in zijn ogen te bespeuren, enkel pijn en verdriet. ”Je zou beter naar me moeten luisteren, of had ik je dat nog niet duidelijk gemaakt? Anders maak ik het je wel eens opnieuw duidelijk hoor.” Hij luisterde er niet echt meer naar. ”Dus zoals ik al eerder zei, goed tegen de wond gedrukt houden.” Hij legde luchtig zijn hand weer op de stof, en drukte die tegen de wond. Stephano keek lang naar de grond, maar schrok weer op toen hij Hati hoorde praten. ”Gaat het een beetje met je wond? Anders kan ik hem wel verbinden met een stuk stof van mijn hemd.” Hij keek hem verward aan 'Huh. Oh. Nee, het gaat prima' Hij week niet achteruit toen Hati zijn warrige haar voor zijn ogen wegstreelde.

Zijn blik stond strak, en zijn hele lichaam bewoog geen spier. Stephano duwde extra hard op het hemd en keek naar de oranje kleurige lucht. Hij wendde zijn blik al snel weer af en keek wat om zich heen. Opeens hoorde hij wat gekras.. Gekrabbel, getik..? Hij kon er even geen woorden voor vinden. In ieder geval, hij schrok zich helemaal kapot, maakte een sprongetje en knalde tegen Hati op. Hij wankelde even, liet het hemd vallen en knalde hard op zijn rug. Wat was hij een ongelovelijke sukkel... Kort keek hij naar de boom. En lichte kreun kwam uit zijn mond toen hij zag dat het een eekhoorn was. Zijn arm stak pijnlijk, maar hij negeerde het. Lichtjes kwam hij overeind en keek Hati beschaamd aan 'Sorry...' mompelde hij zachtjes.
Profiel bekijken
Hati

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   do okt 03, 2013 4:12 pm

Hati wist niet goed meer wat hij wilde. Wilde hij wel gehaat worden door Stephano? Want zijn woorden van daarstraks hadden hem wel geraakt, ookal liet hij het niet merken. 'Was dat niet wat je wilde? Dat ik mezelf van kant zou maken?' Galmde het de hele tijd door zijn hoofd. Spijt, hij had voor het eerst echt spijt om wat hij gezegd had. Maar uiteindelijk wilde hij dat Stephano hem haatte, toch? Hij wist het niet meer. Een vraag die onbeantwoord bleef, tenzij… Tenzij hij zijn plan uitvoerde. Dat was de enige manier om aan antwoorden te komen. Een andere manier was er niet. Hij wierp weer een blik op de jongen. Het kon hem duidelijk nies meer schelen wat hij deed, wat er met hem gebeurde. Hati hoorde nu trots op zichzelf te zijn want hij had de eerste stap voltooid, er voor gezorgd dat niets hem nog kon schelen. Het was hem gelukt, maar in tegenstelling tot anders voelde hij zich niet trots. Hij hoorde een vreemd geluid en opeens knalde Stephano tegen hem op. Door de onverwachte, plotselinge actie deinsde hij achteruit en zag dat Stephano gevallen was. Een pijnlijke kreun verliet de mond van de jongen en even later stond hij weer op. Het was een doorzetter. Maar dat had hij eerder ook al wel gemerkt. Hij ontdekte schaamte in Stephano’s blik. 'Sorry...' Mompelde de jongen zacht. Hati schudde licht en kort zijn hoofd. ”Het is oké, je kon er niets aan doen.” Nog vaag zag hij de pluizige, roodbruine staart van de eekhoorn die weer verdween in de beplanting. Zijn blik viel weer op Stephano’s steekwond. Een donker rode snede in de buurt van zijn schouder. Hij fronste lichtjes en legde zijn ene hand zacht op de niet gewonde schouder en boog met zijn gezicht naar de wond toe om hem beter te kunnen bekijken. Zacht mompelde hij wat onverstaanbaars. Nadat hij de wond met zijn ogen bestudeerd had, haalde hij zijn hand van Stephano’s schouder af en ging weer recht staan, bewaarde wat afstand tussen hen in. Hij keek langs Stephano heen om zijn blik te vermijden, waarom wist hij zelf niet. ”Je wond moet verbonden worden, anders zal het te lang duren vooralleer het bloeden gaat stoppen.” Hij moest aardig zijn, het vertrouwen winnen. Als hij het vertrouwen gewonnen had van de jongen, zou hij hem kunnen ‘ontvoeren’. Natuurlijk ging dat nu ook, maar als iemand die je vertrouwde je een mes in de rug stak, deed dat dubbel zo hard pijn. Plus hij zou er zelf ook meer plezier aan hebben. Nu zou ook veel te verwacht zijn en momenteel kon het hem vast toch niets schelen. Voor de zoveelste keer vandaag nam hij zijn hemd weer op en scheurde er een droog stuk van af, groot genoeg om de wond te verbinden. Hij zuchtte. ”Doe je shirt even uit, dan verbind ik je wond wel even.” Hij schudde met het stuk stof zodat er geen zand meer op zat. Hij was duidelijk ongeduldig. ”Maak dat je je shirt uit hebt, Hoe sneller ik het kan verbinden, hoe beter. Je hebt al genoeg bloed verloren.” Sprak hij met een lichtjes dreigende ondertoon. Aardig, hij moest aardig blijven. Hij sloot zijn ogen even en ademde diep in uit. Opende zijn ogen weer en keek Stephano afwachtend aan met een emotieloze blik. Niet aardig, niet gemeen, niet spottend… Gewoon niets. Dan fronste hij als hij er aan dacht dat de wond aan zijn schouder was. ”Lukt het eigenlijk wel of moet ik je helpen?”
Profiel bekijken
Stephano

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   do okt 03, 2013 6:03 pm

Hati schudde licht en kort zijn hoofd. ”Het is oké, je kon er niets aan doen.” Voor de eerste keer in het gezelschap van Hati glimlachte Stephano. Het was dan wel licht, haast onzichtbaar zelfs. Hij reageerde er niet op toen Hati een hand op zijn goeie schouder legde, en zijn wond bekeek. Hij spitste lichtjes zijn oren toen Hati iets mompelde, maar kon het niet verstaan. Hati was alweer recht gaan staan. ”Je wond moet verbonden worden, anders zal het te lang duren vooralleer het bloeden gaat stoppen.” Stephano's blik gleed even naar zijn schouder 'Ah...' mompelde hij kort, op een toon alsof het hem niks uitmaakte.

Hij keek toe hoe Hati het hemd oppakte, en er een stuk van af scheurde. ”Doe je shirt even uit, dan verbind ik je wond wel even.”  Kort trok hij een wenkbrauw op, maar begon al snel met zijn goede arm aan zijn shirt te trekken om het uit te krijgen. ”Maak dat je je shirt uit hebt, Hoe sneller ik het kan verbinden, hoe beter. Je hebt al genoeg bloed verloren.”  Steph zuchtte lichtjes gefrustreerd 'Ja ja ja' hij trok het shirt verder omhoog, tot één arm er uit was, en zijn hoofd niet zichtbaar was.  ”Lukt het eigenlijk wel of moet ik je helpen?” Stephano trok lichtjes aangebrand aan het shirt 'Het lukt primaaaa, ik ben niet zó hulpeloos dat ik mijn shirt niet uit krijg'

eindelijk kreeg hij het ding over zijn hoofd en smeet hij het op de grond. Lichtjes mopperde hij nog na en streek hij zijn overeind staande haren naar beneden. Weer keek hij naar zijn schouder, die nu goed zichtbaar was. Hij zuchtte lichtjes. 'Nou, je weet één ding... Je hoeft die dolk niet te slijpen' Hij veegde uit zichzelf een paar gouden lokken uit zijn gezicht. Een koude bries gleed over zijn rug, waardoor hij kort rilde. Hij keek lichtjes geïrriteerd en negeerde de frisse wind.
Profiel bekijken
Hati

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   do okt 03, 2013 8:50 pm

Hij lette niet op wat Stephano zei. Hij keek alleen maar toe naar hoe hij zat te klooien met het uittrekken van zijn shirt. Ergens had hij wel zin om te lachen, maar hij hield zich in. De jongen smeet zijn shirt op de grond en streek zijn gouden lokken die alle kanten op staken weer plat. Hij grinnikte lichtjes. Het duurde even voor hij echt door had dat Stephano zijn shirt uit had. 'Nou, je weet één ding... Je hoeft die dolk niet te slijpen' Een fris briesje koelde hem wat af, want hij had het warm. Want voor iemand vanuit het noorden was het best warm. ”Hmm, misschien toch wel nog een beetje, gewoon om zeker te zijn.” Zei hij grinnikend terwijl hij naar Stephano toe ging die lichtjes rilde. Had hij het koud? Oh, maar hij kwam van het zuiden, dat was waar ook… Hij ging achter Stephano staan, bijna tegen hem. Voorzichtig wikkelde hij de stof rond de wond, trok het strak aan. ”Sorry als ik je pijn doe.” Zei hij zacht. Daarna legde hij er een stevige knoop in. Grinnikend ruffelde hij eens door Stephano’s blonde haren en ging weer voor hem staan. ”Probeer je schouder niet te belasten en rust een beetje zodat het sneller geneest. Misschien als je een heks tegen komt dat je ook een middeltje kan vragen.” Zijn blik gleed naar de lucht, de zon begon onder te gaan. Hij zuchtte. Straks zou hij zijn plan eens fatsoenlijk moeten uitdenken. Hij keek weer naar Stephano en werd afgeleid door het zwakke zonlicht dat zijn ogen liet schitteren en staarde hem lichtjes aan. Het was zo fascinerend. Hij had nog nooit eerder iemand met zo’n goude ogen gezien. Toen hij door had dat hij Stephano aanstaarde, keek hij even weg en kuchte droogjes. Hij sloeg zijn armen over elkaar. ”Binnen een aantal daagjes zal je er vast geen last meer van hebben.” Zachtjes mompelde hij er nog achter: ”Hoewel er waarschijnlijk wel een litteken zal achter blijven.” Hij streek met zijn handen door zijn wilde, zwarte lokken. ”Het spijt me, ik ben te ver gegaan… Ik snap niet eens waarom ik het allemaal deed... Ik… Het spijt me zo, Stephano.” Leugens, allemaal leugens. Hoewel dat het gedeelte van dat hij spijt had misschien wel een beetje waar was. Want diep vanbinnen had hij spijt, spijt dat hij hem zo had laten lijden. Ookal besefte hij dat nog niet. Hij keek Stephano beschaamt aan om in zijn rol te blijven. ”Ik verwacht niet van je dat je het me vergeeft, maar ik wil wel dat je weet dat het me spijt.” Hij keek naar beneden en mompelde zacht tegen zichzelf. ”Wat ben ik toch een klootzak.”

DERP O3o
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I'm sexy and I know it -open-   

I'm sexy and I know it -open-
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Damn umbrella.. {OPEN}