Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 When new hope is born, you need to kill it [Open]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Zabur

Zabur


Aantal berichten : 145
Registratiedatum : 18-07-13

Character sheet
Naam: Zabur Pfanthom
Wezen: Demon
Crush: Fres warm red meat!

When new hope is born, you need to kill it [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: When new hope is born, you need to kill it [Open]   When new hope is born, you need to kill it [Open] - Pagina 2 Icon_minitime1vr okt 04, 2013 9:22 pm

Zach hoorde en zag wat er gebeurde, maar woede, teleurstelling gingen nu samen gepaart met een intense jalozie. Maar er kwam ook nog een klap bij die hij van Sasha niet gedacht had te krijgen! 'Ik heb hier ook niet om gevraagd gehad.' mopperde Zach en keerde zijn blik even weg, maar wat Sasha deed trok hem weer bij het tavereel. Ze kusten nog wel iemand die ze pas kende... Niet dat hij haar goed gekent had, maar ergens was Zach stik jaloers op wat er net gebeurd was. Maar de dreigende ondertoon in Retzu's stem deerde Zach totaal niet. Normaal was hij de stilte zelve en deed hij zo niet, maar Zach kon een lichte vorm van een evendreigende grom niet onderdrukken. Als die gozer dacht dat Zach een doetje was dan had deze het grandioos mis!. Zach vocht niet graag nee, maar als hij moest vechten doordat hij gedwongen werd dan deed hij dat zonder aarzelen. De volgende woorden van Sasha waren even pijnlijk als toen ze gezegt had dat hij een magier was geweest. Zach schudden zijn hoofd en draaide zich weg. 'Verspil jij je tijd maar met die rotzooi, net als drank of roken geen van die dingen hadden we nodig. En met We bedoel ik elk levend wezen. Of je nu menselijk bent of niet dat maakt geen verschil!' zei Zach hij was nog steeds pist en dat werd enkel nog aangewakkert doordat River zich ermee ging bemoeien. Zach liep weg, maar ploften niet verder dan 100 meter bij hen vandaan in het gras en zuchten geergerd. Waarom konden mensen toch zoiets stoms doen? Zijn vader had hen er altijd voor gezorgt dat ze zich niet met zulke dingen inlieten. Natuurlijk dronken ze wel eens iets sterkers dan melk, ranja of water, maar nooit meer dan 1 a 2 glazen. Zach voelde nog steeds zijn emotie's door zich heen razen misschien was het beter om een eindje te gaan rennen even die emotie's weg werken en te baas worden? Zach deed geen moeite om eerst op te staan en veranderde even hoewel het nog pijnlijk was, maar Zach liet er niks van merken en tilde zich op voor hij het pad tussen de bomen door verkoos. Hij wilde even zijn gedachten niet meer bij Sasha hebben, niet meer aan die verrotte drug denken, niet meer aan Retzu die hem dacht te kunnen bedreigen!? Zach wilde alleen zijn en op een rustige plek tot rust komen... Hij renden hard en snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 26-05-13
Leeftijd : 23

Character sheet
Naam: Yata Misaki
Wezen: Magican
Crush: No.

When new hope is born, you need to kill it [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: When new hope is born, you need to kill it [Open]   When new hope is born, you need to kill it [Open] - Pagina 2 Icon_minitime1za okt 12, 2013 8:27 am

Ze keek toe hoe Retzu opstond en zich op Zach richtte. ''Ik weet niet tegen wie je het hebt'' Begon hij. 'Als het tegen mij was zou ik die enkele levende minuten die je nog hebt koesteren en als je het tegen de dame hebt kan je ook maar beter stil houden.'' Sascha keek heen en weer naar beide partijen. 'Verspil jij je tijd maar met die rotzooi, net als drank of roken geen van die dingen hadden we nodig. En met We bedoel ik elk levend wezen. Of je nu menselijk bent of niet dat maakt geen verschil!' Sascha zuchtte eventjes, en stond wankelend op. Ze greep zich snel aan Retzu vast om niet om te vallen 'Verdomme' fluisterde ze even. Met al haar kracht probeerde ze zelf te gaan staan, wat na een tijdje wankelen ook lukte. Ze zuchtte toen ze Zach weg zag rennen. 'Ga jij maar achter hem aan... Ik heb moeite met veranderen...' Sascha knikt even naar Retzu, en liep daarna naar het café in waar ze zojuist tegen de deur op was geknald. Ze keek even rond, en liep naar de bar. Sascha bestelde wat drank en leunde over de bar heen. Ze was haast in slaap gedommeld toen er een glas voor haar neus werd gezet. Sascha kwam overeind en pakte ruw het glas beet. Ze dronk het in een paar teugen leeg en zette het weer voor zich neer. Opeens zag ze iemand naast zich. Een grote gedaante. Ze keek hem rustig aan. 'Hallo Sascha. Jou heb ik ook lang niet gezien' Sprak de gast naast haar. Ze keek hem luchtig aan 'Ik had het graag nog wat langer gehad' Ze bleef hem strak aankijken. 'Waar blijft mijn geld? Het word nu toch echt eens tijd dat je me terug betaald' Sascha haalde haar schouders op 'Kan niet, ik ben blut' De gedaante voor haar greep haar hardhandig bij de kraag van haar jas. Even glinsterde er angst in haar ogen 'Ik ben het zat met je leugens. Volgende week wil ik het hebben' Ruw trok ze zich los, en stampte ze haastig het café uit. Eenmaal buiten kalmeerde ze zichzelf wat. Waarom kon ze niet gewoon een normaal leven leiden? Zonder drugs, zonder gasten die je stalkten om hun geld te krijgen. Dat was het enige wat ze wilde, maar was het niet iets te veel gevraagd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Retzu

Retzu


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 18-08-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Somewere

Character sheet
Naam: Retzu Entron
Wezen: Werewolf
Crush: I would love to steal a heart

When new hope is born, you need to kill it [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: When new hope is born, you need to kill it [Open]   When new hope is born, you need to kill it [Open] - Pagina 2 Icon_minitime1za okt 19, 2013 11:53 am

Zach was weggerend en Sascha stond nu weer stevig op de grond. Nou ja, voor het meeste. 'Ga jij maar achter hem aan... Ik heb moeite met veranderen...' Hij zuchtte lichtjes geïrriteerd, niet om Sascha maar om die Zach weer onder ogen te komen. Eerlijk gezegd had hij zijn kop al iets te lang mogen aanschouwen dan hem lief was. ''Goed dan..'' Hij veranderde in een duik en rende Zach achterna.

Zie wat er hierna gebeurd door hier te klikken.

Retzu was eindelijk terug van zijn ontmoeting met Zach. Hij veranderde terug en liep het café in, waar hij zijn vriend zag. ''He, maat. Wat brengt jou hier?'' Sprak hij zo opgewekt als mogelijk. Hij werk keurend bekeken en daarna werd een bekeken met een bezorgde blik. ''Wat is er gebeurd? Je ziet er niet uit.'' Kalm trok hij zijn wenkbrauw op. ''De meeste zeggen eerst hallo voordat ze beginnen met ondervragen.'' Daarna bestelde hij twee drankjes voor hem en zijn vriend. Die pakte het glas aan maar week zijn blik niet af ''Je kent me nu toch wel na al die jaren? Vertel het me maar gewoon'' Weer vroeg hij zich af wie er nu de baas was van wie. ''Ik had een klein akkefietje, meer niet.'' De interesse werd daardoor alleen maar meer vergroot. ''Zakelijk of persoonlijk?'' Hij week zijn ijsblauwe ogen af wat de vraag alleen maar beantwoorde dan ontweek. ''Om een meisje?'' De stem van zijn vriend klonk plagend en nieuwsgierig. Ieder ander had met die toon een klap kunnen verwachten maar van hem kon hij het op zekere zinnen wel hebben. ''Misschien'' antwoorde hij daarom maar koud. De grijns van de gene tegenover hem verbreedde ''Ken ik haar?'' Een lichte zucht kwam voor het gemompelde antwoord ''Je kent haar zeker.'' Zijn vriend dacht even na ''Chelly?'' Razend snel trok hij zijn wenkbrauw op met een spottende blik. ''Oké, dan niet.'' Weer dacht hij na en begon te fronzen. ''Het is toch niet haar hé? Je weet dat het onmogelijk is.'' Ja, de genie had het eindelijk door. Sascha zat onder zijn werk. De meeste met schulden eigenlijk wel. ''Wie denk je dan?'' Een droge blik werd op hem gericht terwijl hij zijn glas in een teug leeg dronk ''Sascha'' Weer was zijn eigen blik het gene wat hem verried. ''Zoals ik al zei, het is onmogelijk.'' Hij zuchtte licht en stond op, zijn drankje had hij nog aangeraakt. ''Geef haar nog een week.'' Daarna goot hij de koude vloeistof in zijn mond. Zijn vriend dacht diep na en knikte toen ''Goed, nog een week..'' Een opgeluchte grijns speelde kort met zijn lippen toen hij weer onderbroken werd 'Ik heb nu dus echt meer alcohol nodig om hier doorheen te komen.'' Hij grinnikte en gooide hem een klein buideltje met geld toe ''Word niet te dronken asjeblieft, ik heb al werk genoeg'' Zo liep hij het café uit en keek om zich heen opzoek naar Sascha. Die hij al snel vond. Bezorgt liep hij naar haar toe ''Gaat het? Heeft hij je niet te veel lastig gevallen?'' Cover blown. Goed zo, nu weet ze het zeker dat jij in die handel zit. Dat word heel wat uitleggen en misschien wat klappen opvangen. Zijn blik bleef hulpeloos op haar hangen.

[Sorry voor mijn oplossing tussen die twee topics. Ik kon even niks beters verzinnen dan de presentator manier XD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





When new hope is born, you need to kill it [Open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: When new hope is born, you need to kill it [Open]   When new hope is born, you need to kill it [Open] - Pagina 2 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
When new hope is born, you need to kill it [Open]
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [RPG] New Hope
» How far we've come {OPEN}
» Freedom || Open
» The awakening [OPEN]
» Beginning of the end || Open

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Tyrion :: Dangerous Forest Piece :: Werewolf Cave Village-
Ga naar: