Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Memories (cathal)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alice

Alice


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-07-13

Character sheet
Naam: Alice Hatter
Wezen: Witch
Crush: ...

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1za aug 24, 2013 12:45 pm

Hij merkte haar zenuwen, dat was gewoon weg vreselijk. KOn ze zich niet even ontspannen? Ze hoefde niet zo gespannen te zijn. "Wa..wat meot ik aan de jurk veranderen? Moet ik hem langer maken ofzo?" Cathal grinnikte zachtjes 'niet zo gespannen, maar als je je zo vertoond in het dorp, dan zal iedereen meteen heel net gaan doen omdat de leider tussen hun in is.' Zei hij met een grijns en keek even naar haar haar van achter. 'Dus, laten we je ondeugend maken.' Zei hij met een grijnsje, hoopte hij dat Julliette zelf op ene leuk idee voor haar jurk zou komen. Want zelf begreep hij niet echt iets van vrouwen mode...Het was voor hem een onbekende gebied. Cathal keek ook verbaasd toen Dingo met wat besjes terug kwam en haar lippen met het rode sap roder liet maken..Nee hij begreep er echt niks van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julliette

Julliette


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Julliette Ferras
Wezen: Angel
Crush: I felt once that's more than enough for me.

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1za aug 24, 2013 2:09 pm

Natuurlijk was ze zenuwachtig. Julliette was niet echt goed op dit gebied, het was allemaal vreemd voor haar. Cathal grinnikte zachtjes 'niet zo gespannen, maar als je je zo vertoond in het dorp, dan zal iedereen meteen heel net gaan doen omdat de leider tussen hun in is.' Zei hij met een grijns. Daar had hij wel gelijk in. ze wilde mensen niet tot last zijn, ze wilde dat iedereen plezier had zolang het nog kon. met een zacht zuchtje knikte de engel. "Je hebt gelijk." Fluisterde ze. De bessen die op haar lippen werden gesmeerd maakte ze mooi rozerood. Even keek Julliette naar haar lange jurk, met haar ogen stijf dicht geknepen trok ze kort maar krachtig aan de stof waardoor deze scheurde. Meteen werde haar slanke benen ontbloot. Haar hand ging omhoog en glitters daalde over Julliette neer. Langzaam toen ze zeker wist dat Cathal klaar was met haar haren draaide ze zich naar hem toe. haar ogen glitterde lichtjes net als de rest van haar jurk. "Zoiets?' Vroeg ze met onzekere stem.

http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2010/042/e/d/Marilyn_Monroe_android_dress_by_KasiaKonieczka.jpg
da's de jurk, komt tot ietsje boven ahar knieên
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-07-13

Character sheet
Naam: Alice Hatter
Wezen: Witch
Crush: ...

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1za aug 24, 2013 5:14 pm

"Je hebt gelijk." Fluisterde ze. Cathal grinnikte zachtjes en keek toe hoe ze haar jurk veranderde. Hij liep naar voren en bekeek haar. Hij keek met grote ogen toe hoe voor zijn ogen ogen de formele Julliette veranderde, in iets...Sexy's? Ze zag er echt goed uit. Nee ze zag er prachtig uit! "Zoiets?' Vroeg ze met onzekere stem. Cathal knikte met een ondeugende grijns, stapte op haar af zodat er weinig ruimte tussen hun in was. Hij legde zijn vingers onder haar kin en tilde die iets omhoog. 'Wees wat meer verzerkerd schoonheid' Zei hij zachtjes en streelde wat onnodige haartjes bij haar gezicht. Hij zet gauw een stap naar achter en keek haar ondeugend aan, pakte haar hand vast en trok haar uit de grot en begon te lopen richting het dorp. Soms tussen door kwamen ze wat engelen tegen die hun lachend begroeten en Cathal begroete ze net zo lachend terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julliette

Julliette


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Julliette Ferras
Wezen: Angel
Crush: I felt once that's more than enough for me.

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1za aug 24, 2013 9:32 pm

julliette was niet zo zeker van deze jurk. Normaal droeg ze niet zulke opzichtige dingen. Maar ja, neits was normaal aan dit hele gebeuren. Cathal knikte met een ondeugende grijns, hij kwam dichtbij, maar echt heel dichtbij zo dichtbij dat ze de kleine glinsteringen in zijn ogen kon zien. als kleine meid was ze er van overtuigd geweest dat er kleine sterretjes waren die besloten hadden in zijn ogen te wonen. Ze voelde zijn handen aan haar gezicht, het voelde fijn, vertrouwt, als thuiskomen. 'Wees wat meer verzerkerd schoonheid' Zei hij zachtjes en streelde wat onnodige haartjes bij haar gezicht. "Ik zal mijn best doen cathal." Het was een vertrouwt zinnetje, een zinnetje dat ze al zo vaak tegen hem gezegd had. Geen moment later werd haar hand gegrepen en meegesleurd uit de grot. Eerst ging alles wat stroef, wat angstig, maar na een tijdje ontspande Julliette zich iets meer. Het was veilig en ergens misschien ook wel leuk. Ja alles zou goed gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-07-13

Character sheet
Naam: Alice Hatter
Wezen: Witch
Crush: ...

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1za aug 24, 2013 9:47 pm

Het voelde gewon weg zo goed om zo dicht bij haar te zijn, om haar aan te moedigen iets te doen. Het deed hem op een of ander manier denken aan vroeger, hij zag een klein ondeugend meisje voor zich die echt heel erg onzeker was, Hij zag een jonge engel naast haar staan die ergens wel op hem leek, hij zag hoe die jongen haar hand vast pakte en haar mee trok naar een dorp, een dorp die zo wit was al het licht. Het kwam het zo eng bekend voor..Cathal knipperde met zijn ogen en keek naar de lucht die niet meer zo helder was, er kwamen duistere wolken wat regen voorspelde. 'Kom, gauw schuilen in een cafeé.' Zei hij met een grijns en trok haar de eerste beste in. het was er rustig maar Cathal wist als er eenmaal wat regen zou vallen de cafee gauw vol zou stromen met engelen. Cathal nam een plekje naast het raam en schoof een stoel voor haar wat uit, toen ze er op ging zitten schoof hij het aan en ging tegen over haar zitten 'bestel maar wat, ik zal betalen...parel?' Op het einde was ie iets onzeker. Hij wist niet hoezo hij het gebruikte, maar het leek hem mooi, het paste ook bij haar witte jurk en haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julliette

Julliette


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Julliette Ferras
Wezen: Angel
Crush: I felt once that's more than enough for me.

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1ma aug 26, 2013 3:16 pm

Julliette liet zich meetrekken door de engel. Dat had ze vroeger ook altijd laten doen, hij had haar altijd meegenomen naar het onbekende, haar mee op avontuur genomen. Donkere wolken joeg de sterren van hun weg n voorspelde een natte avond. 'Kom, gauw schuilen in een café.' Zei hij met een grijns en trok haar de eerste beste in. Hij trok een stoel voor haar naar achteren, glimlachend nam ze plaats. ze zaten aan het raam, haar favoriete plek om te zitten. Julliette keek graag uit het raam, ze keek graag naar deze vreemde wereld. 'bestel maar wat, ik zal betalen...parel?' Op het einde was ie iets onzeker. Een blozende glimlach sierde het gelaat van de engel. "Laten we de rekening delen, dat lijkt me eerlijker" Sprak ze vriendelijk. Haar blik gleed door het steeds drukker wordende café. Julliette was nog steeds een beetje onzeker, ze was er niet meer aan gewend om met zoveel wezens samen te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-07-13

Character sheet
Naam: Alice Hatter
Wezen: Witch
Crush: ...

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1ma aug 26, 2013 6:48 pm

Een blozende glimlach sierde het gelaat van de engel. "Laten we de rekening delen, dat lijkt me eerlijker" Sprak ze vriendelijk. Cathal grijnsde breed en knikte 'wat jij wilt, wat jij wilt.' Zei hij met een grijns en wenkte de ober naar hun toe komen 'Breng ons iets lekkers om op te warmen.' Zei hij met een glimlach en zag hoe de ober weg ging. Cathal zakte wat onder uit en keek awt om zich heen. De engelen stroomden binnen en begroete hem. Cathal begroete hun vriendelijk terug. De ober kwam gauw terug met 2 kopjes terug met iets dampend er in. Hij zette het neer en Cathal knikte vriendelijk. De goedje dat er in zat was bruin en was vreselijk zoet. Chocolade melk. Cathal knikte bemoedigend 'ooit geproeft?' vroeg hij met een glimlach en nam rustig een slok terwijl hij het gezicht van Julliette in de gaten hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julliette

Julliette


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Julliette Ferras
Wezen: Angel
Crush: I felt once that's more than enough for me.

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1vr aug 30, 2013 5:08 pm

Door de zenuwen was julliette helemaal vergeten te zeggen wat ze graag wilde eten. Gelukkig was cathal zo slim en galant om voor haar te bestellen. vele engelen stroomden binnen en begroette haar metgezel. julliette had geen idee gehad dat Cathal zoveel mensen kende. wederom werd julliette met haar neus op de feiten gedrukt. ze was wereldvreemd, leefde al die tijd al afgezonderd. De ober kwam terug met een drankje dat julliette niet echt bekend was. Het was bruin en rook heerlijk. Cathal knikte bemoedigend 'ooit geproefd?' vroeg hij met een glimlach en nam rustig een slok terwijl hij het gezicht van Julliette in de gaten hield. Zacht schudde de engel haar hoofd. "nee nog nooit" Sprak ze zacht voor ze zichzelf ook aan de drank waagde. Het warme goedje stroomde door haar keel. het was inderdaad heelijk. lekker romig en zoet. Met een zwakke glimlach zette Julliette de kop neer, niet wetend dat zich er een lichte melksnor op haar bovenlip had gevormd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-07-13

Character sheet
Naam: Alice Hatter
Wezen: Witch
Crush: ...

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1vr aug 30, 2013 8:50 pm

Het was vermakend om Julliette zo te zien, het was gewoon al een plaatje om haar zo te zien tussen de engelen in haar outfit. Toen hij vroeg of ze ooit chocolade melk heeft geproeg zag hij hoe ze zacht nee schudde, daww dat was echt schattig. "nee nog nooit" Sprak ze zacht voor ze zichzelf ook aan de drank waagde. Hij bleef glimlachen terwijl hij nog een slok nam... Het was gewoon zo lief en vooral toen hij haar zwake glimlach zag en haar melk snor erbij. Een bredere glimlach sierde zijn gelaat en hij boog zich iets naar voren. 'kom is hier parel..' Zei hij zacht en veegde haar snor voorzichtig weg met zijn duim, terwijl hij dat deed schoten hem een paar herinneringen door. Herinneringen van vroeger, toen ze daar boven waren, de eerste dag toen ze pas geschapen waren, er bestonden nog niet zo veel engelen en de 1ste engelen werd het opgedragen om een plek in te nemen naast het troon, en zo zag Cathal hoe een jonge witharige engel op de 10 troon ging zitten....Met grote ogen keek hij Julliette aan 'Zeg alsjeblieft niet dat ik nummer 10 ben.' Zijn stem klonk zowat smekend, maar hij kon gewoon niet geloven dat zijn broer hem voorgelogen had al die eeuwen...het kon gewoon niet waar zijn....
Terug naar boven Ga naar beneden
Julliette

Julliette


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Julliette Ferras
Wezen: Angel
Crush: I felt once that's more than enough for me.

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1zo sep 01, 2013 3:35 pm

julliette voelde zich net een kind. Een kind op een onbekende plaats die met grote oge vol verwondering naar alle vreemde dingen keek. zo was ze vroeger geweest in de tijd dat ze hem had gekend. In de tijd dat Julliette geboren was waren er nog niet veel engelen, cathal was degene die naar haar toe was gekomen en haar alle mooie dingen had laten zien. Een bredere glimlach sierde zijn gelaat en hij boog zich iets naar voren. 'kom is hier parel..' Zei hij zacht , ze deed wat hij vroeg en leit haar modn afvegen. Meteen werden haar wangen rood. "Dankje' Sprak ze met een zachte stem. Nee het bedankje was niet enkel voor et schoonvegen van haar mond, het was ook voor dit, voor eht haar meenemen, voor het gezelschap, de vriendschap waar ze zo lang naar verlangd had. Julliette keek hem bedachtzaam aan toen hij haar met grote ogen aanstaarde. had ze nog iets op haar gezicht zitten? ze wilde het net vragen toen hij haar zelf een vraag stelde. een vraag die ze neit had zien aankomen, die Julliette op ahar beurd hem liet aanstaren. 'Zeg alsjeblieft niet dat ik nummer 10 ben.' Zijn stem klonk zowat smekend. Julliette bleef cathal een tijd aanstaren voor ze haar kalmte wist te herstellen langzaam knikte ze. "Jij bent de engel waarvan iedereen dacht dat hij dood was....jij bent...was mijn beste vriend...' Sprak ze zacht, gesmoord door de waarheid die ze eindelijk over haar lippen kon laten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-07-13

Character sheet
Naam: Alice Hatter
Wezen: Witch
Crush: ...

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1zo sep 01, 2013 6:27 pm

Het was zo raar en hopelijk had hij ongelijk, hopelijk was het niet waar dat hi jde 10 engel was, want de engelen die dichts bij de heer zaten waren belangerijk, waren zowat de oudste engelen onder de engelen. En Cathal gaf toe dat ie er best jong dan uitzag voor een oud engel. Julliette bleef cathal een tijd aanstaren voor ze haar kalmte wist te herstellen langzaam knikte ze. "Jij bent de engel waarvan iedereen dacht dat hij dood was....jij bent...was mijn beste vriend...' Sprak ze zacht, Cathal staarde Julliette recht aan, dus het was waar, al die dromen al die betekenisen, het waren delen uit zijn verleden. Hij belef haar aanstaren tot iemand zijn schouder raakte, meteen was hij uit trans en keek naar de jonge man, met donker bruin haar dat tot zijn schouders kwam en nu in een staartje had en donker bruine ogen, ook een engel. 'Ha Dimitri! Hoe gaat ie?' vroeg hij meteen opgewekt en maakte plaats naast hem. Hij keek naar Julliette en toen naar Dimitri 'Parel, dit is Dimitri een vriend van mij en Dimitri, dit is Parel een....vriendin.' HIj stelde hun rustig aan elkaar voor. 'Goede avond Parel, en geniet je van je chocolade melk?' Je hoorde duidelijk zijn aparte accent. Tja dit was een grote dimensie en iedereen had zo zijn eige taal of manier van spreke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julliette

Julliette


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Julliette Ferras
Wezen: Angel
Crush: I felt once that's more than enough for me.

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1zo sep 08, 2013 6:53 pm

De schok was bij de vrouwelijke engel enorm. Ze had niet verwacht dat Cathal zijn ware zelf zo snel zou herontdekken. Eigenlijk had ze het moeten weten, hij was altijd al een wijs wezen geweest. Natuurlijk zou alles lastig voor hem zijn, zijn leven op deze planeet was een grote leugen geweest, een misleiding. Misschien zou hij het zelfs vreemd vinden dat hij er nog zo jeugdig uitzag. Zelf vond ze het ook nog altijd vreemd dat hun aardse lichamen niet werden aangetast door tijd. Misschien kwam het omdat hun lichamen kopieën waren van de lichamen die op deze wereld geboren waren. Julliette kon het niet precies zeggen. Hij staarde naar haar, hij bleef maar openlijk naar haar staren tot een vreemdeling naderbij kwam en zijn schouder aanraakte. 'Ha Dimitri! Hoe gaat ie?' vroeg hij meteen opgewekt en maakte plaats naast hem. Voor cathal was de vrremdeling kennelijk niet erg vreemd. Waren ze vrienden? Hij keek naar Julliette en toen naar Dimitri 'Parel, dit is Dimitri een vriend van mij en Dimitri, dit is Parel een....vriendin.' Hij stelde hun rustig aan elkaar voor. Julliette begroette de exotische man met een vriendelijke glimlach en een hoofdknik 'Goede avond Parel, en geniet je van je chocolade melk?' Vroeg de vreemdeling met een appaert stemgeluid. "Het is een zeer uitzonderlijk drankje moet ik toegeven, maar wel uitermate lekker.' Het kwam er formeel uit, een trekje dat Julliette kreeg wanneer ze vreemden ontmoette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-07-13

Character sheet
Naam: Alice Hatter
Wezen: Witch
Crush: ...

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1zo sep 08, 2013 8:24 pm

Dimitri was een vriend, een vriend die hij al eeuwen kende, het was zijn kameraad en was een te gekke vechter. Ze hadden samen veel beleefd in de eeuwen die ze elkaar kende. Natuurlijk was Dimitri net zo los als hij, maar hij kon als de beste zijn gevoelens verschuilen net als zijn emotie's. Het zou hem ook niks verbazen als deze jonge man meteen door zou hebben wie voor hem zat en het niet liet zien. . "Het is een zeer uitzonderlijk drankje moet ik toegeven, maar wel uitermate lekker.' Het kwam er formeel uit, Cathal grinnikte zachtjes 'Altijd zo formeel,' Zei hij zachtjes en Dimitri lachte ook zachtjes maar ze werden allebei serieus toen een engel op hun afkwam en hem aankeek. 'Zeg is...Ik wil een weddenschap sluiten. ' Zei de gast kalm en Cathal ging gemakkelijk zitten en keek de engel vragend aan 'wat voor weddenschap?' De gast keek gauw om zich heen en schoof een envelop naar hem toe en Cathal nam die behoedzaam aan en knikte naar de gast die wegliep. Dimitri gaf zelf ook een paar envelopen, 'ik kan bijna raden waar het overgaat.' Zei hij met zijn rare accent zachtjes en Gauw keek Cathal nar Julliette of wel Parel. 'Sorry, waren even zaken, maar ja...' Cathal grijnsde schaapachtig en keek naar Dimitri die opstond 'Nou, ik denk dat ik jullie binnen kort nog zie, die jurk staat je trouwens prachtig.' Zei Dimitri voor ie knipoogde en weg liep. Cathal keek kalmpjes naar "parel".
Terug naar boven Ga naar beneden
Julliette

Julliette


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Julliette Ferras
Wezen: Angel
Crush: I felt once that's more than enough for me.

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1za sep 21, 2013 11:04 am

Julliette kende de engel niet, ze had werkelijk geen flauw benul gehad van wie deze man met zijn uitzonderlijke spraak was. Dat deed pijn. Ze kende haar eigen volk niet, ze kende de gezichten van degene die zij aan zij met haar vochten niet. Het was een schande, dat vond ze van zichzelf. Cathal grinnikte zachtjes 'Altijd zo formeel,' Zei hij zachtjes en Dimitri lachte ook zachtjes maar ze werden allebei serieus toen een engel op hun afkwam en hem aankeek. Een lichte blos vormde zich om Julliettes wangen. Ze kon er niets aan doen, ze had altijd al in hogere kringen verkeerd, haar was geleerd om ten alle tijden beleefd te blijven. Haar blik vernauwde een beetje toen ze een andere engel het aparte gezelschap zag joinen. Waar hadden ze het over? Het kon toch niet? Julliette had gehoord dat sommige engelen zich met nogal ongodelijke praktijken bezighielden. Tyrion had het er over gehad, hij keurde het af, dat had ze aan zijn houding kunnen merken. Waren deze twee engelen verantwoordelijk voor die haast misdadige opkomst? Tyrions gelaat schoot door haar geestesoog. Hij zou zo teleurgesteld zijn in haar als hij dit wist. Als hij wist dat zij optrok met halfontspoorde engelen in plaats van haar taken te doen. Een schok ging door haar heen, ze wilde hem niet teleurstellen. Hoe had ze zich zo kunnen laten afleiden? Ze had zich zo bezig gehouden met haar persoonlijke zoektocht dat ze haar plichten had laten afdwalen. Haar loyaliteit lag bij hem, haar hart lag bij hem, toch? Ja! Hoe kon ze eraan twijfelen waar haar hart lag? "Ik moet gaan" Sprak ze zacht, afstandelijk voor ze opstond en naar de deur liep. In reflecties van pas gevormde plassen op de weg zag ze zichzelf. Zag ze zichzelf opgemaakt, met een korte jurk. Wat had ze gedaan? Nog nooit had ze zich beziggehouden met uiterlijk vertoon, maar nu...ze had haar Tyrion teleurgesteld, hem verraden. tranen twinkelde als parels in haar ogen terwijl de engelenleidster door het donker liep, haar armen om zichzelf heen geslagen om te voorkomen dat ze niet ineen zou zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-07-13

Character sheet
Naam: Alice Hatter
Wezen: Witch
Crush: ...

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1za sep 21, 2013 11:57 am

Hij begreep niet wat Julliette plotseling had? Waarom deed ze zo raar, net als of ze ingeruild was. Had hij iets verkeerds gezegd of gedaan? Hij zag hoe de beeldschone engel opstond "Ik moet gaan" Sprak ze zacht, afstandelijk. Zelf stond hij ook gauw op en legde wat geld op de tafel. Snel rende hij achter haar aan en zag hoe ze de donker inliep. Gauw rende Cathal naar Julliette toe en greep haar Schoduer 'Julliette? Gaat het wel?' Toen hij haar gezicht zag, zag hij tranen en een schuldgevoel kwam door hem heen. Hij voelde iets door zich heen gaan en keek haar kalmpjes aan terwijl hij naar haar toe draaide, voorzichtig veegde hij haar tranen weg. Hij wist niet precies wat hij kon zeggen maar iets zei hem dat het kwam door dat hij het geld aan nam voor de weddenschap, maar zlf zag hij niet echt iets fouts in, Sommige engelen hadden de neiging om het geld ergens kwijt te raken als ze die hadden en daar bij hielp hij hun..
Terug naar boven Ga naar beneden
Julliette

Julliette


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Julliette Ferras
Wezen: Angel
Crush: I felt once that's more than enough for me.

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1za sep 21, 2013 1:00 pm

Ver was de vrouwelijke engel niet geraakt voor haar schouder werd beet gegrepen. 'Julliette? Gaat het wel?' Vroeg hij met een kalme blik in zijn ogen voor hij haar tranen wegveegde. Julliette deed een stap naar achteren. ze mocht zich niet laten afleiden door zijn aanrakingen, door het vertrouwde oh zo fijne gevoel van zijn aanraking. Met een gekwetste blik keek ze hem aan. "Jij...Jij bent degene die achter al die gokspelen zit....Jij...jij bent degene die mijn gezag ondermijnt....jij...jij bent degene die Tyrion nog meer zorgen bezorgd...jij..." Ze draaide haar hoofd van hem weg. Ze kon hem niet aankijken, natuurlijk was hij niet meer de Cathal die ze ooit gekend had, natuurlijk hadden de jaren hem veranderd, hoe had ze zo dom kunnen zijn? Ze, uitgerekend zij had toch beter moeten weten. "Je...je verloochend je aard met die spelletjes, je verloochent ons allemaal met je domme gedrag....jij...jij bent je troon niet meer waard!" Julliette voelde een gevoel in zich opborrelen dat ze nog nooit eerder had ervaren. Ze was boos, echt boos op hem. Hij maakte alles zo verwarrend, hij had gezegd dat ze deze korte jurk had moeten dragen, hij was degene die haar afleidde, die haar loyaliteit aan Tyrion verstoorde. Hij.Hij. Het was allemaal zijn schuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-07-13

Character sheet
Naam: Alice Hatter
Wezen: Witch
Crush: ...

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1za sep 21, 2013 1:11 pm

Hij had het kunnen verwachten, hij had alles kunnen verwachten maar op 1 of ander manier was het als nog een schok voor hem. "Jij...Jij bent degene die achter al die gokspelen zit....Jij...jij bent degene die mijn gezag ondermijnt....jij...jij bent degene die Tyrion nog meer zorgen bezorgd...jij..." Ze draaide haar hoofd van hem weg. Hij trok grote ogen op, dit voelde net een klap in zijn gezicht..haar gezag ondermijnen? Hij wou alleen de engelen po 1 of ander manier bezighouden! hij kon er niks aandoen dat hij dit deed? Engelen vonden ht geweldig om hun geld in zo iets onzinigs uit te geven. "Je...je verloochend je aard met die spelletjes, je verloochent ons allemaal met je domme gedrag....jij...jij bent je troon niet meer waard!" Hij slikte en voelde ook woede in zich opborrelen, een oude Cathal kwam weer naar voren en zijn ogen werden kil 'Je kan zeggen wat je wilt, maar ik help alleen die stomme engelen hun geld kwijt te raken, Ik kan er niks aan doen dat ze het leuk vinden om geld uit te geven, ik ben zo slim geweest om dat te gebruiken, en wat kan Tyrion mij schelen?! Ik heb maar 1 baas en dat is mijn heer en niet tyrion.' Zijn ogen flikkerde en hij liet haar los 'En wat ik voor jou deed kwam uit mijn hart, je bent veel te stijf geworden door die gast, je denk alleen mar aan hem en hoe je hem blij kunt maken, maar jij bent ook een wezen e nverdient ook wat rust! E nals jij dat niet ziet moet iemand anders je er op wijzen! Kom op zeg, je kent de namen van je engelen niet eens!' Ja hij was woest, hoe durfde ze hem al het schuld te geven terwijl hij juist de engelen bezig hield? Hij deed het allemaal voor de heer en niet voor een of ander gast die dacht dat hij een god was over hun!
Terug naar boven Ga naar beneden
Julliette

Julliette


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Julliette Ferras
Wezen: Angel
Crush: I felt once that's more than enough for me.

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1za sep 21, 2013 1:24 pm

Hij was kwaad dat kon ze voelen. Maar zijn woorden lieten iets in haar knappen met een zwier van haar arm kwam haar vlakke hand met een hol geluid op zijn wang terecht. Ze had hard geslagen, nog nooit had de engel iemand geslagen maar nu, nu was het een reflex geweest. Een rood licht gloeide om het tengere lijfje van de leidster heen. "WAAG HET NIET OM OOIT NOG ZO OVER HEM TE SPREKEN!" Ze schreeuwde het, haar ogen hard als staal, brandend als de hel. Hij had het recht niet om zo over Tyrion te praten. Ze trilde haar handen waren ondertussen tot vuisten gebald. "Jij bent degene die me in de steek heeft gelaten! Jij moest zo nodig ten strijde trekken! Als...Als jij niet was verdwenen was ik nooit weggegaan! Dan waren we hier nooit verzeild geraakt! Tyrion heeft ervoor gezorgd dat ik mijn kern niet heb vernietigd! Begrijp je dat Cathal?! Als hij er niet was geweest was ik dóod! DOOD CATHAL!" Ze trilde ze bleef schreeuwen. Al eeuwen was Tyrion het enige dat haar staande had gehouden. Ze voelde een onvoorwaardelijke liefde voor hem. Of was het toch eerder de nood aan aandacht, de nood aan een doel dat het euforische gevoel als het om deze man ging had teweeggebracht? Haar woedende blik boorde zich in zijn ogen. Nog nooit was ze zo boos geweest, nog nooit had ze zoveel emoties gevoeld. Hij bracht de emoties terug die ze jaren geleden diep had weggestopt om zichzelf te beschermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-07-13

Character sheet
Naam: Alice Hatter
Wezen: Witch
Crush: ...

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1za sep 21, 2013 1:39 pm

Hij zag haar weode, hij zag hoe haar Aura langzaam aan wat zwart werd van de woede en toen kwam het, hij had het niet aan zien komen en het was hard, heel hard, zijn hoofd schoot opzij van de klap. Hij kon voelen dat zijn wang gewoon weg rood aan het worden was. Cathal balde zijn vuist maar hij zou nooit, maar dan ook nooit een meisje/vrouw slaan. "Jij bent degene die me in de steek heeft gelaten! Jij moest zo nodig ten strijde trekken! Als...Als jij niet was verdwenen was ik nooit weggegaan! Dan waren we hier nooit verzeild geraakt! Tyrion heeft ervoor gezorgd dat ik mijn kern niet heb vernietigd! Begrijp je dat Cathal?! Als hij er niet was geweest was ik dóod! DOOD CATHAL!" Ze trilde ze bleef schreeuwen. Cathal slikte en voelde hoe de woorden hem bereikte, maar hij begreep ze niet, waarom kon Julliette niet begrijpen dat hij het voor de wezens had gedaan? 'Je begrijpt het niet Parel, wat ik deed was nodig, iemand moest de lef hebben en tegen de demonen vechten! als ik het niet had gedaan met andere engelen zou deze hele wereld nu alleen maar vol met die vieze achterlijke wezens zijn.' Zijn stem trilde terwijl hij het zei. 'Ik heb gedaan zodat jij in een veilig wereld zou leven, zodat de andere wezens het zouden doen! en ik zou het zo nog eens doen als het kon.' Zei hij nu wat rustiger en zijn ogen straalde puur vastberadenheid uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julliette

Julliette


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-05-13
Leeftijd : 26

Character sheet
Naam: Julliette Ferras
Wezen: Angel
Crush: I felt once that's more than enough for me.

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1za sep 21, 2013 1:58 pm

Zijn kaak werd haast ogenblikkelijk rood. Julliette sloeg nooit anderen maar ze wist wel degelijk hoe het moest. Ze zag hem zijn vuisten ballen, maar ze wist dat hij haar nooit zou slaan zoiets deed hij gewoon niet. Alles moest eruit, alle opgekropte gevoelens en gedachtes die ze nooit aan tyrion had kunnen, had willen uiten. 'Je begrijpt het niet Parel, wat ik deed was nodig, iemand moest de lef hebben en tegen de demonen vechten! als ik het niet had gedaan met andere engelen zou deze hele wereld nu alleen maar vol met die vieze achterlijke wezens zijn.' Zijn stem trilde terwijl hij het zei. 'Ik heb gedaan zodat jij in een veilig wereld zou leven, zodat de andere wezens het zouden doen! en ik zou het zo nog eens doen als het kon.' Zei hij nu wat rustiger en zijn ogen straalde puur vastberadenheid uit. De woede sijpelde uit het kleine lijfje van de engel. Ze stortte zich in zijn armen begroef haar gezicht tegen zijn borst. "Ik had je nodig...Ik heb je nodig. Jou verliezen was het ergste dat ik me kon inbeelden." Langzaam richtte ze haar hoofd naar hem op. "Mijn loyaliteit heeft nooit bij onze schepper gelegen....Hij lag bij jou...hij zal altijd bij jou liggen" Die woorden waren bevrijdend. Dat had ze al zo lang willen zeggen, dat was de waarheid en dat wist ze nu.


https://www.youtube.com/watch?v=My2FRPA3Gf8

kijk in het begin naar der ogen, zo zien jul's ogen er ongeveer uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-07-13

Character sheet
Naam: Alice Hatter
Wezen: Witch
Crush: ...

Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1za sep 21, 2013 2:27 pm

Oude herinneringen stroome door hem heen en zijn blik bleef bij de leider voor zich, hij meende wat hij zei, als Cathal nog is tegen de demonen zou vechten zou hij dat zo doen, puur zodat Julliette veilig zou zijn. Hij wou met heel zijn hart deze engel beschermen en natuurlijk de andere engelen maar dat maakte niet uit. Plotseling voelde hij hoe haar tengere lichaam tegen hem aanstote e nhij slot automatisch beschermend zijn armen om haar heen. hij voelde hoe ze haar prachtige gezicht begroef in zijn borst. "Ik had je nodig...Ik heb je nodig. Jou verliezen was het ergste dat ik me kon inbeelden." Langzaam richtte ze haar hoofd naar hem op. "Mijn loyaliteit heeft nooit bij onze schepper gelegen....Hij lag bij jou...hij zal altijd bij jou liggen" Cathal slikte zachtjes en keek in haar brachtige blauwe kijkers 'maar parel, dat is niet de bedoeling, ik kan altijd verdwijnen e njij moet leren om zelf door te leven, je moet in iemand geloven die eeuwig leeft en wijs genoeg is.' Zijn stem was zacht en troostend terwijl hij haar kleine en tengere gezicht streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Memories (cathal) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Memories (cathal)   Memories (cathal) - Pagina 2 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Memories (cathal)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Secret [Cathal]
» Memories can be trouble!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Tyrion :: The Clear Mountain :: The Bright More-
Ga naar: