Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Am I in love... But that can not be she is the enemy!!! (Lightning)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
lightning

lightning


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 29-05-13

Character sheet
Naam: Lightning Farron
Wezen: Angel
Crush:

Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I in love... But that can not be she is the enemy!!! (Lightning)   Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Icon_minitime1zo jul 21, 2013 11:41 am

Haar kristalblauwe ogen bleven de omgeving voor haar te scannen. Geen enkel detail ontging haar meer. Light zag zelf de mieren op de bomen lopen. 'Ik geloof je lieverd. Jij kent je woon gebied beter dan ik, maar ik snap best waarom jullie hier wonen.' zei Raven. Kort glimlachte ze bij het woord 'lieverd'. Toch bleef ze op de omgeving focussen. 'Wees gerust ik ben nog niet helemaal out. Pas wanneer ik Shararis om haar kracht zou hebben gevraagd dan als het niet te behalen zou zijn geweest zou ik pas krachteloos zijn.' zei Raven met een bemoedigende glimlach. Nog heel even twijfelde Lightning. Vervolgens haalde ze de dolk van bij haar dijbeen vandaan 'oke...' ze had nog steeds dat groot twijfelende gevoel in haar. maar ze vertrouwde Raven. Dus het enige wat ze deed was knikken en vervolgens was ze opeens verdwenen, het enige wat je nog had kunnen zien was de witte gloed van haar vleugels.
Toch een redelijk tijdje later kwam ze terug aan gevlogen. Haar vleugels liet ze weer verdwijnen voordat ze de grond binnen kwam. Even keek ze of ze nog achtervolgt was of niet en ging dan de grot in met een hert in achter haar meesleurend. 'Ik wist niet wat goed genoeg was...' Sprak ze bedenkelijk en legde de hert voor Raven zijn voeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morla

Morla


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-05-13

Character sheet
Naam: Morla Silver
Wezen: Witch
Crush: I like a good fight, so i can crush my foe!

Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I in love... But that can not be she is the enemy!!! (Lightning)   Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Icon_minitime1zo jul 21, 2013 12:01 pm

Raven knikte toen ze vertrok. Het was hier best gezellig. Tenminste als je een kaal kasteel was gewent, maar goed zelfs een vampier wilde wel wat comfort. al was het alleen maar een bed inplaatst van een doodskist! Het duurde even, maar Raven hoorde iemand voor de grot al was hij nog niet helemaal zeker of het light was? Gelukkig was ze het wel en Raven grinnikte zacht. 'Je doet je best lighting, maar dit is goed al was een konijn of haar ook prima geweest.' zei Raven en streelde haar wang voor Raven zich naar de binnen gebrachte prooi toe boog. Zijn tanden zonken in het malse vlees en hij dronk het bloed. Het was heerlijk vooral wanneer je dorst had! Na de laatste druppel op gedronken te hebben liet hij het dier los en veegde zijn mond schoon. 'Bedankt je bent mein reddende engel.' zei Raven in het duits.
Terug naar boven Ga naar beneden
lightning

lightning


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 29-05-13

Character sheet
Naam: Lightning Farron
Wezen: Angel
Crush:

Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I in love... But that can not be she is the enemy!!! (Lightning)   Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Icon_minitime1zo jul 21, 2013 12:37 pm

De hert was nog redelijk makkelijk te vangen geweest. Het was groot dus makkelijk te pakken. Een konijn zou iets moeilijker zijn geweest aangezien het veel kleiner was en zich kon verstoppen in verschillende gaten kon kruipen waar lightning toevallig niet bij kon. Een hert kon dat gelukkig niet. Terug bij de grot aankomen smeet ze de dode hert voor Raven neer 'Je doet je best lighting, maar dit is goed al was een konijn of haar ook prima geweest.' zei Raven en streelde haar wang. Glimlachend keek ze hem aan. Even keek ze bedenkelijk naar de grot, het was hier nog steeds wat te kaal naar haar smaak, als ze ooit de tijd zou ervoor hebben zal ze het misschien wel eens opfleuren. 'Bedankt je bent mein reddende engel.' Hoorde ze raven zeggen. Kort grinnikte Lightning, boog naar hem toe en gaf hem een tedere kus 'ben ik, en zal ik altijd zijn' Verklaarde ze hem simpelweg terwijl ze naast hem kwam zitten. 'Voel je je al een stuk beter?' Vroeg ze en legde hoofd op zijn schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morla

Morla


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-05-13

Character sheet
Naam: Morla Silver
Wezen: Witch
Crush: I like a good fight, so i can crush my foe!

Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I in love... But that can not be she is the enemy!!! (Lightning)   Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Icon_minitime1zo jul 21, 2013 1:02 pm

Raven kuste haar terug en voelde haar naadt zich. Hij legde zijn arm om haar middel en Raven glimlachte zacht. 'Zolang je jezelf blijft komt alles goed.' zei Raven rustig en voelde haar hoofd op zijn schouder. 'Veel beter, dankzij jouw.' zei Raven en legde zijn hoofd tegen die van Lightning en bleef geduldig wachten tot het bloed in energie werd omgezet. Het zou nog vijf minuten duren en dan zou Raven weer op en top zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
lightning

lightning


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 29-05-13

Character sheet
Naam: Lightning Farron
Wezen: Angel
Crush:

Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I in love... But that can not be she is the enemy!!! (Lightning)   Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Icon_minitime1zo jul 21, 2013 1:53 pm

Light zou wel voor eeuwig van dit moment kunnen genieten. En dat deed ze ook. nadat hij had gedronken gaf ze hem een tedere kus en ging naast hem zitten terwijl ze haar hoofd op zijn schouder legde. Vervolgens sloot ze tevreden haar ogen. Ze kon niet gelukkiger worden dan vandaag. . 'Zolang je jezelf blijft komt alles goed.' zei Raven rustig. Kort knikte Lightning met haar ogen nog steeds gesloten. 'Veel beter, dankzij jouw.' zei Raven. Opgelucht zuchtte ze." Daar ben ik blij om. " antwoorde ze terwijl ze de dode hert met een voet wegduwde. "Je was naar hier gekomen voor mij heeft?' Vroeg plagend en porde hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morla

Morla


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-05-13

Character sheet
Naam: Morla Silver
Wezen: Witch
Crush: I like a good fight, so i can crush my foe!

Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I in love... But that can not be she is the enemy!!! (Lightning)   Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Icon_minitime1zo jul 21, 2013 2:13 pm

Raven grinnikte en streelde Lighting over haar wang. 'Dit gevoel kan ik voor de rest van de eeuwigheid wel volhouden!' zei Raven en keek haar aan toen ze vroeg waarom hij hierheen gekomen was. 'Ja daarom was ik hier. Ik wilde jouw eigenlijk spreken, maarhet is goed gekomen. Al mogen de andere het nog niet weten.' zei Raven en hielt Light stevig vast. Hij wilde haar bij zich houden, maar ze moesten zo ophouden en scheiden om alles te regelen. Nou ja hij moest alles regelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
lightning

lightning


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 29-05-13

Character sheet
Naam: Lightning Farron
Wezen: Angel
Crush:

Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I in love... But that can not be she is the enemy!!! (Lightning)   Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Icon_minitime1ma jul 22, 2013 3:48 pm

Lightning genoot zo van zijn aanwezigheid. Haar ogen hield ze voor even gesloten. Om eerlijk te zijn had ze niet verwacht dat ze verliefd zou worden, laat staan op een volgeling van Shanaris. Toch kon het haar niks schelen dat hij de vijand hoort te zijn. Lightning kan hem nu niet meer als een vijand zien. En niemand zou haar dat kunnen dwingen te doen. 'Dit gevoel kan ik voor de rest van de eeuwigheid wel volhouden!' zei Raven. Breed glimlachend keek ze hem aan 'dat geldt hetzelfde als voor mij ' verzuchtte ze blij. Nu was ze echt gelukkig. Al zal hier snel genoeg een eind aan komen, jammer genoeg. 'Ja daarom was ik hier. Ik wilde jouw eigenlijk spreken, maarhet is goed gekomen. Al mogen de andere het nog niet weten.' zei Raven en hielt Light stevig vast. Zwijgend knikte ze als antwoord terwijl ze net als hem haar greep weer wat verstevigde. "Dat weet ik... Ik wil niet dat je door mij in problemen komt Raven' sprak ze nog redelijk stilletjes. 'Dat zou ik mezelf anders nooit vergeven' Sprak ze meer tegen zichzelf dan tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morla

Morla


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-05-13

Character sheet
Naam: Morla Silver
Wezen: Witch
Crush: I like a good fight, so i can crush my foe!

Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I in love... But that can not be she is the enemy!!! (Lightning)   Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Icon_minitime1ma jul 22, 2013 4:23 pm

Raven voelde dat ze stilletjes knikte, maar vond het niet erg dat ze niet antwoorden. Het was vreselijk geweest om zijn gevoelens voor haar te negeren, maar nu kwam een nog nog moeilijker gedeelte. Ze moesten de andere voorspelen nog even grote vijanden als voorheen te zijn. Raven wist dat Rose de perfecte leiding voor de vampiers te zijn en voor Shanaris. Ze had zich stevig vergist in Raven om hem te manipuleren! Hij zou zich tegen haar keren. De zus van Tyrion zou wensen hem nooit zo misleid te hebben. Het koste misschien zijn ontstervenlijkheid, maar het zou het waard zijn! Toen hij Lighting stilletjes wat zei streelde hij haar wang zacht. 'Het komt allemaal goed lieveling. Ik ben er nu voor je.' zei Raven zacht en kuste haar lippen zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
lightning

lightning


Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 29-05-13

Character sheet
Naam: Lightning Farron
Wezen: Angel
Crush:

Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I in love... But that can not be she is the enemy!!! (Lightning)   Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Icon_minitime1ma jul 22, 2013 5:30 pm

Lightning was allang de omgeving vergeten, nou ja af en toe keek ze nog wel even naar de uitgang om te zien of er iemand op komst was of niet. Maar anders was het enige wat haar aandacht had Raven. Alleen hij kon haar aandacht en interesse voor eeuwig vast houden. Lightning wou hem nooit meer los laten, al wist ze dat, dat snel genoeg toch zal moeten gebeuren. Kon ze er maar voor zorgen dat dat niet moest. Want al de problemen dat Raven moet oplossen is namelijk haar fout. Light wou niet dat hij problemen had. 'Het komt allemaal goed lieveling. Ik ben er nu voor je.' zei Raven zacht en kuste haar lippen zachtjes. Teder legde lightning een hand op zijn wang en kuste hem zachtjes terug met gesloten ogen. ze zal hem niet meer laten gaan. 'Jammer, dat we straks weer afscheid moeten nemen' zuchte ze teleurgesteld toen ze zich lichtjes terug trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morla

Morla


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-05-13

Character sheet
Naam: Morla Silver
Wezen: Witch
Crush: I like a good fight, so i can crush my foe!

Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I in love... But that can not be she is the enemy!!! (Lightning)   Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Icon_minitime1ma jul 22, 2013 6:16 pm

Het was jammer dat ze zo veel verschilde! Raven had bijna gewenst niet een vampier te zijn, maar het was niet anders. Ze moest van zijn verleden weten, weten wat hij zoal in zijn vorige leven had gedaan en waarom maar vooral waardoor hij vamlier was geworden, maar dat zou Raven haar niet nu vertellen, maar wanneer ze weer samen zouden komen! 'Ik weet het, maar het moet. Tyrion zal me net als Julliette, Selena en Luna eerst niet mogen door wat ik in de naam van Shanaris heb gedaan... Toch zal ik me niet meer tot haar wende. Ik ben sterk genoeg op mezelf. Mijn krachten heb ik dankzij Shanaris beter leren kennen, maar dat is ook het enigste wat ze goed gedaan heeft!' zei Raven en had genoten van haar kus. Ze moesten nu echt uit elkaar of Shanaris zou achterdochtig worden! 'Tot snel mijn lief!' murmelde Raven zacht en kuste haar nog even op haar voirhoofd en vertrok richting huis door de scha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Am I in love... But that can not be she is the enemy!!! (Lightning)   Am I in love...  But that can not be she is the enemy!!! (Lightning) - Pagina 2 Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Am I in love... But that can not be she is the enemy!!! (Lightning)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lightning Farron
» Happy to see again [Lightning]
» Girls, girls, girls! I love then all!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Tyrion :: The Clear Mountain :: The Bright More-
Ga naar: