Dark Times
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dark Times

Kruip in de huid van 1 van de 6 wezens en ontdek een nieuwe wereld...
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Never give up

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Tris

Tris


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 11-06-13

Character sheet
Naam: Tris Taxis
Wezen: Angel
Crush: Candy, Puppie's and Kittens

Never give up Empty
BerichtOnderwerp: Never give up   Never give up Icon_minitime1wo jul 10, 2013 8:47 pm

Vanuit het kasteel van de demonen waar ze nu haar thuis hoorde liep Aster rustig over het berg pad. Ze had zin om ver en veel te vliegen. Tiran was bij haar en liet Aster ook niet uit haar zicht. Ze behoorde samen al als engel en duif. Gek hoe zoiets kleins zo'n 2 meter in schofthoogte gegroeit was. Aster liep in haar mensen gedaante en grijnsde even. Ze wilde naar de Herbal fields. Het was daar nu vast te mooi om er eens flink herrie te schoppen? Ze veranderde doormiddel van electriese vonken die over haar lichaam danste en Aster nam haar demonen vorm aan en spreiden haar vleugels. Ze zetten zich af en klapwiekte tot ze de juiste hoogte had bereikt. Tiran volgde haar niet lang daarna. Ze zweefde over de rotsen naar beneden en gleden door de lucht. Tiran begon speels in haar staart te bijten. Aster gromde en keerde in de lucht. Voor haar grote was ze best wendbaar en al spelend kwamen ze buiten demonen grond gebied. Het was een leuk spel tikkertje, maar op de grond was het veel minder leuk dan in de lucht. Daar had je meer risico om gewond te raken wanneer je niet op tijd op trok! Aster gromde en liet zich vol op Tiran's rug vallen. De draak brulde luid en dook naar beneden. Het was een helse duikvlucht die pas afgekapt werd vlak boven de grond. Waardoor Atser haar grip op haar gladde schubben verloor en door het kruidenveld rolde. Hoe snel kon iets vergaan als je lol had? Aster klapte haar vleugels in nog voor ze de grond raken zou en liet ze verdwijnen in haar rug om schade te voorkomen. Het was geen echte zachte landing, maar zwaar gewond raakte ze ook niet. Aster bleef even liggen om van de duizeligheid af te komen en grijnsde toen Tiran even overvloog en bezorgd naar haar keek. Atser had een plannetje en bleef doodstil liggen. Tiran landen niet ver bij haar vandaan en snuffelde bezorgd aan haar wang. Aster bleef liggen en wachten en wachten tot Tiran zachte geluidjes begon te maken... 'Boe!' riep Aster luid en sprong overeind. Tiran schrok zodanig dat ze een paar stappen achteruit wilde doen, maar verstapte zich en landen op haar achterwerk. Atser begon te lachen, maar Tiran was daar helemaal niet blij mee en gromde diep in haar keel. 'Ach kom een beetje lol mag ik toch wel hebben?' vroeg ze pesterig en grinnikte, maar Tiran was nog steeds een beetje onaangedaan en stond weer op voor ze naar Aster toe liep en haar begon te likken. 'Tiran! Nee hou op je hoeft me niet te wassen... Hahaha Hou op dat kietelt!!!!' eerst klonk ze boos, maar Tiran bleef likken en duwde zo Aster weer tegen de grond voor ze half boven op haar ging liggen zodat Aster niet weg kon en haar bleef likken. Ze kon niet tegen kietelen en dat wist Tiran heel goed, maar dat er nog iemand in de buurt was had geen van beiden gezien nog gevoelt...

(Ragya)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya

Ragya


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 27-06-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Somewhere in a place

Character sheet
Naam: » Ragya 'Katarinadóttir Baltasardóttir' Airon
Wezen: Demon
Crush: » I would sing for deaf mans ears. { Gray † }

Never give up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never give up   Never give up Icon_minitime1do jul 11, 2013 1:28 pm

Met een rustige draf liep ik door het veld, nou ja rij. Torn liep met een rustige draf door het veld met mij op zijn rug. Torn was mijn beste vriend, en in principe mijn enige. Iets wat best wel eenzaam was. Ik had ook mijn feniks, Solera. Een naam die letterlijk zon betekend maar ik had haar nog niet zo heel lang en ik heb een betere band met Torn. Ik had hem al toen ik en hij nog onveranderd waren. Hij nog een bruine hengst en ik een engel. Nu waren we beide anders, ik een demon en hij een hellpaard. Nou ja, hij was dan wel stoer en beschermend. Maar hij had de raarste angsten, hij was als de dood voor magiers iets dat ik niet begreep. Hij kwam nooit met zulke mensen in contact maar als hij ze rook werd hij nerveus. Raar beest, net als ik. Alsof hij mijn gedachten kon lezen gooide hij zijn kop in de lucht. ''Rustig jongen, rustig.'' zei ik hem toe. Zonder enige aanleg begon hij te galopperen. Ik ging in een verlichte zit zitten en boog naar zijn oor. ''Wat heeft die galop te beteken?'' Hij gaf geen antwoord en galoppeerde gewoon verder. ''Ik word ontvoert door mijn eigen paard'' Ook niks nieuws. Benieuwt waar Torn mij nu weer bracht liet ik hem door galopperen. Even spreidde ik mijn vleugels even als gevolg een protesterende bok. Dat was ook weer een rare tik van hem, hij kon er niet tegen als ik mijn vleugels spreidde. Toen ik in de verte wat geluide hoorde remde ik even af. Met een rustige stap liep ik de heuvel op om te zien wie het waren. Tot mijn verbazing een demon, een waarvan ik de laatste tijd veel over hoorde. Ze was ook verandert, op een andere manier als ik maar het gevolg was het zelfde. Ze werd helemaal afgelebberd door een draak. Ik bukte even op Torn zijn nek ''Hij doet me aan jou denken'' Beledigt gooide hij zijn hoofd omhoog. ''Kom op dan gaan we eens kijken.'' Met een klein tikje draafde hij naar de demon en draak toe. Ondanks dat we geen moeite deden om ons te verbergen merkte ze ons niet op. Ze moest ook verschrikkelijk lachen. Ik kon het niet helpen dat er een lachje op mijn lippen begon te spelen. ''Moet ik helpen? Of red je het zelf wel uit de kieteldood?'' Ik stapte van Torn af en keek hem even aan. Hij snoof het uit van het lachen. Ik schudde mijn hoofd kort en keek de demon met een vragend gezicht aan. Ik was benieuwd of ze nog wel kon praten tussen het lachen door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tris

Tris


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 11-06-13

Character sheet
Naam: Tris Taxis
Wezen: Angel
Crush: Candy, Puppie's and Kittens

Never give up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never give up   Never give up Icon_minitime1do jul 11, 2013 5:58 pm

Tiran bleef haar likken en Aster probeerde onder de draak vandaan te komen, maar ze was zo zwaar! Toch kon ze niet stoppen met lachen tot Aster een stem hoorde. Tiran stopte met likken en keek op waardoor Aster even de kans kreeg om op adem te komen. 'Nee als ik mijn arm vrij heb is ze zo van me af,' grinnikte ze hijgend en trok haar arm los doordat Tiran even was afgeleid. Aster kriebbelde Tiran onder haar kin waardoor de draak van Aster afrolde. Ze grijnsde en stond op. 'Zie je wel.' grinnikte Aster en klopte haar kleding schoon. Tiran rolde door en legde later haar kop bij Aster lichtjes op haar schouder. Haar fel gele ogen keken nieuwschierig naar de andere twee demonen. Het was voor hun niet gemakkelijk, maar dat zouden alle groentjes wel hebben. Aster was het al meer dan beu om zich steeds te moeten bewijzen. Het was lastig en vaak onmogelijk, maar Aster zetten gewoon door tot Aster haar doel bereikt had!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya

Ragya


Aantal berichten : 120
Registratiedatum : 27-06-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Somewhere in a place

Character sheet
Naam: » Ragya 'Katarinadóttir Baltasardóttir' Airon
Wezen: Demon
Crush: » I would sing for deaf mans ears. { Gray † }

Never give up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never give up   Never give up Icon_minitime1do jul 11, 2013 8:12 pm

Verassent genoeg kwam ze onder de draak vandaan. Ik lachte het ondertussen ook uit. Torn liep nieuwsgierig naar de draak toe. ''Torn, loop niet naar iedere draak die je ziet straks word je nog opgegeten.'' Ik keek beschuldigt naar de andere demon, met een het is niet persoonlijk blik. Met mijn handen in mijn zij stuurde ik Torn een paar meter van de draak vandaan. ''Hoe heet ze?'' vroeg ik afgeleid. Ineens realiseerde ik me dat ik de naam van de demon ook niet wist. ''Hoe heet jij eigenlijk?'' Even keek ik naar de draak en begon haar te aaien. Torn keek me beschuldigend aan. Ik kriebelde de draak onder haar kin en op haar schoft. Daarna zag ze Torn de andere demon een lik geven. ''Torn, ze is al genoeg gelikt vandaag'' Als protest van eerder likt hij haar nog eens. Ach, Torn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Morla

Morla


Aantal berichten : 191
Registratiedatum : 05-05-13

Character sheet
Naam: Morla Silver
Wezen: Witch
Crush: I like a good fight, so i can crush my foe!

Never give up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never give up   Never give up Icon_minitime1do jul 11, 2013 8:38 pm

Aster grijnsde bij de blik van de demon die het haar lachen niet in kon houden. Haar rijdier liep richting Tiran die nieuwschierig haar snuit naar voren stak, maar toen de demon het paard weg stuurde gromde Ti eventjes ter verontwaarding en keek even naar Aster toen de naam van haar draak gevraagd werd. 'Tiran zou nooit andere aanvallen tenzij ze zelf aangevallen wordt.' zei Aster en keek de demon aan die richting Tiran liep en haar begon te kriebbelen. Ti vond het heerlijk vooral onder haar kin en rolde opnieuw om en bleef liggen. Toen de demon naar haar naam vroeg grijnsde Aster even. 'Aster Claw en wie mag jij dan zijn?' vroeg Aster na zich voorgestelt te hebben. Die liktjes van haar paard waren niet zo erg en kietelde ook niet zo sterk als die halve kattentong van haar draak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Never give up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never give up   Never give up Icon_minitime1

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Never give up
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dark Times :: Shanaris :: Waterfalls :: Herbal field-
Ga naar: